Vehicle_dependability.jpg
(degen 353) (23.9.2015 2:39)
|
A na Wartasu odejde jedna civka a na zbyle dva valce dojedes 1200km domu. Zkus to na necem novem a uhoris v aute, ktere zapalil dobela rozzhaveny katalyzator (tvrdil servisak). Pocita se to jako zavada, kdyz s tim clovek dojede domu a nejdelsi cast opravy je dojit do autodilu a koupit nahradni dil za stovku? |
|
Vehicle_dependability.jpg
(Miro) (22.9.2015 22:49)
|
tato štatistika je blábol.. ak ma niekto zajem, postnem statistiky zavad motorov, a reliability index.. krásne je aj ze audi je na chvoste a škoda s rovnakou technikou je navrchu..bullshit |
|
Vehicle_dependability.jpg
(Miro) (22.9.2015 22:46)
|
ja ako byvaly servisák by som to videl uplne opačne na takych citronoch a pežotoch sme riešili prkotiny, brzdy zodrate, pretrhnute klinove remene, trochu oleja za motorom.. na škodách fabiách som menil niekolkokrat celý motor , na VW komplet vstrekovanie.. ono je trochu chyba ze tieto statistiky vychadzaju z STK..kde sa sleduju hlavne tieto prkotiny..vacsinou o nich majitel ani nevie.. odporucam radsej Reliability car index.. ktory to hodnotí vzhladom na KM !! |
|
Vehicle_dependability.jpg
(kuras) RP (22.9.2015 21:58)
|
preco ma Peugeot 116 a Citroen 149? tie auta su na 95% identicke... |
|
Vehicle_dependability.jpg
(Th E) (22.9.2015 21:40)
|
Vehicle dependability vycucané z prstu. Za tím si stojím. |
|
Vehicle_dependability.jpg
(..) (22.9.2015 18:54)
|
a proto vždycky koupím rok starý auto, rok pojzdím a s minimální ztrátou pošlu dál, easy |
|
Vehicle_dependability.jpg
(Woyta) RP (22.9.2015 18:51)
|
No u nas potkavam duchodce jezdit na nakoup Mazdou MR2. Sem tam jsem potkaval i Porsche 944. A starej Rapid je klasika. Rikam si kam v tom zebricku patri muj Proton. Je to Mitsubishi ale vyrobili to malajci. |
|
Vehicle_dependability.jpg
(69) (22.9.2015 17:20)
|
Já mám Industry Average a jsem s ním celkem spokojenej |
|
Vehicle_dependability.jpg
(Bagrodlak) (22.9.2015 14:27)
|
Ono jedna vec je, jak casto se to pokazi, druha vec je, co to pak stoji. Treba tenhle clovek: http://dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2015092001 zjevne narval do auta kazdy rok vic, nez ja do vsech aut, co mam za poslednich 15 let. A kdyby to v mem pripade nebyla 3 auta, ale 1, tak bych ho za ty prachy mohl davat do servisu na kompletni repasi kazdy rok celych 15 let. |
|
Vehicle_dependability.jpg
(kokot v prasačej hlave) (22.9.2015 13:07)
|
@ja001: tak veru - kilometre rocne, styl jazdy, zlozitost - taku F1 masinu po zavode rozoberu postavia znova, kontroluju pred, po, aj pocas jazdy, a aj tak sa nieco pojekazoserie... zato dedov bicykel je aj po 40 rokoch funkcny, a to sa akurat raz za 5 rokov premazal (a este dalsie prametre: ako je definovany "problem" s autom, a ako to zistovali) |
|
Vehicle_dependability.jpg
(Ja001) (22.9.2015 10:56)
|
a moje pajero bude jedno z tych 90 |
|
Vehicle_dependability.jpg
(Ja001) (22.9.2015 10:55)
|
Yety, co napr. ja povazujem za velke plus, ne jak niektore auta prespikovane kadejakymi serepetickami, z ktorych 3/4 netreba, a furt sa neco pojebe |
|
Vehicle_dependability.jpg
(spoofan) RP (22.9.2015 10:48)
|
Nedos: E28 - 2241 kusu, E39 - 20484 kusu, E60/61 - 20589 kusu.
V roce 2014 bylo vyrobenou "pouze" 940 000 kusu MX5. Snad jsem odpovedel na tvou otazku
[odkaz]
[odkaz] |
|
Vehicle_dependability.jpg
(Yety) RP (22.9.2015 10:37)
|
Cernoch: U Dacie to bude asi trochu tím, že tam se ti nemá co rozbít |
|
Vehicle_dependability.jpg
(Yety) RP (22.9.2015 10:37)
|
Ono to krásně následuje zaběhlý stereotypy. Japonci jsou nejspolehvější, Škoda je nejspolehvější evropská nepremiová značka. Pak je šedý průměr, a na konci jsou "jižní" auta a turci z BMW. |
|