TechSvět  |  HobbyDeník  |  Pravda24  |  ČasProŽeny  |  NeposlušnéTlapky  |  ByznysDeník  |  VipShow  |  MotorGuru  |  MyMuži  |  ČasProBydlení





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Devadesátčtyři:
   

Strana 2/3. předchozí 1 2 3 následující

Odebírat

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (OrganicRP (23.8.2011 20:25) reagovat
Li je bolševická zkurvená svině

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (Еulálius) (23.8.2011 20:25) reagovat
Držení hotovosti akorát zabije ekonomiku. Problém je v tom, že část lidí si udělala z kapitalismu plantáž a jakékoliv peníze do této ekonomiky vržené jsou sklízeny těmito plantážníky. Řešením by mělo být zrušit plantáže. enlugale, říkáš, že trh definuje civilizaci. Já si vždycky myslel, že trh je primitivní nástroj a že civilizace je definována kulturou, společností, zákony, lidmi, náboženstvím... Lidé vyměnili náboženství oslavující nějakého boha za náboženství založené na zelených papírcích.

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (VoromiRP (23.8.2011 20:22) reagovat
Mimochodem osobne bych rekl, ze Buffet ma vysoky politicky cile... Myslim, ze z nej uz mluvi spis politik nez podnikatel.

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (OldisRP (23.8.2011 20:22) reagovat
Voromi: na zacatku soucasne krize je uz Regan, deregulace bank a tedy uvolnovani trhu.

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (VoromiRP (23.8.2011 20:19) reagovat
Roztrhal Parkund: dekuji za kompliment ;) mimochodem taky nevidim svet modro-rude, ale proti primitivnimu marxismu se da tezko kratce argumentovat jinak nez argumenty anarchokapitastu (prestoze s Rakouskou skolou taky uplne nesouhlasim). Volna ruka trhu spoustu veci resi (nebo by patrne resila) zpusobem, kterej se mi uplne nelibi. Kazdopadne za soucasnou krizi nemuze, tady ani v USA neni (mozna bohuzel, mozna nastesti) volny trh, nakonec i na pocatku krize je Clinton a zakon o bydleni krivici trh s bydleni

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (Roztrhal ParkundRP (23.8.2011 20:14) reagovat
[odkaz]

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (Roztrhal ParkundRP (23.8.2011 20:14) reagovat
enlugal, podivej se na svuj prvni prispevek v teto diskusi a pak drz hubu, mas-li kouska slusnosti v tele. ja se ridim tim ze jak ty ke me tak ja k tobe. A modrej bolsevik ti rikam proto, ze narozdil od tebe jsem do desiti let zazil komunismus a rude prdele, uvedomele komsomolce a bolsevicke ucitelky a vsichni byli navlas stejni fanatici jako ty, akorat meli tu prdel rudou, zatimco ty modrou. Zkus si precist neco od odborniku a pouzit tu svou malou natvrdlou mozkovnu a pak tu pyskuj

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (enlugalRP (23.8.2011 20:11) reagovat
Roztrhal Parkund: Já se musím smát, že zrovna ty se svým hulvátským vystupováním tu hodnotíš, kdo má jakou úroveň. Prý modrými bolševiky...proč používáš slovo bolševik jako nadávku, když jím sám jsi? Řeknu ti sladké tajemství, není to kapitalismus, jehož základní teze teze jsou platné pouze v ideální společnosti, nýbrž marxismus a komunismus.

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (Roztrhal ParkundRP (23.8.2011 20:07) reagovat
Btw. pokud zminujete Buffeta v ramci sve argumentace, tak pardon, ale asi jste zapomneli na jeho posledni prohlaseni: [odkaz] Jinak v soucasnosti je prave neviditelna ruka trhu nejvetsim pruserem v globalnim meritku, protoze na ni nejsou schopny regionalni vlady ze sveho principu reagovat. To bude nejvetsi hrozba v nastavajicich 5-10ti letech.

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (Roztrhal ParkundRP (23.8.2011 20:05) reagovat
Neberte si to osobne, na tohle trvalo dojit vice lidem. Nekteri (zvlastne dnesni povl z prazske VSE v tom zije a treba takovej liberalni institut to by se jeden posral s prominutim). Nicmene staci se podivat co udelala nepostihnutelna ruka trhu bez reagulace s nasi civilizaci za posledni cca 3 roky. Nejvetsi krizi od 30tych let zvladlo zpusobit cca 500 lidi, kteri prakticky rozkradli jednu polovinu HDP cele planety. A jak jsme je odmenili? Nalili jsme jim dalsi prachy!

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (Roztrhal ParkundRP (23.8.2011 20:01) reagovat
Eulalius: Ty jsi mne spatne pochopil, ja pouze reagoval na ty modre komsomolce jejich vlastnimi tupymi argumenty, ze hlasaji samostatnost, pricemz podle jejich vlastni ideologie parazituji na systemu. Jinak se Vsim co jsi napsal naprosto souhlasim, i kdyz uz se malokdy poustim do debat s temi modrymi bolseviky. Voromi narozdil od enlugala mas uroven, co se tyce komunikace. Nicmene oba Vas jima stejna iluze. Vase teze by mohly byt platne pouze v idealni spolecnosti. Ta neexistuje. Tudiz jsou mimo.

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (enlugalRP (23.8.2011 19:58) reagovat
Еulálius: Jsme lidé, ne zvířata. A lidstvo se od počátků civilizace řídilo zákony trhu, nabídky a poptávky....

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (enlugalRP (23.8.2011 19:56) reagovat
Ja1: A jsme zase zpátky u regresivní daně. Nižší daň pro bohaté v USA povzbuzuje budoucí podnikatele, zatímco vysoké daně pro bohaté prakticky zabíjejí jakoukoli invenci.

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (Еulálius) (23.8.2011 19:53) reagovat
Ja1: Říká někdo rovným dílem? Já třeba říkám: děl se podle vykonané práce.

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (Еulálius) (23.8.2011 19:52) reagovat
enlugal: To je přesně ono, trh. Tři písmena a tolik problémů. Jsme žijící tvorové, nebo housky na krámě. Ano, problém je na obou stranách - že je spousta lidí, kteří jsou ochotni pracovat i za almužnu. Ale je to začarovaný kruh a někde se bude muset rozetnout. Máte nějaký nápad, jak?

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (Ja1) (23.8.2011 19:51) reagovat
a kurwa, ked tu citam niektorych komenty tak mam chut ich nakopat, makal som par rokov v zahranici aby som ziskal nejaky kapital, ten som vlozil do vlastneho podniku, cas straveny studovanim danej problematiky, pokusy a omyly kym som vychytal vsetky muchy ani nepocitam a tu mi ide nejaky chuj hovorit, ze zisk si mam so zamestnancom delit rovnym dielom?! >-O FFFFFFFUUUUUUUUUUU

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (enlugalRP (23.8.2011 19:50) reagovat
Еulálius: Nemůžou, musí se řídit tím, jakou cenu nabídne trh.

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (Еulálius) (23.8.2011 19:48) reagovat
V okamžiku, kdy přijmete myšlenku člověk = zboží = trh, přijímáte také myšlenku otroctví. Je to hodně nadnesené, ale zamyslete se nad tím. Páni podnikatelé můžou přece nabízet zaměstnání za jakoukoliv cenu, stejně si musí zájemce vybírat a stejně hledají někoho, kdo má potřebné schopnosti. Není to jako housky na krámě, které se kupují podle ceny.

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (enlugalRP (23.8.2011 19:46) reagovat
Gimli: Proč myslíš? Míra korupce a nepotismu u náš není tak velká, aby nějak pokřivila pracovní trh a zabránila schopným jedincům se prosadit.

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (Li) (23.8.2011 19:45) reagovat
Voromi: možná proto, že nemají kapitál aby začali podnikat? Že se každý nenarodil jako zlaté dítě a neměl možnost vystudovat, investovat nebo neměl štěstí, rodiče, nebo prostě známé na správném místě? Problém je možná v tom, že "dobrovolně" podepisují smlouvu, protože nemají na výběr? Nebo že zákony dávají zaměstnavateli moc nad zaměstnancem, ale ne naopak?

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (Еulálius) (23.8.2011 19:44) reagovat
Gimli: souhlas.Problém je v tom, že plat souvisí se schopnostmi jen zčásti a daleko více souvisí s tím, kolik se na to místo hlásí lidí. Jo, je to přesně podle pravidel trhu (nabídka/poptávka), ale zapomínáme na to, že člověk není zboží/komodita/služba, ale živý tvor s vlastními potřebami, právy a povinnostmi, s vlastním životem. Trh s prací by tedy měl toto respektovat a platit člověka podle práce, ne podle nějakého štítku s cenou. Jenže to vyžaduje úplně jiný styl myšlení a ne každý je tomu otevřen.

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (Gimli) (23.8.2011 19:41) reagovat
Problem je naopak v tom, že lidi co jsou si rovni ve schopnostech rovni v platech nejsou ani zdaleka.

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (Еulálius) (23.8.2011 19:39) reagovat
Voromi: To s tou nerovností je OK, problémem jej mírá nerovnosti a obtížnost spravedlivého peněžitého ohodnocení schopností. Trh s prací je pokřiven, možná by bylo fajn vymyslet řešení, jak jej narovnat. Mimochodem, ten metař může být také důležitý. Když neodmete z ulice zapáchající mrtvou kočku, projdete kolem ní a chytíte třeba nějakou nemoc. Pak oceníte toho doktora, ale metař býval mohl udělat stejně hodnotnou práci.

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (VoromiRP (23.8.2011 19:38) reagovat
Li: ano funguje to i naopak, jenze proc mas potom potrebu napadat "spravedlivost" rozdeleni zisku mezi podnikatele a delnika, kdyz se na nem oba dobrovolne dohodli? Pokud je tak vyhodny byt podnikatelem, proc je nekdo delnikem? (Argument, ze delnici se nechavaji zamestnat proto, ze to nekdo delat musi a oni se vlastne obetuji pro dobro spolecnosti neverim, to by platilo maximalne pro Matku Terezu, ne pro normalniho delnika).

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (VoromiRP (23.8.2011 19:34) reagovat
Oldis: lidi si nejsou rovni ve schopnostech, nemuzou si byt rovni ani v platech.

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (VoromiRP (23.8.2011 19:32) reagovat
Oldis: ale ano, jsou schopnejsi a to podstatne. Podivej se na Billa Gatese, vymyslel neco, co zacal pouzivat prakticky celej svet. To treba metar, kterej zameta par ulic nikdy nedokaze. Lekar, kterej leta studuje a zachranuje zivoty taky dokaze podstatne vic nez metar, uz jenom proto, ze bez lekare muzu zemrit, bez metare pujdu po zapraseny ceste. Oba si zaslouzi sakra vic penez nez metar (ze kvalitni lekari v nasem statnim zdravotnictvi casto nedostavaji adekvatni odmenu je na jinou diskuzi).

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (enlugalRP (23.8.2011 19:31) reagovat
Oldis: Pokud nejsou schopnější než ty, tak proč už dávno nejsi multimilionář? Podívej se třeba na takového Warrena Bufetta...většina multimilionářů zbohatla tvrdou prací a dobrými investicemi. Každá práce není pro společnost stejně důležitá, to je naprostý blábol. Asi selháváš v pochopení základní skutečnosti, že bez zakladatele a majitele firmy by dělníci neměli práci, pokud by se nedokázali zaměstnat sami.

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (Li) (23.8.2011 19:30) reagovat
Voromi: Tvrdíš že zaměstnanci bez zaměstnavatele nevydělají nic a jsou na něm závislí. Ale to snad funguje i naopak? Je zamestnavatel bez zaměstnanců schopen vydělávat? Ne, je na nich závislý naprosto stejně. Jen prostě současné zákony stojí na jeho straně a říkají, že to co vyprodukují jako celek si může nechat.

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (OldisRP (23.8.2011 19:30) reagovat
Podnikatel bez zamestnancu taky nic neudela. Vztah je zde oboustrane vyhodny. Jenze to praxi tak neni. Podnikatele na to kaslou a pripadaji si vic, takzvane serou na zada lidem po kterych se splhaji nahoru.

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (errorRP (23.8.2011 19:30) reagovat
Levá vpřed!

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (OldisRP (23.8.2011 19:28) reagovat
Voromi: cena za praci neni dobrovolna, pokud si vybiras mezi nicim a mizerne ohodnocenou praci, vemes mizerne ohodnocenou praci a tu beres v podminkach pracovniho trhu, kde se navic umele udrzuje nezamestnanost. Plat se pak urcuje ne podle pracovniho prinosu ale podle toho kolik lidi za tebou ceka na tve pracovni misto. Dobrovolnost prijmout praci za jistych podminek je iluzi.

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (Еulálius) (23.8.2011 19:28) reagovat
Voromi: Vycházíte z chybné premisy, že dělník pracuje dobrovolně. Dělník pracuje, protože musí, protože neexistuje (výhodná a případně společensky prospěšná) alternativa k práci (dobře, nepočítám pořádné opálení, maďarské příjmení, hluboký hlas, nízkou inteligenci a nataženou ruku). Je to, jako byste tvrdil, že dýchání je také dobrovolné. Přitom k němu také neexistuje výhodnější alternativa (samozřejmě, jako u všeho, i zde mohou existovat výjimky).

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (VoromiRP (23.8.2011 19:28) reagovat
Li: je pekne soudruhu, nedokazes pochopit psany text, nebo psat bez chyb, ale dokazes urazet. S nekym takovym nemam potrebu diskutuvat. Sbohem. Jo mimochodem, pokud dokaze vydelat milion a ma ve smlouve plat 20k tak je to vul :-D

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (OldisRP (23.8.2011 19:25) reagovat
Voromi: vykoristovani neni schopnost, vetsina multimiliardaru nejsou schopnejsi nez ty a nebo ja. Rovne odmeny za praci nejsou komunismus! Temer kazda prace jako takova je pro spolecnost stejne dulezita. Plat, zejmena u zamestnancu se vetsinou za to co dokazou vydelat ale za to jak pracuji. V komplexnim vyrobnim procesu, je kazdy zhruba stejne dulezity, z jednoducheho duvodu, at jde o delnika na pase nebo o supervisora, kdyz kazdy znich udela chybu, jde pak prace celeho celku vnivec.

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (VoromiRP (23.8.2011 19:24) reagovat
Еulálius: mzda neni cast zisku, mzda je naklad. Pokud by zamestanci byli schopni hodnotu vyprodukovat i bez zamestnavatele, tak at to udelaji, nikdo jim prece nebrani, pokud to nedokazou a potrebuji zamestnavatele, tak ten jim ocividne neco prinasi. Delnici pracuji za smluvne domluvenou mzdu dobrovolne, podnikatel podnika taky dobrovolne, na spolupraci ocividne ziskavaji vsichni. Ze je delniku spousta a navzajem si konkuruji a srazeji mzdy dolu, prece neni problem zamestnavatelu, kterych je malo.

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (Li) (23.8.2011 19:24) reagovat
Voromi* / špatně smeřovaný komentář

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (Li) (23.8.2011 19:23) reagovat
Oldis: Člověk by měl brát přesně tolik, kolik dokáže vydělat? Ale pardon, když nějaký prodavač nebo obchodník vydělá milión, ale má ve smlouvě plat 20k, tak jako co? Ten jeho šéf to nevydělal, ale celý zisk shrábne on. Protiřečíš si, osle.

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (Li) (23.8.2011 19:19) reagovat
Mě je uplně jedno jestli je to někde v nějaké knize. Mám svoji hlavu a dokážu si udělat obrázek sám. Zatímco zaměstnavatel určuje předem zaměstnancům platy a je jen jeho dobrá vůle mu dát nějaké odměny, oni nijak neovlivní zdá si zisk ponechá a nebo ho rozdá, takže má vliv kurva velký. Tohle není o kapitalismu ani o komunismu, tohle je jen o tom že jsou na světě nenažraní zmrdi, když nedávno byla reportáž o japonském CEO aerolinek, ukazovali jak se vzdal nadprůměrného platu ve prospěch firmy, u nás scifi.

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (VoromiRP (23.8.2011 19:19) reagovat
Oldis: mluvil jsem o rovnych - to je komunismus. Jsem presvedcenej, ze by clovek mel brat presne tolik, kolik dokaze vydelat. Nesouhlasim s tim, ze bys mel odvadet statu vetsi procento ze svoji mzdy nez ja, jenom proto, ze jsi schopnejsi a vydelavas vic. Myslim si, ze je dostatecne socialni, ze budes odvadet vyssi absolutni castku. Ale pokud to vidis jinak a prejes si rovnejsi platy, tak na to mas samozrejme pravo, sice s tim nesouhlasim, ale rozumim tomu. Rovny platy jsou, ale hloupost.

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (enlugalRP (23.8.2011 19:18) reagovat
Voromi: Na takové lidi jako je Li snad ani nemá cenu reagovat...

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (OldisRP (23.8.2011 19:18) reagovat
Voromi: podnikatel si privlastnuje cast vyprodukovanych hodnot zamestnanci a zpenezuje je. cili vydelava na praci zamestnancu. V mnohem se nic neprinasi, a naopak kolikrat fungovani podniku spise komplikuje.

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (Еulálius) (23.8.2011 19:18) reagovat
voromi: "Delnici maji stejny narok na cast podnikatelova zisku, jako on na cast jejich mzdy - tedy zadnou." Máte pro toto nějaký pádný argument? Snažíte se vytvořit dojem analogie, ale tak to není. Zaměstnanec je ten, kdo generuje zisk, má na něj tedy nárok. Nikdo neupírá organizační/obchodní práci majitele nebo ředitele (pokud ji opravdu dělá), jen je diskutabilní spravedlivost rozdělení tohoto zisku. Vaše analogie je chybná z jednoho prostého důvodu - mzda je částí zisku podniku, není tedy rovnocenná.

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (enlugalRP (23.8.2011 19:17) reagovat
Eulálius: Asi si neuvědomuješ, že ČR je po skandinávských zemích jeden z nejrovnostářštějších států na světě, Gini index je tu téměř nejnižší na světě. Porodnost je velký problém, taky jedna z nejnižších na světě a mám ten dojem, že už tu moc prostoru pro její snižování není.

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (VoromiRP (23.8.2011 19:12) reagovat
Li: vetsina marxistu Marxe nikdy necetla. Ona je to pomerne tezka, dlouha knizka, takovy veci se "obycejnymu cloveku" do ruky nedostanou. Kazdopadne teorie nadvyroby byla uz nekolikrat prekonana a vyvracena, preziva snad uz jenom na Novinkach a v hlavach nekterych komunistu, kteri Marxe ani necetli a nepochopili (ocividne ani nevi, jak se spravne pise jeho jmeno). Delnici maji stejny narok na cast podnikatelova zisku, jako on na cast jejich mzdy - tedy zadnou.

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (OldisRP (23.8.2011 19:08) reagovat
Voromi: coje na rovnejsich platech komunistickyho? a ikdyby tahle jedna vec byla konisticka, tak to automaticky znamena ze je spatne? :-D

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (Еulálius) (23.8.2011 19:04) reagovat
(pokr): Ke školnému. Je třeba si položit otázku, zda je vzdělání společensky žádoucí. Sdílením nákladů dovolujeme těmto lidem jednak studovat a jednak založit rodinu, čímž podporujeme to, že by se měli množit inteligentní lidé. Samozřejmě se můžeme bavit o tom, že skladba studovaných oborů není ideální, že náročnost studia klesá a že má titul kdekdo; a nelíbí se mi to o nic míň než vám; ovšem musíte uznat, že zavedením školného porodnost ještě více přidusíme a jediní, kdo se bude dál množit, jsou cigáni.

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (Li) (23.8.2011 19:03) reagovat
Prvně, Markse sem nikdy nečetl. A co se týče co by z toho podnikatel mněl... nikde jsem nepsal že má všechno rozdat. Jen když má 100 zaměstnanců a zisk 100 miliónů, možná by bylo fajn jim část toho zisku taky dát, protože oni jsou ti co mu to vydělali, proč z toho nemají mít ani korunu? Ano, on jim možná zajistil práci ale taky už hovno robí, sám by to nikdy nevydělal, proč teda nemají nárok na část toho zisku? Píšeš nekrást... ale on prakticky okrádá své zaměstance.

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (Еulálius) (23.8.2011 18:59) reagovat
vltava: Kdo tvrdí, že mu ten podnik nic nevydělá? To, co mnohým lidem vadí, je obrovský nepoměr (v platech, v majetku...) a obrovská nenažranost některých hovniválů, kterým kapitalismus umožňuje chovat se jako sobecké hovado bez jakéhokoliv přímého užitku pro ostatní. To, že dává lidem práci, není omluva pro takové chování; dát lidem práci lze různými způsoby a otroctví a vykořisťování je ten nejhnusnější. (pokr.)

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (VoromiRP (23.8.2011 18:58) reagovat
vltava: ty naklady jsou vyssi, protoze studuji i ti, kterym by se to nevyplatilo, pokud by meli platit skolne.

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (vltava) (23.8.2011 18:54) reagovat
Eulalius: ono se ale školné platí už dnes. Učitelé neučí zadarmo ale za peníze. Jenom to školné nejde z kapes těch, kdo školy potřebují pro své děti, ale z kapes všech. Ty náklady tu jsou stejně, jenom jinak rozložené nebo přesněji odložené.

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (vltava) (23.8.2011 18:50) reagovat
Li: To co píšeš je jako opsáno z Marxe ty jeho kydy o nadhodnotě. Představ si, že by kapitalista si tu nadhodnotu nenechal ale opravdu by ji rozdal dělníkům. Kompletně. Jakou by měl motivaci do podnikání? Proč by investoval miliony do podniku který mu nic nevydělá? Vykašlal by se na to a šel radši dělat zaměstnance. A najednou by zaměstnanci neměli kde dělat protože by jaksi nebylo těch odporných kapitalistů... Nebát se, nekrást a nezávidět.

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (VoromiRP (23.8.2011 18:50) reagovat
Li: ehm, nastuduj si neco o tom, jak fungujou banky a co se deje s penezma, ktery jsou v nich ulozeny ;) mimochodem rovny dane a rovny platy - to je komunismus, ne?

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (Еulálius) (23.8.2011 18:47) reagovat
Roztrhale, jednou budeš starej, nemohoucí, bez práce a bez důchodu. Já už jsem vyhlídky na důchod vzdal, ale to neznamená, že budu takový sobecký krkoun jako ty - protože kdo s čím zachází, s tím také schází a pokud se budu k lidem chovat jako hovado, oni mi to oplatí. Proč živíš ze svých peněz puberťáky? Protože oni jednou dospějí a budou živit tebe. Pokud budou mít z čeho (Kalousek jim všechno vezme). Školné = náklady = pozdější založení rodiny a malá porodnost; to tu chceš, aby se nám množili jen cigáni?

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (GarrusRP (23.8.2011 18:41) reagovat
error: mimochodem, pise se "loser", losere. :-)

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (Roztrhal ParkundRP (23.8.2011 18:23) reagovat
jo jo, uploader, enlugal negativ jsou hrozni idioti, co me na tom sere je fakt, ze ja tyhle nactilety fakany s jedinym pravym nazorem platim ze svych dani, aby se mohli jak prasata valet ve skole, byt blby jak punstok a jeste hlasat svoje moudra. Kalousek by pro takovato tupa hovada a jeho fanousky v jednom mel zavest skolny uz od matersky skolky.

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (Li) (23.8.2011 18:20) reagovat
No jo, takhle to holt bude pořád. V současné době, když firma má zisky milióny nebo miliardy, zaměstnanci, ti co svou prací ty zisky vyprodukavali, mají pořád skoro stejný plat. Jediní kdo opravudu dostanou přidáno a mají obrovské odměny je vrcholový management. Nebo vem si třeba hasiče, nějaky idiot s odznáčkama tam bere milionové odměny, zatímco ti co riskujou krk a dělají veškerou práci měli měsíční platový základ snížen o 4000!!! kč. Bohatí zmrdi chtějí rovné daně, ale rovné platy jim už nevoní.

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (Hnidopich) (23.8.2011 18:19) reagovat
Negativ: Tak. A jeste k tomu neumeji psat ani cesky a ani anglicky... :-)

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (OldisRP (23.8.2011 18:07) reagovat
Penize bohatych v bankach se pouzivaji jako jistina pri pujcovani chudejm, akorat ze tam za 1000$ pujcenych sedi v bance 1$, alespon se na chudejch jeste vic videla a bohaty vic zbohatnou, pokud by to byl uzavrenej system, zakonite by se prelili nakonec vsechny penize od chudych k bohatym a zkolabovalo by to. FED se to snazi maskovat tim ze obcas neco natiskne a stat to pak utrati za ruzne projekty, cimz se dostanou penize do spodnich pater spolecnosti, a bohati maji zase co vysavat.

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (OldisRP (23.8.2011 17:59) reagovat
zvlastni, byli doby kdy bohati byli v usa zdaneni o hodne vic nez dnes, v te dobe hospodarstvi kvetlo, stat hospodaril s prebytkem, budovala se silna infrastruktura, a kdyz se to srovna s dneskem :-D

Obrázek 'Obamonics' Obrázek 'Obamonics' (Li) (23.8.2011 17:59) reagovat
Ano, v USA. Protože ti chudší utratí většinu svého měsíčního přijmu, a vlastně pak i svoje naspořené peníze, za dům, auto atd. Zatímco bohatí tam zaplatí mnohem menší daně procentuálně ze zisku, ale pak jim ty peníze sedí v bance a vůbec nejsou v oběhu a vlastně brzdí ekonomiku. Krize opravdu nezpůsobuje Tonda ze Lhoty jestli si koupí rohlík nebo ne, krize způsobují obrovské sumy akcií a všeho možného, co se nehýbe a sedí to na nějakém kontě.

Strana 2/3. předchozí 1 2 3 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...