Odebírat | ||
GIF 'Výroba baterek' (Mem) RP (2.5.2021 10:00) | reagovat | |
„Hele Mem, ukaž mi jedinou teslu, která má nalítáno 500k“ Tak si vygoogli třeba ten Model S P85+, který je v Guinnessově knize rekordů, protože najel milion. (Rekord z roku 2019) | ||
|
||
GIF 'Výroba baterek' (tututu) (1.5.2021 20:55) | reagovat | |
Hele Mem, ukaž mi jedinou teslu, která má nalítáno 500k. Auta jsou ve výrobě 9 let. Já osobně jezdím hodně a mám k 50k ročně. Nedovedu si představit, že bych tohle najezdil s elektroshitem co má dojezd 300 km před nabíjením. Docela mám v živé paměti, jak 5 let zpátky jsem vezl firemní teslu do servisu v Rakousku a musel jsem spát v hotelu, abych tam dojel aspon na 2x. | ||
|
||
GIF 'Výroba baterek' (ententeak) RP (20.1.2021 11:41) | reagovat | |
ono v tom záběru s najetím ke kameře klidně mohl být měřák, který změří, jestli ten článek "má kontakt", ale dali ho stranou, aby se tam vešla kamera... kdyby šlo je o otočení, šlo by to i jednodušeji... | ||
|
||
GIF 'Výroba baterek' (Mem) RP (18.1.2021 15:58) | reagovat | |
"To jen pro ty co tvrdej" Jediný, kdo tady něco jen tak tvrdí, jsi ty. U Tesel se nic tvrdit nemusí, když Model S se vyrábí od roku 2012 a je tak už spousta empirických zkušeností s tím, co ty packy (ne)vydrží. A ano, BMS se také už několikrát aktualizoval, i jeho SW, zvyšoval se např. dojezd, limity pro superchargery atd.. V Číně pro mírné klima navíc použijí Li-Fe místo Li-Ion, a tyhle 4680 bude zase vyladěné jinak, tak fakt nemůžeš paušalizovat... | ||
|
||
GIF 'Výroba baterek' (kamarád Krauss) (18.1.2021 15:29) | reagovat | |
a popelnice zas budou mít co žrát! | ||
|
||
GIF 'Výroba baterek' (zvídavej) (18.1.2021 12:24) | reagovat | |
RoflMao: Domnívám se, že otočení o 180° na kolejničkách jde udělat významně jednodušej. (Proč se to vůbec potřebuje točit, to další krok nemůže proběhnout zrcadlově?) S tím, že někdo nad něčím přemýšlel a "vyřešil" to, mám bohužel bohaté životní zkušenosti, a nejsem si jist, jestli převládají zrovna ty pozitivní ... | ||
|
||
GIF 'Výroba baterek' (Y-dijot) (18.1.2021 11:53) | reagovat | |
Baterie je rada ze vydrzi 500 az 1000 cyklu, pri hrubem zachazeni ani to ne. To jen pro ty co tvrdej ze clanek vydrzi bla bla bla...Ano o to zahazeni se ma starat battery management ale je to krasne videt ze teslu pouzivejte mezi 70-30 soc, nenabijejte rychle, kdyz je zmrzla nejdrive prohrejte ... Pak mozna udela tech 1000 cyklu, protoze vybijeci/ nabijeci proudy na jeden clanek nejsou horsi treba nez 2C. Ale aby baterie vpohode vydrzela 5000 cyklu, je treba nabijet vybijet jen 0,5C. | ||
|
||
GIF 'Výroba baterek' (Mem) RP (18.1.2021 11:43) | reagovat | |
Nerrg: chemie až tak revoluční není (byť to taky neustále upravují a lithium si chtějí taky těžit přímo v USA jednodušší metodou), ale fyzické poskládání toho článku je úspornější, takže už tím dosahují vyšší energetické hustoty | Ebo: ano, počítá se s tím, že tyhle akumulátory (s životností ~15 let / 2 miliony km) auto i přežijí. A už současné packy Tesly na 18650 nebo 21700 mají někdy nájezdy 500 tisíc km | ||
|
||
GIF 'Výroba baterek' (RoflMao) RP (18.1.2021 11:27) | reagovat | |
zvídavej: V 7. zaberu se hlavne clanek otoci o 180 stupnu. Tezko rict, jestli by to neslo udelat jinak. Ale myslim, ze nad tim uz nekdo premyslel a vybralo se prave tohle reseni. | ||
|
||
GIF 'Výroba baterek' (zvídavej) (18.1.2021 10:48) | reagovat | |
No tak mi vysvětlete třeba na tom sedmým záběru, proč se to zastaví, najede ke kameře, odjede a zase pokračuje v původním směru? To je nějakej scanner? To by nešlo udělat přímo na tom pásu, to fakt musí jezdit tam a zpátky? | ||
|
||
GIF 'Výroba baterek' (Dr.Str.) RP (18.1.2021 10:44) | reagovat | |
(zvídavej) Tak si pusť Factorio a hned zjistíš, proč to tak je. Většina voseru je matroš někam přemístit a srovnat. | ||
|
||
GIF 'Výroba baterek' (Ebo) RP (18.1.2021 10:21) | reagovat | |
no.. milion mil to nevydrží ani náhodou.. To má dneska problém vydržet i normální auto | ||
|
||
GIF 'Výroba baterek' (Nerrg) (18.1.2021 10:05) | reagovat | |
Mem: vlastnosti toho článku jsou v něčem lepší nebo je revoluční jen menší linka/levnější proces? | ||
|
||
GIF 'Výroba baterek' (Mem) RP (18.1.2021 9:59) | reagovat | |
1) První zajímavostí je, že se jedná o zpomalené záběry, aby tam bylo vůbec něco vidět 2) V písničce zazní slova million miles, což je samozřejmě odkaz na minimální plánovanou životnost těchto akumulátorů 3) zvídavej: nastuduj si výrobu tohohle revolučního článku (4680 se suchým procesem nanášením elektrody, což samotnou továrnu dramaticky zmenšilo proti běžným Li-Ion, Li-Fe) | ||
|
||
GIF 'Výroba baterek' (huhulak) (18.1.2021 9:48) | reagovat | |
treba je to protoze vyroba je jenom jeden velkej transport soucastek do smontovaneho stavu? | ||
|
||
GIF 'Výroba baterek' (HAHAHAHAHA) (18.1.2021 9:26) | reagovat | |
zvidavej: jestli to neni proto, ze ty transporty se hezky filmuji, protoze je na ne dobre videt. Kdezto do stroju co neco delaji neni tak dobre videt, samy podavac, plnic, vickovac, ohybac ze vsech stran. | ||
|
||
GIF 'Výroba baterek' (zvídavej) (18.1.2021 9:16) | reagovat | |
Mě fascinuje, že na většině záběrů z výrobních linek je tak 97% činnosti s výrobkem transport. To se to nedá nějak optimalizovat? Když jsem viděl naživo plnicí linku v pivovaru, tak to bylo jednoduchý, buch do třídičky, buch do myčky, buch do sušičky, buch do třídičky, buch plnička, buch zátkování a etiketování, buch výstupní kontrola, buch basa, na paletu a jedem. Kdyby to bylo jak tady na videu, tak tam ta flaška lítá ještě dneska a pivo se zkazí než se naloží na kamion ... no, ono některý tak chutnaj | ||
|
||
GIF 'Výroba baterek' (trada) (18.1.2021 8:48) | reagovat | |
https://www.csfd.cz/film/1488-moderni-doba/prehled/ | ||
|
||
GIF 'Výroba baterek' (/dev/null ) (18.1.2021 8:25) | reagovat | |
A sviečky nebudú mať čo žrať ... | ||
|