ByznysDeník  |  MyMuži  |  Pravda24  |  NeposlušnéTlapky  |  ČasProBydlení  |  HobbyDeník  |  MotorGuru  |  TechSvět  |  VipShow  |  ČasProŽeny



nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy 22.03.2023 
Obrázek nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy
lepsi to nebude    15rek PoopBreaks DiagnozaRoumenisty MluvisZCestyCype PippinSacrifice
Komentáře (19) Komentovat Nezobrazovat

nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg (MetzgermeisterRP (24.3.2023 17:58)
Spolehlivost, pohodlí při používání a šetření energií, takovéhle kapitalistické libtardí výmysly v mocném Sovětském svazu nemáme zapotřebí.

nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg (jeffer) (24.3.2023 17:54)
No, v tomto prípade Škoda Plzeň vyrábala lokomotívy s rýchlo zastarávajúcou odporovou reguláciou výkonu, lebo polovodiče sa u nás ešte poriadne nevedeli. V 80. rokoch potom prišli ES499.1, ale teda, naladiť tú analógovú tyristorovú reguláciu, to musela byť tiež chuťovka. A stále to nevie pri brzdení rekuperovať energiu do siete, to vedia poriadne až moderné 4Q meniče. Btw: V kabíne je vraj na nevydržanie – aerodynamický hluk a infrazvuk pri vyšších rýchlostiach.

nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg (FilipesRP (24.3.2023 12:49)
MAP: Je piča, protože píše o věcech, kterým zjevně nerozumí. Stejně, jako ty. B-)

nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg (Markéta Adamová PekarováRP (23.3.2023 19:51)
Proč je uploader piča? Protože adoruje, že jsme si sami vyráběli super lokomotivy které jezdí dodnes? Já jen jestli nebude piča ten kdo to tady píše...

nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg (meh1234) (23.3.2023 14:14)
Všechny podvozky druhé generace lokomotiv Škoda vyhovují do 200km/h. Viz Cerhenická 124.601 na které jsou nasazeny jako na nejstarším kuse. Všechno je o kolejích. Jízdní doba 8MW ČS200 s provozní rychlostí 200km/h a šestnácti vozy se od ICE2 9.6MW s provozní rychlostí 250km/h by se, řekněme na teoretické trati Berlin-Hamburk lišila nanejvýš v jednotkách minut. Zrychlení mají prakticky stejné... Taky bych chtěl u nás alepoň 200km/h. Ale k čemu to je, když pak jeden stojí 15min v tunelech pod Vítkovem...

nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg (vocas) (23.3.2023 12:40)
JebatKlišé: byl to nejspíš brejlovec Velmirád: kyvadlo je pendolo, pendolino je zdrobnělina, tedy kyvadélko

nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg (JebatKlišé) (23.3.2023 9:29)
Tedy, omlouvám se fajnšmekrům, Sergej to nebyl, něco trochu novějšího. Ale každopádně něco poměrně ze staré školy.

nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg (JebatKlišé) (23.3.2023 9:22)
Jednou jsem jel do Ostravy náhradním spojem, Pendolino bylo rozbitý, tak jel Sergej a stará rychlíková souprava. V pohodě podle jízdního řádu. Limity jsou fakt spíš v tratích.

nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg (ModusRP (23.3.2023 0:18)
je to o trati, Krysa uměla uhánět nad hranicí 200 kmh/h, ale povolenou max. provozní měla dle trati - tedy 160Km/h....

nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg (Grrrr) (23.3.2023 0:00)
Uploader je piča.

nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg (Zářič) (22.3.2023 23:38)
Podle pravidel také při traťové rychlosti nad 160km/h nesmí být na trati úrovňové přejezdy.

nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg (tdkbRP (22.3.2023 23:07)
nie nahodou 8000000000000 μW?

nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg (osli_lejno) (22.3.2023 23:01)
uploader nikdy nepotřeboval na 100kmh vyjebany Audiny nebo Hondy, protože mu stačí orezlej 40 roků starej žigul.

nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg (HyperMAXRP (22.3.2023 22:16)
Škoda, že se neujal asynchron a zůstalo jen u prototypů.

nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg (Velmirád) (22.3.2023 22:15)
Miklos: ta naklápěcí skříň dala tomu vlaku i název. Je to totiž kyvadlo, proto Pendolino.

další...












Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...