NeposlušnéTlapky  |  MotorGuru  |  MyMuži  |  Pravda24  |  ČasProŽeny  |  ByznysDeník  |  HobbyDeník  |  VipShow  |  TechSvět  |  ČasProBydlení

Přispívat do fóra mohou pouze pravidelní uživatelé Roumingu.

Zobrazení je omezeno na jedno vlákno! Vrátit se k zobrazení všech vláken.

 

re: Tesla Model 3 (socketRP (21.8.2020 20:51)
uvidi sa, potom sem prilepim parte.
 
re: Tesla Model 3 (pikCuRP (21.8.2020 20:32)
sockot, uz aj ty umieras?
 
re: Tesla Model 3 (IngressRP (21.8.2020 20:30)
To by šlo vyřešit, ale to by baterka musela být výměnná a musel by sis jí půjčovat, ale to je ekonomický a logistický nesmysl. (Plné kamiony baterek co při sezónní migraci vozí baterky sem a tam) Navíc je to technický nesmysl, protože mít výměnou tunovou část auta je kravina a dává smysl jí mít integrálně...

BTW proč se nevozí baterky na vozíčku za elektroautem? Proč to není standard? [odkaz]

Normálně budeš mít auto s baterkou 40kWh na 200km a na zbytek si budeš půjčovat vozík. Bonusový body když to půjde zapřáhnout jako vláček a budeš placený za logistickou přepravu na msíta, kde to chybí, pokud máš cestu kolem... Majitel by byla půjčovna a ta ať si řeší debilní napájení.


EDIT: Ingress - 21.08.2020 20:34:08
 
re: Tesla Model 3 (BobsikRP (21.8.2020 20:08)
vyjímečně souhlasím s Ingressem.. do mýho auta naleju cca 40l benzínu (tankuju většinou když mi zbývá 1/5 nádrže) a jedu... to, kolik spotřebuju se odvíjí jen od stylu jízdy (a částečně i podmínek okolí jako teplota, vlhkost..), to samé ale ovlivňuje i ten elektromobil.. ale řešit přitom ztráty přenosu, ideální nabíjecí hodnoty apod. .. říkám to od začátku, dokud nevymyslí baterku "snese všechno" kde nic z toho nebude hrát roli, tak to nemá smysl..
 
re: Tesla Model 3 (socketRP (21.8.2020 19:51)
urcite, ja som odbornik na ine veci. a za chvilu tu aj tak uz nebudem.
 
re: Tesla Model 3 (pikCuRP (21.8.2020 19:03)
jednoznacne mrkva, sockot moze iba ticho zavidiet :-*
 
re: Tesla Model 3 (socketRP (21.8.2020 18:51)
kto je tu vlastne najvacsi odbornik na elektrickej proud? :-P
 
re: Tesla Model 3 (IngressRP (21.8.2020 18:18)
To jako ta evolučně nedokonalá "děravá nebenzínová nádrž" se nedá bezproblémově natankovat třeba 1000x bez ztáaty kapacity? WTF?

To si mám ještě hlídat ještě abych nabíjel mezi 40-80%???

Jako slyšel jsem o raketách, které tankují hydrazín nebo větší sračky a v podstatě to raketu rozežere pokud by to tam zůstalo třeba jeden den, ale tohle má být ta revoluce?

Vždyť to je 10 kroků zpět. To je jako bych tankoval benzín do měchu z kozího žaludku a neudělal na druhým konci uzel. Bude to mít asi stejný dojezd, stejné ztráty a stejnou životnost. :D :D :D
 
re: Tesla Model 3 (MemRP (21.8.2020 18:13)
Důkaz čeho?
 
re: Tesla Model 3 (pikCuRP (21.8.2020 18:04)
Nejakej dukaz, nez se tu budete zase cely vikend hadat, az prijde mrkev - odbornik na elektrickej proud a vsem vam vytre zrak?
 
re: Tesla Model 3 (al5249RP (21.8.2020 17:38)
Hlavni "problem" fdrivu nebo treba testu ADACu a pravdepodobne mnohych dalsich je zvolena metodika, kdy se pracuje s vicemene dobitou baterii a to samozrejme da jine vysledky nez prace s prazdnou baterii. Otazkou je, jak realne bude s dobijenim pracovat provozovatel elektromobilu, pokud je treba u normalnich aut zvykly tankovat od poloviny do plne a tento navyk si udrzi, tak bude dobijet podobne neefektivne jako fdrive, navic si tim pravdepodobne snizi zivotnost baterii a v neposledni rade takove nabijeni bude trvat dele. S elektromobilem je proste treba zit nebezpecne, s hladovym ocickem permanentne rozsvicenym ;-)
 
re: Tesla Model 3 (fuRP (21.8.2020 17:31)
Nejakej dukaz, nez se tu budete zase cely vikend hadat? ;-)
 
re: Tesla Model 3 (MemRP (21.8.2020 14:04)
„pochybuju, že má wattmetr před samotnou nabíjecí stanicí“
Nemá, proto to jak on tak já explicitně zmiňujeme (že by se ještě musely připočítat ztráty v té nabíječce).

„To je totiž to, za co platíš. Spotřebovaná energie z přívodního kabelu.“
To není pravda, nabíjecí stanice účtují zákazníkům kWh, které skutečně pošlou, nepočítají do toho vlastní ztráty.
 
re: Tesla Model 3 (IngressRP (21.8.2020 14:02)
Na video se kouknu později, ale pochybuju, že má wattmetr před samotnou nabíjecí stanicí.To je totiž to, za co platíš. Spotřebovaná energie z přívodního kabelu.

To co teče z kabelu do auta rozhodně není relevantní. Když čezu zaplatím za nabití 100kWh jako za odběr 125kWh, tak to je to, co mě zajímá. Ne že z nabíječky leze do auta 105kWh. To je naprosto irelevantní.
 
re: Tesla Model 3 (MemRP (21.8.2020 13:16)
Ingress: týpek ujede 200 kilometrů a bude něco vyvozovat o nabíjení ;)
Tady se podívej na dlouhodobá měření od Bjorna. Když je baterka optimálně zahřátá a nabíjíš aspoň 50 kW DC, tak je účinnost výkonu od nabíječky do auta 95 % (nějakou ztrátu má ale i samotná nabíječka). Když nabíjíš pomalu z AC, tak už se zase projevuje, že auto ve standby žere třeba 200 W, nejdejbože když musí pustit klimu pro zahřátí/ochlazení baterie.
[odkaz]
 
re: Tesla Model 3 (BobsikRP (21.8.2020 12:36)
Přece nemůžete od auta za necelejch 700 tisíc očekávat, že bude fungovat :)
 
re: Tesla Model 3 (IngressRP (21.8.2020 11:54)
[odkaz] Tesla zase ukazuje, že sežrala X, ale při dobíjení žere Y, tzn ztráty při nabíjení nebo lhaní je 22%, což naprosto koreluje s nedávnými tabulkami, kde nabíjení Tesly produkuje ztráty 20(pomalé) až 25% (superchargery).

Asi jako když tankuješ 30 litrovou nádrž a přitom vyleješ 7 litrů kolem auta :D
 
re: Tesla Model 3 (IngressRP (21.8.2020 11:29)
[odkaz]
Lol, aktualizace infotainmentu zničí řídicí jednotku airbagu :D
Tesle vlastně upadávaj kola, ta je ještě dál :-D
 
re: Tesla Model 3 (Zen:RP (21.8.2020 10:36)
Je to zabugovaný až hrůza [odkaz] teď jsem nedávno někde ještě četl že si na to stěžujou i sami zaměstnanci Škody.
 
re: Tesla Model 3 (janciRP (21.8.2020 10:06)
este lepsie su auta co maju vzadu 3 pasy, ale podla technicaku su len 4-miestne
 
re: Tesla Model 3 (fuRP (21.8.2020 9:47)
Je neprosto bezne, ze model ma nejake hmotnostni limity - pevnost sasi, zivotnost komponent prenasejici dynamicke sily z/na vozovku
 
re: Tesla Model 3 (MemRP (21.8.2020 9:44)
A já jsem původně myslel, že mají problém se SW jen u těch elektrických modelů, ale pak jsem někde viděl, že to omezuje i výrobu Golfu.

U ID.3 je taky super, že když člověk chce verzi s největším akumulátorem, tak se z 5místného auta stane 4místné. Interiér zůstává stejný, vzadu sedačka pro 3, ale odmontují prostřední pás. Je to údajně z důvodu, že auto je potom už příliš těžké, tak to dorovnali. :-O To už člověk neví jestli si v tom VW někdo nedělá legraci a nezačal jim to rozkládat zevnitř...
 
re: Tesla Model 3 (Zen:RP (21.8.2020 7:48)
VW chrlí jeden nefunkční model za druhým :-D zajímalo by mě, jestli mají dost volných ploch kam s nima, než do nich nalejou funkční SW.
[odkaz]
 
re: Tesla Model 3 (BGRP (18.8.2020 22:06)
Stall in a high bank angle. To ma za to ze s tym lietal ako s bojovym lietadlom.
 
re: Tesla Model 3 (fuRP (18.8.2020 20:16)
a tohhle bude horet... [odkaz]
a tohle uz hori - tureckej inzenyr z nemecka [odkaz]
krasna mrija a buran [odkaz]

EDIT: fu - 18.08.2020 20:55:51
 
re: Tesla Model 3 (TereminRP (15.8.2020 16:54)
Kříženec mezi Fordem Mustang a Teslou Model S [odkaz]
 
re: Tesla Model 3 (fuRP (14.8.2020 20:15)
Jaktoze nas Mum neinformoval?
[odkaz]
[odkaz]
 
re: Tesla Model 3 (fuRP (13.8.2020 17:31)
myslim, ze dacia nema tolik chyb
 
re: Tesla Model 3 (IngressRP (13.8.2020 14:50)
[odkaz] Ty fotky. A to se srovnává s auty za miliony - viz fotky dole. Je to prakticky Dacia s drahou baterkou, žádné BMW.
 
re: Tesla Model 3 (MilaneseRP (7.8.2020 1:30)
> janci:
I see what you did there :-D
 
 


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...