vysvetlete_mi_to.JPG
(PeeTee) RP (6.8.2012 7:06)
|
k popukání |
|
vysvetlete_mi_to.JPG
(Akr) (5.8.2012 23:24)
|
Tak jim někdo ukradl dvojku, no. Nedělejte z toho divadlo. |
|
vysvetlete_mi_to.JPG
(johnnywolf) RP (4.8.2012 23:24)
|
koukám, že v albertu mají docela drahej cukr. |
|
vysvetlete_mi_to.JPG
(DC) RP (4.8.2012 23:04)
|
Do Albertu chodim jen pro dědovy klobásy a nebo do hypermarketu (supermarket nemá vlastní) na anglický rohliky. Zbytek tam je naprd. |
|
vysvetlete_mi_to.JPG
(Mem) RP (4.8.2012 22:18)
|
Alex: Meleš sračky. Teď už i poznáš, co je dopékané (mražené pečivo), takže si můžeš v pohodě vybrat. Šunka se 70-80 procenty masa tam taky je (musíš hledat "nejvyšší jakosti" nebo aspoň "výběrová", viz norma, navíc albert hypermarket má i kvalitní prosciuto a německé šunky). Ale jestli řešíš cenu hajzlpapíru (!) tak bude problém asi jinde než v nedostatečné nabídce, co |
|
vysvetlete_mi_to.JPG
(Mem) RP (4.8.2012 22:16)
|
Jan Gutbayer: já se směju tomu, kdo musí řešit cenu (neřeknu kvalitu) základních potravin ježděním do Německa, a ještě je to pro něj výhodné (zřejmě nějaký nezaměstnaný na dávkách?) |
|
vysvetlete_mi_to.JPG
(Alex) RP (4.8.2012 21:55)
|
Já už do Alberta nechodím vůbec. Pečivo stojí za hovno, kvalitní šunku s víc, než 50% masa tam nenajdeš, sýry stojej za vyližprdel a maso maj hnusný a většinou olezlý. V Kaufu se nemusim bát koupit ty jejich klobásy. V Albertu jsem to jednou zkoušel a všechny jsem nakonec vyhodil, protože to byla neuvěřitelná sračka! A to, co bych tam koupil, je stejně předražený. Ani hajzlpapír se tam nedá koupit - buď jednovrstvej, co se okamžitě rozpadne, pak nic mezi tim a pak ultra-předraženej třívrstvej. Nasrat! |
|
vysvetlete_mi_to.JPG
(qw) (4.8.2012 21:05)
|
Kartelová dohoda o cenách poddaná tak, že vyhrává nakupujcí ovce ? |
|
vysvetlete_mi_to.JPG
({{}}) (4.8.2012 21:03)
|
@sana: toto mi nepripada ako cenova vojna, ale ako cenovy kartel. A este si to aj vyvesia na tabulu. |
|
vysvetlete_mi_to.JPG
(sana) (4.8.2012 20:40)
|
Jinak asi ten nejpodstatnější důvod je reklama. Ale na klasická, ale prachobyčejná lidská šeptanda. Pokud máš v obchodě takovouhle cedulu, tak ti nehrozí, že se o tvém obchodě rozkřikne: "Tam je draho." Což by zmenšilo trafik zákazníků relativně znatelně. |
|
vysvetlete_mi_to.JPG
(sana) (4.8.2012 20:37)
|
DC: Jejda, takové vysvětlení by bylo na pár stránek. Cena není jediný faktor. Cenová válka je pro obchodníky zcela nežádoucí u obchodů s potravinami, už tak se pohybují na hranici cenových možností, ještě dost tlačí na dodavatele, nehledě na dotované výrobky. Lokační záležitost. Celková logistika (počet zaměstnanců, objem skladu/ vystaveného zboží, velikost parkoviště, počet košíků, zásobování, otevírací doba, ...), etc. Long story short, věř tomu, že ví, co dělají a taky proč to dělají. |
|
vysvetlete_mi_to.JPG
(Jan Gutbayer) (4.8.2012 20:20)
|
Tohle srovnání si dělám taky. Mezi německým a českým Kaufičem. A tiše se směju těm, co chodí do toho českého. |
|
vysvetlete_mi_to.JPG
(sana) (4.8.2012 20:20)
|
Srovnání ceny přece není jen snížení :] Jinak jde o cenovou válku, ale zákopovou. Přece nebudou mít nižší cenu, když stačí cena stejná. Navíc se jedná o základní potraviny - vliv ceny je zcela jiný než u zbytného zboží. |
|
vysvetlete_mi_to.JPG
(Nedos) RP (4.8.2012 20:16)
|
Protože většina tupých nakupovačů si myslí jak je to super. Tahle metoda jenom ukazuje jak hluboko můžou ty obchody jít. |
|
vysvetlete_mi_to.JPG
(DC) RP (4.8.2012 20:06)
|
Když pravidelně srovnávaj ceny s konkurencí tak to znamená, že budou vždycky o krok pozadu a jakmile konkurence sníží cenu, oni ji snížej až po ní. Moc nechápu, co má ten obchod nabídnout nebo na jaký strategii má takovejhle obchod fungovat. Vysvětlí mi to někdo? |
|