Strana 1/2.
Odebírat
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(Kalda) RP (17.2.2022 7:45)
|
reagovat
|
diskuzi podemnou nectu, ale presne podle toho obrazkovyho komentu je presne ten problem ze vedci maji jasno a uz jenom resi ochranu a boostery ale treba dlouhodobej vliv boosteru nikdo nezna, hlavne vopichejte celou planetu |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (31.1.2022 13:05)
|
reagovat
|
Spearminator2: Uznaval to i pred rokem, rokem a pul, kdyz to bylo mainstreamem oznacovano za vyvracenou konspiracni teorii, a kdo rekl svuj nazor na socialnich sitich celil smazanym prispevkum, banum a podobne? |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(paprik) (31.1.2022 6:50)
|
reagovat
|
sam by som to lepsie nepovedal. |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(Spearminator2) (30.1.2022 15:27)
|
reagovat
|
Proč tak agresivně a nálepkovitě? On to otevřeně uznává, že to možné JE! Takže to ti rozporovat nebude. Opravdu hledá někoho na pokec/oponenturu, máš možnost přednést svoje zdroje a důkazy (co jsi psal dole) a civilizovaně se o tom pobavit, místo nadávání zde na roumingu. A dále možnost to ukázat i ostatním "expertům" (jak je nazýváš). Fakt dobrá příležitost a naprosto upřímná. |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (30.1.2022 14:13)
|
reagovat
|
To je zase nejakej samozvanej expert a fact check? Chci videt, jak overi puvod viru, ktery do ted neni potvrzen (ani vyvracen), a kde bylo jakekoliv mozne spojeni s puvodem v laboratori oznacovano za vyvracenou konspiracni teorii. Rozdil mezi mnou a temito "experty" je, ze ja pripoustim mozny prenos pres zvirata, byt jako nepravdepodobny, zatimco "experti" agresivne odmitaji moznost puvodu v laboratori, proste to tak nebylo a byt nemohlo, protoze to rekl Fajci, co to financoval. |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(Spearminator2) (30.1.2022 13:50)
|
reagovat
|
blmblmblm: Říkáš že tě cenzurují/mažou, že máš zdroje a důkazy? Super, Iluminátor upřímně hledá oponenta na rozhovor/pokec/oponenturu. Můžeš to s ním vše probrat:
https://www.facebook.com/iluminatorcz
Zdroje ověřuje, řeší, pročítá, argumentuje na daná data. |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(doom) RP (29.1.2022 7:07)
|
reagovat
|
píča s rouškou na tlamě na profilovce, což vyjadřuje naprostou konformitu, rozumuje. zkraťte jí řetěz. |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(Zehlici_prkno) RP (28.1.2022 23:44)
|
reagovat
|
A i pres tyhle vsechny kydy, pres plakot pokakanku, tohle brzo skonci , knouralove budou nafouknuti a my ostatni se budem jen hlasite smat |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(izak) RP (28.1.2022 20:50)
|
reagovat
|
Tak staci kdyz jej izlojuje a dokaze, jak se siri ... a bude mit jasno, ona 2.5M euro a novbelovku k tomu ... az tak je to jednoduche |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(cans) RP (28.1.2022 19:41)
|
reagovat
|
chybí konec |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(Y) RP (28.1.2022 18:17)
|
reagovat
|
Jeste jeden odbornik z USA 27.11.2021: „Dá se očekávat, že nás na začátku prosince čeká humanitární krize, humanitární katastrofa. Nemocnice nebudou stíhat, lidem se nedostane péče. Musíme dělat vše, abychom to co nejvíce omezili.“ 2+2=? |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(moo) RP (28.1.2022 18:14)
|
reagovat
|
a ako to je realne? hypervaxxeri: 0, konspiracni teoretici: 16? ci uz viac? |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(Y) RP (28.1.2022 18:10)
|
reagovat
|
Odbornici: Vakcina je naprosto presne otestovana. Imunita proti nakazeni vydrzi minimalne rok, mozna i na cely zivot. Vakcina rozhodne neni rychlokvasena. Je stejna jako na chripku. mRNA lze velice snadno a levne modifikovat na nove kmeny, proto bude hned k dostani na zmutovany COVID. Oh wait... |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (28.1.2022 18:05)
|
reagovat
|
Ja pamatuju i dobu, kdy odbornici jako treba Fajci prohlasovali napr. "There's no reason to be walking around with a mask", "The typical mask you buy in the drug store is not really effective in keeping out virus, which is small enough to pass through material" nebo "I do not recommend that you wear a mask". Od te doby se doporuceni uplne otocilo, ac lidska fyziologie, masky i virus zustaly stejne. A ted ver expertum a nepodrobuj jejich rady kritickemu uvazovani. |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(Y) RP (28.1.2022 17:50)
|
reagovat
|
Tak jiste. Viry existuji. Problem je, ze v celem svete ty skvely "odbornici" radi napr. nosit kurva pice rousku v tramvaji v 35C v cervnu, abychom nerozjeli podimni vlnu. Supr. Pak opet "odbornici" reknou, ze 2 rousky jsou vic nez 1 rouska. Za tri dni "odbornici" rikaji, ne ne, my se spletli. GOOD JOB |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(Lynx) (28.1.2022 17:37)
|
reagovat
|
(Tak_určitě) - To nemusí být moderní EU. Takhle třeba fungují databáze. Kdy pokud tu dvojku máš uloženou jako text tak to ty hodnoty lepí nikoliv sčítá. Ale obecně netuším v jaké soustavě platí ,že 2+2=5. V soustavách 6+ platí pravidla stejná jako v 10 soustavě. V soustavách 5 a menších vyjde výsledek víceciferný. |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(Tak_určitě) (28.1.2022 16:24)
|
reagovat
|
V moderní evropské unii platí 2+2=22 |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(Paulus) RP (28.1.2022 15:57)
|
reagovat
|
blb: Vyborne, tomu se rika osobnostni rust. Prosim zkus tuto zkusenost aplikovat i na dalsi tvrzeni ktera tady ze sebe s absolutni jistotou sypes. |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(Efko_) RP (28.1.2022 15:55)
|
reagovat
|
Krásně řečeno. A už tu vidím Blba jak píše voloviny vzteká se. Nechte ho. Je to bezvýznamný puberťák, který snad jednou dostane nějaký výuční list. Sám se nedávno prozradil. Na takovou nicku nemá cenu reagovat |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (28.1.2022 15:51)
|
reagovat
|
Tak jo, v teto jedne veci jsem pravdu nemel a na wiki je priznana existence daneho rozhovoru a vyroku. To nic nemeni na tom, ze je wiki ovladana extremni levici a v politickych a zpolitizovanych tematech se ji neda nic verit. A jedna vyjimka na tom nic nemeni. |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(Paulus) RP (28.1.2022 15:47)
|
reagovat
|
blb: "Rika to (i) spoluzakladatel wikipedie Larry Sanger. Jenze to na wikipedii asi nenajdes, protoze levicaci ti jeho rozhovor z cervence 2021 mezi zdroje nedaji." tohle jsi tvrdil. Tohle tam je "In a July 2021 interview with LockdownTV, Sanger claimed that Wikipedia is not trustworthy and that its contributors have a left-leaning bias.[59][5]", napsane a odzdrojovane. Porad tvrdis ze jsi mel pravdu? |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (28.1.2022 15:42)
|
reagovat
|
Paulus: snazis se neco dokazat kruhem, coz jak znamo nefunguje. Ja tvrdil, ze wikipedii se neda v zadnem politickem nebo zpolitizovanem tematu nic verit, coz potvrdil i jeji spoluzakladatel. A ty na to ukazujes, ze na wiki se pise neco jineho. No to je jasne, ze ten levicackej xindl, co wikipedii ovlada, si to tam napise. To z toho ale preci nedela pravdu. |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(picavsechpic) (28.1.2022 15:40)
|
reagovat
|
verte politikum oni to myslej jen jen dobre stejnak vedci |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(tomas1) (28.1.2022 15:36)
|
reagovat
|
Heh jak ty kurvy manipulujou a snaží se nasadit "nepřátelům režimu" masku dementů co nevěří na viry apod. Mno nechte být, tato doba je skvělá sonda na lidi, nádherně se odkope jejich podstata. Někdo má rád svobodu a individualismus a holt jiní zase utažené šrouby a kolektivismus, tak už to na tom světě chodí. |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(Paulus) RP (28.1.2022 15:22)
|
reagovat
|
blb: "Na wikipedii tohle nenajdes" -> "Tady to je" -> "Ses maly dite" Ty kokos, jediny overitelny tvrzeni ktery kdy vyslovil mezi tema srackama co z neho lezou a kdyz mu nekdo nezvratne ukaze ze mele hovna tak stejne bude tvrdit ze to je cokolada, to fakt nevymyslis |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(kontrolní otázka) (28.1.2022 15:21)
|
reagovat
|
Takže na thalidomidu nepracovali žádní vědci? dělali to lidi z univerzity života? na pandemrixu taky? Věda dokazuje či vyvrací, nééé že věří nebo nějaký sračky s vědeckým konsenzem (WTF?!). Rozhodně by neměla zaujmout v naší zdegenerované společnosti pozici náboženství! Dávejte si na to pozor! někteří už od toho nejste daleko...zdroje: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/21507989/ + https://www.cdc.gov/vaccinesafety/concerns/history/narcolepsy-flu.html |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (28.1.2022 15:16)
|
reagovat
|
Paulus: Ja se nebudu do stareho vlakna vracet tyden, nez si prelozis "cervenec" a doberes se toho spravneho rozhovoru. A navic, kdyz na to ted koukam, to vypada, ze zase citujes wikipedii v necem, co se tyka politiky a v cem je wikipedia naprosto neduveryhodna. Ses proste jak maly dite. Ser na wikipedii a to, co ti levicacka klika naservirovala, a najdi si original toho rozhovoru. Na nejake uryvky z wiki, co pripravil extremni levicak, se muzu leda vysrat. |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(Paulus) RP (28.1.2022 15:06)
|
reagovat
|
blb: Jj, trefil jsem spatnej odstavec, opravil jsem se a najednou jsi fuc jak hovno po splachnuti... nekomu se nechce uznat ze nemel pravdu, zejo? |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (28.1.2022 15:01)
|
reagovat
|
Paulus: To myslis, jak jsem te odkazoval na rozhovor z cervence, a ty sis nasel jiny rozhovor, ze srpna? Jeden o voze, druhej o koze. |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(gofry) (28.1.2022 14:58)
|
reagovat
|
Ja napríklad na vírusy neverím. Na vírusy totiž veriť netreba, sú dokázané. Pokiaľ autorka na vírusy len verí, tak je to píča. Viera nemá s vedou nič spoločné. |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(:.) (28.1.2022 14:54)
|
reagovat
|
Aco: Jinak je dost dobře možné, že mrtvici by dostala i při nákaze koronavirem. Ten totiž má podobné působení na cévní systém. lmao: Který by sis musel nejspíš vycucat z prstu. Crha: Jak přesně ti pomůžou imaginární čísla ve vyvracení názoru paní? Vždyť ti k tomu nepomáhá ani tvůj plat! |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(:.) (28.1.2022 14:48)
|
reagovat
|
Aco: Jako chápu, sám jsem proti povinnému očkování (i když z jiného důvodu - jsem sociální darwinista a netajím se tím), ale kdoví, co se jí přesně stalo. Níže čtu o možném vlivu HA, mohla mít i nějakou jí neznámou predispozici. Očkování se nedoporučuje např. lidem beroucím léky na ředění krve (resp. majícím poruchy srážlivosti krve); a mrtvice s tímhle problémem může souviset. Tohle je prostě smůla, které jde předejít (minimalizovat) jen lepším poznáním sama sebe. Sekvenace DNA už je značně levná. |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(Anonymous1) (28.1.2022 14:47)
|
reagovat
|
Moje přítelkyně po očkování ztloustla. Ona teda tloustla i tak, ale po očkování ztloustla ještě víc!!! |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(Aco) (28.1.2022 14:43)
|
reagovat
|
DvojteckaTecka Fejkňůs jsi leda ty. Mozková příhoda po očkování mRNA vakcínou u třicítky je realita. To nechceš. Prober se. Očkování musí zůstat dobrovolné, ale hlavně je nutno individuálně posoudit každou jednotlivou skupinu, každého jednotlivce. Například ten, kdo prodělal omikron, pomocí očkování nezíská nic, co by už neměl. Jen tu šanci na mozkovou mrtvici. |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(lmao) RP (28.1.2022 14:38)
|
reagovat
|
Neuvedli ciselnej obor. 2+2=5 muze klidne byt pravda.
Mikhail Tal, sec mrtev, jiste souhlasi. |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(pan_Jaroslav_Crha_guru_IT) RP (28.1.2022 14:38)
|
reagovat
|
Jde vidět, že vaxeři jsou nevzdělané tupé hovada. Protože paní by se měla doučit co jsou to imaginární čísla a né nejedná se o falešně pozitivní jedince s omicronem. |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(Paulus) RP (28.1.2022 14:34)
|
reagovat
|
blb: No ja porad cekam na tvoji odpoved jak jsi tvrdil ze na wikipedii neni ten citat co jsem potom linknul ze tam je cerny na bilem...ale ty jsi...jak ze jsi to rikal? "Zmizel jako para nad hrncem" myslim? -> [odkaz] |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(Entita) (28.1.2022 14:27)
|
reagovat
|
@Pichuss když předefinuješ operaci +, nebo předefinuješ posloupnost symbolů (čísel), tak může. Otázka je, k čemu ti taková soustava bude dobrá |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(:.) (28.1.2022 14:26)
|
reagovat
|
blmblmblm: A proč ty věci, které jsi uvedl, že používáš, nepoužíváš zde? Já od tebe akorát vídám papouškování hromady vyvrácených nebo nedokazatelných věcí. |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(trada) (28.1.2022 14:23)
|
reagovat
|
Aco: ucitelka my dcery v podobnym veku taky, kamarad zachranar rika, ze je to relativne bezny a muze za to hormonalni antikoncepce (+ dispozice jedince) |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(slavek-) RP (28.1.2022 14:22)
|
reagovat
|
V přeposlední větě něco chybí. 'Je hovadina' a co dál? |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (28.1.2022 14:21)
|
reagovat
|
sajkonur: Naopak, ja pouzivam argumenty, logicky usudek, pro tvrzeni mam zdroje atd. Zato mi oponenti si vystaci s oznacovanim zdroju za konspiracni weby, odkazuji se na clanky na seznamzpravy, popiraji zakladni fyzikalni jevy a fakta, argumentuji autoritou, proste delaji cokoliv, jen aby udrzeli ty sve nesmysly na zivu jeste aspon jeden den. Pritom to, co byla pred par mesici "vyvracena nebezpecna konspiracni teorie" jsou mainstreamove zpravy. |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(Pichuss) (28.1.2022 14:14)
|
reagovat
|
2+2 nemůže být 5 v žádné soustavě, ne? |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(:.) (28.1.2022 14:13)
|
reagovat
|
Aco: To je jasnej fake news, roumenista nemá přítelkyni. |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(Aco) (28.1.2022 14:12)
|
reagovat
|
2 ujep! Moje pritelkyne, 30 let, po ockovani zniceho nic prodelala mozkovou prihodu. |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(Entita) (28.1.2022 14:10)
|
reagovat
|
@miklos-abdul Jiný set axiomů není alternativní matematika demente Je pořád ta stejná matematika. Už vidím jak miklos používá svojí "alternativní" matematiku při nákupu rohlíků v krámě: "Rohlík stojí 2 koruny. Já si jich tu vezmu 10, ale protože narozdíl od vás používám Z(19), zaplatím vám jenom 1 korunu." https://www.youtube.com/watch?v=4QzHNOPHBoE lol... |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(ujep) (28.1.2022 14:06)
|
reagovat
|
potrefene husy kejhaji, a mezitim neockovani umiraji a magneto5grakovina u ockovanych furt ne a ne se projevit... |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(:.) (28.1.2022 14:02)
|
reagovat
|
Co je to furt s těmi 50 lety na zveřejnění podkladů? Složení vakcín známe dávno, dá se normálně najít, a kdo má ty nástroje, tak si podle toho může vyrobit svoji. Kde kterej debil vytáhl jakých 50 let, proboha? |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(miklos-abdul) RP (28.1.2022 13:59)
|
reagovat
|
Tedy pí Tomanová je jen další hlupák, který s bohorovnou sebejistotou mluví o věcech, o kterých ví kulový. |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(miklos-abdul) RP (28.1.2022 13:58)
|
reagovat
|
Nesnáším tyhle fašisty, co se zašťiťujou vědou. Věda nevyžaduje čekat 50 let na zveřejnění podkladů k povolení vakcín. Věda nevyžaduje, aby ministr zdravotnictví s bezprecedentní mocí nad životy běžných lidí byl bezostyšný lhář a pokrytec. Věda nevyžaduje označovat za desinformaci to, co se o pár měsíců později ukáže jako pravda. A hlavně, VĚDA NENÍ DOGMA. Konkrétně třeba alternativní matematiky založené na jiných sadách axiomů existují, a i v jiných oborech je mnoho věcí nejistých a neznámých. |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(Modus) RP (28.1.2022 13:56)
|
reagovat
|
Ano, krásný obecný text, který lze obecně napasovat na jakoukoliv jinou obecnou problematiku
Jenže tady se nemohou shodnou odborníci na napříč celým spektrem oboru.....tady nejde o tu gró medicínu (matematiku atd), ale o politickou vhodnost... pokud by se jistým politickým/světově vlivným skupinám nějak hodilo, že 2+2 = 5...jsem přesvědčen, že by se v tomto ohledu začaly dít velké věci |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(truth) (28.1.2022 13:45)
|
reagovat
|
Jen totalitni diktatori chteji cenzurovat nesouhlasne nazory. A zrovna ohledne covidu vedci nemaji jasno skoro v nicem, a uz vubec ne v umelem puvodu. Navic u covidu se oficialni stanoviska meni jako kolovratek a uznavane vedecke nazory otaci o 180 stupun v radu mesicu. Mimochodem, Omicron je neskodny a vakcina k hovnu. |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(sajkonur) (28.1.2022 13:45)
|
reagovat
|
Tych par urvatych jedincov je fakt neproporcne vidiet takze to skresluje realitu. Typkovia ako blm pouzivaju jednoduche triky ako ad hominem logical fallacy, bez toho aby dali realne argumenty k preberanej teme. Rad, velmi rad by som veril ze tito ludia su proste taki... jednoduchsi, arogantni a kriticke myslenie im vyhovuje len ak mozu utocit na ostatnych. Mozno to tak fakt je, alebo su to kremelski trolici, ci uz profesionalni alebo z vlastneho presvedcenia. Tak nejak dalsie moznosti nevidim... |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (28.1.2022 13:44)
|
reagovat
|
pletiplot: Nemas pravdu. Jakekoliv spojeni puvodu viru v laboratori bylo oznacovano za "vyvracenou konspiracni teorii". Muj osobni tip byl, ze virus nebyl umeleho puvodu, ale pochazel ze zvirat, ktera byla drzena v laboratori, odkud nestastnou nahodou uniknul. Za tohle jsem byl oznacovan jako konspiracni teoretik, byly mi mazany prispevky na jiste socialni siti atd. |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (28.1.2022 13:42)
|
reagovat
|
A prave proto, ze i vedci, i vetsina se mohou mylit, v historii se jiz mnohokrat mylili a myliti se budou, tak je naprosta blbost lidi cenzurovat, za odlisny nazor jim spilat a lat jim do Ruskych botu/konspiracnich teoretiku/janevimcojeste. Pokud s necim nesouhlasim, pak reknu "tento clovek se myli v tomhle a tamtom, protoze A, B, C a D", zatimco levicacke svine reknou "ten clovek je konspiracni teoretik, mel by prijit o komunikacni prostredky, aby to nesiril dal". To je ten zcela zasadni rozdil. |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(tdkb) RP (28.1.2022 13:41)
|
reagovat
|
a potom pridu politici a dojebu co sa da. enjoy |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(pletiplot) RP (28.1.2022 13:39)
|
reagovat
|
Vědci nikdy neříkali, že původ viru není v laboratoři. Vědci řekli, že virus nemá umělý původ. Tečka. Jestli se vyvinul v lese nebo v kleci v ústavu přirozeným způsobem se prostě z genů nepozná. |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(Filipes) RP (28.1.2022 13:38)
|
reagovat
|
(blmblmblm: A co když virus přešel přes těch několik zvířat v laboratoři? Asi by jsi se toho viru měl zeptat, kde se mu to stalo. |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
( . ) ( . ) (28.1.2022 13:36)
|
reagovat
|
Rozdíl mezi alternativním názorem a "správným" názorem je během covidové pandemie cca 6 měsíců. Někdy i méně. |
|
|
Obrázek 'alternativni fakta'
(:.) (28.1.2022 13:33)
|
reagovat
|
blmblmblm: Vědci se mýlí. Tupci také, ale častěji. Ale jen extrémní idiot si napříč všemi tématy dělá názory najust všemu, co je nejpravděpodobnější možnost. Tímto tě zdravím, a marně přemýšlím, kdy naposledy jsi měl v něčem pravdu. |
|
Strana 1/2.