Odebírat | ||
Obrázek 'CSR' (agg) RP (13.6.2023 13:52) | reagovat | |
Hlavní město měl být Banský Zvolen! | ||
|
||
Obrázek 'CSR' (jkl) (14.10.2019 0:00) | reagovat | |
@Kotlár: jistě, ale to se bavíme o vzniku infrastruktury v době středověku. Kolem dálnic se staví až sekundárně, prvně musí být důvod vůbec tam tu dálnici stavět a tato dálnice má pramálo logického užití. Nespojuje hlavní sídla a musela by být doplněna řadou vedlejších dálnic. Míjí průmyslová centra, krom Zlína ), překvapivě. I po téměř sto letech je dostavba D49 stále ve hvězdách a nemá vysloveně prioritní postavení na mapě nedostavených komunikací. Proč asi. Jednoduše není třeba. | ||
|
||
Obrázek 'CSR' (Tis I!) (17.8.2019 15:45) | reagovat | |
Hmm. nějaké info ze kdy je tato mapa? Vzhledem k tomu, že je na mapě ještě Zlín, tak bych to viděl někdy kolem 2. světové, možná těsně po? Hmm a místo Otrokovic je tam Baťov, což podle wiki bylo mezi 1939-1946 (neoficialne od 1933). | ||
|
||
Obrázek 'CSR' (obohacovač) (22.3.2019 10:42) | reagovat | |
generál Kotlár: IMHO skôr by bolo hlavným mestom Žilina,.. Ale to ty nemôžeš pochopiť | ||
|
||
Obrázek 'CSR' (martinique) (26.6.2016 7:45) | reagovat | |
A ted si predstavte, ze by ji zacali po segmentech rekonstruovat.. | ||
|
||
Obrázek 'CSR' (generál Kotlár) RP (19.11.2015 16:31) | reagovat | |
Páteřní superdálnice? Podle vývoje posledních dvaceti let by Brno bylo za chvilku hlavní město a přerostlo by i Prahu. Okolo dálnic se přece nejvíc staví. Logicky. Dřív před vynálezem parního stroje se stavělo v okolí řek, protože tekoucí voda poháněla mlýny a jiné provozy, znamenala lacinou dopravu a zdroj vody pro zemedelstvi a pro prumysl a DNES se stavi vysadne co nejbliz dálnicím. | ||
|
||
Obrázek 'CSR' (Mlyn) RP (1.1.2013 19:49) | reagovat | |
skoda ze se nase Republika neudrzela v teto rozloze do dnes... | ||
|