benefits-of-cycling-fixed.jpg
(69) (13.12.2014 0:34)
|
Kterej magor může vypustit z čuně že přilba (zrcátka a další hovna nezmiňuju) by měla být povinná? V létě je to v tom humus, nehledě nato že v tom monstru z polystyrenu vypadá každej jak Vlastně ani na motorce to nechápu, je to přece moje věc jestli si nechám rozkřápat hlavu, stejně tak pásy v autě |
|
benefits-of-cycling-fixed.jpg
(jeitas) RP (1.3.2013 11:14)
|
some bikefags' jimmies were apparently rustled |
|
benefits-of-cycling-fixed.jpg
(M.I.R.) RP (1.3.2013 10:35)
|
Mishmashek - Ano, to můžeš. Ale stále můžeš jezdit na kole. A i když se náhodou stane, že tě budou pokutovat jako cyklistu třeba za nerespektování STOPky, tak si zaplatíš tu pokutu, ale když nemáš papíry, tak ti ani nehrozí odebrání řidičáku a tedy zákaz řízení.
Je mi jedno, že cyklista může přijít o papíry na auto. Má mu hrozit, že přijde o papíry na kolo. To je vcelku logický předpoklad. Půlka cyklistů ani auto nemá, tak k čemu takovýhle represe jsou? |
|
benefits-of-cycling-fixed.jpg
(Mishmashek) RP (1.3.2013 9:32)
|
M.I.R. : Nechápu proč lidi mluví o něčem o čem ví hovno, protože spousta těch věcí v zákoně je! Dokonce můžeš přijít o papíry na auto když tě chytnou namrdaného na kole! |
|
benefits-of-cycling-fixed.jpg
(M.I.R.) RP (28.2.2013 23:57)
|
... požadavky a že to je něco nezvládnutelného. Ani po nich nechci to povinný ručení a registrační značky na kola. To je k hovnu. Ale to co jsem napsal, to by mělo být. Přispěje to jen a jen jejich bezpečnosti a zklidní to naše nervy. Na cyklostezkách ať si jezdí bez papírů a bez výbavy, stejně jako my si můžeme jezdit bez papírů mimo pozemní komunikace. Ale na silnici to jsou obyčejní účastníci provozu a bohužel si to z nich většina neuvědomuje. |
|
benefits-of-cycling-fixed.jpg
(M.I.R.) RP (28.2.2013 23:56)
|
Hele, ať si cyklisti jezděj, nemusím je, občas mě fakt serou, ale bránit jim v tom nechci. Ale myslím si, že by měli mít řidičský průkaz. Ať ho mají za pětikilo třeba, jen z toho, že složí klasický test, který skládají všichni ostatní řidiči. Protože kolikrát netuší. Policie by je měla kontrolovat jako běžné automobily nebo motorkáře - alkohol, doklady a povinná výbava, která by měla zahrnovat přilbu, stále osvětlení vozidla a zpětná zrcátka. Volitelně reflexní oblečení. Nemyslím si, že to jsou nesmyslné... |
|
benefits-of-cycling-fixed.jpg
(bear.fucker) RP (28.2.2013 22:47)
|
kbc - si smradlavy buznocyklysta, stavim sa ze v podpazusi a na curaku mas parochne vacsie nez picna hustava mojej babky a preco si myslis ze deo je karcinogenne? ty smradlavy fetak, fuj |
|
benefits-of-cycling-fixed.jpg
(kbc) (28.2.2013 20:45)
|
akoze: nemam vyholene podpazusie a nepouzivam karcinogen tak som humusak? Tebe prajem co najmenej bolestive prebudenie z tej rozpravky co snivas.. |
|
benefits-of-cycling-fixed.jpg
(keny) RP (28.2.2013 14:50)
|
Ale ono to vypadá, že lidi(řidiči) nadávaj na cyklisty všeobecně, což alespoň pokud vím neni pravda. Problémem byly, jsou a budou idioti typu Bouchala a jiných představitelů Auto*Matu, kteří dělají všechno proto, aby široká veřejnost cyklisty nesnášela. Normální člověk na kole, byť jede po silnici nasere málokoho, pokud dodržuje předpisy, nebo lépe řečeno zná fyziku a chová se podle toho. |
|
benefits-of-cycling-fixed.jpg
(pan Větvička) (28.2.2013 14:35)
|
Ty vole, to je zas flame. Jsem stejně nadšený řidič jako biker a podle toho jsem se zařídil. Do práce to mám na kole 25 km včetně převýšení cca 400 m. Jedu to cca o 40 minut dýl než bych to měl od dveří ke dveřím autem, v práci dám spršku, převlíknu se do normálních hadrů a zabiju několik much jednou ranou - jsem odtučněný, mám čistou hlavu, vyšetřil jsem slabou hoďku kterou bych prodseděl za volantem a nikomu nesmrdím. Pro rejpaly - když není bláto nebo sníh) z těch 25 km jedu po silnici tak desetinu. |
|
benefits-of-cycling-fixed.jpg
(Hanzzzz) RP (28.2.2013 14:29)
|
v létě jezdim do prace na kole skoro kazdej den. silnici se vyhnu pokud je to mozny, pokud ne tak se snažím být vidět, jet u kraje a neomezovat auta. ale najdou se i kreteni v autech kteří v protisměru predjizdi auto které me zrovna míjí, těm tak akorát ukážu že jsou jedničky a chvíli si pořádně zanadavam. spousta cyklistů jsou hovada co si mysli že jim silnice patří, ale takovych řidičů je taky hromada. |
|
benefits-of-cycling-fixed.jpg
(akoze) (28.2.2013 13:45)
|
cesta autom a bikeom mi trva rovnako, cyklistak ide cez les, rano si viem krasne precistit hlavu. uz sa tesim az z nej zmizne ten sajrajt (sneh a lad) a auto bude len na planovane sluzobky mimo mesta.
kto je humusak a nevie sa v praci prezliest, udrziavat si telo tak aby nesmrdelo (rano sprcha, antiperspirant, vyholene podpazusie, menit oblecenie) ten nech sa necuduje. |
|
benefits-of-cycling-fixed.jpg
(Grifit) RP (28.2.2013 13:36)
|
autobusem nebo autem, záleží na provozu.... nicméně pokud jde o rychlost a dojezdovou vzdálenost tak jsem samozřejmě pro auto ale drobnosti na kole jsou super, lepší než pešky. to že na obou stranách jsou někteří lidé kreténi to nemá s dopravním prostředkem relevantní souvislost... snad jen letadla jsou vyjímkou, snad kvůli tomu že je trochu težší si na to papíry udělat tak je nemá kdejaký debil. |
|
benefits-of-cycling-fixed.jpg
(Kim Čong Hitler King ) (28.2.2013 13:34)
|
Všichni jste blbí a pořiďte si motorky, čuráci. |
|
benefits-of-cycling-fixed.jpg
(Grifit) RP (28.2.2013 13:31)
|
No jó, když ono se vše netočí jen kolem prahy sice asi desetina populace bude tvrdě protestovat ale na skutečnosti to nic nemění Rozcuchané vlasy ? To může trapit snad jen "attention whore buzíky", udýchaný a zpocený? Hoši hovno fyzička a udýchaní po dvou schodech spocení, smrdí a zapácha? pot sám o sobě nezapáchá to až vedlejší produkt přemnožených bakterií pochutnávajících si na potu ale to už je otázka hygieny.Převézt něco do tech 60 kg není problém a cca do 10 km to může být i rychlejší než |
|