VPS  |  Domény


Nalezeno 87 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Osmdesátdevět:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (RoumenR (15.7.2020 23:05) reagovat
-> koš

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (,,) (15.7.2020 23:02) reagovat
Ta logika nadřazování zákonů EU zákonům jednotlivých států je asi stejná jako nadřazování zákonů států jednotlivým občanům. Pro etatistu je toto dění nepochybně pastva pro oči a důvod k orgasmu, ale pro nás střízlivé (a anarchisty obzvlášť) je to jen další náznak toho, že EU má ambici stát se superstátem. A protože to není jedna kultura a nestaví na svobodě a nezávislosti jako kdysi dávno (dnes už ne) USA, tak dalším nevyhnutným krokem bude rozpad EU, jako se to stalo s každou podobně velkou říší.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (LumpenkavárníkR (15.7.2020 18:54) reagovat
Ten demente (okolojdujen) To už děláš schválně. To jinak není možný. Když se prostě budeš chovat jako hovado, tak tě lidi nebudou mít rádi. Nebudou s tebou chtít spolupracovat a kupovat tvoje produkty. To je jednoduchý tržní systém. Stejně jako že firma nebude chtít mít reklamu vedle nenávistivých demagogických lží co dementi jako ty furt vymýšlí třeba na facebooku. Pak logicky nedávaj na takovou síť reklamu. Zákony EU z logiky věci musí být nadřazeny vnitrostátním Doufám, že EU posílí své pravomoce.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (DzzD) (15.7.2020 18:07) reagovat
Opět, můžeš vytahovat kolik takových případů chceš ale špatně nastavené pravidla někde jinde neznamená že by se někdo měl plést do soukromí, sexuálního života nebo jeho sexuality. Vadí mi oboje.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (okolojdujen) (15.7.2020 16:15) reagovat
Ode zdi ke zdi je presne. A o tom, kolik Vas muze poskodit ten "nespravny" nazor,,treba tady:https://kechlibar.net/2020/07/09/cancelio-rowlingova/#more-22238 . ono to vubec nemusi byt uzakoneno, aby to bylo vyzadovano. Dobra , clovek neni PRAVNE trestan, ale take neni nijak pravne chranen. A opakuji, je to jen zacatek salamove metody, ktere se pouziva defacto na vše (Overtonovo okno). A jinak souhlas, desi me, ze svobodu chrani Orban a desi me, ze skoro nejdemokratictejsi stranou CR jsou komouši. Děsivé.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (,,) (15.7.2020 15:39) reagovat
Tak zrovna Orbán je ten poslední, kdo by měl protestovat. Netvrdím, že budování superstátů je dobrý nápad, ale já na tom vidím pozitivní to, že už možná nejsme daleko od konce. Bohužel potom hrozí nejspíš diktatura podobně konzervativních kreténů jako je Orbán nebo Duda. Ode zdi ke zdi, bohužel, rozum 404.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (okolojdujen) (15.7.2020 15:33) reagovat
Hele mě to nedá. Kolik z Vás tady vůbec tuší, že minulý týden vyzvala Jourová,aby zakony EU byli nadřazeny těm vnitrostátním? Že je to defacto zrušení státních zákonů a suverenity jednotlivých zemí? A že se proti tomu z V4 postavil JEN Orbán? Že to možná projde? Tušíte vůbec, co se v EU deje? A jaky to ma dopad na nás? Az se to schvali, tak uz bude pozde, jako s mnohym jinym.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (okolojdujen) (15.7.2020 15:24) reagovat
Kolik nezávazných příruček už bylo doslova převzato? Mnoho. Proto to neni bez vyznamu. Odchod od duchodu byl jednim z prikladu, coz bylo jasne, coz jsem uz dvakrat psal,ale ocividne malo. Neni tu prostor pro rozepisovani, pouze pro napovedu. DzzD . tebe fakt nechapu. Clovek muze respektovat co chce, to je na kazdem, bavime se o tom, co je jeste pravne vymahatelne a vynutitelne. Priklad : prijde a rekne ja jsem 37. pohlaví, oslovujte mě ženská noho. Ja to odmitnu. Budu trestan? To je to, co me zajima.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (DzzD) (15.7.2020 14:44) reagovat
okolojdujen: to jsou ale pořád jen argumenty proti těm hloupým zákonům, ne proti tomu aby člověk nerespektoval někoho po kom mu očividně nic není.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (LumpenkavárníkR (15.7.2020 14:44) reagovat
(okolojdujen): Jo jenže jak už jsem psal, tak ten příklad je špatný. Podle té směrnice by totiž neměl být věk odchodu do důchodu podmíněn pohlavím. A ta směrnice je také špatná. Protože to není směrnice ale příručka. Nezávazná! Je to v podstatě příručka jak předejít konfliktu, problému, soudu. Samozřejmě v problematických situacích jako u všeho pak rozhoduje soud. Není a bohužel nemůže být vše pevně dáno.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (LumpenkavárníkR (15.7.2020 14:40) reagovat
(,,): No to máš pravdu. Že ty stížnosti opravdu nefungují. Ale existuje něco co funguje. A to zveřejněný záznam. Policie se totiž stále ještě snaží vypadat dobře. A proto když exces policisty natočíš a zveřejníš, tak to většinou funguje. Jak by se asi tvářili nadřízení a kolegové na video na internetu s policistu co měněním pohlaví šikanuje lidi?

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (okolojdujen) (15.7.2020 14:40) reagovat
Lumpen : rozdil mezi tvymi a mymi nazory: Vychazim ze smernic, ktere Vam i ukazuji, a ktere jsou smerodatne. Bezne jsou to vzory zakonu. Vychazim z prikladu ve svete. Ty vychazis POUZE ze sveho postoje a nazoru, ktery je sice rozumny, ale neni nicim podlozen. Zrejme nejsi schopen videt rozdil. Ja napisu, ze je to zneuzitelne a ty odporujes, ze zneuzit se daji i jine veci,,to je proste logika ... tvoje. A to že me nikdo nikdy nebude trestat za vztahy je taky jen tvuj nazor. Ty pletes svoje nazory a fakta.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (,,) (15.7.2020 14:32) reagovat
Jako že by někdo uspěl se stížností na policajta? Simtě, policie je ozbrojená složka lokální mafie, k poskytování nějakých kvalitních služeb ji reálně nemotivuje vůbec nic. Přečti si na dfensovi, jak taková stížnost na policajta probíhá a jaký má asi tak dopad. Myslíš, že je to tady lepší než v USA? Tam akorát mají lehčí zbraně a častějc střílí než myslí, ale jinak se vzájemně drží a kryjí úplně stejně.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (LumpenkavárníkR (15.7.2020 14:23) reagovat
A to, že to nějaká úřední osoba může zneužít k tvé šikaně? Nebyly by lepší postupy jak tě poškodit? Zrovna policista má těch možností spousty pokud nejsou svědci a záznam. A že by tě šikanoval opakovaným měněním své pohlavní identity? To by pravděpodobně zas vadilo jeho kolegům a nadřízeným (bylo by to na stížnost). A docela rychle by skončil.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (LumpenkavárníkR (15.7.2020 14:19) reagovat
(okolojdujen): Tak znovu. Za to, jaké máš mezilidské vztahy v osobní životě tě nikdo nikdy nijak trestat nebude. Maximálně lidi kolem sebe nasereš. Klidně si oslovuj lidi ve tvém okolí jak chceš. Problém může nastat při jednání s úřední osobou. Až budeš u soudu, tak také nebudeš pana soudce systematicky oslovovat paní soudkyně. To bys asi měl urážku soudu. Další problém může být v zaměstnání když nebudeš ke kolegům/klientům uctivý, můžeš přijít o práci. O ničem jiném směrnice není.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (okolojdujen) (15.7.2020 14:13) reagovat
Lumpen : kdybys ses obtežoval ty nebo kdokoliv z Vas chytraku a precetl si smernici, kterou jsem Vam musel najit, tak primo ten priklad s duchodem tam je...ale to byste museli psat o necem, o cem aspon neco vite. nenazyvej me demagogem, kdyz TY ocividne popiras fakta (presneji si nejsi schopen je zjistit). Nediv se, ze te neberu vazne. Ze mas inteligneci kamene uz je zjevne davno, ale proc se tim chlubis?

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (okolojdujen) (15.7.2020 14:10) reagovat
sakra ten duchod byl priklad zneuziti, dokazes se z toho vymotat? Uz jsem to i psal, bylo to i zrejme,,no což... Lumpen : ja s tebou souhlasim v tom, jak se na to divas rozumne. Ale tak to neni. Zakony nejsou rozumne. I policista je jen priklad. Pokud nebude určeno, jak často si muze v "mysli zmenit pohlavi" tak to muze delat kazdou vterinu ..a ten soud vyhraje, pokud se ty směrnice přijmou. Je jedno, co si myslis ty nebo ja. A nejde jen o oslovení, to už je jen tresnicka na dortu.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (LumpenkavárníkR (15.7.2020 14:05) reagovat
(,,): Ale to jsem mu už psal, že akorát kecá. V ČR se chodí do důchodu v 65 ať jsi cokoliv. Jen ženy po více než 3 dětech to mají o rok snížené. Tenhle (okolojdujen) buď jen kecá, nebo si vymýšlí naprosto absurdní situace jako je policista co si každé 3 vteřiny mění pohlavní identitu.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (,,) (15.7.2020 13:58) reagovat
Achjo. Ten důchod je příklad pohlavní diskriminace určené státem. Kdyby měli všichni stejný věk odchodu, nebo by se to určovalo zcela jinak (třeba na základě zdravotního stavu), tak by tyhle tak trochu závistivé příspěvky na adresu dědků předělaných na babky nebyly.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (LumpenkavárníkR (15.7.2020 13:56) reagovat
(okolojdujen): Samozřejmě mi bude vadit pokud budu jednat s policistou. I kdyby po mně nechtěl každé tři vteřiny abych ho oslovoval jiným pohlavím. Bohužel jakékoliv jednání s policistou je rizikové. A od toho máš právo si to jednání natočit, abys měl důkazní materiál. O tom kdo koho šikanuje. Myslím, že takový policista by to asi nevyhrál.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (okolojdujen) (15.7.2020 13:55) reagovat
DzzD :máš základní tezi kdy se člověk nemá co starat o cizí postoje a identitu - no , pak mi tedy muze bejt uplne jedno, jak se kdo citi ALE nikdo me nemuze trestat, ze to nerespektuju. A tak to prave neni. A hlavne nebude. Proto ta debata. Ono nejde o to, co je ted, ale v blizke budoucnosti (a pokud napises, ze to nema cenu resit tak te poprosim, uz na me nereaguj)

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (okolojdujen) (15.7.2020 13:53) reagovat
Lumpen : no konečně. Nejde o to, jake ma kdo pohlavi, jde o to, jak POZADUJE , aby ho přijímalo okolí. A pozaduje to pouze na základě svých pocitů. A to se týká, vyhrazenych šaten, zachodů, pracovních míst, kvot jako takových, defacto všeho. A porad se nebavime o dvou/ třech pohlavích, ale defacto nekonečnu. Nejde o to co si myslim, jde o to, jak se budu MUSET chovat. A kam až to půjde. Ten duchod byl hezky priklad. Nejde o ted, jde o to, co se chysta. Pak uz bude pozde. Vyjadruju svuj nazor.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (DzzD) (15.7.2020 13:52) reagovat
okolojdujen: máš základní tezi kdy se člověk nemá co starat o cizí postoje a identitu a ty jsi tady nahodil přiklad že někde, někdy, trestaji někoho že tohle dělá, tak jsem dal jiný příklad kdy se děje něco podobného z druhé strany.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (,,) (15.7.2020 13:48) reagovat
Marně přemýšlím, kdy jsem někoho naposledy oslovoval pohlavím.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (okolojdujen) (15.7.2020 13:47) reagovat
Lumpen : takze ti nebude vadit, pokud budes jednat s policistou a ten ti kazde tri vteriny sdeli, ze se citi byt jinym pohlavim a ze ty ho mas podle toho respektovat? A pokud to jednou spletes , tak mas problem. To ti nevadi, tedy. A nebavime se o muz/zena ale něco/něco/něco dalšího. DzzD : ty jsi uplne mimo. Nejprve potvrdis nas nazor, ze se v mem postoji nema kdo co vrtat (tedy po me chtit, abych nekoho respektoval) a pak to popřeš tim, že to je nekde jinde a nas se to netyka. Nejak nechapu tve obraty.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (Prasohyjenik) (15.7.2020 13:46) reagovat
To zas bude depka, kolik lidí bude volit tyhle kokoty, kteří blbečkům slibují vyřešit problémy, které nemají. A to že prý bude tato lumpenbanda SPD pro lidi s maturitou.....

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (LumpenkavárníkR (15.7.2020 13:43) reagovat
Ta diskuze prostě není o tom, co má kdo skutečně za pohlaví v kalhotách a jeho správné oslovení. To totiž většinou zůstává utajeno. Diskuze je o tom, zda může být dáno nějakým společenským pravidlem to, že nebudeme oslovovat někoho jiným pohlavím než je. Tedy zda dáme na první pohled a nenecháme si ho tím člověkem vyvrátit. Je to ochrana proti jisté a záměrné formě šikany lidí, u kterých není na první pohled jasné jejich pohlaví, nebo u kterých se ví, že jsou nějak menšinový

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (cern0usekR (15.7.2020 13:39) reagovat
DzzD: Nechapu, co tim myslis. Prosim rozved to, ted fakt nevim, jak ti na to odpovedet.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (cern0usekR (15.7.2020 13:39) reagovat
To si teda vubec nejsem jistej. Nemluve o tom, ze hodnosti se vetsiou neprechylujou, takze muzes rikat: "Poruciku, sdelte mi obvineni," a nazdar bazar.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (DzzD) (15.7.2020 13:37) reagovat
cern0usek: to je důvod k tomu se vrtat v někomu v jeho vlastnich postojích? někde na zapadě? Mohl bych si vybrat třeba SA pro potvrzeni toho jak jsou takoví lidé utlačovaní, ale bude to stejně irelevatni jako ten přiklad s UK.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (LumpenkavárníkR (15.7.2020 13:36) reagovat
(cern0usek): Ano děkuji. Ale stále v tom nevidím problém. Pokud s tebou bude mluvit policista který je očividně muž, tak ho nebude oslovovat jako: "Ty si ale roztomilá holčička". Asi by to byla urážka úřední osoby. Pokud tě ovšem policista co vypadá jako muž požádá aby si s ním jednal jako se ženou, že je žena. A ty mu řekneš že vypadá jako chlap takže s ním budeš jednat jako s chlapem už opravdu může být urážka i u nás. Nehledě na to, jestli má podle Karáska pindíka nebo pipinku

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (cern0usekR (15.7.2020 13:30) reagovat
Kavarnik: No to je sice pekny, ale rek bych, ze jsem celkem spolehlive dolozil, ze uz tyhle nesmysly nekde (na zapade) do zakonu cpou... Takze se nedomnivam, ze se to da jednoduse smaznout se slovama: "Nikdo te do niceho nenuti."

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (LumpenkavárníkR (15.7.2020 13:29) reagovat
Pak se opravdu může stát, že půjdeš do vězení když budeš opakovaně oslovovat někoho jinak než by si měl.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (LumpenkavárníkR (15.7.2020 13:27) reagovat
(okolojdujen): Nikdo tě nenutí a ni nutit nebude až na jednu výjimku. Bude tě nutit pravděpodobně zaměstnavatel, pokud budeš pracovat s lidmi. Stejně jako já tě nebudu oslovovat dementní píčusi pokud nebudeme na obchodním jednání, ty bys mě měl také respektovat slušné oslovení. (cern0usek): Trest odnětí svobody je v ČR jediný trest, který může být udělen za jakýkoliv trestný čin/přečin. Dokonce i jízda na červenou. V Kanadě možné nerozlišují přestupek, kterým je u nás i urážka úřední osoby.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (okolojdujen) (15.7.2020 13:24) reagovat
Lumpen, ty mas skoleni na tom ze sebe delat kretena vid? + tvuj prirozenej talent a kuk, je tu lumpen. Ty nevíš kde je problém. Ty blbečku,, tak si přečti komentáře níže, ty demagogicky hovno co neumi ani číst. Jako vždy, diskuze s tebou jsou o hovne, kdy popiras fakta a pak zmenis tema a hadas se o slovickareni. Uplne kazda diskuze s tebou je stejna. Ty očividně nejednas s lidma, zijes ve svy bubline složeny jen z roumingu a sexu s se svym bratrem.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (okolojdujen) (15.7.2020 13:19) reagovat
Koukam, že jeste ze tu jdou davat jen kratke prispevky. Velmi kratke. Nicmene pro vetsinu prilis dlouhe. Odchod do duchodu byl přiklad,,,ale vy snad opravdu nejste až takovy vylizove, nebo fakt jo? No, asi jo. Takze asi jinak : pohlaví at si kazdej urci sobe jake chce, ale nemuze cekat, ze to ostatni budou respektovat. Pokud veris, ze jsi 50 pohlavi tak klidne, ale nenut (dulezite slovo, jehož vyznam tu vetsine unika) me te tak oslovovat. Muzes me pozadat, mohu odmitnout. To je vše. (,,)-mě by bylo,jim ne

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (cern0usekR (15.7.2020 13:16) reagovat
Kavarnik: [odkaz] “Would it cover the accidental misuse of a pronoun? I would say it’s very unlikely,” Cossman says. “Would it cover a situation where an individual repeatedly, consistently refuses to use a person’s chosen pronoun? It might.” Podle myho uz tohle je totalne na palici.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (LumpenkavárníkR (15.7.2020 13:14) reagovat
(okolojdujen): To je tvá osobní věc jak se cítíš každou minutu a X dalších pohlaví. Zas tolik rodů my v Českém jazyce nemáme. Takže stále nevím kde je problém. Pokud si něco takového někdo bude vymýšlet každou minutu že je muž/žena, tak ti to také může být jedno. Tady jde o naprosto jednoduchý úvahy a ne žádné schválnosti. Ty magore s kloakou.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (,,) (15.7.2020 13:13) reagovat
okolojdujen: Proč by mu nemělo být jedno, jak tě oslovuje? Mně to jedno je. Oslovím tě třeba "zmrde", ty se ohradíš, tak já oslovení změním na něco jinýho, co mi doporučíš, a pokračujeme dál. Kde je problém?

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (okolojdujen) (15.7.2020 13:12) reagovat
A protože zase nechapes text, ktery jsem postoval, vysvetlim ti to tak, aby jsi to pochopil. CR ma zakony. EU ma zakony. EU to tresta. Eu zakony budou nad CR zakony. Na CR zakonech nezalezi. Víš jak se schvalují v EU zakony? Na zaklade smernic. Tak nelži, že na nich nezaleží, troubo. Myslim, že toto jsi schopny pochopit, i když te asi precenuju.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (Hoaxha) (15.7.2020 13:11) reagovat
to sme dopadli. Dneska sme OK s MHTckami, co bude zajtra? Neko alebo nebodaj furries? :-D

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (,,) (15.7.2020 13:11) reagovat
Takže jablkem sváru jsou nějaké hranice odchodu do důchodu, které bychom, světe div se, nemuseli řešit, kdyby se do takových věcí vůbec necpal stát, nebo kdyby přinejmenším neprovozoval pohlavní diskriminaci.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (okolojdujen) (15.7.2020 13:10) reagovat
Koukam, uz jsi zmenil tema. Porad jsi stejne natvrdly, jako na zacatku (života). Nejde o to, jestli oslovovat pane nebo pani, ale o X dalsich, ktere si dotycny voli dle nalady (pouze dle nalady), což statečně ignoruješ. Muze ti bejt jedno co mam v kalhotach (jsi na ty moje nejak moc zamerenej), ale nema ti bejt jedno, jak me oslovujes. Je jedno jak se citim ted, za minutu to bude jine a ty to budes respektovat. Ale ja fakt necekam, ze to pochopis, na to jsi se uz mockrat predvedl, jako nechapavy jedinec.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (LumpenkavárníkR (15.7.2020 13:09) reagovat
(okolojdujen): WUT? Problém je dřívější odchod žen do důchodu? A není to v ČR pro ženy a muže stejný věk? Hele ty si už fakt vymýšlíš hrozně. Co přesně ti na příručce vadí? Ty si myslíš že příručka je zákon?

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (LumpenkavárníkR (15.7.2020 13:02) reagovat
Fakt by mě zajímalo, jak u kolegy nebo studenta nebo zákazníka ten dement Karásek nebo (okolojdujen) pozná co má v kalhotách? Pak přece nemůže být problém někoho kdo má pindíka oslovovat jako ženu? Stejně přece člověk co pracuje s lidmi nebude ostatní oslovovat jako: Tlustoprde, brejloune, ty co vypadáš jak buzna, nebo Břežněve.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (Dana Kopečná official) (15.7.2020 13:02) reagovat
Transobní rasisto-nacista? To je už dost na pěkně dlouhý pobyt ve vězení, tohle ve slušné společnosti kam chceme jistě všichni patřit nelze tolerovat. 5 let natvrdo by pánovi slušelo, pak by se snad poučil.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (okolojdujen) (15.7.2020 13:00) reagovat
Ach jo. Jak se na to diva evropske pravo https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwjO1pK-i8_qAhXYwQIHHcZQB3oQFjAJegQIAxAB&url=https%3A%2F%2Ffra.europa.eu%2Fsites%2Fdefault%2Ffiles%2Ffra_uploads%2F1510-FRA_CASE_LAW_HANDBOOK_CS.pdf&usg=AOvVaw3awOdtlJK31sQLQwTo8MJ-. Před necelym tydnem prisla smernice, ktera stavi evropske zakony nad zakony clenskych statu (proti byl JEN Orban). Napriklad muz se nechal predelat na ženu a ted chce jit driv do duchodu...je tu malo prostoru...

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (LumpenkavárníkR (15.7.2020 12:57) reagovat
Já si musím ještě rejpnout do lidí s názorem Aleše Karáska jednou :-D Občas potkám člověka u kterého nevím jistě jakého je pohlaví. Někteří jedinci s pindíkem prostě vypadají jako ženy a obráceně. Taková žena s knírem také není nic neobvyklého a asi by ji urazilo kdybych ji oslovoval pane Vissarionoviči. Samozřejmě může dojít k omylu, protože své primární pohlavní orgány si lidi hned navzájem neukazují. Ale od toho je omluva a schopnost poučit se. Jaký je kurva problém to pochopit?

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (Prasohyjeník) (15.7.2020 12:54) reagovat
Já bych řekl, že tyhle gendery-bendery řeší akorát tak uhrovití obtloustlí diskutéři, nikdo jiný. Což je směšné, páč zrovna jejich pohlaví nebo tanečkz kolem něj nikoho nezajímají.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (už jsem na odchodu) (15.7.2020 12:44) reagovat
okolojdujen: to neni soud, ale budiž. Přisná interni pravidla ve škole v UK neni argument proti respektovaní toho co jsem napsal niže všude jinde. Je to leda argument pro změnu pravidel te školy.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (LumpenkavárníkR (15.7.2020 12:42) reagovat
Mimo jiné náboženství do škol nepatří. Už vůbec ne do matematiky. Věda a náboženství je již pár let oddělené z dobrého důvodu. Stále mi chybí zákon nebo soud kvůli neúmyslnému špatnému oslovení.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (LumpenkavárníkR (15.7.2020 12:40) reagovat
(okolojdujen): Hezký. Pokud budu porušovat politiku nějaké instituce/firmy ve které pracuji, tak musím počítat s nějakým disciplinárním řízením. To samé pokud udělám nějakou chybu. On to podle textu dělal záměrně a systematicky. Co tedy čekal? Tohle je hodně chabý. Když budeš svého kolegu v práci šikanovat, tak budeš mít v práci také problém

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (okolojdujen) (15.7.2020 12:30) reagovat
Lumpen : pokud to urazi jen heterosexualni muze tak je jasne, proc tebe to nechava klidnym. A žaloba na společnost, ktera pak vyhodi zamestnance, je tedy zcela licha, neni potreba se o ni bavit. Neexistuje. Chapu dobře? No a když nemíš googlit.. https://echo24.cz/a/pEHpR/dobra-prace-devcata-ucitel-oslovil-zaka-spatnym-genderem-hrozi-mu-vyhazov

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (DzzD) (15.7.2020 12:30) reagovat
okolojdujen: a jaké soudy konretně to řeši a kde? Kvoty jsou taky většinou záležitostí vlastnich firem, nebo je nějaký stát který je má uzákoněné?

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (LumpenkavárníkR (15.7.2020 12:28) reagovat
(okolojdujen): Koukej sem navalit nějaký odkaz/zdroj na soud. Ať je vidět, že jen nekecáš jako demagogický zmrd a náboženský fundamentalista.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (okolojdujen) (15.7.2020 12:27) reagovat
(,,) - rozdil je prave v tom, jestli si muzu vybrat, zda jim budu fandit, nebo jim fandit musim. Nazor Lumpena (ze to zatim nikdo nechce) je sice fajn, ale neni nicim podlozen. Ba naopak, soudy za "nerespektovani" už jsou. Takže ne nepodloženo, ale lež a domnenky. A interakce neni jen kvuli sexu, ale i kvuli osloveni. I kvuli kvotam. Dnes mi budeš řikat blahorodi, pak veličenstvo, pak květinko,zijtra bijče. A běda jak se spleteš! Tam je rozdil mezi žádat a požadovat.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (LumpenkavárníkR (15.7.2020 12:21) reagovat
(okolojdujen);(cern0usek): Mohu poprosit o nějaký zdroj informací o zákonech a nebo soudech které řeší špatné oslovení podle pohlaví? Myslím že to řeší jen firmy a společnosti, protože si nechtějí urazit nějakého zákazníka. Překvapivě to uráží heterosexuální muže :-D

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (,,) (15.7.2020 12:17) reagovat
cern0usek: S tímto pohledem se naprosto ztotožňuju. Tentýž pohled uplatňuji i na povinné roušky, možnost uzavírat sňatky jen v omezených případech atd. Je to ta samá situace. Ohleduplnost se nedá přikázat, a do mezilidských interakcí se skutečně nemá cenu vrtat. Bohužel konzervativci na jedné straně a někteří militantní neustálesesoudící pošuci na druhé toto nepochopí. V každém případě jsem plně pro zachování svobody slovo, protože to, že je někdo blbec, by se nemělo tajit.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (,,) (15.7.2020 12:14) reagovat
Je to jako kdyby se někdo rozčilovat, že fandit se přece smí jenom Spartě nebo Baníku, a běda, jestli si to někdo rozmyslí a přejde na druhou stranu, nebo je dokonce fanoušek někoho úplně jiného. Ve většině situacích se s lidmi o sportu nebavím, takže mi to může být ukradený.

Obrázek '- white power gesto -' Obrázek '- white power gesto -' (cern0usekR (15.7.2020 12:14) reagovat
Jak psal okolojdujen... Pokud me nekdo slusne pozada, tak to muzu zvazit, a i kdyz to nakrasne budu treba povazovat za nesmysl, tak mu vyhovim. V momente, kdy se to zacne psat do zakonu apod., jsme ale naprosto mimo hranice soudnosti.

Strana 1/2. 1 2 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...