Odebírat | ||
Obrázek 'Copak dedku' (Lumpenkavárník) RP (4.2.2020 15:23) | reagovat | |
(brnonymous): Já jsem to pospal naprosto přesně co si z čeho bereš. A ty si to teď akorát potvrdil. Prostě brojíš proti neexistujícím nepřátelům a viníš je za vše zlé. Je to stejný trik jako pražská kavárna. Nikdo nikdy nikoho z ní neviděl, ale může za vše špatné. Stejně jako Soroš a lidé co chtějí s emisema CO2 něco dělat. Ti všichni jsou hlavní nepřítel a správné je prostě nedělat nic. Jak řekl Cílek, je potřeba si koupit silnější klimatizaci. | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (brnonymous) RP (4.2.2020 11:49) | reagovat | |
A co vis ty, co ja si z toho beru. Ja jeste nenarazil na nikoho, kdo odmita, zese klima meni, nebo kdo odmita, ze clovek na tom ma podil. Cela ta debata je o tom, nakolik se tak deje, nakolik je to pro nas problem a nakolik s tim muzeme neco udelat. A jako problem vidim hlavne bandu debilku, co veri ze svet skonci za 11 let a na prirode napachaji svymi napady vic skody, nez uzitku. | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (Lumpenkavárník) RP (4.2.2020 9:40) | reagovat | |
(GolemX): Cílek náhodou není šaptný. On neodmítá globální oteplování a i souhlasí, že je to veliký problém hlavně v subtropických a tropických pásech. Jen to občas dost nešťastně mírní tím, že Evropy se to moc netýká. To je tupouni jako brnonymous si z toho co on říká berou jen to co chtějí. Tedy že existují klimaalarmisti a že 16 let stará holka je nepřítel číslo jedna | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (biootec) (4.2.2020 7:31) | reagovat | |
GolemX: Nevím, jak to máte konkrétně tady s kolegou, ale obecně nemáš pravdu, to tvoje "jedno procento" je v obou skupinách vnímáno stejně, buď člověk věří establishmentu a má je za šílence nebo nevěří a má je za hrdiny oboje. Samozřejmě, individuální vyjímky rozpolcené osobnosti existují. A naokraj k "1%", nevím, jaká je globální statistika, ale s netriviálním počtem doktorů se znám, v mém věku mají taky děcka, a dle jiného než standardního očkovacího plánu jede naprostá většina ... | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (GolemX) (4.2.2020 7:16) | reagovat | |
brnonymous: jj Cilek to je odbornik na vsechno, ten vzdycky pravdu. kdyz se rozhodujes o operaci srdce taky se des poradit s vedcem co studoval ortopedii zvířat? sranda, ze kdyz 1% lekaru rika, ze ockovani je rizikove jsou to antivax silenci. kdyz 1% lidi zabyvajicich se jakkoliv klimatem, ze klimaticka hysterie a bla bla jsou to ti jedini hrdinove co se neboji rikat pravdu ???? | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (brnonymous) RP (3.2.2020 23:02) | reagovat | |
Ja01. - mas z 50% pravdu. Ja netvrdim, ze vim vsechno, ale souhlasim, ze ty vis hovno. Muzeme se bavit o argumentech, muzeme spolu probrat treba problematiku stavu spodnich vod v Moravskem Krasu za poslednich 70 let, nebo treba jen za predlonsky rok, mam tu k tomu dokonce i prislusne publikace, muzu dokonce zajemce pozvat na dny otevrenych dveri do jeskyne, kde probiha vyzkum, ale pote, co jsem si precetl nektere tve prispevky, vidim, ze sarkasmus a zvasty jsou pro tebe srozumitelnejsi. | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (brnonymous) RP (3.2.2020 22:57) | reagovat | |
Ne, zaby jsem jeste nepocital. Ale netopyry ano, nicmene to ne u AOPK. Co se tyce zviklani - oni se prave nenechaji zviklat. Nadherne to bylo videt treba u toho posledniho Cilkova rozhovoru v Ceskem Rozhlasu Plus, jak se mu tam moderatorka neustale pokousela podstrkovat doomsaying a on se pri tom po burzoaznim zpusobu drze drzel faktu. | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (pamětník) (3.2.2020 21:19) | reagovat | |
Lumpenkavárník: Tak ono vědci ve středověku třeba nepočítali žáby, ale kolik se vejde andělů na špičku jehly. A pan farář říkal, že se maj poslouchat. A kdo nepočítal s nima, ten si v učených kruzích neškrtl, spíše mohl bejt rád, když neskončil na hranici. Dneska už anděly nepočítáme, ale lidi jsou furt stejný. I ty (pa)vědci. O jednom takovým modernějším počítání nezviklaných vědců se lze dočíst třeba zde: https://en.wikipedia.org/wiki/Argument_from_authority#Use_in_science | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (Lumpenkavárník) RP (3.2.2020 21:05) | reagovat | |
brnonymous): tak to je hodně smutné, že člověk který se věnuje čemu že? Si myslí, že vědci se nechávají "zviklat fuj" Grétou. A Gréta akorát říká poslouchejte vědce. To spolu tvoří takového logického Urobora. Cos dělal na AOPK? Počítal žáby? | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (Ja01.) (3.2.2020 21:02) | reagovat | |
skor to vypada ako arogancia, "ja viem vsetko a vy hovno" a namiesto argumentov len zvasty | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (brnonymous) RP (3.2.2020 20:38) | reagovat | |
Ne, neni. Tomu se rika sarkasmus, co bylo v te prvni vete. Ten zbytek je realita. Ono s ochranou zivotniho prostredi to neni tak jednoduche, jak by se mohlo zdat z medii a jako clovek, jehoz prvni prace byla pro AOPK CR jeste driv, nez se Greta narodila a ktery se dobrovolnicke a poloprofesionalni cinnosti v te oblasti porad venuje, jsem se o tom uz neco malo naucil. | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (Ja01.) (3.2.2020 19:48) | reagovat | |
neni to co brno predvadza ten vas straw-man? | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (brnonymous) RP (3.2.2020 18:42) | reagovat | |
Jo, tak az bude zmena 20 stupnu a bude mi vybochovat zahrada, tak to uznam, mozna i driv. Za 14 dni pujdu mimo jine kontrolovat stanice, ktere meri teploty pro ty modely, tak se jeste pozeptam, jestli se skutecni vedci uz nechali zviklat Gretou a konecne prestoupili na viru svatou. | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (brainfreeze) (3.2.2020 18:09) | reagovat | |
Konečně! Aspoň jeden, co má trochu zdravýho rozumu. Ano, hlavní průser není to, co se děje, ale jak rychle se to děje. I když během historie Země už se stalo leccos, takhle rychlá změna je zřejmě bezprecedentní. Ještě jedna nápověda: život na planetě se umí přizpůsobit opravdu hodně krizím, ale: 1. potřebuje na to dost času 2. vždycky nemalá část druhů tu změnu nezvládne a "raději" vymře. | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (Ja01.) (3.2.2020 17:37) | reagovat | |
to je pekne jak furt niekto vytahuje doby ladove a medziladove ale zabudne spomenut, ze prechody medzi nimi trvali stovky az tisicky rokov a hlavne, ze teraz nemame dobu ladovu aby sme sa na oteplenie mohli tesit | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (mrkev) RP (3.2.2020 17:35) | reagovat | |
@Pivo Hele, napsal jsi blbost, tak tady nedělej Zagorku, pochlap se a prostě to přiznej. Klaus je na tom, co se týče podloženosti jeho argumentů, o něco hůř, než ta tvoje Grétka. I tu řepku, soláry a bionaftu tady taky máme mimo jiné díky němu a jeho naprosto impotentní oponentuře. Proti "špatné" vědě totiž nelze bojovat ještě horší vědou... | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (scott tenorman) (3.2.2020 16:55) | reagovat | |
Podle těch "odborníků" už měly k letošnímu roku několikrát zcela roztát všechny ledovce. Klima je velice chaotický a dynamický systém, bylo by dobré se podívat na periody dob ledových a dob meziledových, neblížíme se ke konci doby meziledové? Může skleníkový efekt toto střídaní zastavit? | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (Ja01.) (3.2.2020 14:26) | reagovat | |
brno, lenze to teplo je vyrazne castejsie podla merani a tym su u prdele pocity tvoje alebo kohokolvek ineho | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (Lumpenkavárník) RP (3.2.2020 14:21) | reagovat | |
Kdyby se teploty zvedly o 20 stupňů a v létě bylo 50 tak by si brnonymous jen zesílil klimatizaci ve svém autě a prohlásil, že žádné globální oteplování není. A kdyby celý svět začal vybuchovat, tak stejně jak v supermanovi budou lidi jako on tvrdit, že se nic neděje, protože jeho zahrada ještě nevybuchla. | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (Bitch please) (3.2.2020 13:55) | reagovat | |
Brno: obráceně jsem to viděl taky už hodněkrát | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (brnonymous) RP (3.2.2020 13:34) | reagovat | |
Melouni kdyz je chladno: "To ze je zrovna ted chladno neni dukaz proti globalnimu oteplovani!" Melouni, kdyz neni chladno: "To, ze neni zrovna ted chladno je jasny dukaz globalniho oteplovani!" | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (Lumpenkavárník) RP (3.2.2020 12:35) | reagovat | |
Pivo: Řepka mě také vytáčí, ale za to nemůžeš vinit lidi co bojují proti změnám klimatu. Řepka byl způsob jak vyjebat se zlou EU a jejím nařízením o obnovitelných zdrojích. Vůbec to nebylo dílo ekologů. A solární panely také měli rozumný cíl a stále mají. Jen to opět někdo nedomyslel a nastavil špatně podmínky. Teď se akorát zase zneužívají populistické chyby proti ekologům | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (Pivo) RP (3.2.2020 11:18) | reagovat | |
Lumpenkavárník: jenže v rámci "boje proti klimatu" pěstujeme na polích solární panely a řepku (což jsou mimochodem věci, které zlý Klaus vetoval), takže ti leckdo odpoví: kdybyste neničili krajinu bojem proti klimatu, nebude teď sucho. V rámci klimatické politiky se skutečně zavedly ohavnosti, které přírodě škodí. Kdybych si pustil video z klimatické konference a vyskočil na mě konstruktivní plán ochrany přírody a hospodaření s vodou v krajině, byl bych nadšený. Zatím vidím výkřiky plné emocí. | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (cringecruncher) (3.2.2020 11:04) | reagovat | |
A možná bychom si mohli připomenout: "Klausovi odpůrci" - "Klausovy argumenty". Kdo chce v jakékoliv debatě vypadat alespoň trochu důvěryhodně, nechť si to dostuduje a ujasní. Kurvadrát. | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (cringecruncher) (3.2.2020 10:59) | reagovat | |
Jak, nejezdí? Jen nebýt zaprděnej, konzervativní a netrvat na tom, že bez sněhu to nejde. https://www.youtube.com/watch?v=FMqADdsVmwQ (P.S. podobných filmečků udělali ještě několik, lidi to horem dolem rozebírali, že je to fake a tak... nicméně závěr je obecně spíš ten, že to není celý CGI. Jen, samozřejmě, týpek při tom zničil asi hodně lyží, což člověka tak neštve, když má velkýho sponzora... běžnej lyžař to samozřejmě má jinak. | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (Lumpenkavárník) RP (3.2.2020 10:56) | reagovat | |
Pivo: Vysvětlím to ještě na jiném příkladě. V létě bývá posledních pár let dost veliký sucho. ČR má na řekách hodně přehrad. V Německu je koryto Labe prakticky suché. Populistický pseudoargument. Ti Češi nám zadržují vodu. Proto máme sucho. Donutím je, aby nám ji pustili.(hloupí lidé to rádi slyší). Nepopulární pravdivý argument je: Odpařená voda z krajiny spadne většinou na stejné místo odkud se odpařila. Za sucho může globální oteplování a hospodaření s krajinou. Jaký argument by Němec radši slyšel? | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (Lumpenkavárník) RP (3.2.2020 10:42) | reagovat | |
Pivo: Problém ale je, že Klausovi argumenty jsou právě těmi pseudoargumenty a varování klimatologických odborníků jsou dost vážné argumenty. Akorát že Klausovi pseudoargumenty se poslouchají lépe, protože jsou alibistické a zbavují lidstvo odpovědnosti za své činy. | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (Pivo) RP (3.2.2020 10:27) | reagovat | |
nahodný kolemjdoucí: já zas nejsem žádný klimaskeptik, jen mě nebaví furt dokola poslouchat, že Klaus může za oteplování. Kdyby se Klausovi odpůrci zmohli na jediný argument, místo dětinských útoků, pak bys nemusel poslouchat "pseudoargumenty". Pláčeš na špatném hrobě. | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (HonzaRez) RP (3.2.2020 10:13) | reagovat | |
www.teplomet.cz | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (nahodný kolemjdoucí) (3.2.2020 9:54) | reagovat | |
Pivo: takže jsi plácnul nějaký neadresný straw men argument a ted se tvaříš že to má přímou návaznost na ten obrázek? OK, kde autor tvrdí něco takovéh? Nejsem nějaký zastánce klimatoalarmismu ale nebavi mě čist takové pseudoargumenty pořád dokola. informální logic: co na tomhle konkretním přikladu nechápeš? | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (informální logik) (3.2.2020 9:49) | reagovat | |
nahodný kolemjdoucí: Ok. Takže to nejsi schopen vysvětlit, čímž tedy nepřímo přiznáváš, že jsi plácnul blbost. Děkuji za odpověď. | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (Pivo) RP (3.2.2020 9:46) | reagovat | |
náhodný kolemjdoucí: nacházíš se v sekci “komentáře” pod určitým obrázkem. Mně se nelíbí argumentační fauly v obrázku a rýpl sem si do autora. Ty řešíš mě a obrázek ignoruješ slovem “irelevantní”. | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (nahodný kolemjdoucí) (3.2.2020 9:20) | reagovat | |
informální logic: přečti si definici a pak jeho komentář https://en.wikipedia.org/wiki/Straw_man | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (informální logik) (3.2.2020 8:51) | reagovat | |
nahodný kolemjdoucí: Já mám třeba problém, že nevidím, co komu Pivo podsouvá. Mohl bys být tedy poněkud konkrétnější, v čem má ten jeho klam spočívat? | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (Ja01.) (3.2.2020 8:44) | reagovat | |
no od roku 1990 bolo u nas nadnormalnych (podstatne teplejsich oproti dlhodobemu priemerup riemeru) 50 zimnych mesiacov (XII, I, II) a len 15 podnormalnych s tym, ze z tych chladnych nebol ziadny mimoriadne studeny ale z tych nadpriemernych bolo mimoriadne teplych az 13, oproti predchadzajucim desatrociam vyrazny posun do tepla, hadam s vynimkou rokov 70tych, ktore boli teple ale ani zdaleka tak vyrazne ako poslednych 30 | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (nahodný kolemjdoucí) (3.2.2020 8:14) | reagovat | |
Pivo: Irelevatní, já jsem reagoval čistě na tvůj komentář coby skvělou ukázku slamněného panáka, nikoliv na Klausův výrok, vidíš snad někde v mém komentáři něco takového? | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (Pyca_Zla) RP (3.2.2020 7:59) | reagovat | |
Pane Klausi, je podstatný rozdíl mezi výrokem "Ty hajzle eko-fašistická", a "Ty maoistická svině." | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (Pivo) RP (3.2.2020 7:58) | reagovat | |
Náhodný kolemjdoucí: naučil ses hezká anglická slovíčka, teď si zjisti, co znamenají. Klaus kritizuje “boj proti klimatu” - opatření, která lidstvo zavádí ve snaze změnit počasí. Slaměným panákem je samotný obrázek, nad kterým si řekneš “blbej dědek nám vykládal, že klima se nemění”, odplivneš si a dál nepřemýšlíš. | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (odbornik na pouzite baterie) (3.2.2020 7:51) | reagovat | |
na horach uz zase zacina snezit, rozejdete se, nezhlukujte se, a podekujte svate Grete za dalsi den kdy se neupecete v 60 stupnovem pekle! | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (Spimfurt) RP (3.2.2020 7:41) | reagovat | |
moc nerozumim co je spatne. clanek jsem necetl, moc to neresil. prislo mi vhodne pridat do kontextu historii aniz bych tusil co to znamena. | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (Náhodný kolemjdoucí) (3.2.2020 7:20) | reagovat | |
Pivo: pěkná ukázka straw man argumenu | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (Pivo) RP (3.2.2020 7:13) | reagovat | |
Já sem asi taky retard. Věřil sem, že nedokážeme poručit větru a dešti - ale obrázek mi otevřel oči! Jdu olajkovat obrázek svaté Grety a žádám zdanění všeho, co dýchá! Snad se díky tomu dočkám sněhu | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (Jimfurt) (3.2.2020 6:53) | reagovat | |
Jsem retard, asi jako Spimfurt, a nemůžu najít novější článek, kde by byly vidět teploty do roku 2020. | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (Náhodný kolemjdoucí) (3.2.2020 6:20) | reagovat | |
Škoda že jsi dal jen takový odkaz který se ti hodí (teploty do roku 2015), tady je celý článek který jsi zapoměl zkopirovat s obrázkem http://www.infomet.cz/index.php?id=read&idd=1457618421 | ||
|
||
Obrázek 'Copak dedku' (Spimfurt) RP (3.2.2020 6:05) | reagovat | |
Průměrné únorové teploty vzduchu na území ČR od roku 1961 ve srovnání s normálem 1961-1990. [odkaz] | ||
|