Odebírat | ||
Obrázek 'same vyhody ' (Jo) (17.4.2024 11:14) | reagovat | |
Nakonec se zjistilo, že všechny elektromobily byly na patře kde nehořelo a všechny byly v pořádku | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Dezοlát) (9.8.2023 3:16) | reagovat | |
A já si zase myslím, že když si ty pozorně přečteš moji odpověď, tak zjistíš, že nekritizuji jejich neschopnost pochopit, že lidé jsou různí a mají různé potřeby a preference. Navíc za jejich "pocity" (reálně halucinace) typu "nekteri jsou schopnisedet za volantem klidne o hodin ... s rodinou v aute" nenesu žádnou zodpovědnost a taky mi smysl nedávají, protože jsem jasně psal, že na dlouhých cestách se za volantem střídám s manželkou nebo s kolegou. | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Kondor) (8.8.2023 12:54) | reagovat | |
myslim ze kdyz si pozorne prectes co rikaj tak nekritizujou to ze si to nezodpovedel, ale ze ta odpoved casto nedava smysl... | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Dezοlát) (7.8.2023 9:26) | reagovat | |
Kdybyste si přečetli celou diskusi, tak byste věděli, že všechny tyhle vaše námitky už jsem zodpověděl. | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (miko) RP (7.8.2023 9:16) | reagovat | |
oni se bavi michanim jablek a hrusek, logiku v tom nehledej. elektro/benzin/nafta. velikost auta, vykon, velikost nadrze/kapacita, delka cesty v km, v hodinach (dnech), silnice (lokalni klikate uzke silnicky / dalnice) ... navic mam pocit, ze jim neco jako bezpecnostni prestavky taky nic nerikaji. nekteri jsou schopnisedet za volantem klidne o hodin ... s rodinou v aute. | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Kalda) RP (7.8.2023 8:56) | reagovat | |
jen takovej dotaz, kdyz se bavite o benzinu na 700km a tankovani 1x tydne vs. elektro na 400km a nabijeni asi 1x (kdyz pocitam tu dvojitou manipulaci s kabelem za den jako pripojeni a odpojeni) denne. Tak me tam moje nevysokoskolska matematika nejak nevychazi | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Dezοlát) (7.8.2023 8:47) | reagovat | |
Ty seš jako kolovrátek. Samozřejmě že KAŽDÉ zastavení na benzínce je otravné stejně jako KAŽDÁ manipulace s nabíjecím kabelem. Ale zkrátka jednou týdně je méně než dvakrát denně. A jednou během dlouhé cesty je méně než 4x během dlouhé cesty. Co přesně na tom pořád nechápeš? | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Kondor) (7.8.2023 8:41) | reagovat | |
u zastavovani na benzince kazdej tejden ti to nevadi ale jednou navic cestou do chorvatska jo... | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Dezοlát) (5.8.2023 1:28) | reagovat | |
Takže elektromobily už jsou levnější alternativou než konvenční automobily stejné třídy a kvalitativní úrovně? Tak to mi nějak uniklo. Kolik stojí elektromobil srovnatelný např. s VW Golf? A co se týče vynuceného zastavování, tak zastavit jednou mi vadí méně než zastavit čtyřikrát. Co ti na tom připadá nelogické? | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Kondor) (4.8.2023 21:29) | reagovat | |
Když to dokoukáš tak tam bude i vyůčtování - levnější alternativa neni… kolikrát by si chtel stavět? A u navstevování benzínky ti nevadí že je to podle potřeb stroje ne lidí | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Dezοlát) (4.8.2023 15:11) | reagovat | |
Takže teorie jsou dvě zastávky a praxe čtyři. Navíc podle potřeb stroje, který má sloužil lidem a ne podle potřeb lidí. Sorry jako, ale pokud reálně existuje levnější alternativa bez takovýchto vrtochů, tak já mám o užitné hodnotě zkrátka jasno. | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Kondor) (4.8.2023 9:36) | reagovat | |
Chlapik rika jak jel do chorvatska - byl taky skeptickej jako ty - tak sem si na tebe vzpomnel... tak nabijel 4x ale dalo by se to zvladnout na dvakrat... dve zastavky cestou do chorvatska ti prijdou moc? | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Dezοlát) (3.8.2023 21:06) | reagovat | |
Nemám důvod přehrávat si videa, u kterých nevím, proč přesně bych si je měl přehrávat. A tím, že je to jako televize, mě fakt nenalákáš. Televizi nemáme minimálně 10 let a nijak nám ten debilizátor nechybí. | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Kondor) (3.8.2023 14:28) | reagovat | |
Na to kliknes a prehrajes si video. Je to jako televize.... Nebo s cim mas problem? | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Dezοlát) (3.8.2023 12:27) | reagovat | |
Já vím co je odkaz. A co jako? | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Kondor) (3.8.2023 12:16) | reagovat | |
Dedo to je odkaz - staci to zkopirovat ctrl+c a dat do okna nahore a dat ctrl+v | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Dezοlát) (3.8.2023 11:20) | reagovat | |
Děkuji pěkně, ale nejsem jůtuberská generace.... | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Kondor) (3.8.2023 10:55) | reagovat | |
https://www.youtube.com/watch?v=g0at_pBn8PY&ab_channel=PavelKubina | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Dezοlát) (3.8.2023 9:14) | reagovat | |
Takovéhle dětinské házení viny na oponenta za vlastní neochotu diskutovat věcně je na úrovni prvního stupně základní školy. | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Kondor) (3.8.2023 6:51) | reagovat | |
Ani nezačala - prostě jí nejsi schopen | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Dezοlát) (2.8.2023 22:10) | reagovat | |
Tímto je předpokládám věcná diskuse u konce. | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Kondor) (2.8.2023 21:35) | reagovat | |
Jasně že ne - vždyť říkám ty si věřící | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Dezοlát) (2.8.2023 21:20) | reagovat | |
To, co tu tvrdíš, je opět argumentační klam z kategorie posunutý argument - lidově pokus vložit oponentovi do úst svoji vlastní lež. O tom, že mám nějaký pocit, jsem totiž nepsal vůbec nic. Nechceš už tohoto způsobu lhaní nechat? Na mě argumentační klamy zkrátka nefungují. Natož v takhle primitivní formě: https://cs.wikipedia.org/wiki/Argumentační_klam | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Kondor) (2.8.2023 20:50) | reagovat | |
Ja chci věřit věcem co jsou pravdivé protože mi přijde nesmysl věřit něčemu protože je to zelené a stejnětak věřit něčemu protože to zelené není. A ty tu teď tvrdíš něco jen protože máš takovej pocit - což je z definice ideologie - jsi stejnej jako greta… | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Dezοlát) (2.8.2023 18:56) | reagovat | |
A až praskne to, že cesta nevede ani tudy, tak se přijde s dalším způsobem, jak "zachraňovat klima". Já jsem takovýchto ekoideologických kotrmelců ve svém životě už zažil nespočet. Kdysi například zuřilo heslo "biodiverzita". Pak došlo k otočce o 180 stupňů a mělo nás spasit osetí celé planety monokulturou řepky olejky a po "biodiverzitě" neštěkl ani pes. A pak to prasklo i s "biopalivy". Zkrátka je to pořád dokola. Kdo chce téhle ideologické šarádě věřit, tak samozřejmě může. Je to každého věc. | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Dezοlát) (2.8.2023 18:50) | reagovat | |
Ty si pro mě za mě věř čemu chceš a komu chceš. Ono je to stejně jedno, protože už je dávno rozhodnuto o nás bez nás. V totalitních režimech nehrají názory plebsu žádnou roli. Tak jako nám byly ještě nedávno vnucovány jako spása auta s naftovými motory proto, že mají oproti benzinovým o pár procent nižší spotřebu paliva a tedy o pár procent nižší emise CO2, tak nám jsou těmi samými lidmi teď vnucovány elektromobily s chemickými akumulátory. | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Dezοlát) (2.8.2023 18:45) | reagovat | |
To, co děláš ty, se jmenuje lživé podsouvání názorů a s oblibou ho páchají fanatici různých ideologií - ať už náboženských, nebo nenáboženských. Protože to, že by byla fosilní paliva ekologičtější než elektřina, jsem rozhodně netvrdil. A ano - odmítám se zabývat vlastním nezpolitizovaným měřením globálního dopadu emisí atd., protože na to nemám ani čas, ani chuť, ani prostředky, ani vědomosti. Pochybuji, že bys něco takového dělal ty. Já slepě věřit "výzkumům" politických organizací typu IPCC fakt nebudu. | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Kondor) (2.8.2023 18:22) | reagovat | |
To co delas ty je z definice nabozenstvi a spalovaky jsou jen tvoje vira... jsi sam tim co vycitas zelene ideologii - gratuluju | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Kondor) (2.8.2023 18:20) | reagovat | |
Souhlasim ale to neznamena ze neexistuje objektivni pravda. Uvedomujes si pro co tady vubec argumentujes? Ze fosilni paliva jsou ekologictejsi nez elektrina. To je naprosto absurdni. A proto jediny zpusob je ze reknes ze se datum neda verit a ze to odmitas zjistovat. Protoze to proste vis. | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Dezοlát) (2.8.2023 16:55) | reagovat | |
A tomu, že by podváděla "spíš" ropná lobby, nevěřím. Podle mě podvádějí všichni tak, jak to bývá u zpolitizovaných záležitostí standardem. | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Dezοlát) (2.8.2023 16:51) | reagovat | |
Ty dva zmíněné podvody jsou naprosto zjevné na první dobrou. Takže předpokládám, že tam budou i nějaké další. Ale úplně mi stačí i ty dva. A pokud považuješ za ropnou lobby i německý autoklub ADAC, který sám tvrdí, že elektromobily jsou šetrnější k životnímu prostředí než auta se spalovacím motorem, tak je to opravdu složité... | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Kondor) (2.8.2023 16:40) | reagovat | |
Jak vis ze sou to podvody kdyz to nezjistujes? A proc veris ze spis nepodvadi spalovacka a ropna lobby? Myslis ze si muzes utvorit pravdivy nazor kdyz zacnes s nazorem a pak jen hledas clanky co ti to potvrdi? | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Dezοlát) (2.8.2023 14:49) | reagovat | |
Takže se zkrátka nehodlám zabývat podrobným zjišťováním toho, kolik takovýchto různých dílčích podvodů ti greténi použili, aby jim ten jejich "Hokejkový graf 2.0" vyšel dostatečně skandální. | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Dezοlát) (2.8.2023 14:47) | reagovat | |
Nepotřebuju a nechci tvrdit nic z toho, co se mi neustále snažíš podsouvat. Pouze tvrdím, že ta greténská demagogie zcela účelově zkresluje. Další zcela zjevný podvod je v uváděné spotřebě, která je u Nissan Leaf ve skutečnosti úplně jiná: https://fdrive.cz/clanky/nemecky-adac-meril-realnou-spotrebu-elektromobilu-6386 | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Kondor) (2.8.2023 12:43) | reagovat | |
Tak nejake ztraty urcite budou - ale potrebujes aby byly skoro dvojnasobne jen abys byl na nule v elektricke spotrebe spalovaku a k tomu se jeste porad pripocitava znecisteni z benzinu. Chces tvrdit ze jsou ztraty vice nez dvojnasobne? | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Dezοlát) (2.8.2023 12:23) | reagovat | |
To je jen takové demagogické porovnání, které záměrně zanedbává fakt, že i na výrobu a distribuci elektřiny se spotřebovává elektřina a další energie a že ani ta výroba a distribuce elektřiny nejsou bezemistní. Neboli 8,4 kWh v akumulátoru neznamená 8,4 kWh vyrobených v elektrárně a ještě k tomu nezemisně. | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Kondor) (2.8.2023 12:14) | reagovat | |
Jasne ale ja mluvim o mnozstvi. Ale obecne je to jedno - ted sem nasel zajimavou informaci: na výrobu 1 litru benzinu je potřeba asi 1,2 kWh elektřiny. Pokud auto bere 7 litrů benzinu, spotřebuje na jeho výrobu přibližně 8,4 kWh. Na těch 8,4 kWh ujede elektromobil velikosti Nissan Leaf asi 55 km Takze spalovak zere elektriny skoro stejne jako elektroauto ale jeste navic znecistuje ovzdusi. | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Dezοlát) (2.8.2023 12:05) | reagovat | |
S tím souhlasit nemůžu, protože nevím, jak to s množstvím je. A hlavně jak jsem psal - podle mého názoru je důležitější škodlivost jednotlivých složek než samotné úhrnné množství. Zkrátka například gram radioaktivního popílku může být škodlivější než tuna "sifonového plynu". | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Kondor) (2.8.2023 11:55) | reagovat | |
Nez se posuneme na dalsi tema chci se ujistit - souhlasis ze celkove mnozstvi emisi je mensi nez u spalovaku? | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Dezοlát) (2.8.2023 11:43) | reagovat | |
Zkrátka nejsme Rakousko ani Norsko. Což je samozřejmě škoda, protože vodní elektrárny jsou jediným spolehlivým zdrojem skutečně zelené elektrické energie. Čímž chci říct, že pokud se zvýší celkový odběr elektrické energie kvůli masivnímu přechodu na elektromobilitu, tak ta energie "navíc" rozhodně nebude pokrývána ze stávajících vodních elektráren. Bude muset být pokryta z nových elektráren jiného typu. | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Dezοlát) (2.8.2023 11:42) | reagovat | |
Množství emisí neříká nic o jeho škodlivosti. Vrcholem gretenismu je například hysterie kolem "emisí" CO2, což je plyn, který já osobně za nijak dramaticky škodlivý nepovažuji. Vodní elektrárny mají samozřejmě emise minimální, jenže pokrývají cca 4 procenta spotřeby elektrické energie v ČR. A vzhledem k tomu, že na většině vhodných míst už vodní elektrárny stojí, tak se s vypětím všech sil můžeme dostat třeba ještě o procento výš a dál ani ťuk. | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Kondor) (2.8.2023 10:46) | reagovat | |
Slozeni je jine ale souhlasis ze celkove mnozstvi emisi je u uhelne elektrarny daleko mensi nez u spalovaciho motoru? A souhlasis ze jsou i elektrarny ktere nemaji zadne emise? napriklad vodni? takze souhlasis ze celkove mnozstvi emeisi bude nizsi? Kdyz bude mene emisi tak bude vzduch znecisten mene | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Dezοlát) (2.8.2023 10:04) | reagovat | |
Ne - nechápu. Emise z mého auta například neobsahují žádnou radiaci - na rozdíl od emisí z uhelných elektráren. Prostě složení emisí je jen jiné. A na to, že je elektřina potřeba de facto na všechno, samozřejmě nezapomínám. Na přenos elektřiny do chemického akumulátoru je potřeba taky. Říká se jí ztráty přenosové soustavy, ztráty při nabíjení chemických akumulátorů elektromobilů, ztráty při akumulaci například v přečerpávacích elektrárnách a bateriových úložištích atd. | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Kondor) (2.8.2023 9:26) | reagovat | |
Pominu ekologicke elektrarny. Chapes ze i ta nejsmrdutejsi uhelna elektrarna ma daleko lepsi filtry nez ty co si vozis v aute? Takze jestli ti jde o vzduch tak ho daleko min znecistis okolo elektrarny... A nezapomen ze elektrina je potreba i na transport a spracovani toho benzinu. | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Dezοlát) (2.8.2023 8:42) | reagovat | |
Vzduch v okolí elektráren je čí? | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Kondor) (2.8.2023 6:43) | reagovat | |
Tvoje svoboda končí tam kde začíná ta moje a když tvoje auto znečišťuje můj vzduch tak je logické že mi to vadí… | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Dezοlát) (1.8.2023 22:17) | reagovat | |
Zkus to samé na mezkovi.... S tím, že zájem roste, problém nemám. S výrobou taky ne. Problém mám s totalitním centralismem. Za minulé totality jsem se toho nabažil víc než dost. Víc v tom hledat netřeba. | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Kondor) (1.8.2023 22:05) | reagovat | |
Zkus jezdit na koni po dálnici nebo do cenra…. Souhlasím že nabídka by mohla být pestřejší a bude-škodovka přdstavila několik konceptu… Nede o to kolik lidí o ně má zájem ale že ten zájem stále roste všude po světě-i tam kde dotace EU nejsou… a otevirají se fabriky v cine,indii a mexiku na levna elektroauta nejen pro tamní trhy | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Dezοlát) (1.8.2023 21:41) | reagovat | |
Ano - vždycky někdo bude jezdit na koni a někdo zase na mezkovi. Pokud něco z toho nějaký fašistický režim nezakáže. To, že je nabídka elektromobilů řádově chudší než nabídka konvenčních aut, nepovažuji za výhodu. A prodeje reálně ukazují, že zdánlivý zájem o elektromobily má zhruba desetina zákazníků a že ukončení dotací ukončí velkou část uměle vytvořeného zájmu. | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Kondor) (1.8.2023 20:51) | reagovat | |
Tak někdo bude vždy jezdit na koni…ale realně prodeje rostou víc a víc a tesla byla nejprodávanější auto v evropě obecně - a to většina lidí má k elektroautum předsudky jako ty a elektroauto většina lidí ani nezkusila… navíc cena je schválně nastavena tk aby byla co největší marže… takže prodeje reálně ukazují že spalováci jsou minulost | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Dezοlát) (1.8.2023 20:37) | reagovat | |
Pro mě by to ale dvakrát denně bylo, protože se mi občas stává, že musím na delší cestu vyrazit nečekaně. Kdyby se to stalo v době, kdy bych měl v akumulátoru energii třeba na 100 kilometrů, začal bych se pohybovat stokilometrovými přískoky rovnou z domova. Takže znovu opakuji - to, že něco není faktor pro nákup auta pro tebe, nedokazuje, že to všichni mají tak jako ty. A reálné prodeje to jasně dokazují. | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Kondor) (1.8.2023 17:15) | reagovat | |
To bys mel bejt rad ze to neni dvakrat dennne - kdyz ma normalni auto dojezd 700km a elektroauto 400... je to jako kdyz ses na benzine jen pulka prace ale pohoda doma... po sto km se jezdi jen dlouhe vzdalenosti - do 400km se vetsinou vejdes - to sou ty jizdy nad 4 hodiny co clovek jede malokdy - to neni takovej faktor pro nakup auta... ostatne jinak by to udelali drazsi | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Dezοlát) (1.8.2023 16:59) | reagovat | |
A psal jsem, že jednou 5 minut týdně je pro mě srovnatelně otravné jako dvakrát denně dejme tomu 30 sekund. Ale tu alternativu s každodenní otravou bych samozřejmě zvládl. Ovšem stokilometrové přískoky po dálnici bych tedy považoval za mimořádně otravné. A kdybych si měl za takovou torturu dokonce připlácet, tak bych si připadal slušně řečeno hodně zvláštně. | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Dezοlát) (1.8.2023 16:57) | reagovat | |
Ona ta logika ale funguje tak, že když je pro tebe důležitý dojezd, tak místo připlácení ušetříš. Dojít si na záchod je tak na 3 minuty. Pokud bych na dálnici čistě náhodou narazil na zcela výjimečnou 350 kW nabíjecí stanici a byla by čistě náhodou ihned volná, tak bych si na ní za těch tvých 5 minut dobil energii na dalších 100 kilometrů jízdy. Sorry jako, ale kdybych musel chodit na záchod každých 45 minut, tak bych si s tím zašel spíš k doktorovi než do autosalónu. | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Kondor) (1.8.2023 16:29) | reagovat | |
jinak mi prijde zvlastni predpokladat ze podle faktoru kterej realne pouzijou lidi parkrat za rok budou lidi vybirat auto - obzvlast kdyz vetsina ostatnich faktoru je lepsi - prijde mi to jen jako umele protezovanej argument proti elektroautum protoze v soucasnosti je to o neco slabsi faktor | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Kondor) (1.8.2023 16:25) | reagovat | |
Tak kdyby platila logika ze dojezd je pro lidi dulezity faktor tak by si za delsi dojezd asi priplatili ne? Ve skutecnosti je to lidem jedno. No nabijeni je tak na tu navstevu toalety coz jednou za dve hodky parkrat rocne kdyz jedes tak daleko je ok... je zajimavy ze jednou rocne ti koukat na cisilka vadi ale jednou tejdne ti to nevadi... no mas stesti ze mas benzinku tak blizko- kazdopadne nemuset hlidat spotrebu je hrozne prijemny a navykovy... jo na jednu nadrz najdeds cca700km na nabiti cca400 | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Dezοlát) (1.8.2023 15:49) | reagovat | |
Opravdu netuším, bychom měli každou hodinu či dvě někde na dálnici čumět na to, jak se na stojanu převalují čísílka na elektroměru. | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Dezοlát) (1.8.2023 15:48) | reagovat | |
A navíc směšuješ běžný provoz s občasnou dlouhou cestou. Ta pětiminutová zastávka týdně je alternativou ke každodennímu dvojímu šaškování s kabelem. Na dlouhé cestě jsou alternativy jiné: buďto moje pětiminutová zastávka každých cca 5 až 8 hodin, nebo tvoje zastávky každou hodinu či dvě, které na 5 minut asi nejsou, že ne. Pro mě zkrátka není cesta cíl. Když jsem unavený, zastavím, za volant sedne manželka nebo kolega a valíme dál. | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Dezοlát) (1.8.2023 15:47) | reagovat | |
Předpokládal jsem, že vyšší konfigurace = vyšší kapacita baterie = vyšší teoretický maximální dojezd. Pokud je "logika" elektromobility jiná, nechává mě to celkem chladným. Mě by taky nebavilo trávit 8 hodin v autě každý den. Zrovna tak by mě ale nebavilo dělat si nucené přestávky jenom proto, že jsem si připlatil za auto, které ty přestávky vyžaduje, když jsem si mohl koupit levnější auto, které je nevyžaduje. Připadal bych si zkrátka divně. To jsou zkrátka ty rozdíly v pohledu na užitnou hodnotu. | ||
|
||
Obrázek 'same vyhody ' (Kondor) (1.8.2023 14:51) | reagovat | |
no tesla S v nejdrazsi konfiguraci ma mensi dojezd nez v te nizsi - vis proc? protoze vetsina lidi na maximalni vzdalenost jezdi minimalne- malokoho bavi stravit 8 hodin denne v aute - a kdyz uz tak mu nedela problem si udelat po hodine nebo dvou zastavku... respektive by si ji udelali stejne... neco takoveho resi beznej clovek jednou rocne kdezto na benzinu musis kazdej tejden. | ||
|