1975 a má víc (navíc funkční) výbavy, jak Schade
(Pedro F) (26.5.2022 23:24)
|
Co je to za model a kolik $$$ to tehdá stálo? |
|
1975 a má víc (navíc funkční) výbavy, jak Schade
(wd43) (26.5.2022 22:37)
|
je to lincoln, prima konkurence cadillacu, a cadillac je neco jako americky Rolls Royce. Ale jinak je to tak: To co se k nam dostalo v roce 90 meli amici uz v sedesatych letech, klimatizace, elektricka okynka, tempomaty, radio... |
|
1975 a má víc (navíc funkční) výbavy, jak Schade
(Dr.Str.) RP (26.5.2022 22:23)
|
Loketní opěrka spolujezdce mě dostala. Ale jinak pro škarohlídy, Škodovka dělala auta, aby byla co nejlevnější a aby je mohla sekat ze zdrojů, který jsme měli k dispozici. A pochybuju, že by si tohle auto mohl dovolit Mexičan, co před pěti lety přeskočil plot. Takový auto si mohl dovolit Džejár, celoživotní spořílek, anebo Tučnýho dědek. |
|
1975 a má víc (navíc funkční) výbavy, jak Schade
(Bobsik) RP (26.5.2022 22:19)
|
ja když odjíždím do práce, tak mi trvá tak 5s odjet od baráku (2min 5s když počítám zahřátí motoru v létě, 5min 2s v zimě, pokud nemusím škrábat okna) |
|
1975 a má víc (navíc funkční) výbavy, jak Schade
(bilanula) (26.5.2022 22:06)
|
Škoda měla na západě, hlavně ve Francii, licenční problém s názvem "105" protože na tříčíselná jména aut s nulou uprostřed měl patent Peugeot. |
|
1975 a má víc (navíc funkční) výbavy, jak Schade
(Georgethebest) RP (26.5.2022 21:47)
|
[odkaz]
|
|
1975 a má víc (navíc funkční) výbavy, jak Schade
(Georgethebest) RP (26.5.2022 21:45)
|
Ve Velké Británii se Škoda 105/120 prodávala pod názvem Škoda Estelle, který vymyslel Alan Blavins z reklamní agentury Childs Greene, která se tehdy škodovce starala o propagaci. Sídlila pár bloků od kanceláře Škoda Velká Británie a jejího showroomu v londýnském Clerkenwell. Grafika hliníkem eloxovaného nápisu na mřížce chladiče byla rovněž navržena Alanem Blavinsem a pro Škodu ji vyráběl Jim Hubbard z Childs Greene. |
|
1975 a má víc (navíc funkční) výbavy, jak Schade
(bilanula) (26.5.2022 21:42)
|
Georgethebest: viděl jsem to v anglickém videu. Tohle není ono video, ale taky tam píšou "prior to dealer delivery". https://www.youtube.com/watch?v=-sCbANU_W3o V jiném videu říkali, že ty dílny patřily ještě Škodovce. |
|
1975 a má víc (navíc funkční) výbavy, jak Schade
(Georgethebest) RP (26.5.2022 21:40)
|
Třeba dokonce se vyvážely Moskviče z Chudobince a dovozce tam dával naftový motor myslím Perkins ? |
|
1975 a má víc (navíc funkční) výbavy, jak Schade
(Georgethebest) RP (26.5.2022 21:39)
|
(bilanula) já sio myslím že Škodovka nikdy na západě žádné fabriky neměla. Jen dovozci to uměli upravovat pro místní trh..... |
|
1975 a má víc (navíc funkční) výbavy, jak Schade
(bilanula) (26.5.2022 21:38)
|
Produkty určené pro západní trhy se daly koupit buď dovozem (v 90. letech se běžně zpětně dovážely Škody 120 ze západu, tehdy ještě zánovní), nebo například v Tuzexu. V Tuzexu se neprodávaly jen výrobky původem ze západu, ale také naše výrobky určené pro západ. |
|
1975 a má víc (navíc funkční) výbavy, jak Schade
(bilanula) (26.5.2022 21:35)
|
CS verze je československá verze. Na západ se dodávaly Škodovky s lepší výbavou. Respektive se tam dodaly s normální výbavou, ale v továrnách vlastněných Škodovkou na západě se dodělávaly. Takže se tam například montovaly litá kola, vylepšovala se antikorozní ochrana, nebo se tam právě montovaly navíjecí pásy v době, kdy pro československý trh byly pásy jen nenavíjecí. Možná byly navíjecí za přípatek, to se přiznám že přesně nevím. My jsme taky měli v šáde z 80. let navíjecí, ale auto bylo určeno pro němce. |
|
1975 a má víc (navíc funkční) výbavy, jak Schade
(Georgethebest) RP (26.5.2022 21:33)
|
(ochcával jsem ftédéíčku) ty navíjecí pásy měly myslím až ty poslední škody 125, nebo možná i 120, ale ty vývozní nebo " luxusní verze " My měli 105 L a tam pásy byly bez navijáků a furt se válely někde pod řidičem. Jo Škodovky jsou pro nás sice nostalgie, ale upřimně to byly šroty na kterých se pořád něco kazilo a furt to stálo někde u nějakého servismana. Neříkám tím že bych jednu nechtěl mít, ale na druhou stranu až si ji pořídím tak si vzpomenu na to jaké s ní byly pořád problémy |
|
1975 a má víc (navíc funkční) výbavy, jak Schade
(bilanula) (26.5.2022 21:32)
|
Kecáš ty. Tady je to mechanický táhlo uprostřed palubovky, Škodovka ho má až v pravých dveřích. Škodovka nikdy neměla halogen jako celý díl. Nerozebiratelný. Ty halogeny byly standardizované, takže nebyl speciální halogen pro jednu automobilku. Normálně jsi si koupil kulatý nebo hranatý světlomet a vyměnil to jako jeden kus. |
|
1975 a má víc (navíc funkční) výbavy, jak Schade
(ochcával jsem ftédéíčku) (26.5.2022 21:28)
|
btw, jinak amerika je prostě jiná kultura, to není o tom, kdo by co uměl nebo neuměl - teď zvažuju koupit Pacificu, jelikož evropský MPV jednak vymřely někdy před sedmi lety s P807, jednak ty žalostný zbytky nabídky jsou úplně na píču. Třeba od fauvé, do poslední generace Sharanu se nevejde už nic, proti první se prostor v kufru zmenšil na polovinu, a nějakej Caddy? - ten ani nemá stahovací okýnka v druhý řadě, jako WTF, myslíte, že VW neumí udělat stahovací okýnko, když ho nemá? |
|