Odebírat | ||
Video 'tuning ako sa patri' (Bobsik) RP (17.2.2012 17:46) | reagovat | |
slyset takovyhle zvuky, ale auto se ne a ne poradne pohnout je krajne frustrujici | ||
|
||
Video 'tuning ako sa patri' (Švany) RP (16.2.2012 13:11) | reagovat | |
Nejlepší by bylo ... mít tam V8 | ||
|
||
Video 'tuning ako sa patri' (Mem) RP (16.2.2012 9:27) | reagovat | |
Otáčky a zátěž motoru mi ukazuje mobil pomocí OBD, ale je tam zase zpoždění proti realitě, takže by to taky nepůsobilo dobře. Nejlepší by bylo mít v motorovém prostoru mikrofon a jen tomu přidávat efekty | ||
|
||
Video 'tuning ako sa patri' (Woyta+) (15.2.2012 18:46) | reagovat | |
Zkuste si nekdy zobrazit osciloskopem prubeh napeti v aute pri nastartovanem motoru. Objevi se nam tam pekne pulzy ktere lze vyuzit k celkem presnemu mereni otacek. Se vzrustajicimi otackami nam samozrejme vzrusta frekvence pulzu protoze altik je propojen s klikovou hrideli. Merit napeti je k nicemu. | ||
|
||
Video 'tuning ako sa patri' (truhlik_fredy) RP (15.2.2012 13:14) | reagovat | |
napriklad tu kazdy pokles otacok akoze simuluje pod mensou zatazou takze ked pojdes do kopca na plny plyn a nebude to vladat a budu klesat otazky tak to bude robit uplne nevhodne pazvuky | ||
|
||
Video 'tuning ako sa patri' (truhlik_fredy) RP (15.2.2012 13:09) | reagovat | |
Zvuky ako v stunt driver z DOSu, no ale co cakat od takej hluposti co ma mozno jeden sample a len ho v inej rychlosti pusta, rychlost odvadza od napatia v zapalovaci co je trochu zavisle na otackach. Niekto robil ze to monitorovalo priamo otacky (nie z napetia v zapalovaci) a zataz motora (to je strany rozdiel zvuku) a malo to zo 30 samplov a to znelo 100:1 oproti tejto kravine. | ||
|
||
Video 'tuning ako sa patri' (Kott02) (15.2.2012 10:27) | reagovat | |
pok to někoho zajímá http://kuc.cz/dc41i0 | ||
|