gaming_then_vs_now____.jpg
(Bobsik) RP (6.6.2017 14:28)
|
honey, problém je v něčem jiném, jde o to, že s DLC ti teprve pokračuje přiběh, který měl být už v základu, je to jakoby sis koupil auto, ale volat a přední kola byly za příplatek.. PS: většina složitosti u her v poslední době zabírá především ta část gracického zpracování.. no a pak to kdejaké AAA hře v oblíbenosti natře prdel kostičkovej Minecraft.. prostě obsah už není o Kvalitě či objemu obsahu, ale o tom, že i to málo obsahu zabere víc práce.. ale v podstatě zbytečně |
|
gaming_then_vs_now____.jpg
(honey) RP (13.3.2017 13:41)
|
Právě kvůli technologické složitosti a limitaci byl ten obsah mnohem omezenější, zatímco teď si toho můžeš dovolit mnohem víc, což ale taky zabere mnohem více lidem mnohem více práce. Prostě tech creep začíná být pomalu sytý, zatímco content creep teprve dojedl předkrm. A je to tak se vším, AI, scripting, cutscény... [odkaz] vs [odkaz] já tam spatřuji určitý nepoměr... |
|
gaming_then_vs_now____.jpg
(honey) RP (13.3.2017 13:22)
|
Mílo, nikdo neříká, že to bylo jednodušší, a rozhodně to byl mnohem víc high tech shit než dneska, ale to není obsah, to není to, co cpeš do DLC. Obsah jsou nové mapy, postavy, questy, kampaně, a na to byly editory už i tehdy. Jenomže Diablo mělo mapy z prerendered tilesetů, zatímco Witcher má plně 3D mapy s tisícema objektů, každý z nich s aspoň pěti vrstvama "textur", lightmapama pro 24 denních dob a kdovíkolik povětrnostních podmínek, několika LOD modelama pro každý z nich atd. |
|
gaming_then_vs_now____.jpg
(Milanese) RP (12.3.2017 2:19)
|
Samozrejme, ze je to srovnatelne. Tys nikdy nevidel classic game post-mortem (treba Doom, nebo Diablo, to bylo i ve videjniku?), kde popisujou jak kazda dnes prkotina byl tehdy neresitelny problem a jaky peklo bylo udelat nejakou zdanlivou blbustku, kterou dneska udelas kliknutim v editoru? Tehdy byl vyvoj her high tech shit, stejne jako dneska, mozna vic. |
|
gaming_then_vs_now____.jpg
(honey) RP (11.3.2017 10:23)
|
Tak pokud někdo chce srovnávat náročnost/cenu tvorby obsahu v AAA hrách v 97' a dneska, tak jako enjoy... |
|
gaming_then_vs_now____.jpg
(402) (10.3.2017 19:25)
|
*dvaceti |
|
gaming_then_vs_now____.jpg
(402) (10.3.2017 19:24)
|
Třetí Zaklínač vyšel před deseti lety? |
|
gaming_then_vs_now____.jpg
(Zlopez) RP (10.3.2017 10:56)
|
Ja01.: Mam to uplne stejne. |
|
gaming_then_vs_now____.jpg
(JSBD+) (10.3.2017 9:41)
|
jen recyklace starsiho obrazku (kterej je imho vystiznejsi):
http://tinyurl.com/hwnjkww kdyz uz "atualizace", tak tahle mi pripada lepsi:
http://tinyurl.com/j24updz |
|
gaming_then_vs_now____.jpg
(Ja01.) (10.3.2017 9:19)
|
som starsi, volneho casu je menej, takze pockam 1-1.5 roka a potom kupim vsetko za polovicnu sumu toho vlavo...a este aj potom to par mesiacov hnije na steame kym sa k tomu dostanem |
|
gaming_then_vs_now____.jpg
(Zlopez) RP (10.3.2017 9:06)
|
Zlepsila se i ekonomicka situace, takze nas mohou oskubat o vic penez. |
|