Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Dvacetsedm:
   


Odebírat

Obrázek 'V historickem centru' Obrázek 'V historickem centru' (>sedlja) (29.6.2017 0:32) reagovat
Jop, potvrdím. Kus odsud parkuje tuning 120. A favoritů jsem za svého času v domovině neviděl tolik co tady

Obrázek 'V historickem centru' Obrázek 'V historickem centru' (456) (29.6.2017 0:18) reagovat
A kolik chcete po městě jezdit? Na dvojku to jede 60, na trojku 80 a v úzkých uličkách se dá jezdit tak 20-30. Dálnici tam nemají a ostrov má 15 km. Takže okdudkoliv kamkoliv do půl hodiny.

Obrázek 'V historickem centru' Obrázek 'V historickem centru' (Gottova vypsaná fixa) (27.6.2017 17:12) reagovat
Brnonymous-poněkud slabší motor, nulová líná akcelerace a "plavající" kabina. Jakoby krabice od bot na.kolečkách a sešlápneš úzký a měkoučký plynový pedál a v podstatě ČEKÁŠ, až auto začne ZVOLNA akcelerovat.

Obrázek 'V historickem centru' Obrázek 'V historickem centru' (brnonymousRP (27.6.2017 16:31) reagovat
takypanic - S110, S120 a S125 jsme v rodine meli, hlavnim problemem bylo prehrivani, koroze byl bonus. Servis byl vynikajici, u cloveka, ktery pro nas opravoval auta driv a sam mel vzdycky zajem je pozdeji odkoupit a taky to udelal (az na skodu 120, ktera skoncila jako totalka po havarii). Nevim, jak s novyma, ale s japonskymi vozy z devadesatych let jsem do servisu skoro nejezdil a dneska mam automechaniky v rodine. Ver mi, u s120 je nejvetsim problemem bezpecnost. Ale to clovek nedoceni, dokud neni pozde

Obrázek 'V historickem centru' Obrázek 'V historickem centru' (takypanic) (27.6.2017 10:22) reagovat
Co to tu kdo mlel o hromadě sešroubovaných poruch? To zas píše někdo kdo v tom nikdy nejel a navíc si nedovede ani vyčistit svíčku či vyměnit destičky.. Š120 byla oproti dnešním strojům bezúdržbové auto... Kdybyste s ní jezdili každej rok do servisu jako s novejma, tak se pod kapotu taky dívat nemusíte. Náhradí díly v řádu deseti či stokorun, oproti tisícům a desetitisícům jako u nových aut. Atd. Jedinej problém byla je a bude koroze.

Obrázek 'V historickem centru' Obrázek 'V historickem centru' (Bobřek postavitel) (27.6.2017 9:10) reagovat
Na Maltě je poměrně velký klub majitelů vozů Škoda, dělají i časté srazy. Jezdí tam spousta renovovaných i tuningových starých škodovek, včetně kabrioletů Rapid od anglického LDD. Jeden maník tam provozuje nádherného červeného starého rapida s boxerem z Alfy Romeo 33.

Obrázek 'V historickem centru' Obrázek 'V historickem centru' (brnonymousRP (26.6.2017 23:46) reagovat
Ja se prave motal i mimo turisticka mista, hlavne proto, ze jsem sel po vsech moznych megalitickych chramech a treba Tal-Qadi je primo obklopen hnusnymi stavbami.

Obrázek 'V historickem centru' Obrázek 'V historickem centru' (DD64) (26.6.2017 23:41) reagovat
Az taketo extremy som nevidel :-) ...ale zase pravda, ze vnutrozemie a miesta mimo hlavnych turistickych tras som nejak detailne neskumal...na druhej strane, strasne vela osarpanych a "zanedbanych" budov bolo aj v "centrach miest" ( o niecom co ma rozlohu 1.5x1 km mi nepasuje hovorit ako o meste ), ale tak mne sa to vlastne aj pacilo a proste to dotvaralo celkovy charakter.

Obrázek 'V historickem centru' Obrázek 'V historickem centru' (brnonymousRP (26.6.2017 23:28) reagovat
DD64 - Prave v historickych oblastech to bylo hezky opravene, Mdina, centrum Mosty, Pretty Bay... Ale v obytnych a prumyslovych zonach je to kombinace par nove opravenych domku s ryzmymi fasadami a obrovske zaplavy polorozpadlych zdi, tu a tam vyspravenych betonem, vlnitym plechem, kusem starych vrat, zpuchrelou OSB deskou...

Obrázek 'V historickem centru' Obrázek 'V historickem centru' (brnonymousRP (26.6.2017 23:24) reagovat
No, je ta dan vyssi, nez slavnych danskych 180% k cene vozidla, vcetne motorek?

Obrázek 'V historickem centru' Obrázek 'V historickem centru' (DD64) (26.6.2017 23:19) reagovat
@brnonymous Ak sa nemylim, na Malte je zasada prave kvoli zachovaniu historickeho charakteru, ze aj pokial chces prestavovat, vonkajsie mury sa musia nechat ako su a z vnutrom si uz rob co chces. Tak to bolo aj v pripade domu kde som byval, zvonku vyzeral ze tam 10 rokov nikdo nezije, ale vnutri bol pekne nanovo zariadeny...toz iny kraj ony mrav

Obrázek 'V historickem centru' Obrázek 'V historickem centru' (CPT IN) (26.6.2017 22:59) reagovat
Jelikož je na Maltě relativně málo místa a hodně lidí (natož aut) byla tam (možná ještě je) nějaká speciální daň při pořízení auta. Šplhala se někam k ceně vozu. Proto byla oblíbená co nejlevnější auta a z téhož důvodu se jich místní drží zuby nehty. Podobná taktika byla uplatněna i u nás s takzvanou "ekodaní" z převodu, která zajistila, že dědci v klobouku a platem vajíčkek na zadním deklu budou jezdit stopětkou ještě v roce 3000, páč jí nemůžou nikomu prodat a do šrotu ji zadarmo nedaj.

Obrázek 'V historickem centru' Obrázek 'V historickem centru' (brnonymousRP (26.6.2017 22:50) reagovat
Ja tam loni nove skodifky videl, nenijich moc, ona malta je celatkaova zanedbana, ekonomika tam zadrhava od sedesatych let a vsechno, snad mimo turisticky velmi frekventovana mista, tam vypada polorozborene, opustene...

Obrázek 'V historickem centru' Obrázek 'V historickem centru' (DD64) (26.6.2017 22:37) reagovat
Ja som videl na Malte aj tuning 120-ku, favoritov plna rit, felicii takisto, dokonca aj ten pseudo "pick up" fun ci ako sa to volalo som zahliadol a tu som ho nikde nevidel asi 15 rokov. Je tam viac starych skodoviek pomaly ako na celom SR a CR. CO je vsak zaujimave, konci to tak s I-kovymi fabiami, novych skodoviek tam je zase malo. Zaujimava afinita

Obrázek 'V historickem centru' Obrázek 'V historickem centru' (BookSavior) (26.6.2017 22:05) reagovat
cpt?

Obrázek 'V historickem centru' Obrázek 'V historickem centru' (ja123456) (26.6.2017 21:43) reagovat
Na Islandě jsme letos viděli Trabanta.

Obrázek 'V historickem centru' Obrázek 'V historickem centru' (MSA2nr) (26.6.2017 21:23) reagovat
A čím byste chtěli jet do HISTORICKÉHO centra?

Obrázek 'V historickem centru' Obrázek 'V historickem centru' (brnonymousRP (26.6.2017 21:23) reagovat
Na Malte je favoritu relativne dost. Stodvacitka byla problematicka. Nektere kousky, zvlaste ty lepsi exportni, byly unosne, ale nektere byly prakticky jen hromada sesroubovanych poruch. na Malte se to musi strasne prehrivat, navic, na fotce to neni videt, ale bylo to relativne orezle. A to ani nemluvim o prisernych vlastnostech auta pri nehode a smycich (nekteri vozili v kufru pytle cementu, aby jim cumak sedel spravne). Na slechteni radsi 110R.

Obrázek 'V historickem centru' Obrázek 'V historickem centru' (antonymRP (26.6.2017 21:20) reagovat
cpt?

Obrázek 'V historickem centru' Obrázek 'V historickem centru' (JT) (26.6.2017 21:16) reagovat
proč by to auto mělo být špatný ? já asi ještě tři roky z5 jezdil stejným strojem do práce denně a nic tomu nechybělo. teď spí v garáži a prodělává metamorfozu na youngtimer

Obrázek 'V historickem centru' Obrázek 'V historickem centru' (Neregistrovaný Eric Cartmenez, předtím Eric Cartmen) (26.6.2017 21:10) reagovat
Na Maltě jsem zahlídl i favoria :) Vše samozřejmě export s řízením napravo :D

Obrázek 'V historickem centru' Obrázek 'V historickem centru' (BulaRP (26.6.2017 21:07) reagovat
to je toho, je 'current year' a v civilizované Czechii pořád jezděj trabanty