tolik práce a přitom.. (30.8.2024 21:31)
+ x !  Známka: 1Váha: malá


Komentáře (13) Komentovat Nezobrazovat

tolik práce a přitom.. (pan_Jaroslav_Crha_guru_ITRP (31.8.2024 16:49)
ohul to, fláká se ti to

tolik práce a přitom.. (83) (31.8.2024 13:42)
Podle me je to autodraha.

tolik práce a přitom.. (Dtto) (31.8.2024 13:25)
Podle mě je to vzletová dráha.

tolik práce a přitom.. (morlorRP (31.8.2024 12:33)
[odkaz]

tolik práce a přitom.. (the quitterRP (31.8.2024 10:02)
imho pristavacia draha

tolik práce a přitom.. (Jaz-at-rouRP (31.8.2024 9:35)
to ne, drahé a pomalu se staví v ČR dálnice kvůli korupci. Ty dilatační spáry vyříznou a vyplní dva zkušení borci na kilometru za pár dní.

tolik práce a přitom.. (Vajgl je akorát směšnej, zakomplexovanej šikanátor slabších ) (31.8.2024 9:19)
Tak proto metr dálnice stojí asi 150 milionů

tolik práce a přitom.. (azanat) (31.8.2024 8:43)
nie je to hliina ale je to stabilizovana zemina(chemicky spevnena zemina)... ktora tvori nosnu cast pre cementobetonovy kryt.. a podla extremeneho zdrsnenia je to pristavacia draha...

tolik práce a přitom.. (cyklistaRP (31.8.2024 6:40)
U nás se dávají ocelové trny v místě budoucí dilatační spáry, aby se to nehoupalo.

tolik práce a přitom.. (Jaz-at-rouRP (31.8.2024 6:17)
wet cut se tam po částečném vytuhnutí dělá. Dokonce se snad takto dilatuje i podklad. Již za týden celý tento proces bude možné sledovat na úseku dlouhém 2.8 km u Vyškova na D46 ve směru na západ do Brna.

tolik práce a přitom.. (k1k1nx) (31.8.2024 0:29)
takto na hlíně položené těžko říct, u nás se to dává na zhutněný podklad+drenáž apod. ale bez armatury a kvůli roztažnosti se to pak řeže a dělají se dilatační spáry https://ct24.ceskatelevize.cz/clanek/domaci/nova-d1-jak-vypada-rez-dalnicnim-sendvicem-306106

tolik práce a přitom.. (80) (30.8.2024 22:47)
A jak dlouho to vydrží jen takto položené na hlíně?

tolik práce a přitom.. (DirectRP (30.8.2024 22:44)
Jak je to s roztažností? něco jako se železnicí?