Odebírat | ||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (nichal) RP (22.2.2023 7:24) | reagovat | |
[odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (radar) RP (20.2.2023 22:14) | reagovat | |
proč tolik mínusů? nelíbí se vám pravda? .. stačí před ní dál zavírat oči, mínusama jí nepotlačíte prostě za všim hledej prachy.. a za politikama jejich sponzory, to je holý fakt | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (putlerovská mrdka vaxinovaná Sputnikem) (20.2.2023 17:17) | reagovat | |
vyližmozek: No vidíš, že jde místo lživého podsouvání názorů citovat moje skutečné názory. Takže bys konečně mohl přestat stále dokola lhát, že pro mě "je zlo už jen fakt že existují státy a ty státy mají vlády". Protože pokud jsi to ty vylízanče ještě stále nepochopil, tak i ten takzvaný minimální stát je stát a má svoji vládu. Ale pokud tě to neustálé primitivní lhaní baví, tak samozřejmě lži dál. Prolhané primitivy mám totiž víš kde... | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (Poloid) (20.2.2023 14:45) | reagovat | |
Hele volové, co to melete ... von pandemii nikdo nezastavil ... vždyt už od konce 2020 to má celej svět .. neshodnete se nikdy protože očkování má smysl jen pro oslabenou část populace stejně jako např u chřipky (; starý; nemocný ti co nežerou ryby a zelninu třeba ti magoři co s nachlazením běhaj po mrazu jako vojáci a hasici atd .. ) | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (NN/A) (20.2.2023 14:37) | reagovat | |
Jon.Smith - podle zdroje obrázku tuhle historku napsal profláknutý dezinformační web defender ( 14.2) a pak to proletělo přes české cz24 a zvedavec. Hlavně jim nezapomeň poslat prachy, at můžou napsat další článek co sežereš, aniž by ses vůbec díval na zdroje. Ty nejsi ofce, ale naprostej debil, když nezvládneš rozklíčovat ani tohle.... | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (Jon.Smith) (20.2.2023 13:49) | reagovat | |
Tady pan pise, ze mu vakcina dojebala zivot a lekari, presne jako u beznych vakcin z nej delaji blazna - nebot nevi co s tim, tak je logicky blazen, nejradeji by jej zastrelili, aby nevypovidal a nesoudil se. https://zvedavec.news/komentare/2023/02/9550-od-spickove-kondice-k-touze-zemrit-jak-vakcina-covid-znicila-zivot-jednoho-muze.htm | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (afrineizra) (20.2.2023 12:10) | reagovat | |
Mám na mysli spíš dobu celkem nedávnou - devatenácté století v západní civilizaci. Civilizační úroveň dobrá, progresivní daň s nejvyšší sazbou 5%, ministerstvo vnitra pro celé Předlitavsko mělo asi 70 lidí. Veřejný sektor na úrovni 5% HDP. S prvn9 sv2tovou se to n2jak voto4ilo p94ou ke zdi. | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (miko) RP (20.2.2023 12:07) | reagovat | |
Dezoláti: jasne ze nesral do zivota, kdyz to v podstate (z naseho uhlu pohledu) zadny zivot nebyl (neva, ze jsem dal jenom jednoho rehtaka?) | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (Dezoláti všech zemí, vyližte si prdel) (20.2.2023 11:46) | reagovat | |
"Minarchie fungovaly dlouhá staletí, kdy se stát staral akorát o armádu a justici a výběr daní zbytek byl na lidech." Máš na mysli dlouhé staletí minarchistického nevolnictví? Kdy obyvatelé minarchistánu nemohli bez souhlasu svého pána opustit místo kde bydleli, nebo se oženit atd? Jo, to byla přímo esence svobody, kdy se stát nesral lidem do života | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (Dezoláti všech zemí, vyližte si prdel) (20.2.2023 11:41) | reagovat | |
MAP, já zase nechápu, proč se kurva neozveš proti minarchismu a heretické myšlence typu, že by stát neměl vařit pivo dopíči. Copak chceš aby nám rozkradli i ten poslední pivovar a poštu? | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (Těžkův utopistický minarchistán) (20.2.2023 11:38) | reagovat | |
@afrineizra: "..,srát se doručování dopisů, vaření piva". S tím souhlasím. Ale když jsem tady naposledy s touto myšlenkou přišel, sesypal se na mě Dr.Str a MAP, že "nám" už nic nepatří (hlavně ta voda, chudák MAP by chtěl, aby mu patřila voda, a ona sice pořád patří ČR, ale o vodovodní soustavu se stará zlá Francouzská firma), a o energiích ani nemluvě. Škoda, že ses neozval, ddyž se tu řešilo že dráty a trubky musí patřit státu, jinak je vše BAAAD | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (cyklista) RP (20.2.2023 11:36) | reagovat | |
Hele, neděje se asi nic zásadního mimo to, že J.Biden navštívil Kyjev. Ale rusáci zase někde nejspíš dostali na budku, tak tu jejich pátá kolona odvádí pozornost. | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (marně hledám) (20.2.2023 10:50) | reagovat | |
Prosím kapitána, o co aktuálně jde? Já mám takový dojem, že jsem o víkendu v přehledu zpráv na Seznamu zahlídnul nějaký titulek s Pfizerem, ale neklikal jsem, že si to přečtu později, a teď nemůžu dohledat nic aktuálního ani na Seznamzpravy, ani na Hovínkách? (No a nějaké obecné hledání "Pfizer scandal" mi také vrací výsledky pár let staré ...) | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (Markéta Adamová Pekarová) RP (20.2.2023 10:43) | reagovat | |
BLM já tě nechápu. Proč tady pořád valčíš? Nech je přitom, řekni jim jak skvěle jim funguje to jejich očkování, jak jsou genialní, jak jsou nejvystudovanějši a nejchytřejší a nikdo je neoblbne. Jo a po vakcině jsou nesmrtelní. Oni budou nosit nosanek nahoru. A v roce 2027 už bude po nich a budeme mít klid. Kdo knučí naposled ten bude kňučet nejlíp. Už se těším jak v nemocnicích budou knučet s trombozama a já budu zdravej doma popíjet kafíčko. | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (shadocz) (20.2.2023 9:54) | reagovat | |
Táhnětě s tím do hazlu, a věžte třeba kouřit péro mrtvole ježíše, bo stalina (podle toho do kterého tábora antivaxxerů patřítě) | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (GarryR) RP (20.2.2023 9:23) | reagovat | |
Chtěl jsem se dozvědět něco o tom průseru Pfizeru a místo toho se tu zas hádáte, kdo je větší filcka. | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (afrineizra) (20.2.2023 9:21) | reagovat | |
@Minarchie fungovaly dlouhá staletí, kdy se stát staral akorát o armádu a justici a výběr daní zbytek byl na lidech. To, že by se stát přestal srát do školství, zdravotnictví, doručování dopisů, vaření piva, provozování hotelu, zemědělství a tisíce dalších věcí neznamená, že by se tu změnil režim nebo že by kvůli tomu přijel Rusák (který po roce nedojel ani do Kyjeva). Pokud svobodu měřím tím, co je regulováno, pak demokracie může být slušnou totalitou a naopak monarchie s dobrým vládcem slušně svobodná. | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (Těžkův utopistický minarchistán) (20.2.2023 7:48) | reagovat | |
Říkám si, kdyby se tobě podobným u nás nějak podařilo demontovat současnou demokracii, a v následném chaosu to tu ovládl Rus (který by tvému utopistickému minarchismu zcela jistě nepřál, to se můžeš vsadit), jestli bys byl stále "nepřítel režimu" a nebo bys s Rusákem kolaboroval a udával mu své odvěké nepřátele - stoupence demokracie a svobody. Plus by smohl jako bonus vraždění Čechů Rusáky nazývat "Českou občanskou válkou", tak jak máš ve zvyku. | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (Dezoláti všech zemí, vyližte si prdel) (20.2.2023 7:43) | reagovat | |
@Těžko: Jinak, pod nickem "Vaxinace.." jsi psal: "Já nechci dosáhnout žádné demokracie. Ani té skutečné.", a nebo "Na "organizaci" společnosti jsem ti odpovídal. Minimalizace státu a jeho totalitního vlivu na životy lidí." - nazýváš jakýkoliv stát totalitním, a odmítáš demokracii - systém, ve kterém přes všechny jeho nedostatky mají občané nejvíce svobody, pokud zůstane zachován - garantuje obměnu vládních stran. | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (Dezoláti všech zemí, vyližte si prdel) (20.2.2023 7:31) | reagovat | |
Elektronická verze EUropského covid pasu se ještě stále jmenuje doslova "Tečka - průkaz bezinfekčnosti" - No to je fakt tragédie, že se používá ne 100% přesné tvrzení - protože pro nemalou část očkovaných proti covidu, zejména ve veriantách před Omicronem, opravdu vakcína bezinfekčnost poskytovala. Ale nic na světě nefunguje na 100%. A už vůbec ne minarchismus. Ten dokonce nefunguje nikde | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (putlerovská mrdka vaxinovaná Sputnikem) (20.2.2023 7:23) | reagovat | |
vyližmozek: A jaké lži o tom, že mi někdo "slíbil jak má vakcína proti covidu fungovat"? Elektronická verze EUropského covid pasu se ještě stále jmenuje doslova "Tečka - průkaz bezinfekčnosti". A to přesto, že obě poloviny názvu už dávno neplatí. Čili touto formou jsou ještě stále propagovány narativy, které už byly dávno vyvráceny jako lživé. Podle aktuálně platných narativů by se měla jmenovat "Tečka za Tečkou - průkaz sníženého rizika úmrtí." Nebo co podle tebe má prokazovat průkaz bezinfekčnosti? | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (cyklista) RP (20.2.2023 7:20) | reagovat | |
Jediný, kdo na Ukrajině vraždí Ukrajince ruského původu, jsou sami rusáci. Zkopírovali násilnosti vyprovokované nacisty u nás v roce 1938 v Sudetech jako důvod pro okupaci Německem, a když si projdete Hitlerovy stížnosti na agresivní Čechy a Putinovy současné projevy obhajující ruský fašismus, tak je to jak přes kopírák. | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (putlerovská mrdka vaxinovaná Sputnikem) (20.2.2023 7:13) | reagovat | |
Samozřejmě myslí vražděni ukrajinskými nacionalisty. | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (putlerovská mrdka vaxinovaná Sputnikem) (20.2.2023 7:11) | reagovat | |
vyližmozek: Lžeš jak Rudé právo. Nic takového jsem tu o státu ani vládě výslovně nepsal. Ale klidně to prokaž odkazem na moje konkrétní příspěvky tak, jak jsem tě už mnohokrát vyzýval. A pokud chceš popírat, že na Ukrajině byli a jsou vražděni Ukrajinci ruského původu, tak je to tvoje věc. | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (Dezoláti všech zemí, vyližte si prdel) (20.2.2023 7:10) | reagovat | |
A furt tady blejes nějaký sračky o fašistické systému (přál bych ti ho reálné zažít, demente), a o tom že ti někdo údajně slíbil jak má vakcína proti covidu fungovat. Přitom je jasné, že ještě před neškodným Omicronem očkování proti deltě mělo obrovský přínos, nemocnice nebyly zahlcený v porovnání s covid vlnami. Což ovšem ty zapřeš, protože jsi proruskej čurák | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (Dezoláti všech zemí, vyližte si prdel) (20.2.2023 7:07) | reagovat | |
A především ti přijde jako hrozná křivda, když tě někdo označí za zkurvenyho prorussáka. To že sebe hned děláš oběť, a vybereš sem spoustu absurdního porovnání současného zřízení s totalitou. A že každý kdo kritizuje systém je zaprodanec Ruska, a že komouši ta označovali nepřítele režimu jako zaprodance Západu. A pak sem nasereš Ruskou propagandu. O tom že na UA byla v 2014 občanská válka. Lež tak velká jako Rusko samo. Sám Vovka přiznal že to byli jejich vojáci. Ulhanej prorusskej zmrde | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (Dezoláti všech zemí, vyližte si prdel) (20.2.2023 7:02) | reagovat | |
Jaký lži? To že ti vadí vlády jsi tady výslovně napsal. Stejně jako lidi který nejsou dementi jako jsi ty nazýváš kolaboranty. A odkaz na minarchismus jsi sem taky hodil ty. Pravděpodobně jsi sem nahrál i tuhle píčovinu, ten s těma ušima má být Obama? Co ten má společného s Pfizerem? | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (putlerovská mrdka vaxinovaná Sputnikem) (20.2.2023 6:59) | reagovat | |
Výjimkou je samozřejmě ochrana před šířením vážných nakažlivých chorob. Ta se ale týká toho, zda já nakazím někoho jiného. Ne ochrany sebe sama - tedy toto, zda já budu mít vážný průběh nebo zemřu. Pokud by tedy skutečně existovaly standardně schválené vaxíny, které by skutečně chránily proti nákaze a šíření, mohlo by se samozřejmě uvažovat o vaxinaci pod nátlakem. Jenže u experimentálních vaxín se jejich prezentované vlastnosti proti šíření covidu ukázaly být kompletně vylhané. | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (putlerovská mrdka vaxinovaná Sputnikem) (20.2.2023 6:57) | reagovat | |
2) A pokud na rakovinu zemřu, je to jen a pouze moje vina a zodpovědnost. To já jsem se tak rozhodl. To, že si fašistický systém a jeho kolaboranti už zase nárokují právo rozhodovat o mých soukromých záležitostech v mém údajném zájmu, mě nezajímá. Papouškovat propagandistické lži o tom, že mě někdo "zavraždil", může jedině prolhaný prorežimní kolaborant a/nebo debil: https://twitter.com/vlvalek/status/1554361356303929346 | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (putlerovská mrdka vaxinovaná Sputnikem) (20.2.2023 6:57) | reagovat | |
from: A mám pro tebe dvě zřejmě překvapující informace: 1) To, zda se rozhodnu či nerozhodnu podstoupit preventivní či klasickou léčbu nějaké choroby, je jen a pouze moje osobní věc. Pokud dostanu například rakovinu, mám plné právo nepodstoupit nabízenou chemoterapii. Nevidím žádný důvod k tomu, aby mě za moje rozhodnutí nějaký fašistický systém jakkoli trestal omezováním mých základních lidských práv apod. | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (putlerovská mrdka vaxinovaná Sputnikem) (20.2.2023 6:56) | reagovat | |
vyližpdel: Nechceš se spíš zeptat, jaké to je, když nějaký obsedant dnes a denně prolézá diskuse proto, aby mi podsouval svoje lži? Můžu ti prozradit, že z takového umanutého děcka mám leda tak prdel... | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (Dezoláti všech zemí, vyližte si prdel) (20.2.2023 6:55) | reagovat | |
Jinak neopomeň zase ronit slzy, až tě někdo zase označí za prorusáckýho zkurvence, a dělat že sebe "disidenta", když tady při každé vhodné příležitosti nachčiješ russáckou propagandu o tom, že Ukrajina měla ve 2014 občanskou válku. Přitom šlo první fázi války Rusů proti Ukrajině, útočili ruský vojáci bez označení, a tzv separatisti byli všechno FSB švábi. Proruská ulhaná mrdko. Odval budovat minarchismus do Russka, ty jeden "nepříteli režimu" | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (Dezoláti všech zemí, vyližte si prdel) (20.2.2023 6:50) | reagovat | |
Těžko, a jaký to je, stavět se do role "nepřítele režimu" za každou cenu, když pro tebe je zlo už jen fakt že existují státy a ty státy mají vlády? A sám si organizací společnosti představuješ jako Hurvínek válku? Protože tvoje utopistické představy nikde na světě nefungují, byť lidi v řadě nesčetných změn měli šanci | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (putlerovská mrdka vaxinovaná Sputnikem) (20.2.2023 6:30) | reagovat | |
Takže si kdysi byl zkrachovalec a imperialistický zaprodanec stejně jako já? Takže jsme alespoň v dávné minulosti měli něco společného. Škoda že se naše cesty poté rozešly. Já pokračuji v "kariéře" nepřítele režimu a z tebe se stal prorežimní kolaborant. | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (kmikal) RP (20.2.2023 0:40) | reagovat | |
já dělal na sorosovo negráty memíčka v době, kdy ses učil hejbat s myší | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (putlerovská mrdka vaxinovaná Sputnikem) (20.2.2023 0:25) | reagovat | |
A vy - zapálení členové Pirátstva - jste pro mě stejně směšní jako vaše předchůdkyně: https://www.youtube.com/watch?v=QuFr0wcnZVg | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (kmikal) RP (20.2.2023 0:20) | reagovat | |
jo, to mě fakt mrzí. stejně jste oba hovínka, praví antivax putlerovci dělají streamy a demonstrace, to je teprv kaše | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (putlerovská mrdka vaxinovaná Sputnikem) (20.2.2023 0:17) | reagovat | |
from: Takže tvrdíš něco, co netušíš. Bezva. Zjevně ani netušíš, jaký je v ČR průměrný věk dožití, když blábolíš o čtvrt století jako o posledních okamžicích. A to, že tě sere, že ukrajinské napadání ruské menšiny na Ukrajině nazývám občanskou válkou, je mi upřímně jedno - stejně jako mi jsou ukradené ty tvoje debility o tom, že jsem na někoho zaútočil. | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (20.2.2023 0:11) | reagovat | |
from: ja uz te mam akorat v pici a na ty tvoje kokotiny nemam prave ted cas ani naladu. Ve veci kovidu jsi zatim mel uplne jazdou vec spatne a kdybys nebyl pro smich, byl bys akorat pro plac. Tak si klidne placej ty sve antivaxerske konspirace dal. | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (kmikal) RP (20.2.2023 0:10) | reagovat | |
Já netuším, jak dlouho tu ztrácíš poslední okamžiky, měls začal srát až, když jsi tu první fázi rusko-ukrajinské války striktně označoval za ukrajinskou občanskou válku, abys odvedl pozornost od toho, že to už PŘESNĚ DNES je 9 let trvající ruská vyhlazovací a kořistnická válka proti Ukrajině. Ano, 20. 2. 2014 jste zaútočili na Krym, slav to debile. | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (putlerovská mrdka vaxinovaná Sputnikem) (20.2.2023 0:08) | reagovat | |
Jistě, frome. Konkrétně já, který si z vás libtardovaných očkovcí dělám na Roumingu srandu maximálně posledního půl roku, jsem tu šířil lži už v roce 2021. A navíc web Pirátstva jménem Rouming je typickým místem, kam si senioři chodí pro rady ohledně jejich zdraví. | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (kmikal) RP (20.2.2023 0:06) | reagovat | |
btw, občas mi přijde, že blm už se chytá za koule a chápe, co pomáhal provádět a distancuje se do tho, od toho jsi ty dědku Těžko hodně daleko | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (20.2.2023 0:02) | reagovat | |
knuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (kmikal) RP (19.2.2023 23:58) | reagovat | |
Ano, Těžko. Já vím, co vy rusáci děláte, když tu nevraždíte lidi výbuchy jako ve Vrběticích, vraždíte je v hybridní válce, v její informační části. Konkrétně v 2021 jste zavraždili tisíce lidí jejich zmanipulováním od vakcí. V době, kdy vakcíny prokazatelně v proočkovaných zemích zabránily podzimní vlně [odkaz] tu zmrdi jako ty, blm a merlin, všechno ruští zmrdi, šířili lži jak vakcíny zabíjí. Podle putlerova rozkazu. | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (putlerovská mrdka vaxinovaná Sputnikem) (19.2.2023 23:53) | reagovat | |
Větší pitomost než ohánění se nějakým "stylem" tě nenapadla? A vážně si myslíš, že tomu tvému hraní lítosti nad smrtí nevaxinovaných tupců někdo uvěří? To si myslíš, že všichni zapomněli na dobu, kdy kdy jste věřili lžím o tom, že vaxinovaní nemohou covid šířit a že vaxinovaného může nakazit jedině nevaxinovaný? Jak jste vykřikovali, že by měl být každý nevaxinovaný zavřený do covid koncentráku nebo rovnou zlikvidován? A teď tu chceš hrát lítost nad smrtí nevaxinovaných? | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (kmikal) RP (19.2.2023 23:47) | reagovat | |
stylem jak to píšeš to vztahuješ na dnešek. proruští zmrdi by měli vychcípat přes noc, ale zmátli jste tisíce tupých, přesto nezvrácených lidí, a část z nich zemřela. tisíce zbytečných mrtvých, v podstatě jste na podzim 2021 provedli genocidu pod povely ruska. | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (putlerovská mrdka vaxinovaná Sputnikem) (19.2.2023 23:42) | reagovat | |
sprostý primitive frome, jak jsi přišel na ten nesmysl, že to vztahuji na dnešek? Ten článek na covid alarmistickém seznamu, ze kterého jsou ty údaje, je z konce roku 2020: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/jakou-potrebujeme-proockovanost-na-covid-aby-to-melo-ucinek-130789 A mimochodem - co ti vadí na tom, že umřela část nevaxinovaných proruSSkých dezolátů? Není spíš škoda, že nevymřeli všichni? | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (kmikal) RP (19.2.2023 23:38) | reagovat | |
ty je Těžko vztahuješ na dnešek (stačí k zastavení pandemie), já ne. já mám velmi přesně spočítáno, kolik proruští antivax propagátoři zavraždili lidí v 2021, ale vím, že už je to minulost. | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (putlerovská mrdka vaxinovaná Sputnikem) (19.2.2023 23:34) | reagovat | |
sprostej primitive frome, takže ty se oháníš předloňskými čísly a já mám ignorovat předloňská čísla? Takhle chytrej ses stal po šesté Tečce? | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (Rafan) (19.2.2023 23:32) | reagovat | |
Kmikal jsem rad ze jsem se obohatil o tyto informacni klenoty z mainstreamovych medii asi zmenim nazor, tak jako jsme se dovedeli re ruSSku dochazi munice kvetnu cervnu zari a listopadu. Dalsi bajecna pohadka na dobrou noc. Deti maji jit spat jako pvni, tak pujdu. Prosim dal za nas sonduj informacni klenoty at neumreme v neinformovane blazenosti | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (kmikal) RP (19.2.2023 23:28) | reagovat | |
blbej vole Těžko, kovid Omikronem překonal nakažlivostí spalničky, ser na předloňský čísla Delty. | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (putlerovská mrdka vaxinovaná Sputnikem) (19.2.2023 23:24) | reagovat | |
kníkal aneb další debilní nick sorosova kreténa froma: Právě proto, že nechápu, na které ose je vidět ten vliv naprosto skvělé ochrany proti nákaze a šíření, se ptám tebe, který se tím oháníš. Podle covid alarmistického Seznam zprávy stačí k zastavení pandemie 60procentní proočkovanost při účinnosti vaxín 80 procent. Reálná účinnost vaxín je ale přece mnohem vyšší, takže při provaxinovanosti přes 70 procent měl být počet mrtvých nula. | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (kmikal) RP (19.2.2023 23:22) | reagovat | |
jj putlerův potrat blm vždy půjde proti vakcínám, jeden by to snad i označil slovem signifikantní | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (19.2.2023 23:20) | reagovat | |
Nefunkcni meme "vakcina" fungovala uplne na picu, ale antivaxer from (alias knikal) zase jede ty jeho konspiracni teorie o tom, jak jsou vsichni krome nej Putinovi agenti. | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (Obcansneohloupateri) RP (19.2.2023 23:15) | reagovat | |
Je vidět ze Schwabovci a další ruZZáčci a pro čínský prasata si dál budou obhajovat svůj doublethink že vaxx proti rýmě fungovala a chránila. Jejich boj ale ten náš je je odstranit od moci, proto volím proti Číně a proti ruZZku, volím skutečnou svobodu slova, činu a myšlení | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (kmikal) RP (19.2.2023 23:13) | reagovat | |
Rafan: fungovaly skvěle v čase, kdy ještě neoslabila, to jest od léta do zimy 2021. A že oslabila, to je spíš náhoda, že to chytil negr s AIDS a mohlo to u něj chillovat dost dlouho, než to zmutlo do Omikronu. | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (kmikal) RP (19.2.2023 23:11) | reagovat | |
putlerovská aneb další debilní nick putlerova kreténa Těžko: musíš chápat obě osy, což jde mimo tebe. Proočkované země neměly už na podzim 2021 peaky (vrcholy). Protože byly proočkované. Neproočkované země byly ty blízko rusku, kde antivaxerští zmrdi zmanipulovali nejméně desítky tisíc lidí k sebevraždě (neočkování),. nepobereš to z principu, ani se nesnaž, what is done is done. , | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (Rafan) (19.2.2023 23:07) | reagovat | |
Jo vaxx fungoval skvele na virozu co se sama mutacemi oslabuje v case | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (kmikal) RP (19.2.2023 23:07) | reagovat | |
Chaos: putler je vaxer, pokud šlo o rusko. Jinde byla ruská propaganda krutě antivaxerská. Ale blbouni nepočítali s tím, že rusáci čtou vlastní dezinfo v zemích na které to bylo cíleno a neočkovali se taky, v rusku ubylo v 2021 asi milion obyvatel [odkaz] . čiň čertu dobře, peklem se ti odmění. | ||
|
||
Obrázek 'Pfizer flasoval styudie na zados US bladnich uradu' (putlerovská mrdka vaxinovaná Sputnikem) (19.2.2023 23:06) | reagovat | |
kmikal: Na které ose že je ta naprosto skvělá ochrana proti nákaze a šíření? | ||
|