children-seatbelts.jpg
(Organic) RP (30.3.2012 12:50)
|
pracoval sem ve student agency a lidi co seděli na kritickejch msíéteh a nechtěli se připoutat sem vyhazoval, lidi co seděli mimo kritický místa a nepřipoutali se bylyi upozornění před svědky.
Stejně proč by jel nekěo nepřipoutanej a riskoval tak? |
|
children-seatbelts.jpg
(sumy) RP (30.3.2012 8:07)
|
Satrif: A pokud vím, tak bezpečnostní pasy jsou užitečné jen za určitých okolnosti.
--------------------------------------------------------
Jo, jen v případě nehody |
|
children-seatbelts.jpg
(Satrif) RP (30.3.2012 7:41)
|
ale no ták senno, " A videl si nekdy ze by se vetsina lidi v dalkovejch pripoutavala?" Mluvíme o znění zákonů, ne o jejich dodržování. A autobusy nejsou "safe", jen jsou "safer". Zda je ten rozdíl dostatečný může být předmětem diskuze. Mít zavázané tkaničky je také bezpečnější než je mít rozvázané, přesto žádný zákon nenařizuje aby při běhu podél propasti, jsi je zavázané měl. A pokud vím, tak bezpečnostní pasy jsou užitečné jen za určitých okolnosti. |
|
children-seatbelts.jpg
(34) (30.3.2012 1:29)
|
Právě že většina autobusů mají záchranou tyč ve výši zubů. 60 |
|
children-seatbelts.jpg
(karel) RP (29.3.2012 23:20)
|
jo hlavne ten belgickej autobus ve svycarsku mel deformacni zonu - pres pul autobusu |
|
children-seatbelts.jpg
(Lammer&Outsider) RP (29.3.2012 22:41)
|
[odkaz]
Desetkrát lepší verze |
|
children-seatbelts.jpg
(senna) RP (29.3.2012 20:09)
|
okreskach* |
|
children-seatbelts.jpg
(senna) RP (29.3.2012 20:08)
|
Deformacni zona? A vsechny autobusy jezdi 40 po meste? I na okrskach? A videl si nekdy ze by se vetsina lidi v dalkovejch pripoutavala? Tell me more about how buses are safe Malokdy maj nehodu ale bezpecny zrovna nejsou imo |
|
children-seatbelts.jpg
(JLo2) RP (29.3.2012 18:25)
|
Jop, protože není vůbec žádný rozdíl mezi 130 km/h na dálnici v autě a 40 km/h po městě v autobuse, který má deformační zónu jako kráva. Proč jsou asi v dálkových autobusech pásy, hm? |
|