Odebírat | ||
Obrázek 'VW where are you' (Kalda) RP (23.9.2024 9:53) | reagovat | |
za jaky je to obdobi, na jak velkym vzorku je to delany? Takovychhle zebricku dokaze kazdej PR kokutek vysrat nepreberny mnozstvi. | ||
|
||
Obrázek 'VW where are you' (nameless_one) RP (23.9.2024 8:57) | reagovat | |
Tyhlety zebricky spolehlivosti jsou naprosta kravina. Krasne se to da ukazat na prikladu Kolinskych trojcat (Citroen C1, Peugeot 108, Toyota Yaris). Jsou to 3 totozna auta s malinko upravenym cumakem. Toyota byla mezi nejlepsima a Citroen s Peugeotem mezi nejhorsima. Proc? Protoze Toyotu si koupil duchodce a staral se o ni, kdezto Frantiky si koupily pizerie na rozvazku a samo kuryri s tim zachazeji desne. | ||
|
||
Obrázek 'VW where are you' (mi0) RP (22.9.2024 10:35) | reagovat | |
Lexus je v podstatě Toyota, jen je prodáván jako luxusní automobil (tj. nejaké extra píčovinky, ať to působí dobře a můžou zvednout cenu). Jinak je většina dílů stejná (vždyť to taky leze ze stejné fabriky a je to stejná firma ) | ||
|
||
Obrázek 'VW where are you' (Necris) RP (21.9.2024 21:27) | reagovat | |
Prodloužení servisních intervalů u koncernu je přímým odrazem jejich typického zákazníka - firma, která vozidlo použije jako daňově uznatelný náklad. Náklady na provoz musí být též minimální, což je další argument pro Diesel. Soukromé jízdy zaměstnanců s Dieselem jsou pak také levnější. Naprosto jiné priority než soukromý kupec, který jako náklad nenapíše ani cestu do práce. Bizarní je, že u firemního se to uznat dá. | ||
|
||
Obrázek 'VW where are you' (Necris) RP (21.9.2024 21:21) | reagovat | |
Mini se vyrábí v Dingolfingu u Mnichova, stejně jako spoustu dalších aut ze skupiny BMW, pod kterou Mini patří. | ||
|
||
Obrázek 'VW where are you' (Joker) (21.9.2024 19:11) | reagovat | |
Dodatek: Resp. ještě lépe ten poslední servis už neudělají a zaplatí jen 3 | ||
|
||
Obrázek 'VW where are you' (Joker) (21.9.2024 19:09) | reagovat | |
Tak z jistého pohledu ty prodloužené servisní intervaly dávají smysl. Nové auto kupuje typicky firma, dejme tomu za 4 roky se s ním najezdí 120 000 km, místo 8 servisů zaplatí 4, pak se auto pošle do světa a dál je to problém někoho jiného. | ||
|
||
Obrázek 'VW where are you' (Nerrg) (21.9.2024 18:58) | reagovat | |
30 tisíc km/dva roky je u VW Group interval výměny oleje pořád, např. u Superbu IV. | ||
|
||
Obrázek 'VW where are you' (Pit) (21.9.2024 18:49) | reagovat | |
VW svojho času sľubovalo long-life servisné intervaly 30 000 km, čím sa likvidovali motory. Ešte ak si k tomu mal motor s vadnými vstrekovými dýzami, tak si si neraz užil státie na diaľnici. Môj motor je BKP, 3x menená dýza = 3x státie na diaľnici (orientačne 1600 EUR výmena v Nemecku VW servis po zlyhaní na diaľnici). Po 8 rokoch konečne vymenili všetky dýzy na účet VW, asi prehrali nejaký súd. Pokazené olejové čerpadlo. Výmena motora. Kompresor klímy 2x menený. Vrazil som do toho viac, ako to stálo. | ||
|
||
Obrázek 'VW where are you' (afff) (21.9.2024 18:19) | reagovat | |
Ked robili cosi podobne v Nemecku, tak narazili na to, ze nie su schopni tahat udaje zo servisov. Kedze BMW malo vlastnu siet servisov a nic nezverejnovali. Viac by ma zaujimali konkretne auta ako znacky. | ||
|
||
Obrázek 'VW where are you' (psi chlup is v prestrojeni) (21.9.2024 17:23) | reagovat | |
vw se da asi vytkount ruzne veci, ale ze by nebyl reliable to se mi nejak nezna. Tak cela ta anketa jsou jen vlhke sny konzumeru, takze jde spis o to, kdo ma lepsi PR. | ||
|
||
Obrázek 'VW where are you' (lalauuuu) (21.9.2024 17:22) | reagovat | |
rok 2030, korea anektovala švédsko | ||
|
||
Obrázek 'VW where are you' (mixi) RP (21.9.2024 17:20) | reagovat | |
Mám pocit, že za posledních 20 let je v tom žebříčku jediná výrazná změna, a to že tam přibyla Tesla. BTW za jaký to je rok? | ||
|