spare_parts_from_poland.jpg
(Hoaxha) (4.6.2020 12:22)
|
Jebnutejsia otazka sa nedala polozit? Silny problem zohnat si zopar li-ion clankov alebo solar panel, ale naco to riesit ak sa ti nevybija auto, ty afroamerican jeden |
|
spare_parts_from_poland.jpg
(nobody dreams 2) (3.6.2020 8:40)
|
Hoaxha: A kde si druhý koniec tej nabíjačky na parkovisku zapojím? Do tvojej riti? Mám socka auto a nevybije sa mi po mesiaci. |
|
spare_parts_from_poland.jpg
(JT) (2.6.2020 19:52)
|
Varta silver dynamic - škoda 742.136 - 12let. Opel corsa 1.0 - něco přes 10, Opel corsa 1.5TD, už 8 let a stále drží. Skůtr - 2 roky ale to jen proto, že jsem ji vybil a vysral se na ni. |
|
spare_parts_from_poland.jpg
(Oslomrd krysoformni) (2.6.2020 13:40)
|
LOL. Pri dnesnich cenach solarnich panelu vyndavat na udrzovaci dobijeni baterku z auta. 16V panel, tak 2-10W natvrdo na baterku a ignorovat. |
|
spare_parts_from_poland.jpg
(Noby) RP (2.6.2020 11:56)
|
Řešíte baterky, ale že to má listový péra, to se nepozastavuje nikdo... |
|
spare_parts_from_poland.jpg
(Hoaxha) (2.6.2020 9:33)
|
nobody dreams 2: kto ti kaze ju vybrat z auta? Nabijacku aj tak treba mat, kazde nesocka auto sa dnes do mesiaca vybije |
|
spare_parts_from_poland.jpg
(nobody dreams 2) (2.6.2020 8:29)
|
Bullhead: Snáď mi nechceš tvrdiť, že mám 4 krát do roka vybrať batériu z auta a ešte ju zvlášť nabíjať? |
|
spare_parts_from_poland.jpg
(Dež0n - nereg) (2.6.2020 7:33)
|
Gerorge - trojkovej Golf je úplně nejvěčí fáro a megakůl fraěřina evr!!! |
|
spare_parts_from_poland.jpg
(Georgethebest) RP (2.6.2020 7:23)
|
Já mám v golfu originál baterii z roku 1996 A zatím nevypadá že by se jí chtělo odejít |
|
spare_parts_from_poland.jpg
(Dr.Str.) RP (2.6.2020 6:47)
|
(nasranej zákazník) Tak já třeba mám 120 kilo a abych zablokoval i jen zadní kolo, tak se musím sakra snažit. Po několika zkušenostech s odpařenými bloky už na prudkých sjezdech brzdím primárně aerodynamicky. Od určité váhy prostě zablokovat kola není až tak snadný. |
|
spare_parts_from_poland.jpg
(Woyta) RP (2.6.2020 1:53)
|
Mama jezdila krátké trasy, takže baterka dostávala docela na prdel. Takže Corsa 1.2 benzín dostala dostala velkou baterku co patří k dieselu (Varta Blue Dynamic) a uz to roky funguje ku spokojenosti. V autě co mám na hraní mam malou asi 15 let starou Vartu Blue Dynamic z Daewoo Tico. Teď místo tříválce roztáčí V6. Auto jezdí párkrát do roka a zdá se že sulfidace ji neubližuje. Nabíjím ji jednou ročně. |
|
spare_parts_from_poland.jpg
(Do.ucha.ne) (2.6.2020 1:50)
|
Varta Silver, accent 97, 11 let. Dvakrat vymrdany do 7V. Exide Civic 91, vsechno perfekt 8 let dokud "nekdo" nezapomnel zhasnout... |
|
spare_parts_from_poland.jpg
(Bullhead) (1.6.2020 22:54)
|
@nasranej zákazník: stejna zkusenost na dvou autech - dve silver vyhozeny po dvou letech. ALE. Procetl jsem fora. Davam je jednou za ctvrt roku na nabijecku a drzi. Ale ano, cekal bych od nich vice. |
|
spare_parts_from_poland.jpg
(Human.) (1.6.2020 22:50)
|
Tak top fuel dávají 5000+ hp a při startu zvládnou diskem v pneumatice otočit cca o 1/3 otáčky než běhoun pozná že se má taky začít hýbat. To pak nějaká trubička je hadra, ostatně start dost často ustřelí celou motorovou hlavu, ty turba tam naženou nitro směs ve formě téměř čisté kapaliny. Životnost se počítá na vteřiny . |
|
spare_parts_from_poland.jpg
(nasranej zákazník) (1.6.2020 22:28)
|
Hnidopich original: Hele to by mě docela zajímalo, jak to v praxi funguje? Vlítne ti tam blbec, co se nerozhlídne, ty v panice hamtneš brzdu jak nejrychlejš a nejvíc umíš, a v tu ránu máš zablokovaný kolo a už se vezeš ve smyku nebo letíš přes řidítka. A při takovým stylu brždění ti kolo spolehlivě zablokuje i ten nejlevnější šmejd. Jak se u toho pozná "10 navíc", jak konkrétně ti to pomůže? |
|