traffic-after-50-years 18.08.2018 
Obrázek traffic-after-50-years
meanwhile ruska zmrzlina kdyby lotr vznikl dneska slovenski stroj casu financni poradenstvi double nebo nic pozitivne stranky socializmu bolsevici nackove atd
Komentáře (19) Komentovat Nezobrazovat

traffic-after-50-years.jpg (CptNotSoFcknObvRP (21.8.2018 1:19)
Prawda : Co je to dopíči za komunistickej vejblitek tyvole. Na kapitalismu zbohatli úplně všichni, i ten poslední somrák se má dneska líp, než poslední somrák za totáče. To, že někdo zbohatnul víc, neznamená, že ostatní se namaj líp, dopiče, mi normálně naběhla žíla z tý sračky co jsi vyplodil.

traffic-after-50-years.jpg (456) (19.8.2018 18:26)
Stát ví co je správné! Tentokrát to bude hatefree, eko, vegan a lowcarbon life. Jen ve větším. https://www.jewishgen.org/ForgottenCamps/Images/buchenwald1.gif

traffic-after-50-years.jpg (peperonni) (19.8.2018 16:26)
Já bych hlavně pro cyklisty zavedl placení povinného ručení, řidičáky a když by bylo potřeba tak aj STK. To co denně potkávám na cestách je neuvěřitelné. Čest výjimkám, ale většina cyklistů si myslí, jak kdyby byla cesta akorát jejich. Každý chce, aby jich auto objíždělo 2metrovým obloukem a když pak stojíš v autě na červené, tak se cyklista přisere až k semaforu takovým stylem že všem odře auta a skoro urve zrcátka.

traffic-after-50-years.jpg (PivoRP (18.8.2018 16:40)
V 60. letech byl podstatně menší provoz a hromada lidí auto neměla vůbec - takže obrázek kecá. Mimochodem: do práce jezdim na kole a dělám to proto, že chci nějaký pohyb. Nemůže za to ani EU, ani Soros s Merkelovou, prostě chci pohnout prdelí, na které jinak celé dny sedim u kompu...

traffic-after-50-years.jpg (jo ho hoo) (18.8.2018 14:43)
Prawdo, a ja sem nekde rozporoval ze auto neni vzdy nejlepsi? Asi ti dela problem chapani psaneho textu, co vas tam na ty specialni skole uci? :D

traffic-after-50-years.jpg (Prawda . . . ) (18.8.2018 10:04)
@jo ho hoo: Chápání psaného textu ti dělá docela problémy. Já jsem jenom říkal, že ne vždy je auto nejlepší dopravní prostředek na dojíždění do zaměstnání. A jestli se má rušit zákaz vjezdu aut do centra měst, tak třeba tady v Ostravě by to ničemu nepomohlo, ani vzduch, ani prach, takže tady to nemá smysl. Kdo chce, at si v koloně stojí a pak platí parkování, pokud nemá dohodnuto v práci. Pak jsou lidé, kteří chtějí ušetřit, tak parkují daleko od svého zaměstnání a ten zbytek šlapou pěškyl.

traffic-after-50-years.jpg (Prawda . . . ) (18.8.2018 10:02)
@Jad: V takovém bordelu tady lidi žili od války až do roku 1989 a dodnes na tu dobu vzpomínají jako na to nejlepší, co tady kdy bylo. Nalajnovaný měl člověk celý život od porodnice až do truhly, a v mezích těchto mantinelů se mohl pohybovat, nad ničím nemusel uvažovat. Pak přišla svoboda, a tito lidé brzo zjistili, že opět silnější (schopnější) pes šuká a všichni, kdo na tom zbohatli jsou zloději a hajzli, kteří nebudují hodnoty. :-)

traffic-after-50-years.jpg (jo ho hoo) (18.8.2018 9:55)
Fascinuje me co si o me vsechno dovedes vymyslet a kolik veci mi dokazes vrazit do huby Prawdo... Nicmene, co tedy navrhujes? Zakazat auta v centrech mest? Nahnat vsechny lidi do MHD? Anebo jinak: Kdo je prumerny clovek ktery uz to auto nepotrebuje? A kdo rozhodne ze to auto uz nepotrebuje?

traffic-after-50-years.jpg (JadRP (18.8.2018 9:51)
Není nad to nařizovat lidem, co a jak mají dělat. Oni přece vědí, co je pro nás správné, a my to budeme dělat, i kdyby nás měli zabít. Trochu mi to připomíná doktora Tečku.

traffic-after-50-years.jpg (Prawda . . . ) (18.8.2018 9:47)
@jo ho hoo: No, podle tvého vyjadřování bych řekl,že do pomocné. Rychlejší a pohodlnější, při cestě do centra města, tak určitě. Více toho uveze, no řekni mi, co potřebuje průměrný člověk k práci, co už nemá dávno na svém pracovišti? Trocha deště, no co už, a když přijde zima, tak otrlejší jezdí dál na kole a ti druzí dají zavděk MHD nebo automobilu. Pak jsou ještě lidé, kteří jezdí do práce na motocyklu, ale to bude taky buzny, dle tvé analogie. Navíc, vyhodit výplatu za parkování a dopravu je smutné.

traffic-after-50-years.jpg (jo ho hoo) (18.8.2018 9:44)
Prawda, a do jake skoly myslis ze chodim? :D

traffic-after-50-years.jpg (Prawda . . . ) (18.8.2018 9:42)
@jo ho hoo: To není o tom ničit planetu. To je o tom prostě se dostat do zaměstnání, a nemuset řešit, kde nechat auto, příp. kolik tam za to platit, dále se starat o servis a pojištění vozu... když to máš do práce (ty do školy) třeba 15-30 minut na kole.

traffic-after-50-years.jpg (Prawda . . . ) (18.8.2018 9:41)
@jo ho hoo: Nebuď taková ovce, mysli vlastní hlavou. EU nám nařizuje, každý je cyklobuzerant apod., to není z tvojí hlavy. Navíc, jak bylo zmíněno, a to je většina lidí, tak vše, co potřebují k práci, už mají v práci. I kdyby těch 30 minut, tak je to zpravidla stejná doba jako MHD (jo, mhd buzny), nic tě to nestojí a krom rakoviny koulí je to i zdravé. Pokud zase děláš v centru (ty ještě taháš aktovku do školy), tak pokud nemáš parkování zadarmo u své práce, tak taky na hovno, kde to nechat + za to platit.

traffic-after-50-years.jpg (jo ho hoo) (18.8.2018 9:39)
Vazeni cykliste, resite blbosti. Davate tady na odiv teoretickeho cloveka, ktery muze bud jezdit 5 minut na kole, anebo 30 minut autem rano do prace. Tohoto teoretickeho cloveka nam potom davate na odiv jako blbce, ktery chce za kazdou cenu jezdit autem, a tipuji ze taky nici planetu a vrazdi zviratka a je tlusty a zly. Pravda je pritom mnohem prozaictejsi: Auto je dopravni prostredek, je rychlejsi a pohodlnejsi nez kolo, vic toho uveze, ochrani vas pred destem a zimou - a proto lide pouzivaji auta!

traffic-after-50-years.jpg (cockroachRP (18.8.2018 9:34)
No lebo všetci vozíme ráno do práce náradie a materiál.

další...