buran 27.05.2012 
Obrázek buran
only red.lines matter IT dinosauri flastenecke lypido zachraneno Enough-musk-is-enough cyklus ruske propagandy debiliens 2
Komentáře (48) Komentovat Nezobrazovat

buran.jpg (SatrifRP (1.8.2013 2:36)
taky jsem sáčkem ještě ani jednou nejel právě kvůli tomu, že jezdím spontánně.

buran.jpg (T_xy) (1.8.2013 2:05)
mrkev: Ta rezervace dopředu je fakt geniální nápad. Vytíženost spoje znají teď taky, fronty v podstatě nejsou a prachy o pár hodin dřív je nevytrhnou. Ale naštvali by lidi jako já, co bez stresu přijdou na nádraží a jedou prvním vlakem. Kvůli tomu nejezdím regiojet a podobně, vazba na konkrétní čas mi nevyhovuje.

buran.jpg (mrkevRP (28.5.2012 23:30)
HyperMAX: Myslíš, že vlaky ČD vypadají trochu jinak, než v dobach, kdy s nima zdejší hate-core ještě jezdili, tj. minulý týden? :D

buran.jpg (trespasserRP (28.5.2012 16:46)
krata: 1. Project Buran abandoned 2. (30 years later) It's going to need new padding for seats, crappy machine for free coffee and malfunctioning wifi... 3. (shuttle in colors of Student Agency that nowadays offers these services in buses)

buran.jpg (krata) (28.5.2012 16:38)
can someone translate?

buran.jpg (uplne jiny pepa) (28.5.2012 11:54)
veřejná MHD zase jezdí do míst, na která by se soukromý dopravce úplně vykašlal.

buran.jpg (HyperMAXRP (28.5.2012 11:45)
Nádraží už jsou majetkem SŽDC, a ti se na to vy*, dokud neni nějaký průser, a vlaky ČD taky vypadají trochu jinak, než v dobach, kdy s nima zdejší hate-core ještě jezdili...

buran.jpg (Dr.Str.RP (28.5.2012 6:45)
Ale oni to vědí, jak jsou narvaný spoje. Každý týden se to cyklicky opakuje. Dřív, když byly IC a EC za příplatek, tak jsem si těch 60 přihodil a byl jsem v pohodě. Teď si musím kupovat první třídu. Je to děs...

buran.jpg (DCRP (28.5.2012 6:17)
Jeden čas jsem byl nucenej jezdit na trati Liberec - Brno. Liberec - Pardubice si nešlo sednout (je to každej tejden, tak proč neposílej spoje) a když jsem dobíhal v Pardubicích na vlak Praha-Brno, tak sem se sotva nacpal do uličky. Samozřejmostí bylo lehký zpoždění toho libereckýho, takže to bylo většinou tak tak. Kolikrát jsem se s ČD cejtil jak na cestě do koncentráku.

buran.jpg (mrkevRP (28.5.2012 4:07)
... některé vlaky mívají pravidelně zpoždění 20 až 60 minut.(PRAVIDELNĚ). Každé druhé nádraží vypadá jako smetiště a člověk který jezdí míň než desetkrát za rok se nedoplatí... Přitom schopnější management by většinu problémů zvládl vyřešit do roka. Chápu, že Jančura je těžký podnikatel, ale ČD dokáží prodělávat i na místech, kde to skoro nejde... Už jen kdyby zavedli rozumnou rezervaci jízdenek dopředu, měli by přehled o předpokládané vytíženosti spoje, omezili by fronty a prachy by měli předem.

buran.jpg (mrkevRP (28.5.2012 4:01)
houhou: Mám vyzkoušeny ČD, vlaky v anglii, německu, finsku, slovensku a maďarsku. Musím říct, že ČR, SR a HU jsou na tom zhruba stejně, ale ty první tři jsou úplně jinde. Na otázku, co mi na ČD vadí je docela jednoduchá odpověď. Vadí mi cenová politika, nulová flexibilita a chování zaměstnanců. Při nákupu lístku má člověk kolikrát pocit, že by pokladní byla nejradši, kdyby si nekoupil lístek žádný. Místenku si nemá cenu kupovat, protože to většinou znamená přemlouvání člověka, který ti sedí na místě,

buran.jpg (houhou) (28.5.2012 3:20)
Dneska jsem si koupil lístek na rok za 22400 a věděl jsem, že se za to dostanu všude. A teď přijde dokonalá konkurence a na lokálky si ponechám tenhle lístek a ještě ušetřím díky nákupu na páteřních tratích u té konkurence. Jsem sice pravicový volič, ale každý vidí, jak se Jančura chová na trhu. Slabší konkurenci likviduje dumpingem, silnější pomlouvá a vytváří negativní kampaň. Spolčil by se i s ďáblem, aby zlikvidoval konkurenci. Viz ta levárna s DB. Přál bych si, aby si ČD každý vyzkoušel a pak hodnotil.

buran.jpg (houhou) (28.5.2012 3:13)
A to žiju v republice, kde občan bere několikrát míň, než v zahraničí, nebo zmiňovaném rakousku a kupní síla podniků na inovaci nemůže být logicky tak silná. Navíc se začínalo se šrotem. Kam se kouknu, tak se to mění. Žaludovi se to řiká, má za sebou silnýho zahraničního investora, může roky prodělávat. Nemusí naráz rekonstruovat vozovej park, obsluhující celou republiku. On si prostě koupí něco, nasadí to na nejvýdělečnější tratě, začne likvidovar konkurenci jakoukoliv cestou a dál nejde.

buran.jpg (houhou) (28.5.2012 3:09)
Jezdím s ČD již celkem dost dlouhou dobu. Jak lokálně tak EC po republice a nechápu, na co si stěžujete. V Brně mi končí zkouška a vim, že do hodiny mi jede vlak. Nebude plnej a lístek si koupim na místě. Platim 125 korun jako student, je tam první třída, čistej celej vlak, normální jídelák, nebo rozvoz jídla a vždycky to prochází člověk, co se stará o pořádek. Na lokálkách jezdím z Prahy všemi směry a čisto zrovnatak. Obnova vlaků z doby panování Žaludy kvapí. I průvodčí se mění ve vystupování...

buran.jpg (sana) (28.5.2012 1:56)
Ona je to i otázka srovnání. Měl jsem možnost najezdit několik tisíc kilometrů s JR (Japan Railways) a od té doby nemám pro ČD dobrého slova. Ohledně ničeho: ceny, kvality, zaměstnanců, prostředí, služeb, jizdního řádu, dochvilnosti, vozového parku, hospodaření, elitismu, neflexibilnosti, ...

další...