Peklo zamrzlo
(MSG) RP (26.12.2019 0:36)
|
alebo sa na to vyprdnú ako to bolo s LCD a proste sa bude vyrábať iba to lacnejšie riešenie, hlavne, že rozlíšenie bude gadžiliarda pixlov... |
|
Peklo zamrzlo
(Mem) RP (13.12.2019 8:50)
|
Asi jo. Na druhou stranu Oculus jde cestou kompromisu, Rift S má jen 80, Quest (i připojený k PC přes kabel) jen 72, tak si možná lidi zvyknou a nebudou víc „potřebovat“. Stejně jako si zvykli na dříve nemyslitelný volný pohyb (lidem bude pořád špatně! jedině teleportace!). Ale teď je vyprodaný díky Half Life i drahý Valve Index, který umožňuje až 144 Hz , takže se možná oddělí hi-end a masovka... |
|
Peklo zamrzlo
(MSG) RP (13.12.2019 0:42)
|
Mem, čo myslíš, koľko by malo byť optimum pre VR 120 Hz? |
|
Peklo zamrzlo
(Mem) RP (29.11.2019 15:26)
|
MSG: Ani ne, většině lidí fakt stačí 80-90, citlivějším 120, jde jen o to mít dostatečně nízký input lag reagující na pohyb (+ predikci) hlavy. S monitory to nemá moc společného, dost lidí by dnes mělo bolehlav i s blikajícím 60Hz CRT, zatímco na LCD 60 Hz nevadí (pokud nebliká samotné podsvícení). | Sin: Mobilní Diablo je jen marketingový tah, trh zejména v Asii takové hry chce. Alyx má naproti tomu posunout hranice ovládání her + ukázat Index, který představuje druhou (ale drahou) generaci VR. |
|
Peklo zamrzlo
(Sin) (29.11.2019 12:04)
|
To je to samé jako s novým Diablem |
|
Peklo zamrzlo
(HonzaRez) RP (28.11.2019 12:22)
|
Už si někdo uvědomil, že Alyx není Half-life3, ale jenom další epizoda...? |
|
Peklo zamrzlo
(MSG) RP (27.11.2019 0:43)
|
Mem: čokoľvek pod 200 FPS pri tej vzdialenosti od oka bude bolehlav, ale však aj na monitory sme si zvykli, všakáno? |
|
Peklo zamrzlo
(PP) (26.11.2019 19:18)
|
S VR mám zkušenost pouze s ehm. pornem přes cardbox. Tak bych se rád zeptal - už to porno je vcelku intenzivní záležitost proti 2D. Když si představím, že hraju několik hodin takhle sugestivní hru přes VR, mám pocit, že mě to musí vcelku ovlivnit, neřkuli když budu třeba dvanáctiletej školák. (druhej den bych byl osobně ze všeho posranej a nejsem si jistej, jestli bych se po propařené noci nelekal každýho prdu) Jak jste na tom vy, co už si VR nějakou dobu užíváte? |
|
Peklo zamrzlo
(Mem) RP (26.11.2019 17:27)
|
"ale po 15 minútach ma z toho bolela hlava" Tak ono PS4 VR je poněkud slabší, menší rozlišení a taky jen 60 snímků za sekundu! I mobilní Oculus Quest má 72 fps, s Riftem S šli z 90 na 80, ale míň už začíná vadit. A jsou lidi, pro které je málo i 90 fps, ale na Indexu se 120-144 fps už problém nemají. Každopádně odhadem tak 4/5 hráčů na VR problémy vůbec nemá, u nejintenzivnějších zážitků (fps s pohybem těla i joystickem současně) je to záležitost navyknutí po pár hodinách hraní. |
|
Peklo zamrzlo
(Mem) RP (26.11.2019 17:22)
|
Pro Index a jeho knuckles ovladače bude taky Alyx vyladěná. Poběží samozřejmě i na ostatních VR, ale některé vychytávky půjdou jen na knuckles – např. možnost rozmačkat v ruce plechovku [odkaz] |
|
Peklo zamrzlo
(mi0) RP (26.11.2019 14:58)
|
Valve Index je na tom podstatne lepšie, hlavne čo sa týka trackingu prstov [odkaz] |
|
Peklo zamrzlo
(mi0) RP (26.11.2019 10:18)
|
Vo väčšine to tak je (čo som teraz tak pozeral, celé ruky som našiel napr. v hre Aeon). Ale keby nenapíšeš, ani by som si to neuvedomil Počas hrania je to naozaj nepodstatný detail, ktorý by len otravoval. Navyše, na reálny tracking rúk by si potreboval ešte senzory na lakte, inak by si to musel len nejak simulovať. A načo zaťažovať programátorov vývojom nejakej zbytočnosti? |
|
Peklo zamrzlo
(Zlopez) RP (26.11.2019 10:15)
|
misil: Ve vetsine, protoze jinak to vypada jeste hur, neda se totiz podle samotnych rukou lehce odhadnout, jak se maji ohybat zbyle klouby na ruce. Az budes mit na sobe cely oblek, jako pri motion capture, tak pote uz muzes mit ve hrach celou postavu |
|
Peklo zamrzlo
(misil) RP (25.11.2019 23:28)
|
Jako ty neviditelny ruce, to je fakt humus. To je takhle v kazdy VR hre? |
|
Peklo zamrzlo
(Ingress2) (25.11.2019 18:36)
|
Většina lidí držkovala na STEAM kvůli HL2. Na co program na hry... a podívejte se dnes... Alyx nestačí, chce to Orange Box 2 |
|