Pravda24  |  MotorGuru  |  VipShow  |  ČasProBydlení  |  ČasProŽeny  |  ByznysDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  MyMuži  |  HobbyDeník  |  TechSvět



- Justice -      11.01.2013 11.01.2013 
Obrázek - Justice -      11.01.2013
Klare nic diktovat nebudou meanwhile at Ficova ochranka polibekluzy ZKremluSyn Attention attention reknete to nekdo steviemu
Komentáře (54) Komentovat Nezobrazovat

-_Justice_-______11.01.2013.jpg (234235232342352rrfsdf234234) (29.8.2021 14:43)
Správně je to takto: https://www.rouming.cz/roumingShow.php?file=rovnost-solidarita-socialismus-spravedlnost.jpg

-_Justice_-______11.01.2013.jpg (AlfaRP (31.3.2013 3:21)
sračka

-_Justice_-______11.01.2013.jpg (MartuRP (12.1.2013 22:40)
to je blbost, vem si ze si nasetris dejme tomu mega jenze dneska te stoji rohlik 2kc za 40 let uz muze stat i 15 kc a muzes taky zit jen 2 roky v duchodu nebo 20

-_Justice_-______11.01.2013.jpg (GotcherRP (12.1.2013 18:12)
O důchodech se tu vůbec nebavíme, to není ze solidarity, to je drobná návratnost. I když mně osobně přijde logičtější, když si člověk spoří sám na sebe reálnou částku a reálnou hodnotu, ne aby dotoval stát a doufal, že mu z toho vrátí víc než půlku...

-_Justice_-______11.01.2013.jpg (MartuRP (12.1.2013 12:14)
a rpoc by mel byt problem vyplacet duchody? na co davam statu mesicne skoro 30k? aby to rozmrdal za kraviny?

-_Justice_-______11.01.2013.jpg (kolemjdoucíRP (11.1.2013 19:53)
Stejně si tou "solidaritou" jen platíme klid, jinak bychom se museli schovávat za zdmi jako v JAR nebo Brazílii. Nicméně si myslím, že by k tomu stačil menší objem peněz...

-_Justice_-______11.01.2013.jpg (eksperdRP (11.1.2013 19:11)
Oh, tys tak moudry.... Poklekam pred tebou muj neurozeny pane

-_Justice_-______11.01.2013.jpg (uplne jiny pepa) (11.1.2013 19:08)
Pravda: To zruseni soukromeho vlastnictvi byl sarkasmus. Pokud byl nekdo osobne dotcen, tak se omlouvam. A ano, verim ze bez te "radoby" solidarity by byl svet horsi. Tvuj nazor respektuju, jenom s nim nesouhlasim.

-_Justice_-______11.01.2013.jpg (Pan Pravda) (11.1.2013 19:04)
Pepa: ty si mi ale chudacek.... Ano, zrusme soukrome vlastnictvi, zavedme nucenou radoby solidaritu a budem mit krasny svet!

-_Justice_-______11.01.2013.jpg (uplne jiny pepa) (11.1.2013 19:01)
Souhlasim, plytvani verejnymi penezi je v Cesku desivy problem, ale jeho reseni je spis v duslednejsi kontrole hospodareni obcany, nez privatizaci vseho. Taky pochybuju, ze se tyka zrovna socialni dane. Zdraham se uverit, ze je takovym problemem zneuzivani napriklad cikany. Naproti tomu objem, ktery je vyplaceny na duchodce si opravdu nedokazu predstavit financovat ze sbirek. To uz snad pak jedine ten darwin- slabsi odpadnou, aby udelali misto silnejsim.

-_Justice_-______11.01.2013.jpg (GotcherRP (11.1.2013 18:50)
uplne jiny pepa: nesouhlas, už jen proto, že když se to vynutí, tak je to všechno možné, jen ne solidarita. A právě plošné přidávání peněz všem je nehorázné plýtvání, protože většina z těch, co to pobírají, k těm skutečně potřebným nepatří. A to ještě opomínám, že často to nebývají peníze, co je potřeba nejvíc (např. u těch starých lidí). K tomu se dá ještě říct, že ty režijní náklady jak říkáš, bývají v našem státě obrovské. Asi bychom se divili, kolik peněz tu máme na potřebné doopravdy.

-_Justice_-______11.01.2013.jpg (GotcherRP (11.1.2013 18:45)
SirIndy: V tom případě omluva, jsem dnes poněkud unavený. :-( Asi máš pravdu, ono taky dost záleží na tom, jak si umíš udělat účetnictví, resp. jestli máš někoho, kdo se v tom vyzná. Celkově bych se podepsal pod to, cos právě napsal...

-_Justice_-______11.01.2013.jpg (uplne jiny pepa) (11.1.2013 18:43)
...a jedina moznost jak omezit kradeze je zrusit soukromy majetek; Vynucena solidarita je jediny zpusob, jak pokryt maximalni mozne mnozstvi duchodcu a invalidu, za cenu rezijnich nakladu (vyberci dani a jini urednici) a nejakeho toho zneuzivani - vuci kteremu dobrovolna solidarita neni imunni. Objem dobrovolne solidarity je k smichu, stejne jako predstava, ze naroste byt jen o tolik, kolik by pri zruseni socialniho systemu usetrili "tvrde pracujici" na danich.

-_Justice_-______11.01.2013.jpg (SirIndyRP (11.1.2013 18:37)
zekest: A co takhle pomahat dobrovolne a ne vynucene zakonem? Vynucena solidarita postrada smysl. Jedina moznost jak zamezit zneuzivani davek je nedavat davky zadne. ;-)

-_Justice_-______11.01.2013.jpg (SirIndyRP (11.1.2013 18:35)
Gotcher: Kde si vzal ze se na tebe divam jako na podvodnika? K tomu nic nedostane - zamestnanec taky dostane velke hovno (pokud bude pracovat a ne se flakat na podpore), ja beru penize odvedene statu jako promrhane a podnikatel jich procentualne promrha mene.

další...