Odebírat | ||
Obrázek 'jet-train1' (MiG) (14.1.2011 15:32) | reagovat | |
To je z k nizky Dopravni encyklopedie nekdy z roku 1970. Takovych je tam vic... | ||
|
||
Obrázek 'jet-train1' (///m3) (13.1.2011 4:14) | reagovat | |
@Baldwin: uau, vsechno spatne tyo. TelovychovnaJednotaVidnava tezko neco vytlacila, spis to byla TGV, navic aerotrain nebyl normalni vlak, jako tady, ale vznasedlovej monorail. Tady se jedna o projekt SVL, ruskej pokus o odpoved na americkej New York Central M-497, s kterym dosahli amici v r.1966 296km/h, kdezto rusaci s timhle a v r.1970 289km/h. | ||
|
||
Obrázek 'jet-train1' (Baldwin) (12.1.2011 18:11) | reagovat | |
je to aerotrain, francouzsky projekt, ktery byl vytlacen TJV | ||
|
||
Obrázek 'jet-train1' (Dr. Acula) RP (12.1.2011 17:19) | reagovat | |
@Cereal: To se povedlo | ||
|
||
Obrázek 'jet-train1' (Cereal) (12.1.2011 11:42) | reagovat | |
I'm leaving on a jet train... | ||
|
||
Obrázek 'jet-train1' (miso) (12.1.2011 11:15) | reagovat | |
pre upresnenie pouzitie prudoveho motora ako reaktivneho motora, turbinovy motor ako pohon generatora sa zacal pouzivat od 1998 | ||
|
||
Obrázek 'jet-train1' (miso) (12.1.2011 11:13) | reagovat | |
neviem ci to nie je priklad jedineho pouzitia prudoveho motora na pohon vlaku, este k tomu z CSR. Na meno si nespomeniem, ale mali sme to spomenute ako zaujimavost na prednaskach z Teorie dopravnych prostriedkov a prudove motory sa pouzivaju velmi obmedzene este aj teraz, ako rozmrazovace. viz http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/003485-Prudove-rozmrazovace-trochu-inak/ | ||
|
||
Obrázek 'jet-train1' (glk) (12.1.2011 11:00) | reagovat | |
kozel - akurat si niesom celkom isty ci ten predok je predok a nie nahodou zadok | ||
|
||
Obrázek 'jet-train1' (PaulZy) (12.1.2011 10:30) | reagovat | |
To je jak zprovoznil ten vlak v http://www.romanticallyapocalyptic.com | ||
|
||
Obrázek 'jet-train1' (kozel) (12.1.2011 8:07) | reagovat | |
ten predok vyzera ako wall-e | ||
|