Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Osmdesát:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (Prawda . . . ) (4.11.2019 16:02) reagovat
VB vždy opovrhovala kontinentální Evropou, dodneška se nesnesou s Francouzi a Němci, no ono ani východní Evropa je moc nebere. Jinak, o referendu k Brexitu se jednou bude učit v hodinách politologie. 8-)

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (JezboRP (9.6.2016 20:22) reagovat
Obávám se že nemáš pravdu. Komise uz jednou zkoušela něco podobného protlačit ale hned v zárodku ji bylo naznačeno že tahle teda ne. Tak šel návrh do šuplíku a po útocích ho vytáhli. Jinak koukni se kdopak za tím návrhem stojí [odkaz]

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (Dr. LecterRP (9.6.2016 11:41) reagovat
Excesem jsem měl na mysli teroristický útok. Demokracie začíná být podle mě na obtíž právě tím, jak se rychle mění nálady ve společnosti (to zhoršuje i internet), bohužel nic lepšího zatím není. O téhle úpravě se konalo už pár odborných setkání a ze všech vzešlo, že je to naprosto vadné. EK masivně selhala, když si řekla, že musí rychle něco přijmout, aby lidi neřekli, že nedělají nic proti terorismu.

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (JezboRP (9.6.2016 9:23) reagovat
Sakra když vidím kolik je tady příspěvků tak to je skoro na vlákno ve fóru :D

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (JezboRP (9.6.2016 9:22) reagovat
Tady je rozbor [odkaz] . Hlavně když se na to koukenete tak zjistíte jak zhovadilý to je. A doporučuju i článek o těch wohnoutech v EK kteří naj tohle na svědomí. Jo a mimochodem takový tulipáni navrhujou úpravu kdy by i na vzduchovky byl potřeba zbroják a mohlo by se s nima střílet jen na místech k tomu určených. Volně přeloženo pouze na střelnici...

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (JostikRP (9.6.2016 0:55) reagovat
Nejsem právník, ale jste si jistí že nová směrnice EU zavádí registraci airsoftoých zbraní? Pokud jsem správně četl, tak se to týká jen replik, které lze přestavět na zbraň. Což u airsoftové zbraně asi nepůjde. Samozřejmě jak se k tomu postaví místní činitelé je věc druhá.

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (HumanRP (8.6.2016 20:18) reagovat
To je ale na demokracii to pěkné, že když se objeví taková parta lidí a vybere nějaký exces, může se objevit i jiná parta lidí a ta ten exces zase narovná. V ne-demokracii se buď čeká až despota natáhne bačkory nebo se to obvykle neobejde bez spousty krve a výsledek může být ještě horší. Sice osvícený absolutizmus může být krátkodobě efektivnější ale převážně to je výjimka. Že většina lidí nemyslí není nic neobvyklého, vždy bude víc blbců než opravdu chytrých lidí.

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (Dr. LecterRP (8.6.2016 17:10) reagovat
To je jeden z problémů, proč se mi zdá demokracie taková divná. Parta lidí si vybere nějaký exces a kvůli tomu zkomplikuje život všem ostatním, aniž by to jejich opatření, přijaté kvůli tomu excesu mělo aspoň potenciál v budoucnu něčemu podobnému zabránit nebo předejít. A protože to je v tu dobu populární, tak se za to postaví i lidi, kteří by si normálně řekli, že to fungovat nemůže. A bohužel nemnoho lidí v EU si uvědomuje dopady.

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (JezboRP (8.6.2016 14:52) reagovat
Podle toho jak se situace vyvíjí tak budeme přehlasováni. Pak můžeme doufat, že by se nám podařilo dosáhnout alespoň na žlutou kartu. Podle chování EK by se žluté karty vůbec nezalekla a svou prosazovala dát. Pak přichází na řadu švejkování nebo stáhnutí ocasu. Vyjímka na A je sice pěkná, ale už je tam povinnost pouštět Policii do obydlí aby zkontrolovala uložení zbraní. A přesun replik a airsoftových zbraní do C je taky super. Člověk na to potřebuje zbroják a už vidím jak se to registruje.

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (Dr. LecterRP (8.6.2016 14:36) reagovat
Máme zástupce v EP, máme zástupce v Radě. To co tam udělají je věc jiná. Myslím, že je to opatření neproporcionální, a podle svých kritérií by si to SDEU měl myslet taky, ale pokud tam budou silné politické tlaky, tak by se to dalo uhájit třeba ochranou veřejného zdraví, pořádku a bezpečnosti. Pokud bude možnost výjimek (což taky záleží na tom, jak to nějaký trotl v parlamentu pozmění, jak už se párkrát stalo), tak si myslím, že úřady budou docela vycházet vstříc, fakt bych nečekal takovou apokalypsu.

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (JezboRP (8.6.2016 14:06) reagovat
No ale ono to zpřísnění "nebylo" tak velké. Nebylo ve smyslu, že vše zůstalo při starým (žádný psycho, ZP stále na 10let), ale to prolomení domovní svobody je pěknej hnus.

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (JostikRP (8.6.2016 13:52) reagovat
Ale notak, v ČR ke zpřísnění podmínek k držení zbraní stačí jeden pomatenec co zastřelí osm lidí v kavárně. S tímhle přístupem by EU musela předpisy měnit každý měsíc.

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (JezboRP (8.6.2016 13:49) reagovat
Takže pokud jsme v EP přehlasováni tak nemáme jak výsledek zvrátit. Jinak nemusí se ani vyvlastňovat. Pokud by úprava prošla tak spousta zbraní přejde do kat. A, které jsou na vyjímku. V ČR máme 1700 vyjímek z celkového počtu 800 000 zbraní. Kdo nově vyjímku na svou zbraň nedostane, tak ji bude moci leda prodat (ale komu že :) ), nebo odevzdat. Znehodnocení nepřichází v úvahu protože i znehodnocené zbraně co vypadají jako vojenské by spadaly do kategorie A. A ten tlak z EK tohle prosadit je enormní.

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (Dr. LecterRP (8.6.2016 13:29) reagovat
2. červená karta existuje a používá se u pasarely - stačí když tomu zabrání jeden parlament, teď nevím, možná stačí i jen jedna komora. Každopádně žlutá i oranžová karta je docela silná věc, ani nevím, jestli někdy Komise dokázala protlačit návrh přes žlutou/oranžovou kartu, většinou to stáhli a kompletně přepracovali. 3. kategorie jsou předělány, ale vyvlastňování jen tak nehrozí - SDEU nemá vyvlastňování rád, takže toho bych se nebál. :-D Spíš je to šok pro země, které registraci vůbec nemají.

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (Dr. LecterRP (8.6.2016 13:18) reagovat
1. Jsme zastoupeni v EParlamentu i Radě, takže si to přijímáme vlastně sami a máme spoustu možností do toho před přijetím zasahovat nebo si třeba i vyjednat výjimky (pasivitou našich zástupců jsme museli provést směrnici o zaměstnaneckých fondech - právníci si z toho zákona doteď dělají srandu, na konci zákona který upravuje zaměstanencké fondy je odstaveček, že takové fondy nesmí vznikat ani působit v ČR). Když už je to přijato, tak snad jen žaloba na neplatnost podle Čl. 263 SFEU.

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (JezboRP (8.6.2016 13:00) reagovat
Bod 1) Vynech opájení se vlastními vědomostmi a řekni mi jak může náš stát neharmonizovat své právo s právem Evropským? Jednoduše EP něco schválí a my to nechceme příjmout. Co můžeme udělat? Bod 2) Vnitrostátní parlamenty mohou maximálně znepříjemnit, ale něco jako červená karta již neexituje. Bod 3) A co se týče paskvilu tak jseš zcela mimo. Jsou překopány kategorie. Spousta zbraní by se musela vyvlastnit nebo odevzdat. Na hračky, airsoft... by byl potřeba zbroják atd. A vlastně licence k prodeji.

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (Dr. LecterRP (8.6.2016 12:30) reagovat
Pokud mluvíš o tom perverzním paskvilu, který vznikl asi před rokem narychlo po těch útocích v Paříži, tak kdyby to náhodou bylo přijato (je tam lhůta 8 týdnů, kdy se můžou vnitrostátní parlamenty vyjádřit a přijetí nemálo znepříjemnit až zastavit), tak by to v ČR zas takové změny nevyvolalo, už teď tu máme funkční systém registrace zbraní. Akorát by se musely začít registrovat hračky v hračkářstvích. Počítám, že kdyby to náhodou prošlo, SDEU by se k tomu poměrně rychle negativně vyjádřil. 8-)

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (Dr. LecterRP (8.6.2016 12:22) reagovat
Mimochodem my se nezavázali podpisem Lisabonské smlouvy (pokud vím, tak jsme v EU někdy od roku 2004 a Lisabon je snad z 2009, ne?), ale podpisem Smlouvy o přistoupení, kterou jsme vlastně zpětně podepsali například Maastrichtskou smlouvu, atd.

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (Dr. LecterRP (8.6.2016 12:19) reagovat
Vynechám poznámky na zaměňování pojmů přijetí směrnice a transpozici a implementaci, a radši se zeptám, jak se chceš bránit zavedení směrnice, která je už pěkných pár let bezproblémově používána ministerstvem vnitra? Zjednoduším ti to - třeba jak se chceš bránit zavedení trestního zákoníku z roku 2009, který se tedy už pár let používá?

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (JezboRP (8.6.2016 11:48) reagovat
Asi mi to budeš muset vysvětlit ještě jednodušeji. Takže pokud to chápu správně. Vstupem do EU a podpisem LS jsem se zavázali, že přijmeme směrnice, které budou schváleny EP, Radou atd (nebudeme tady probírat proces schvalování). V případě směrnice 91/477/EEC , ale není v našem národním zájmu něco takového příjmout. Co můžeme udělat pro to aby se ji nemuseli zavést do našeho práva?

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (Dr. LecterRP (8.6.2016 11:12) reagovat
A mohl bys mi prosím ukázat, kde tu směrnici máš? Trochu mi není jasné, do které oblasti to zařadit, jestli taková je, tak bych se měl připravit do školy na konferenci ohledně subsidiarity a proporcionality v legislativním procesu EU. :D

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (Dr. LecterRP (8.6.2016 11:08) reagovat
Přepíšu tvůj komentář, třeba ti dojde : "Jak ti obchodník nebere svobodnou vůli. Jakým způsobem se můžeme vyhnout zaplacení za nákup, pokud si ho koupíme? Nemůžeme." Suverenita je ve zkratce něco jako vůle státu, což tedy není, ale pro zjednodušeni. Zavedení směrnice je splnění závazku, ke kterému jsme se rozhodli při vstupu do EU. Přijetí směrnice je legislativní postup, asi jako přijetí zákona, smlouvy fungují něco jako ústava u nás. Jak se bráníš zavedení zákona a jak je možné, že máš svou vůli?

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (JezboRP (8.6.2016 10:46) reagovat
Jak nebere suverenitu. Jakým způsobem se můžeme vyhnout zavedení směrnice o zbraních (která odzbrojí obyvatelstvo) pokud bude přijata? Nemůžeme.

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (Dr. LecterRP (8.6.2016 10:00) reagovat
Cože? Naopak Lisabonem se ujasnilo, že suverenita se státům nebere. Lisabonská smlouva ujasnila tu část v SEU tak, že EU smí jednat jen v pravomocích svěřených jí členskými státy (Čl. 5 SEU), což tedy do té doby fungovalo tak, že někdy se může šířit dle libosti a jindy s podmínkami. Mně tedy na Unii nevadí právní řád, ale neschopnost orgánů, například proč na začátku migračního problému nepoužili dočasnou ochranu, kterou prakticky jen pár let předem EU dostala jako výlučnou pravomoc (aby to prý fungovalo).

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (JezboRP (8.6.2016 8:34) reagovat
Nikam se stahovat nebudou. Při podpisu Lisabonské smlouvy přišli státy o svou suverénost a EK + EP si teď v podstatě můžou dělat co se jim zlíbí. Třeba chystané odzbrojení občanů. Naprostá zhovadilost která nejspíš projde přes nesouhlas ČR. Ale s náma si akorát vytřou řiť. Nechť žije a skvétá Evropský svaz spolkových republik.

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (Dežon) (8.6.2016 8:13) reagovat
Zajímavá je argumentace Camerona, proč nevystoupit. Zakládá se ne na tom, jak je EU fajn, ale co všechno Británie na rozdíl od zbytku členů nemusí. Obávám se toho, že když nevystoupí, bude to voda na mlýn demagogů z komise, že se potvrdila síla Evropy a nadšení občanů. Podle mého je Brexit to nejlepší, co může ostatní státy (snad krom Německa a Francie) potkat a jediná cesta, kdy by to mohlo - snad- donutit byrokraty stáhnout se trochu do předkožky.

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (BustedKek) (7.6.2016 17:57) reagovat
Tak jesteze to tak neni, zni to docela strasidelne...

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (Eurokrat) (7.6.2016 16:48) reagovat
ano, nic dobreho to neni kdyz komunisti nebo nacisti zcentralizuji veskerou moc do jednoho maleho nevoleneho bodu, a uzitecni idioti tomu provolavaji slava - zatimco firmy krachuji a nova pracovni mista jsou jen urednicke pozice a prolobovane dotace - raj na zemi, uplnej

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (BustedKek) (7.6.2016 16:37) reagovat
Nevolenou? Hmmm... Jde to se zapadem od desiti k peti? Fakt? Stalinuv sen? Tak ja nevim, rekl bych ze na tom neco je spatne

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (Eurokrat) (7.6.2016 15:38) reagovat
Mile deti: To mate tak. Svobodny zapad byl svobodny a prosperoval, dokud nebyl pozran nevolenou, centralizovanou, mocenskou organizaci nazyvajici se EU. Od te doby co Zapad ovladli nevoleni urednici s napoleonskym komplexem, jde to se zapadem od deseti k peti. To ale uzitecnym idiotum na vychode nebrani v tom hajit tento Stalinuv mokry sen, zvany EU, se slovy "na zapade bylo lip a proto musime do EU".. Uzitecnym idiotum nedochazi, ze bohatstvi zapadu nezbudovala EU, nybrz samostatne suvereni a svobodne zeme

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (Dr. LecterRP (7.6.2016 15:00) reagovat
Milá Prawdo, v právu EU je platnost a účinnost splynutá a fakt to není přijetí. Subjektivita není jen vnější a například ESUO mělo svou vlastní subjektivitu, takže ta "nová" subjektivita je vlastně jen ujasnění po Maastrichtu a po vypršení 50 let ESUO ve sféře vnitřní a drobné ujasnění té vnější, přičemž to je změna snad jen při jednání s těmi, kdo předtím EU neuznávali. A studuji na PF UK, i když nevím, jaký to má pro tebe smysl.

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (JezboRP (7.6.2016 13:44) reagovat
Kroky EU směřují k federalizaci států. EU politiky drží na uzdě pomocí dotací z kterých jim nějakej ten milión spadne. A jak by ta federalizace měla končit. No pod jedinou vládou EU kterou budou volit Eurolidé. Žádné národní celky nic. Všichni jsou Euro. Koukněte co je za svinstvo Euromed. Usnadnění migrace do EU není nová myšlenka. Ta je tady s námi pěkných pár let.

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (HumanRP (7.6.2016 13:29) reagovat
Prawda: Ano, teoretická definice je sice pěkná a vznešená, ale jak se něco dělá v zájmu obecného dobra a blaha tak je třeba zpozornět. Dávat moc vybraným lidem může být i nebezpečné, zejména když dotyční přestanou hrát podle pravidel. Např. jako kancléřka Merkelová jeden den řeknou, že není potřeba řídit se platnými úmluvami a zákony a den poté vyžadují postup ostatních podle těch samých zákonů když první řešení se ukázalo nefunkční. Osobně na těchto příkladech chování vidím velký nedostatek demokracie v EU

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (Prawda) (7.6.2016 13:15) reagovat
K vojenské síle, my jsme zrovna ten typ státu, který by měl mít snahu, aby EU nebo jiná organizace, jíž jsme členem, fungovala a aby byla zachována v Evropě určitá stabilita a hlavně mír. Historie nám ukázala nespočet krát, že když si nepřítel ale i spojenec usmyslí, tak nás obsadí a krom pár výkřiků do tmy a útěků za hranice, s tím nic neuděláme. Toto se bohužel může a podle mne i bude opakovat. Je fajn, že máme armádu a plníme zahraniční mise, ale na svou vlastní obranu nemáme. ;-)

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (Prawda) (7.6.2016 13:11) reagovat
Doktore, máš to trochu zamotané. Ano řekl sem platnost místo účinnosti. A právní subjektivitu má EU až od účinnosti Lisabonu, do té doby nešlo, aby EU uzavírala s třetími subjekty smlouvy v rámci mezinárodního práva. Stejně tak, do té doby nešlo, aby EU převzala veškeré pravomoci ze členství členů EU v mezinárodních organizacích, ve vybraných oblastech, např WTO. A další srandy. Ještě ses nechlubil, kde studuješ. 8-)

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (HumanRP (7.6.2016 12:57) reagovat
BustedKek: Považovat z vojenského hlediska Polsko za srandistu?Pro informaci-tento stát má 5x silnější armádu než ČR a nebyl by pro něj až takový problém vojensky rychle obsadit státy EU do velikosti ČR.V krátkém časovém období je Polsko silou srovnatelné i s Německem.A dnešek ukazuje že se čím dál víc počítá skutečná síla státu.Srandisti jsme naopak my, protože roky kdy pravda a láska vítězila pomocí proslovů zase už skončily, stačí se rozhlédnout kolem sebe.Je jen škoda že země V4 mají dost rozdílné cíle

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (Dr. LecterRP (7.6.2016 12:36) reagovat
Před Lisabonem se z EU vystupovalo podle mezinárodního práva, tak vystoupilo například Grónsko, až Lisabon přidal úpravu unijní. Subjektivita byla dovozená výkladem už předem, jen vnější byla dodělána - viz například Vysoký představitel pro zahraniční věci a bezpečnostní politiku, stejně to bylo s základními a lidskými právy - dovozeno výkladem dávno předem. Smlouva o Ústavě jen nebyla ratifikována například Nizozemskem a tak nevstoupila v platnost, ale přijata byla. B-)

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (Prawda) (7.6.2016 11:53) reagovat
Máš zase pravdu, vždy bude platit, že silnější pes šuká. S tím se nedá nic dělat. Celý náš systém právního státu a demokracie je založen na tom, že se parta lidi rozhodla podřídit určitým pravidlům a dát vybraným lidem do rukou moc, k vymožení těchto pravidel. V zájmu obecného dobra a blaha.

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (BustedKek) (7.6.2016 11:50) reagovat
No zrovna Polsko bych za priklad rozhodne nedaval, to uz akorat Orban je vetsi srandista :-D

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (HumanRP (7.6.2016 11:42) reagovat
A všechny smlouvy jsou jen cár papíru, který sám nic nevynutí. Jejich síla pramení z ochoty smluvních stran řídit se jejich ustanoveními a dostupnou sílou toto chování vynutit.Když třeba Hitler v roce 1936 remilitarizoval Porýní v rozporu se spoustou smluv, tak ho mohla zastavit jen vojenská síla dalších stran a ta se nedostavila.Současná EU je vojensky horší než Lichtenštejnsko tak se není co divit že se děje co se děje.Poláci to pochopili a proto tak posilují armádu-nakonec to je to jediné co má dnes váhu

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (HumanRP (7.6.2016 11:29) reagovat
Mě se na tom ale nelíbí právě to nedodržování zásad demokracie. Státy EU se dohodly, že když se všechny dohodnou bude smlouva platit a když ne tak ne. A pak došlo k nejhoršímu - lid se vyjádřil jinak než vládci chtěli. A tak se demokraticky lid mohl po určité přípravě vyjádřit k tomu samému znovu. To je jako bych byl např. předseda politické strany, nevyhrál bych volby, tak bych nechal postřílet pár osob a on by si to ten lid rychle rozmyslel mě mít opět nejraději. S těmito principy už na volbách nezáleží..

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (Prawda) (7.6.2016 11:07) reagovat
@ Human: To byla smlouva z Nice (2000), ale ano, máš pravdu, není to vždy podle představ všech, ale o tom je demokracie. Když to vztáhnu čistě na ČR, tak podobným způsobem jsou demokraticky vyvlastňovány pozemky, které stojí v cestě obecně prospěšné stavbě dálnice, přehrady apod. A v historii EU už byly smlouvy, které nebyly přijaty, př. Smlouva o ústavě pro Evropu (2004), Francie a pak Nizozemí řekli ne, a stačilo to. Kdyby ano, tak by to bylo v prdeli a byl by to další krok k Federaci EU. ;-)

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (Prawda) (7.6.2016 11:03) reagovat
@Dr. Lecter: Kde studuješ Doktore? Lisabonská smlouva dala EU právní subjektivitu a z ES je teď EU. Vystoupení z EU šlo i před Lisabonem a to, že teď je to výslovně upraveno není zrovna hlavní přínos. Evropská Rada zastupuje zájmy (ne států)/určuje vývoj EU. Rada EU rozhoduje o nejdůležitějších politických otázkách (vývoj EU bych tam zařadil) jednomyslně. O zbytku může rozhodovat v různých složeních. Podobně je na tom Evropská Rada, obecně jednomyslně, jinak může i v různých složeních u méně důležitých věc

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (HumanRP (7.6.2016 10:58) reagovat
Prawda: Jasně, nikdo nás nenutil, jen se tak nějak mluvilo o tom kdy už to ten prezident potížista už podepíše.Lisabon byla politická vůle prostě prosadit, to nebyla demokracie.To máš jako když tě tři chlápci v podchodu taky nenutí upustit peněženku a stejně ji nejspíš svěříš do jejich ochrany.Přitažené za vlasy, ale ne úplně mimo. A co se demokracie týká, v Irsku Lisabon odmítli a ejhle, hned měli druhý pokus uvědomit si své pochybení, poučit se a příště si na to dát už pozor... Takže tak k demokracii v EU

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (Dr. LecterRP (7.6.2016 10:37) reagovat
BG: takže to, že napíšu, že po tom, co jsem se dozvěděl co to je a jak to funguje, že se mi to spíš líbí znamená, že "jo jo - nejlepsi argument je, ze vy vsichni o tom vite hovno ale kdybyste si neco precetli (treba europropagandistickou prirucku o svetlych zitrcich) pak byste byli osviceni a hned byste to zacali podporovat"? Už nemám pochybnosti, co je s tímhle národem špatně. :D

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (Dr. LecterRP (7.6.2016 10:34) reagovat
Prawda tady mluví skoro prawdu. Až na to, že v Radě EU se hlasuje skoro o všem kvalifikovanou většinou, to v Evropské radě se užívá jednomyslnost. 8-) A kromě toho, že EU není čistě ekonomické sdružení už asi od 80. let a Lisabonská smlouva vlastně jen upravila postup jak vystoupit z EU.

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (Prawda) (7.6.2016 10:12) reagovat
Vláda a Národná rada jsou pro tebe úřednici? Však jste si je zvolili, tak máte, co jste chtěli. Vy si to pořád představujete, jakože tam sedí nějaký úředník za 16,000 Kč hrubého měsíčně a dělá rozhodnutí za celou SR, bez toho, aniž by nad ním někdo stál. ;-)

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (stroppy) (7.6.2016 10:03) reagovat
"Nikdo nás nenutil přijímat" ved "MY" sme ju neprijali, to nejakych zopar uradnikov podpisalo nejake papiere, ale MY SME NIC NEPRIJALI!!!!!!!! >-O

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (Prawda) (7.6.2016 10:01) reagovat
Nikdo nás nenutil přijímat Lisabonskou smlouvu (která udělala z EU to, co je teď). Kdyby se tehdy Klaus nezlomil, a nepřijal, tak by EU zůstala čistě ekonomickým sdružením států a nic víc. Přitom zbylé státy EU přijaly Lisabonskou smlouvu bez řeči ihned. To ten papír nikdo nečetl nebo jak je to možné? Jinak co se týče znalosti práva EU, kdyby si znal právo ČR nebo SR, tak tě taky v mnohém zklame. ;-)

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (Prawda) (7.6.2016 9:57) reagovat
@Jančo: No takto to funguje. Navíc ČR, i SR (stejně jako zbytek států EU) přijala všechny mezinárodní smlouvy, kterými toto umožnila a zavázala se toto plnit. Až mi to připadá, jako ty tisíce lidí, co si jdou půjčit peníze, nečtou obchodní podmínky, podepíšou a spokojeně odchází z banky, aby za pár dní zjistili, že po nich teď banka taky něco chce.

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (Prawda) (7.6.2016 9:54) reagovat
Takže abych to shrnul, první začněte křičet na vládu ČR, která je složena z lidí, které jste vy nebo někdo jiný museli někdy volit. A dosaďme do pozic, ve kterých se rozhoduje o naši společné vlasti, někoho, kdo tomu rozumí a není mu u prdele, o čem jedná a rozhoduje. Kdykoliv se řešila pasivita někoho v jakékoli instituci EU, tak to byl český zástupce na jakékoli úrovni. ;-)

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (JančoRP (7.6.2016 9:52) reagovat
(Prawda) kamarát ty si z nás alebo robíš prdel alebo si naivný a tupý ako pamprdlačka....

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (Prawda) (7.6.2016 9:51) reagovat
Rozhodnutí v Radě EU jsou jednohlasná, takže to znamená, že cokoliv Rada vymyslela, zástupce za ČR to odkýval. K tomu, čeští zástupci jsou hodně pasivní a serou na to. Nepředkládají Radě návrhy, nejednají o nich, jen přikyvují na vše, co na ně padne, aby nemuseli nic dělat a mohli už si jít ven zakouřit nebo do kantýny na bagetu. Naopak jsou státy, Německo, které je hodně aktivní a šije si právo EU sobě na míru, což my můžeme dělat taky, ale nějak se nám nechce. ;-)

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (Prawda) (7.6.2016 9:49) reagovat
Byrokracie? Máme něco jako Evropský parlament, složený z volených zástupců občany EU, i češi a slováci se tam dostali (hájí zájmy svých politických stran, voličů, ne přímo ČR). Pak tam máme různé pracovní skupiny a státy mají přímo vliv v Radě EU (př. Coreper I a II), kde ČR prosazuje své zájmy, o čem se bude v Radě jednat, jaké kroky má Rada (i jiné instituce) přijmout. Hlavní slovo za ČR v tom má ministr zahraničních věcí. Ministerstva ČR (vláda) mu dávají závazné pokyny. Parlament ČR může vyjádřit.

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (BGRP (7.6.2016 9:29) reagovat
"teď po pár semestrech evropského práva se mi EU spíš líbí""

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (Dr. LecterRP (7.6.2016 9:27) reagovat
Milý letče, ukaž mi, kde jsem to napsal? 8-)

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (HonzaRezRP (7.6.2016 9:26) reagovat
Nebojím se, že si Britové odhlasují setrvání v Uhnii. Mají totiž jedinečnou možnost přinutit byrokraty, aby jim ustoupili v jakýchkoliv požadavcích. Kdyby se toho pak chytly další země, kde ještě není obyvatelstvo zblbnuté multi-kulti, mohlo by se to posunout dál...

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (letecRP (7.6.2016 9:19) reagovat
jo jo - nejlepsi argument je, ze vy vsichni o tom vite hovno ale kdybyste si neco precetli (treba europropagandistickou prirucku o svetlych zitrcich) pak byste byli osviceni a hned byste to zacali podporovat. To je prece jasne B-)

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (Dr. LecterRP (7.6.2016 8:39) reagovat
Když s vzpomenu, jaký jsem býval před lety zarytým odpůrcem Evropské Unie a teď po pár semestrech evropského práva se mi EU spíš líbí, a to protože jsem o tom prostě předtím věděl úplné hovno. :D Problém je tady u nás a není to Zeman, ale nevzdělaní pitomci, kteří nemají tušení od čeho EU je, a proto ani od svých politiků nevědí co mají chtít, kteří si pak dělají co chtějí, aby jejich období proběhlo hladce. V jiných státech i mimo EU je dění v Unii věnována více než jedna celá stránka v novinách, co u nás?

Obrázek 'Leave shit' Obrázek 'Leave shit' (BustedKekote) (7.6.2016 6:11) reagovat
Dotace likviduji trh, v podani EU jsou dotace jenom mocenskym nastrojem k ovladnuti plebsu - a plebs jim to zere a jeste to chvali, protoze slabosi zustanou slabochama, a proto si nedovedou predstavit ze by se obesli bez dotaci od mamy EU.

Strana 1/2. 1 2 následující