ČasProBydlení  |  ByznysDeník  |  VipShow  |  Pravda24  |  NeposlušnéTlapky  |  ČasProŽeny  |  MyMuži  |  HobbyDeník  |  TechSvět  |  MotorGuru


Nalezeno 51 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Dvacetjedna:
   


Odebírat

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (oTvorRP (20.8.2019 11:54) reagovat
k diskuzi za sebe: Pokud nekdo na useku , kde je max 130 , jede 180 a ceka, ze se mu budou ostatni uhybat, je kreten a nemel by VUBEC ridit. Veskera odpovednost je na nem a v pripade havarie bych posuzoval jako pokus o vrazdu. A klidne se poserte. Pokud jedu jako prase, mam za to odpovednost a mam nest veskere nasledky. Pokud je volny usek, je to na me, ale zase nesu nasledky. nadavat sotatnim, ze jedou jen predpisove proste muze jen krypl. A ze jich u tady je...

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (Dr.Str.RP (13.8.2019 15:08) reagovat
takyřidič: Myslím, že tohle je na širší diskuzi asi někam přímo do hospody, pač teď jsi to už zkroutil fatálním způsobem, abys ohřál ohřátou polívku. Mohl bys mi napsat, co je vlastně mým záměrem v této diskuzi? Já totiž přestávám chápat, o co ti jde. Daný kontext tvých citací se plácá od rohu do rohu a absolutně pozbývá smyslu. Mám pocit, jako bys při čtení mého textu neřešil okolní věty, ale čistě vždy jen danou větu bez kontextu, což ve výsledku vede jen k zmatené hromádce níže. Spíš budeš trol...

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (takyřidič) (13.8.2019 14:40) reagovat
Dr.Str.: ... a ještě se tu sám k tomu nebezpečnému chování přiznáváš a prezentuješ ho jako správné. Pokud kamion jede 80 km/h, tak bezpečná vzdálenost je cca 45 m, a vzhledem k tomu, že v tu chvíli jedeš významně rychleji, tak pro zařazování i kratší. Vyčítáš Juniper, co ti přeje, ale sám bez obalu napíšeš "Ať si prská." Fakt doublethink. Principiálně to samý je jednou špatně a jednou správně, podle toho, jak se ti to hodí. Blé :-(

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (takyřidič) (13.8.2019 14:33) reagovat
Dr.Str.: Nechápu, jak to sedí do tvé teorie o tom, že předvídatelnost je "prvním a hlavním" důvodem existence pravidel silničního provozu. Ale koukám, že doublethink je tvoje silná stránka. Kolegyni vyčítáš, jak si co vyložila, ale sám píšeš "nemůžeš požadovat po ostatních, aby ohrožovali dopravu kolem sebe", aniž by tady kdokoliv cokoliv takového požadoval. Právě naopak již ve druhém příspěvku v této diskusi se proti tomu ohrožování ohradil kolega wut?, dále Pit, Octagon, xzahi, al5249 ...

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (Dr.Str.RP (13.8.2019 13:52) reagovat
Juniper: Jo a mimochodem, mě se stalo, že přede mnou někdo zastavil. Doslova se stalo ještě něco horšího - někdo to zabukoval na místě v pravým pruhu a ten, co je za ním, se zastavil a nepodíval se do zrcátka, když ho objížděl. A věř mi, ačkoliv jsem měl před sebou volno půl kilometru, bylo by mi to k ničemu, kdybych nesledoval dopravu a nezačal brzdit v okamžiku, když tomu prvnímu šel modrej kouř od pneumatik, i když jsem byl v jiném pruhu. Prostor a preventivní přibržďování je prostě základ.

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (Dr.Str.RP (13.8.2019 13:33) reagovat
takyřidič: A ještě abych se uvedl na pravou míru. Na dálnici jezdím 110 na spotřebu. Vyjíždím zásadně dřív, abych nemusel spěchat. Když předjíždím kamion, zrychlím na 130, abych mě v levým pruhu nedojeli ti slušní řidiči. Pokud je tam střelec, tak se samozřejmě necpu, ale když během pěti vteřin stáhne při mých stotřiceti 100 metrů vzdálenosti, není to normální člověk. Každopádně mu spěšně uhýbat nebudu. Pěkně najet před kamion 70 metrů a pak se zařadím doprava, jak se to má dělat. Ať si prská.

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (Dr.Str.RP (13.8.2019 13:27) reagovat
takyřidič: A ještě poznámka k tomu výstražnému světlu - Jde o to, že budeš právě furt v levém pruhu a budeš pořád blikat, popřípadě troubit. Jakmile budeš potřebovat sjet, tak samozřejmě výstražný vypneš a začneš normálně ukazovat. Obecně ale prostě nemůžeš požadovat po ostatních, aby ohrožovali dopravu kolem sebe. To mimojiné znamená, že když se zařazují doprava, tak správně musí za sebou nechat odstup (předjížděcí manévr končí v bezpečné vzdálenosti, víme).

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (Dr.Str.RP (13.8.2019 13:23) reagovat
Juniper - Sis to vyložila, jak se ti to hodilo, co? Článek je ukázka debility obou řidiček, abych ti to upřesnil. Mýlíš se ty. Akorát si to nechceš přiznat. Že mi přeješ, aby mě někdo vybržďoval, je krásný profil společenského parazita druhého stupně - trestat jo, ale hlavně abys byla z obliga; takyřidič - Dostaly obě po právu. Tohle není Asimova párty, kde je jeden zákon nadřazený druhému. Jedna dostala pokutu za to, že byla nepředvídatelná a druhá za to, že neměla odstup, Co na tom nechápeš?

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (Fichtl) (13.8.2019 13:16) reagovat
Takyridic: kdyz das vystrazne a pak smerovku, tak to ukazuje :-)

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (zmrdzezplzně) (13.8.2019 12:58) reagovat
tempomat na 159 a víc mi nezajímá

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (Pičus z Vídně ) (13.8.2019 12:25) reagovat
takyřidič: tys taky nezareagoval bystře, nic takového jsem netvrdil. Jsi afektovaný jak řidič kamionu.

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (Pan Inkognito) (13.8.2019 11:51) reagovat
Problikával kamion a přesto mu ten kamion na odpočívadle neuhnul https://www.novinky.cz/krimi/clanek/ridic-bmw-dostal-na-d1-smyk-a-narazil-do-kamionu-na-odpocivadle-na-miste-zemrel-40292999

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (lalauuu) (13.8.2019 11:00) reagovat
a proto nemůžeme mít hezký věci. na jedný straně bezohledný kokoti, co jezdí na nepřehledných úsecích 180 km/h, na druhý straně bezohledný kokoti, co se kodrcaj v prostředním nebo levém pruhu ačkoliv mají pravý pruh prázdný :-/

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (takyřidič) (13.8.2019 10:37) reagovat
Dr.Str.: Ad druhý odkaz, dovolil jsem si jít trošku obecněji, ono analogie s ČR končí už jen u toho, že bys těžko hledal místo, kde máš 10 km k mobilnímu signálu. Navíc na takový rande by letěl vrtulník. Pointa byla, že věci se stávají, byť zřídka ... Co bych dělal nevím, viděl jsem už spoustu lidí ve spoustě vypjatých situací dělat blbosti, který to spíš zhoršily; zapínat výstražný za jízdy je též blbost, nemůžu ukazovat směr = snižuju tu tvou předvídatelnost, sanitka taky používá blinkry normálně.

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (takyřidič) (13.8.2019 10:30) reagovat
Dr.Str.: Chceš říci, že výsledek policejního vyšetřování a závěr o spoluvině je debilita? - Já jsem totiž argumentoval tím, nikoli debilitou řidiček. Přijde mi totiž, že kdyby platilo tvé tvrzení, že předvídatelnost je to nej, tak by vina musela být čistě na té první slepici, a ta druhá zcela zproštěna.

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (Juniper) (13.8.2019 10:25) reagovat
Jestli to nechapes, tak bych ti prala, at zastavi nekdo pred tebou. Doufam, ze by se nikomu nic nestalo, ale aspon bys pak mozna prestal tak kokotit.

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (Juniper) (13.8.2019 10:24) reagovat
Dr.Str.: Ty si proste nedokazes priznat, ze by ses v necem mylil, co? Ten priklad se dvema zenskyma je prave duvod, proc se na dalnici (hlavne v levem pruhu) nesmi zastavovat. Vidis snad, ze by ta druha jela nejak extra rychle? Jede normalni rychlosti a mela i dostatecny odestup, problem na dalnici je ale ten, ze z dalky nepoznas, kdyz nejake auto stoji (proto taky lidi davejte varovky na konci kolon!), proto je to tak nebezpecne.

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (Dr.Str.RP (13.8.2019 9:30) reagovat
takyřidič: Tak samozřejmě, že při střetu dvou vozidel na to většinou musí být dva. Jenže příklad s těma dvěma ženskýma je přesně důvod proto, aby se v levým jezdilo max 130 a ještě s dostatečným odstupem. Zrovna tenhle článek je ukázka debility, ne argument. A co se týče druhého odkazu - ukaž mi, kolik je na D1 nemocnic. Ale vážně, zamysli se, jestli bys v případě ohrožení života blikal dálkovýma a nebo zapnul spíš výstražný. A jestli bys riskoval jízdu po největším parkovišti v ČR.

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (cern0usekRP (13.8.2019 9:20) reagovat
Mrazejk: Amen. Na Jizni spojce to vidim trikrat do tejdne. Vzdycky mi to pripomene tohle: [odkaz]

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (takyřidič) (13.8.2019 9:19) reagovat
A ještě jeden odkaz: https://np.reddit.com/r/AdviceAnimals/comments/1kbhcn/i_gain_strength_from_their_tears_and_anger/cbnhvxv/ ... Jasně, takovej případ člověk potká jednou za deset milionů kilometrů, takže většina zdejších zaprděnců s nájezdem 100k za celej život je statisticky mimo. Ale vyloučený to není, že to štěstí v loterii budete mít, nikdy nevíte, jestli řidič za váma je jen další debil, co spěchá na rande u Tesca, anebo slušnej člověk, kterýmu svou arogancí poserete život.

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (takyřidič) (13.8.2019 9:09) reagovat
Dr.Str.: Tvrzení o tom "důvodu" ti poněkud hapruje s realitou, pokud by to tak skutečně bylo, tak by byl jediný viník a nemohlo jít o spoluvinu například v tomto případě: https://www.novinky.cz/krimi/clanek/ridicka-zastavila-v-levem-pruhu-d11-a-druha-do-ni-narazila-chybovaly-obe-zjistila-policie-40292450

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (takyřidič) (13.8.2019 8:59) reagovat
Pičus z Vídně : ROFL, neznáš základní legislativní předpis, ale budeš tady mlít nějaký haluze o výkladech, který sis právě vytáhnul z prdele. Fakt, nasráno v hlavě, nejen co do vědomostí, ale ani logika ti nejde - z dotazu na zdroj udělat tvrzení, že lze libovolně porušovat předpisy, to už aspiruje na perlu týdne ...

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (Pičus z Vídně ) (13.8.2019 8:49) reagovat
takyřidič: sám se přetáhni tyčí. Ty zřejmě myslíš upozornění na odvrácení nebezpečí. To je samozřejmě pravda, ale výklad je takový, že přitom nesmíš být za mezí pravidel, což jízda 180 je. Pokud bychom aplikovali ty tvoje cancy, tak když budu vjíždět z z vedlejší na hlavní a nebudu brzdit, stačí, když probliknu auta na hlavní, abych je upozornil na blížící se nebezpečí, které jsem způsobil nedodržením pravidel.

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (Dr.Str.RP (13.8.2019 7:38) reagovat
wut?: Hovna meleš ty. První a hlavní důvod, proč na silnici jsou pravidla, je předvídatelnost. Pokud někdo jede rychleji než ostatní, je nepředvídatelný, tudíž nebezpečný. Jestli je na dálnici max 130, tak se tam prostě má jet 130. Pokud se rozhodneš jet rychleji, je to tvůj risk, ale taky musíš počítat s tím, že budeš muset brzdit. Tak běž laskavě vrátit řidičák, protože ohrožuješ ostatní a nemel tu sračky.

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (wut?) (13.8.2019 7:34) reagovat
(Dr.Str.) takovýhle kecy všichni miluje. Nikdo si tu nestěžuje, jen ty tu bleješ hovna jak nikdo. :D

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (Dr.Str.RP (13.8.2019 7:27) reagovat
Pokud si někdo stěžuje, že druzí dodržují 130, nezaslouží si jet vyšší rychlostí.

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (Pan Inkognito) (13.8.2019 6:37) reagovat
Ono došlo ke změně zákona o provozu na pozemních komunikacích? Už se konečně může jezdit jako v gta? Ale kdo mi přidá ukazatel skóre?

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (cobol_1) (13.8.2019 6:36) reagovat
tourist: chod pojebat radsej barana, s tym co tu pises robis ostudu slovakom. A jedneho si idem strihnut aj ja lebo po tom aky obraz si tu o nas urobil mi uz ani nic ine neostava =)

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (bhee) (13.8.2019 6:33) reagovat
2: Pit: jestli jezdíš s dětmi v autě 180km/h (a ještě bez sedaček) tak jsi idiot a nemá cenu to dál rozvádět. Za další: nevím co tady někdo melete cancy jak jezdíte na dálnici 180, to bych chtěl vidět kde, když je totálně zarvaná polskejma kamionama a jste rádi, že jedete 130.

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (anonak) (12.8.2019 23:12) reagovat
jezdim 160-180 na dalnici kdyz je volno. kdyz mi tam nekdo vlitne tak zpomalim necham si rozestup pockam a pak jedu dal. Zadny blikani, najizdeni, troubeni atd...jedete tu extremy sou lidi co jezdej rychle a nejsou to kreteni ,-) normalne je v cechach vetsina ridicu ok. Jediny zmrdi co me serou jsou kamiony a obzvlaste rumunsko, madarsko, polsko atp..

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (touristRP (12.8.2019 22:48) reagovat
Udavate dost extermne pripady.. kedy vas naposledy niekto vyblikoval v 180 ?? :D Ano sem tam idu fara ale to vidim v spataku na mrte daleko (jak ze nestihnete zareagovat, co ste dochodci?? :D) a vidim ze ide ako drak tak uhnem alebo pockam, podla situacie .. a kde vas vyblikuju 180 ? na tej rozjebanej D1 co ked idem do Prahy alebo z Prahy tak ako kokot stale idem 60 lebo cela cesta uz 10 rokov rozjebana na kazych 5 kilometroch? :D lol.

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (takyřidič) (12.8.2019 22:37) reagovat
al5249: Je-li řeč o zpomalování, úplně nejlepšejší jsou idioti, co zastavujou v připojovacím pruhu, místo aby se rozjeli a plynule zařadili ...

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (takyřidič) (12.8.2019 22:33) reagovat
Pičus z Vídně: "probliknutí nebo vytroubení je přestupek" - [Citation needed] "dle vyhlášky ohrožuje on tebe" - [Citation needed] ... moment, "vyhlášky"? - tvl, jdi vrátit papíry, a ještě se chlubíš, že prej jsi byl na školení, hm, jak to tu někdo psal, třískat železnou tyčí, v hlavě nasráno ...

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (al5249RP (12.8.2019 21:49) reagovat
Me nikdo nevyblikaval ani nepamatuji. Myslim, ze tu opravdu resime spise ojedinely jev. Pomale predjizdeni, neochota uhnout do praveho, kdyz ma mezera "jen" asi kilometr a "bezduvodna" jizda vlevo jsou proti tomu bohuzel jevy velice bezne. Hlavne jsem nikdy nepochopil, proc nekteri behem predjizdeni zpomaluji a to i na rovine, kde se nelze vymlouvat na nedostatek vykonu pro jizdu do kopce. Bohuzel je pomerne casta i prasarna, kterou zminuje Pit.

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (xzahiRP (12.8.2019 21:28) reagovat
Řešíte tady dost extrémní případy, kdy někdo jede 180 km/h a vyblikává. Ty znám samozřejmě také, ale bohužel mnohem častěji potkávám takový, který jedou 100 km/h, já v tu chvíli v levým pruhu 130 km/h (dobře, někdy víc) a on to najednou pošle do levýho, mnohdy bez blinkru, a předjíždí půl hodiny. Takový teda serou mě. Já se jinak snažím neomezovat ani ty, co valí těch 180...

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (Pit) (12.8.2019 21:05) reagovat
Ako rekordmana som zažil vodiča oktávie, ktorý sa pripojil spolu s odťahovkou na krátkom pripájači v tiahlej zákrute do kopca a hneď začal odťahovku obiehať v ľavom pruhu rýchlosťou 40 km/h. Kým som dobrzdil zo 180 km/h na 80 km/h ktorými som ho obehol, tak som takmer zlomil brzdový predál. V aute mal 3 malé deti, samozrejme bez sedačiek. Do ľavého pruhu treba ísť s dostatočnou rýchlosťou, dostatočnou výkonovou rezervou na zrýchlenie a po zvážení situácie s dostatočným prehľadom. A keď obiehaš, pridaj!

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (Pičus z Vídně ) (12.8.2019 21:03) reagovat
Byl jsem na školení řidičů a probliknutí nebo vytroubení je přestupek. Pokud jedeš v levém 130 a předjíždíš, nemá tě žádný pičus co vyblikávat, protože dle vyhlášky ohrožuje on tebe. Jinak Poláci jezdí po ČR jak prasata, v Rakousku jak beránci, jako, jal bylo řečeno, 98% ostatních. Spíš to bude výší postihů, zkus se s Polizei hádat o pokutě

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (OctagonRP (12.8.2019 21:03) reagovat
Mrazejk: Tak takovýho blikače neřeš, to už musí být slušná demence, když vidí, že je tam kolona.. Prostě ho ignoruj, on do tebe nenabourá, to spíš vás začne všechny předjíždět zprava.. A kdyby vybržďoval, kamerka do auta to jistí B-)

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (Pit) (12.8.2019 21:02) reagovat
Za mňa wut? +1, takto sa správa ohľaduplný vodič na diaľnici. JM - "zrazu" pri rozdiele rýchlostí 50 km/h? Treba vymeniť okuliare, prípadne sa začať pravidelne pozerať do späťákov. Podľa mojej osobnej štatistiky sú vodiči neevidujúci, čo sa za nimi deje v ľavom pruhu najmä ženy, muži 65+ a používatelia silných dioptrických okuliarov.

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (MrazejkRP (12.8.2019 20:59) reagovat
pustím blikače-180 před sebe a hned se za něj pověsím. A debil bliká na toho dalšího před náma, co už fakt nemá kam uhnout. Tak začnu blikat na blikače, že teď mě omezuje on a čekám, co udělá. Jak to vyřeší. Protože já to vyřešit lépe neuměl, tak at mi to ukáže. Samozřejmě debil se může posrat, ne jednou vyleze z okýnka ruka s fakováčem a nebo dokonce následuje vybržďování. Opravdu, takový kretény by měli třískat železnou tyčí po haksnách a zabavovat ŘP. Prostě jim to nedojde a nedojde. V hlavách nasráno.

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (MrazejkRP (12.8.2019 20:57) reagovat
Jedna klasická situace, co se mi už stala dostkrát, aby mě přesvědčila o 180-blikačů debilitě. Dojíždím náklaďák, cca 120, v levým několik aut 130, tak jak někdo psal, ladně dojíždím, no stres a zavěsím se za posledního 130 a bez problémů hned jedu 130. A jedu téměř "v koloně 130" a už mám za zády blikače. Copak ten debil nevidí, že přede mnou je dalších 3-5 aut, co by mu museli všichni uhnout, protože všichni jedou 130? A nechce to pochopit a nechce... párkrát teda jsem zkusmo zkusil uhnout zpět za kamion

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (OctagonRP (12.8.2019 20:56) reagovat
pánové, opravdu by mne zajímalo, kolik toho za rok najezdíte (a kolik z toho po dálnici), že tu z vás padají taková silná slova.. připadá mi, že se v tom obrázku poznáváte a tak tu prskáte..

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (OctagonRP (12.8.2019 20:49) reagovat
JM: Řidič má při přejíždění do levého pruhu povinnost neohrozit ani neomezit řidiče v něm jedoucí. A je úplně jedno, jak rychle jede, rychlost ostatních řidičů ti nepřísluší řešit, to posoudí hlídka policie (pokud tam teda někde je). Pokud tam plynule před něj vlítneš tak, že musí dupnout na brzdy, pak se nediv, že tě problikne.. Pokud teda problikává až když už jsi vedle kamionu, pak ano, je to debil..

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (takypanic2) (12.8.2019 20:47) reagovat
zkušenost: v USA, v UK je to to samý, neexistuje, aby kolem tebe někdo prosvištěl a neexistuje, aby si někdo vynucoval blikáním uhnutí z cesty. A taky naopak existuje pravidlo, že když už máš blinkr, že budeš předjíždět, tak tě ten za tebou pouští.

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (takypanic2) (12.8.2019 20:45) reagovat
Přesně tak Mrazejk, a já doufám, že se konečně dočkám doby, kdy policajti začnou konfiskovat a šrotovat auta těmhle těm prasatům, co nehodlají s ostatníma náma hrát podle pravidel. Ať si postaví svoje vlastní anarchisticko kapitalisticko fašistický dálnice a po nich ať si prasí od rána do večera...

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (Zkušenost) (12.8.2019 20:45) reagovat
No, v Rakousku je 130 a 98% jede 130. Na A1 je v pár místech 140, tak jedem 140. Kolem velkejch měst je v dlouhých úsecích 100 (z toho byste se v Česku posrali, takový omezení, ježíšmarjá), a světe div se, zas těch 98% jede 100. Ano, je tam 2% kreténů. Ale ne tolik co na D1. Why?

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (MrazejkRP (12.8.2019 20:37) reagovat
to vypadá na dvě skupiny lidí JM (s tím souhlasím) a wut? (zakomplexovaný debil, vrať ŘP). Nechápu, proč by měl ladně ze 130 spomalit na 80 (ano, náklaďáky mají jezdit max. 80) a pak se zase rozjíždět (nemá jistotu, že za debilem-180 bude moct hned zase přejet vlevo, obzvlášť když spomalí o desítky km/h), když debil je ten blikač... který nehodlá na těch 130 zpomalit a fakt nechápe, že nemá absolutní přednost. A pokud začne brzdit až na poslední chvíli, protože taky nechce zpomalovat, tak ohrožuje on.

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (čtyřicetsedm) (12.8.2019 20:33) reagovat
wut: když "střelce" vidíš z dálky a odhadneš, že jede výrazně rychleji, tak je samozřejmě blbost mu najet do levýho pruhu do cesty. problém je ten, že když někdo jede třeba o 50kmh rychleji, než ty (a než je limit), tak to vždycky na jeden pohled (do zrcátka) každej odhadnout nemusí. a kdo jede jinak, než většina může předpokládat (např. nad limit), měl by kurva na sebe vzít zodpovědnost za to, že dává mnohem větší pozor a víc předpokládá nepředpokládané...

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (čtyřicetsedm) (12.8.2019 20:30) reagovat
Jako se vším, není to jen o pravidlech, ale taky o tom, kdo je kretén a kdo není. Neseru se do levého pruhu, když tam nepotřebuju být (nepředjíždím pomalejšího), nezůstávám tam jen proto, že přece "jedu 130 a nikdo nemá jezdit rychleji". Zároveň ale, kdybych jel 160, což jsem už dlouho neudělal, ale párkrát, přiznávám, jsem tak taky jel, tak nepočítám s tím, že mi každej pomalejší má uhnout; dokonce jsem připravenej zpomalit třeba na 110, když tam bude pomalejší osobák předjíždět náklaďák, co jede 90...

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (wut?) (12.8.2019 20:27) reagovat
JM: pokud už v dálce za sebou vidím takového střelce, tak dám nohu z plynu a ladně a bez brždění se na volnoběh pověsím za kamion a těch deset sekund, než mě přeletí, počkám za kamionem. On je možná debil, ale ty jsi typickej čecháčkovskej kripl. Při předjíždění nesmíš omezit ani ohrozit nikoho na vozovce a to svým manévrem úmyslně děláš.

Obrázek 'Klasik' Obrázek 'Klasik' (JMRP (12.8.2019 20:12) reagovat
Ano, ano, to poznám. Idem v pravom pruhu 130 km/h, priblížim sa ku výrazne pomalšiemu kamiónu, plynule prejdem do lavého pruhu a zrazu sa dovalí debil čo si to valí cca. 180 km/h a zúrivo na mňa vyblikáva, pričom si necháva "priestor" za mojím kufrom cca. 2 metre. Asi nechápe, že on je ten debil a ja mu fakt nemám kam uhnúť.



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...