Domény | Dárek od Slona | Tesla se slevou | VPS | Webhosting |
re: dnešní vztek (BG) RP (3.2.2016 20:44) ⇥ |
↻ |
To je pravda, za kvalitu sa plati a prototypy su drahe. Tesla Model 3 ma stat okolo miliona CZK, mozno to casom zlacnie ak sa pridaju ine automobilky s konkurencnymi modelmi. | |
re: dnešní vztek (janci) RP (3.2.2016 20:44) ⇥ |
↻ |
tak potom Skoda Eltra [odkaz] | |
re: dnešní vztek (Farář) RP (3.2.2016 20:38) ⇥ |
↻ |
Ja nejsem proti, ale ma to jeden hacek. To auto na elektrinu nemuze byt o tolik drazsi, ze i kdyby byla elektrina zadarmo, tak se mi zacne investice navic vracet vic jak za deset let. Na takovy elektroauto proste v soucasne situaci nevydelam. | |
re: dnešní vztek (BG) RP (3.2.2016 20:35) ⇥ |
↻ |
alebo by bolo jednoduchsie prejst na 4 elektromotory v kolesach ![]() |
|
re: dnešní vztek (Farář) RP (3.2.2016 20:30) ⇥ |
↻ |
Evidentne bylo jednodussi a spolehlivejsi vymyslet hydrodynamickej menic, nez elektroniku robota co umi pustit spojku do zaberu a rozjet auto. ![]() EDIT: Farář - 03.02.2016 20:30:54 |
|
re: dnešní vztek (janci) RP (3.2.2016 20:28) ⇥ |
↻ |
preco sa vlastne vymyslaju automaty s hydrodynamickou spojkou a neviem akymi zlozitostami, a neni to obycajny manual, kde pakou hybu dve serva a spojku macka tretie? |
|
re: dnešní vztek (kozlustechnykus) RP (3.2.2016 20:23) ⇥ |
↻ |
"na starejch autech jako potencialní možnost problemu." Na starejch autech je to stejna loterie i u manualu. Nejakej ten synchron, olej v prevodovce, spojka a neni problem se dostat na cenu repasu automatu. |
|
re: dnešní vztek (Milanese) RP (3.2.2016 19:01) ⇥ |
↻ |
No, to mi taky prislo trochu mimo misu srovnavat nejaka zcela nova drazsi auta s packama razeni za volantem. Bavime se o obycejnych par let starych autech snad. Samozrejme ze v novem Mercedesu bude ten automat parada, ale ten si nekoupis. To nesahani na radici paku u automatu (napr. pri sekvencnim razeni, atd) jsem mel jako argument kvuli tomuhle vykriku "Určite je väčšia pravdepodobnosť nehody ak sa popri riadení venujem aj nejakej nezmyselne kokotnej činnosti". Takze jsem argumentoval jen tak, aby AT mela tu vyhodu, ze nikdy nikdy na ni nemusis sahnout, aby ses nahodou pul vteriny neprestal venovat rizeni (ano, je to uhozeny argument, ja s nim neprisel). |
|
re: dnešní vztek (Farář) RP (3.2.2016 17:46) ⇥ |
↻ |
terei: dobra otazka protoze i mezi nima bude (aspon z doslechu) docela rozdil. Dvouspojkou uz mam neco najeto, s hdm jsem jel jenom jednou. Takze nemuzu moc srovnavat. Ale rozjezd s menicem byl dokonale plynulej i pri plnym plynu. A nejel jsem zrovna nejslabsim autem. | |
re: dnešní vztek (terei) RP (3.2.2016 17:42) ⇥ |
↻ |
A bavíte se o automatu s hydrodynamickym měničem, nebo o robotizovaném dvojspojkovém manualu co řadí automaticky? Já letos řídil dodge dart 2015 na 6000km a ze začátku jsem měl docela problémy s levačkou a šílel jsem z toho jak mu trvá než pochopí co chci. I když mě někdy jeho řazení dost překvapilo, tak to bylo pohodlný. Po měsíci jsem se s tím sžil a bylo to v pohodě. Pak po přesednutí zpátky na manual mi bylo divný proč musím furt mít v ruce tu tyč na řazení. Takže už nejsem odpůrce automatu. Ať si každej koupí co chce. Automat nechci protože nekupuju nový auta a beru to na starejch autech jako potencialní možnost problemu. Kdybych kupoval nový bmw tak si ho koupim v automatu. EDIT: terei - 03.02.2016 17:46:28 |
|
re: dnešní vztek (cern0usek) RP (3.2.2016 17:35) ⇥ |
↻ |
Ale vono o ty emoce jde. Me proste automat nebavi a v zacpe jsem jednou za mesic, takze ho nechci. Je to emoce? Celkem jo... Muzes me presvedcit faktama? Ani ne, pac me to proste stejne nebude tak bavit, to rizeni. | |
re: dnešní vztek (BG) RP (3.2.2016 17:15) ⇥ |
↻ |
konecne niekto normalny s vecnymi informaciami a nadhladom bez emocii, to snad ani nie sme na internete... | |
re: dnešní vztek (Farář) RP (3.2.2016 17:11) ⇥ |
↻ |
Jako ze kdyz prepnu automat pro predjeti do sportu tak ztraci vyhody automatu? Jako ze prestane radit? Uz navzdy? Nebo jak je tohle moudro mysleno?
Kickdown ma snad kazdy moderni automat, slapnes na plyn vic nez je nejaka mez tak to jde o jednu/dve rychlosti dolu a predjizdis. V manualu nemusis podradit? Musis. To samy s jizdou z kopce. Tohle nejsou popsany nevyhody automatu, tohle jsou subjektivni dojmy aka "vadi mi toto". Nevyhody automatu jsou jinde: Vyssi provozni ... Tento příspěvek je dlouhý. Klikněte pro zobrazení celého příspěvku. |
|
re: dnešní vztek (BG) RP (3.2.2016 15:41) ⇥ |
↻ |
boha do akej zumpy som sa to zas dostal, abandon thread! ![]() |
|
re: dnešní vztek (nahodny_kolemjdouci) RP (3.2.2016 15:39) ⇥ |
↻ |
A pak to nemá na silnicích vypadat, jak to vypadá. Pokud někomu dělá problém manuální řazení, tak holt nemá na to být řidičem, tečka. A co pedály? Neobtěžují někoho pedály? Co tak kromě spojkového zrušit i plyn a brzdu; mohlo by se to ovládat čudlíkama na volantu. A vlastně na co volant, stačily by čtyři kurzorové šipky na palubní desce... | |
re: dnešní vztek (BG) RP (3.2.2016 15:34) ⇥ |
↻ |
Manualy zastavaju individua, ktore radia cez 2 a viac stupnov, vyradzuju rychlosti, turuju motor do vysokych otacok na jednej rychlosti, driftuju atd... (a tiez nemaju na drahsie auto s automatikou). Nevidim dovod, preco by nemala stacit automatika s moznostou manualneho sekvencneho radenia. Navyse pocitacom ovladane radenie je presnejsie, a teda nedochadza k opotrebeniu celej rady suciastok od motora az po kolesa. Jediny dovod, ktory chapem a ktory vidim u ludi je ten, ze chcu to auto citit, chcu mat nad nim nadvladu a to mas viac, ked drzis paku v ruke a narves tam tu rychlost aj ked to ta prevodovka pri tych otackach prave nechce, ako ked mas stlacit jeden cudlik. EDIT: reakcia na milu: ked chces brzdit z kopca, tak si zapnes manualne radenie podla toho ako zatlacis plyn az na podlahu sa ti podradi do predbiehania, takze tam neni problem ak tvoje auto nezvlada predbiehanie aj pri takom podradeni, tak asi nemas prebiehat ![]() rozumne mysliaci vodic pouzije manualne sekvencne radenie - klik RDIT2: to sa bavime len o cisto cistej automatike? ved vsetky problemy ktore si nahodil riesi prave to radenie cudlikmi/packami na volante, len namiesto sahania rukou na paku manualneho radenia len zmenis rychlost zmacnkutim cudlika... EDIT: BG - 03.02.2016 15:38:42 |
|
re: dnešní vztek (Milanese) RP (3.2.2016 15:32) ⇥ |
↻ |
Kde zacit...tak treba tady: - automaticka prevodovka nebrzdi z kopce (a ne, pokud dovoluje zaradit vam nizsi stupen tak se to nepocita, protoze musite sahat na radici paku a veskere benefity AT tedy ztracite) a tedy vic zatezuje brzdovy system - automaticka prevodovka cini predjizdeni nebezpecnejsi, nebot se snazi motor nevytacet a neposkytuje mu tedy plny tocivy moment (pokud si muzete navolit sportovni rezim, tak se to nepocita, protoze dtto co nahore), predjizdeni pak trva delsi dobu - automaticka prevodovka zpravidla znamena horsi spotrebu, protoze rozumne mysliciho ridice uvazujiciho dopredu proste nenahradis, navic AT je o nekolik desitek kg tezsi, coz ma samozrejme taky vliv na spotrebu - automaticka prevodovka ma vlastni zivot a byly popsany pripady, kdy clovek stal na brzde na semaforu a prevodovka si najednou usmyslela ze o par decimetru popojede |
|
re: dnešní vztek (avan) RP (3.2.2016 15:05) ⇥ |
↻ |
No a čo je na tom také nzmyselné. Určite je väčšia pravdepodobnosť nehody ak sa popri riadení venujem aj nejakej nezmyselne kokotnej činnosti, v porovnaní, keď sa venujem plne len riadeniu. | |
re: dnešní vztek (Tjefuk) RP (3.2.2016 14:59) ⇥ |
↻ |
Mem: Počet komentářů asi bude tím, že tam mimo toto tebou zmíněné napsal i dost nesmyslů (např. způsobení nehody kvůli řazení, na což je půlka reakcí). Ale ty si musíš prostě vybrat jedinou věc, aby sis mohl zvednout ego. Trapné. | |
re: dnešní vztek (Mem) RP (3.2.2016 14:47) ⇥ |
↻ |
5 posměšných komentářů jen potvrzujících, že mop má pravdu (kdyby ji neměl, tak se nikdo neobtěžuje reagovat), ať žije internet. ![]() Skutečně je nesmysl, aby mechanický problém s převodováním motorů musel řešit řidič. Zkuste se s odstupem zamyslet nad tím, jak všichni s řadičkou v ruce vypadáme jako tupci, kteří pro běžný přesun z místa A do místa B musí neustále měnit převody, jen aby to jelo. Neřeknu jízda pro zábavu, znalost využití převodových stupňů (blbý automat zařadí v nevhodnou chvíli, nebo má motor slabý výkon atd.). Ale pro přepravu to postrádá jakýkoliv smysl, je to neopodstatněný archaismus (konzervatismus), možná i tlak na cenu, fakt nevím... Kdyby se to potkalo s nepřevodovanými elektromobily, bude to jen dobře. |
|
re: dnešní vztek (nahodny_kolemjdouci) RP (3.2.2016 14:36) ⇥ |
↻ |
mop nechť se přizná k trollingu nebo jde vrátit řidičské oprávnění ![]() Na elektromobily ještě dlouhou dobu zapomeňte, v současném stavu to nemá pro řidiče žádno zásadní výhodu oproti spalovacímu motoru. |
|
re: dnešní vztek (Dadam) RP (3.2.2016 14:33) ⇥ |
↻ |
hádám, že _mop_ nedosáhne na brzdu ![]() |
|
re: dnešní vztek (Dadam) RP (3.2.2016 14:32) ⇥ |
↻ |
a může způsobit nehodu, protože nedržíte volant oběma rukama ![]() |
|
re: dnešní vztek (terei) RP (3.2.2016 14:22) ⇥ |
↻ |
_mop_ a jakou výhodu mají vlastně ti elektromobily? | |
re: dnešní vztek (Krucifix) RP (3.2.2016 14:18) ⇥ |
↻ |
mop troll unsuccessful | |
re: dnešní vztek (_mop_) RP (3.2.2016 13:48) ⇥ |
↻ |
LuckyBoy: Uvědomuješ si, že elektromobily mají v sobě v podstatě stejně elektroniky jako moderní auta se spalovacími motory? Jedinej rozdíl je v podstatě v tom pohonu a baterkách místo nádrže. Co se týče manuální převodovky, tak to je jedna z věcí, co fakt nepochopím. Proč to ještě není zautamtizované naprosto všude? Je to naprosto kokotská činnost, která je úplně k hovnu a akorát zdržuje a může způsobit nehodu, protože nedržíte volant oběma rukama. Proč by do piče uživatel měl řešit, jak je zrovna zpřevodovaný motor? Amíci to naštěstí pochopili už dávno. |
|
re: dnešní vztek (BG) RP (3.2.2016 13:45) ⇥ |
↻ |
LuckyBoy: no ak ti tak velmi vadi pokrok, tak sa prestahuj niekde do jaskyne ![]() |
|
re: dnešní vztek (PaulZy) RP (3.2.2016 13:16) ⇥ |
↻ |
A má to elektrolyty? | |
re: dnešní vztek (LuckyBoy) RP (3.2.2016 13:08) ⇥ |
↻ |
Přesné přirovnání s tím startováním. Jsem zpohodlnělý člověk, který už nemá sílu v ruce, aby motor nahodil klikou. Podobně jako uživatelé automatických převodovek nemají cit pro otáčky motoru. Stejně tak dnešní děcka, které jsou zvyklé si hrát s tablety, mají problém se zavazováním tkaniček a podobnými činnostmi. Mám pokračovat, jak moc se měníme na pohodlné blby, kteří jsou obtěžován i zmáčknutím tlačítka? | |
re: dnešní vztek (BG) RP (3.2.2016 12:29) ⇥ |
↻ |
Ja som pisal o tom, ze je potreba brzdit prerusovane a nepohodlne, pritom elektromobily vedia brzdit plynule a pohodlne a pritom sa neopotrebovavaju bzdy. A kedze nemas ziadne vibracie z expanzie plynov vo valcoch, tak nepotrebujes drahy a citlivy zotrvacnik, takze sa ti tam tiez nema co kazit. Neviem co myslis tym, ze ludia budu tupejsi? Nieco ako ked sa prestane pouzivat manualna prevodovka, ale zacne sa automaticka, tak su to podla teba hlupi podludia, ktori nevedia radit? Podobnou logikou ty si tupy, pretoze kedysi neboli startery, ale ludia museli startovat motor klukou, takze ked to teraz nevies, tak si tupec. |
|