Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Třicetšest:
   


Odebírat

Video 'tuning ako sa patri' Video 'tuning ako sa patri' (BobsikRP (17.2.2012 17:46) reagovat
slyset takovyhle zvuky, ale auto se ne a ne poradne pohnout je krajne frustrujici :D

Video 'tuning ako sa patri' Video 'tuning ako sa patri' (ŠvanyRP (16.2.2012 13:11) reagovat
Nejlepší by bylo ... mít tam V8

Video 'tuning ako sa patri' Video 'tuning ako sa patri' (MemRP (16.2.2012 9:27) reagovat
Otáčky a zátěž motoru mi ukazuje mobil pomocí OBD, ale je tam zase zpoždění proti realitě, takže by to taky nepůsobilo dobře. Nejlepší by bylo mít v motorovém prostoru mikrofon a jen tomu přidávat efekty ;)

Video 'tuning ako sa patri' Video 'tuning ako sa patri' (Woyta+) (15.2.2012 18:46) reagovat
Zkuste si nekdy zobrazit osciloskopem prubeh napeti v aute pri nastartovanem motoru. Objevi se nam tam pekne pulzy ktere lze vyuzit k celkem presnemu mereni otacek. Se vzrustajicimi otackami nam samozrejme vzrusta frekvence pulzu protoze altik je propojen s klikovou hrideli. Merit napeti je k nicemu.

Video 'tuning ako sa patri' Video 'tuning ako sa patri' (truhlik_fredyRP (15.2.2012 13:14) reagovat
napriklad tu kazdy pokles otacok akoze simuluje pod mensou zatazou takze ked pojdes do kopca na plny plyn a nebude to vladat a budu klesat otazky tak to bude robit uplne nevhodne pazvuky

Video 'tuning ako sa patri' Video 'tuning ako sa patri' (truhlik_fredyRP (15.2.2012 13:09) reagovat
Zvuky ako v stunt driver z DOSu, no ale co cakat od takej hluposti co ma mozno jeden sample a len ho v inej rychlosti pusta, rychlost odvadza od napatia v zapalovaci co je trochu zavisle na otackach. Niekto robil ze to monitorovalo priamo otacky (nie z napetia v zapalovaci) a zataz motora (to je strany rozdiel zvuku) a malo to zo 30 samplov a to znelo 100:1 oproti tejto kravine.

Video 'tuning ako sa patri' Video 'tuning ako sa patri' (Kott02) (15.2.2012 10:27) reagovat
pok to někoho zajímá http://kuc.cz/dc41i0