auta_jsou_nejvetsi_zlo.jpg
(okolojdujen) RP (10.12.2020 10:59)
|
Absolutni kravina tento "graf" . Jen lodní doprava má víc než 70% veškerého znečištění, takže blbost. A kdo ví, na co jezdí trajekty a jakou mají spotřebu (mazutu) , tak se ani nediví. |
|
auta_jsou_nejvetsi_zlo.jpg
(Kalda) (7.12.2020 17:02)
|
LOL spalovani biomasy v americe znamena kaceni lesu, stepkovani a spaleni v kotelne. Tak oznacuji v usa obnovitelnou ekozelenou energii ale uz neresej ze ten les tam vic jak sto let musel rust |
|
auta_jsou_nejvetsi_zlo.jpg
(jardacrha) (7.12.2020 10:28)
|
svinskej ocean,vsechno tam raci zabijem a bude zas dobre |
|
auta_jsou_nejvetsi_zlo.jpg
(maris68) RP (6.12.2020 19:06)
|
Ten graf je samozrejme blbosť. Ľudia ovplyvňujú aj to, koľko sa uvoľní skleníkových plynov zo zeme, z oceánu a aj jeho činnosťou. Topenie permafrostu, otepľovanie morí a s tým spojené premnoženie rias a iných organizmov produkujú ich CO2. Je pravda, že autá nemajú až taký veľký podiel, ale ľahko sa regulujú. |
|
auta_jsou_nejvetsi_zlo.jpg
(maris68) RP (6.12.2020 19:00)
|
Kurva, to sa tu teda zbehlo odborníkov na klímu a emisie.. |
|
auta_jsou_nejvetsi_zlo.jpg
(456) (6.12.2020 11:40)
|
A taky nezaponeňte na krávy. Ty jsou největší zlo v zemědělství. Vypouštějí totiž nejen fosilní CO2 ale fosilní metan. Každý aktivista a vegan vám to potvrdí. |
|
auta_jsou_nejvetsi_zlo.jpg
(pan_Jaroslav_Crha_guru_IT) RP (6.12.2020 9:33)
|
Auta jsou zlo pro politiky, které ukazují že politici neumí postavit kvalitně komunikace. Proto se je snaží potlačit, aby nebyla vidět jejich neschopnost. A rozkradacky |
|
auta_jsou_nejvetsi_zlo.jpg
(UFO) (6.12.2020 8:12)
|
PaulZy: Akorát z tý Afriky sem tu elektriku nedostaneš kvůli ztrátovosti vedení. |
|
auta_jsou_nejvetsi_zlo.jpg
(PaulZy) RP (6.12.2020 0:21)
|
Co vím, tak reálné alternativy by bylo dramaticky zvýšit životnost a efektivitu solárů (pro EU např. postavit NATO hlídanou megaelektrárnu v Africe). Příp. konečně zvládnout jadernou fúzi nebo rozjet výrobu zrcadel a dalších komponent pro fotovoltaické satelity. Jestli si pamatuji dobře, tak tam byl problém 40% ztráta energie při přenosu mikrovlnami a nutnost vozit vše ze Země. |
|
auta_jsou_nejvetsi_zlo.jpg
(PaulZy) RP (6.12.2020 0:13)
|
Ne, že by nehrozil nějaký lokální únik chladící soli z reaktoru, ale různé malé reaktory mají v USA zelenou, ať už Kilo, Aurora nebo možná i ten český modulární reaktor. Co o tom pořád slyším a čtu z věrohodných zdrojů, tak klasický reaktor není výhodný především kvůli byrokracii, aktivistům a spoustě požadavků. U malého reaktoru toho dost odpadá, takže je finančně daleko výhodnější a zbývá jen to trvalé úložiště. Navíc JE má nejmenší smrtnost, exhalace vč. radiace a není to taková debi**** jak dřevoštěpka. |
|
auta_jsou_nejvetsi_zlo.jpg
(PaulZy) RP (6.12.2020 0:05)
|
Celkem by mně zajímalo, proč štěpné JE nejsou nejokologičtější z existujících elektráren, pokud není moře nebo sopky, klas. vodní jsou dobré jen omezeně*. Že Němci, chvíli Japonci a nově Jihokorejci se shlédli v lokálním problému jm. Fukušima, to je věc druhá. Navíc moderní malé a střední reaktory poslední generace jsou tak blbovzdurné, že katastrofa reaktorů o stovkách MW nehrozí...
*Aktuálně vodní elektrárny ohrožují endemitní rybu z Rumuska, co snad pamatuje dinosaury a kdyby ruply 3 soutěsky... |
|
auta_jsou_nejvetsi_zlo.jpg
(Efeliky) (5.12.2020 23:46)
|
Lumpenkavarník: Ale JE jsou objektivně nejekologičtějších, nejekonomičtější a dokonce i nejbezpečnější. Naprosto suverénně... Posuzovat ekologii podle "CO2" totiž může jen retard, tím spíš, když zásadní ekologický dopad vodních elektráren je úplně jinde... |
|
auta_jsou_nejvetsi_zlo.jpg
(Y) RP (5.12.2020 22:41)
|
Kde se sakra bere ta biomasa, kdyz jeji paleni je srovnatelne s veskerym prumyslem na planete? To jsou nejake fake newz, ne? |
|
auta_jsou_nejvetsi_zlo.jpg
(402) (5.12.2020 22:21)
|
Havadzie: nikde, jde o syfonový plyn, ty prdíš metan. |
|
auta_jsou_nejvetsi_zlo.jpg
(Jostik) RP (5.12.2020 22:15)
|
Nechápu, proč všichni šílí z čínského viru. Lidské tělo má teplotu asi 310K, on ji zvedne při těžkém průběhu o asi 1%. V čem je problém? |
|