V historickem centru 26.06.2017 
Obrázek V historickem centru
only red.lines matter flastenecke lypido zachraneno Enough-musk-is-enough IT dinosauri Career change cyklus ruske propagandy
Komentáře (22) Komentovat Nezobrazovat

V_historickem_centru.jpg (>sedlja) (29.6.2017 0:32)
Jop, potvrdím. Kus odsud parkuje tuning 120. A favoritů jsem za svého času v domovině neviděl tolik co tady

V_historickem_centru.jpg (456) (29.6.2017 0:18)
A kolik chcete po městě jezdit? Na dvojku to jede 60, na trojku 80 a v úzkých uličkách se dá jezdit tak 20-30. Dálnici tam nemají a ostrov má 15 km. Takže okdudkoliv kamkoliv do půl hodiny.

V_historickem_centru.jpg (Gottova vypsaná fixa) (27.6.2017 17:12)
Brnonymous-poněkud slabší motor, nulová líná akcelerace a "plavající" kabina. Jakoby krabice od bot na.kolečkách a sešlápneš úzký a měkoučký plynový pedál a v podstatě ČEKÁŠ, až auto začne ZVOLNA akcelerovat.

V_historickem_centru.jpg (brnonymousRP (27.6.2017 16:31)
takypanic - S110, S120 a S125 jsme v rodine meli, hlavnim problemem bylo prehrivani, koroze byl bonus. Servis byl vynikajici, u cloveka, ktery pro nas opravoval auta driv a sam mel vzdycky zajem je pozdeji odkoupit a taky to udelal (az na skodu 120, ktera skoncila jako totalka po havarii). Nevim, jak s novyma, ale s japonskymi vozy z devadesatych let jsem do servisu skoro nejezdil a dneska mam automechaniky v rodine. Ver mi, u s120 je nejvetsim problemem bezpecnost. Ale to clovek nedoceni, dokud neni pozde

V_historickem_centru.jpg (takypanic) (27.6.2017 10:22)
Co to tu kdo mlel o hromadě sešroubovaných poruch? To zas píše někdo kdo v tom nikdy nejel a navíc si nedovede ani vyčistit svíčku či vyměnit destičky.. Š120 byla oproti dnešním strojům bezúdržbové auto... Kdybyste s ní jezdili každej rok do servisu jako s novejma, tak se pod kapotu taky dívat nemusíte. Náhradí díly v řádu deseti či stokorun, oproti tisícům a desetitisícům jako u nových aut. Atd. Jedinej problém byla je a bude koroze.

V_historickem_centru.jpg (Bobřek postavitel) (27.6.2017 9:10)
Na Maltě je poměrně velký klub majitelů vozů Škoda, dělají i časté srazy. Jezdí tam spousta renovovaných i tuningových starých škodovek, včetně kabrioletů Rapid od anglického LDD. Jeden maník tam provozuje nádherného červeného starého rapida s boxerem z Alfy Romeo 33.

V_historickem_centru.jpg (brnonymousRP (26.6.2017 23:46)
Ja se prave motal i mimo turisticka mista, hlavne proto, ze jsem sel po vsech moznych megalitickych chramech a treba Tal-Qadi je primo obklopen hnusnymi stavbami.

V_historickem_centru.jpg (DD64) (26.6.2017 23:41)
Az taketo extremy som nevidel :-) ...ale zase pravda, ze vnutrozemie a miesta mimo hlavnych turistickych tras som nejak detailne neskumal...na druhej strane, strasne vela osarpanych a "zanedbanych" budov bolo aj v "centrach miest" ( o niecom co ma rozlohu 1.5x1 km mi nepasuje hovorit ako o meste ), ale tak mne sa to vlastne aj pacilo a proste to dotvaralo celkovy charakter.

V_historickem_centru.jpg (brnonymousRP (26.6.2017 23:28)
DD64 - Prave v historickych oblastech to bylo hezky opravene, Mdina, centrum Mosty, Pretty Bay... Ale v obytnych a prumyslovych zonach je to kombinace par nove opravenych domku s ryzmymi fasadami a obrovske zaplavy polorozpadlych zdi, tu a tam vyspravenych betonem, vlnitym plechem, kusem starych vrat, zpuchrelou OSB deskou...

V_historickem_centru.jpg (brnonymousRP (26.6.2017 23:24)
No, je ta dan vyssi, nez slavnych danskych 180% k cene vozidla, vcetne motorek?

V_historickem_centru.jpg (DD64) (26.6.2017 23:19)
@brnonymous Ak sa nemylim, na Malte je zasada prave kvoli zachovaniu historickeho charakteru, ze aj pokial chces prestavovat, vonkajsie mury sa musia nechat ako su a z vnutrom si uz rob co chces. Tak to bolo aj v pripade domu kde som byval, zvonku vyzeral ze tam 10 rokov nikdo nezije, ale vnutri bol pekne nanovo zariadeny...toz iny kraj ony mrav

V_historickem_centru.jpg (CPT IN) (26.6.2017 22:59)
Jelikož je na Maltě relativně málo místa a hodně lidí (natož aut) byla tam (možná ještě je) nějaká speciální daň při pořízení auta. Šplhala se někam k ceně vozu. Proto byla oblíbená co nejlevnější auta a z téhož důvodu se jich místní drží zuby nehty. Podobná taktika byla uplatněna i u nás s takzvanou "ekodaní" z převodu, která zajistila, že dědci v klobouku a platem vajíčkek na zadním deklu budou jezdit stopětkou ještě v roce 3000, páč jí nemůžou nikomu prodat a do šrotu ji zadarmo nedaj.

V_historickem_centru.jpg (brnonymousRP (26.6.2017 22:50)
Ja tam loni nove skodifky videl, nenijich moc, ona malta je celatkaova zanedbana, ekonomika tam zadrhava od sedesatych let a vsechno, snad mimo turisticky velmi frekventovana mista, tam vypada polorozborene, opustene...

V_historickem_centru.jpg (DD64) (26.6.2017 22:37)
Ja som videl na Malte aj tuning 120-ku, favoritov plna rit, felicii takisto, dokonca aj ten pseudo "pick up" fun ci ako sa to volalo som zahliadol a tu som ho nikde nevidel asi 15 rokov. Je tam viac starych skodoviek pomaly ako na celom SR a CR. CO je vsak zaujimave, konci to tak s I-kovymi fabiami, novych skodoviek tam je zase malo. Zaujimava afinita

V_historickem_centru.jpg (BookSavior) (26.6.2017 22:05)
cpt?

další...