Za co jses tady 29.01.2019 
Obrázek Za co jses tady
meanwhile ruska zmrzlina kdyby lotr vznikl dneska doggo superposition slovenski stroj casu financni poradenstvi double nebo nic pozitivne stranky socializmu
Komentáře (19) Komentovat Nezobrazovat

Za_co_jses_tady.jpg (Mas) (30.1.2019 14:10)
456? problém je že tyhle věci moc srovnávat nelze, je to uplně něco jiného, zdravotnictví potřebuješ, facebook a jiné socialní sítě už tolik ne, a je tam x dalších věcí v čem tvoje srovnaní pokulhavá

Za_co_jses_tady.jpg (456) (30.1.2019 13:37)
Opravdu nelze řešit jinak než tvrdou legislativou, protože zdravotnictví je a musí zůstat zdarma pro všechny. Že by třeba pojišťovna stanovila výši zdrav, pojištění dle životosprávy daného pojištěnce a ne podle výše jeho mzdy?

Za_co_jses_tady.jpg (456) (30.1.2019 13:35)
Ad absurdum: V rámci veřejného zájmu a zdravé populace lze také prosadit to, že deformovaní, dementní či jinak postižení lidé budou utraceni. A pak se klepat strachy, aby to ouřada nezneužil proti podporovateli. No přece by se nestalo, aby Stalin poslal do Gulagu své stoupence. Stalo se... Jeho (dnes již dočasný) oblíbenec rakouského původu tuto diktaruru dotáhl téměř k dokonalosti snahou vytvořit elitní rasu. S dnešními genetickými nástroji by bylo možné ....

Za_co_jses_tady.jpg (Douglas) (30.1.2019 5:58)
Platan: tenhle argument s kouřením v hospodách jsem slyšel i v opačném gardu od zastánců toho Klausova návrhu, ale nic není tak černobílé. Já osobně jsem proti oběma

Za_co_jses_tady.jpg (Platan) (30.1.2019 0:56)
V mnohém s tebou souhlasím, i když jsem většinou proti zákonům, co něco plošně regulují "pro dobro občana". A tím "dobrem" se dá argumentovat i u Klausova návrhu. Facebook má obrovskej mediální vliv a potenciál formovat názor hlavně mladých lidí, kteří se ještě nenaučili být dost kritičtí k tomu, co čtou. Osobně si myslím, že může být pro společnost škodlivý pokud bude takto vlivný médium skrz cenzuru prezentovat pouze době poplatný názor, který se někdo zrovna snaží protlačit jako "ten správný".

Za_co_jses_tady.jpg (pan odbornik) (30.1.2019 0:04)
Taky je to moderní a západní... Z pohledu hostinského chápu proč to vadí, také se osypu sotva vidím, že stát zas něco reguluje, i když v tomhle případě mi to nevadí a vidím to ku prospěchu věci. Souhlasím, že kumulativní riziko rakoviny je v případě tabáku a některých příspěvků na FB zhruba stejné. Obávám se ale, že návrh p. Klause bude výsledkem uraženého zděděného ega, než starost o zdraví obyvatelstva :-D

Za_co_jses_tady.jpg (pan odbornik) (29.1.2019 23:54)
Platan: v zásadě máš pravdu, ale u protikuřáckého zákona je velkou motivací zdravější obyvatelstvo = náklady ušetřené na léčbu následků kouření, aktivního i pasivního, právo na nezávadné zdravotní prostředí je dáno zákonikem práce, až 8% kuřáků přestane kouřit úplně, části, co se nechce ven, kouření omezí a to posléze i doma, méně mladých začne kouřit. I když by starost o zdraví byla hezká, hlavní motivací budou finance. Stát vybere na dani z cigaret něco přes polovinu pozdějších nákladů.

Za_co_jses_tady.jpg (Platan) (29.1.2019 22:23)
Douglas, Abdul: Tak, tak. Otázkou je, jestli určitá garance svobody slova nestojí výš než zájem soukromé společnosti. Druhá věc je, že Facebook tím, že poskytuje prostor k veřejné diskuzi vstupuje do veřejné sféry. Asi záleží na úhlu pohledu. Znám ale několik odpůrců tohodle Klausova návrhu, hájící se tím, že nejde kecat do pravidel soukromé společnosti, kteří jsou zároveň například zástánci zákazu kouření...Nechápu ten dvojí metr, hospodským můžu nařídit, co smí a nesmí ve svém podniku, ale FB to nejde?

Za_co_jses_tady.jpg (DinamitRP (29.1.2019 17:21)
ciste teoreticky by tak administrator nesmel davat obrazky do kose.

Za_co_jses_tady.jpg (Abdul_HasanRP (29.1.2019 15:20)
Douglas: nicméně stejně tak kecá médiím. Facebook, Twitter a podobně mají dnes u spousty lidí vyšší moc, než noviny a televize, přesto nejsou regulovány.

Za_co_jses_tady.jpg (Douglas) (29.1.2019 14:50)
Nejedná se i cenzuru ale o to že stát nekecá soukromným institucím jak si nastavit pravidla na své platformě. To bych mohl stejně demagogicky jako ty vykřikovat například "typičtí levičáci, pořád by jen nařizovali co se může a co ne, a omezovali soukromé společnosti"

Za_co_jses_tady.jpg (Stalkerioso) (29.1.2019 14:42)
Typičtí libtardi. Cenzuru si vzít nenecháme.

Za_co_jses_tady.jpg (cant ban tha truth) (29.1.2019 14:20)
Tvl liberální institut. Co to je za mrtki. Aha Pánek. B-)

Za_co_jses_tady.jpg (MemRP (29.1.2019 14:07)
Mkax: Klausův legislativní potrat [odkaz]

Za_co_jses_tady.jpg (dwoRP (29.1.2019 14:02)
[odkaz]

další...