MotorGuru  |  NeposlušnéTlapky  |  TechSvět  |  VipShow  |  MyMuži  |  Pravda24  |  HobbyDeník  |  ČasProBydlení  |  ČasProŽeny  |  ByznysDeník


Nalezeno 41 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Padesátčtyři:
   


Odebírat

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (-satr-RP (9.12.2019 13:49) reagovat
ty vole vtedy tu musela byt riadne industrializovaná civilizácia.

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (gaudRP (9.12.2019 12:50) reagovat
C2H5OH? Dyt to v obchodě stojí takový prachy...

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (ajtakrajta) (8.12.2019 12:13) reagovat
Kdyz se 2x CO2 zkombinuje s 3x H20, vyleze C2H5OH a mraky kysliku... B-)

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (Pesimysl) (8.12.2019 10:24) reagovat
6 CO2 + 6 H2O + e- - - - > xxxx -----> C6H12O6 + 6 O2 . Využívá se jak Co2 tak H2O. "Odpadní produkty" této reakce využívají všichni živočichové na zemi. V podstatě žereme a dýcháme rostlinné výkaly. Tady nejde vůbec o teplotu. Jde o stabilitu systému v závislosti na teplotě. Jakmile se stabilita rozvrátí, dojde k masovému vymírání. Což, zaplaťpánbůh, postihne i náš vševědoucí druh. Země si bez nás poradí. Už to prokázala v minulosti mnohokrát.

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (Dr.Str.RP (7.12.2019 17:56) reagovat
No však ať se taky OP zamyslí, jakej život tu byl.

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (DirectRP (7.12.2019 16:42) reagovat
..Švaršemberk.. Mno... ne. O2 je spíš odpadní produkt H2O který je nezbytný k procesu.

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (..Švaršemberk..) (7.12.2019 15:50) reagovat
Direct: pri fotosynteze sa CO2 rozstepi, uhlik sa zafixuje do hmoty stromu/rastliny a kyslik sa uvolni do atmosfery, cela molekula CO2 sa nijak nezabudovava. Keby rastliny spätne takto nerecyklovali kyslik uz by sme davno pokapali.

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (DD) (7.12.2019 14:27) reagovat
A co teprve až zanikne středozemní moře, a Evropa se spojí s Afrikou, za to určitě může Soros B-)

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (456) (7.12.2019 14:25) reagovat
A co takhle bojovat s kontinentálním driftem. Tentokrák je zcela určitě způsobený lidskou činností. A mělo by se zakročit dřív, než se Amerika nasere do Asie.

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (DirectRP (7.12.2019 13:58) reagovat
Masomabik: Dřevo bohužel nezůstává tak jak je... rozkládá se, hnije, tleje a tímto procesem rozpadu biohmoty se uvolňuje co2.

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (MikeMinRP (7.12.2019 13:22) reagovat
LemonFR 100 bodů :o)

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (LemonFRRP (7.12.2019 12:54) reagovat
sin(x) je proste chuj, mám podozrenie, že akurát druhý účet DoughBadmana, lebo je fascinujúce, ako dokáže urážať ľudí okolo seba a potom sa ohradiť na nejaký vyfabulovaný argument ad hominem :-D Ale jeho presvedčenie o vlastnej odbornosti vo všetkých stránkach poznania, je absolútny unikát, od enviromentalistiky cez sociológiu, psychológiu, ekonómiu, až po politológiu. Niekto ho by ho mal odchytiť a ukazovať ako ukážkový príklad Dunning-Krugera :-D

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (DzzD) (7.12.2019 12:42) reagovat
Tak teď ses usvědčil z toho že tu diskuzi čteš očividně prdelí, vždycky píšu že Greta je pošuk a magor a podle tebe brečím že se jim ubližuje? Jestli ti dělá problém přečíst to co jsem napsal tak si zavolej nekoho staršího na pomoc. A komentář z neviditelného psa (není to ani formálně článek, což by jsi možná věděl mít tak nějakou mediální gramotnost) není opravdový argument, takže, máš teda nějaké argumenty?

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (sin(x)RP (7.12.2019 12:38) reagovat
DzzD: Nejenom, že útočíš na osobu, když nemáš argumentu. Nejenom, že brečíš jako hysterka, jak se gretenistům ubližuje. Ale navíc ještě lžeš jako cikán. Argumenty a odkazy jsem dal níže, ty lháři ulhaná! Já jenom demaskuji tvou snahu mlátit tu emoce, když o věci víš totální kulové, a snažíš se různými způsoby zakrýt, že nemáš žádné věcné argumenty. Zdůrazňuji, napředvedl jsi NA ROZDÍL ODE MĚ žádný argument. Tvoje nařčení je jen důkazem tvé lhavosti.

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (DzzD) (7.12.2019 12:33) reagovat
Aha, takže přesně to co předvádí ty, jen bez vulgarismů? ;) Ty žádné argumenty nemáš, jeb dojmy a velmi obecné, neověřitelné řeči, jestli nějaké máš tak to doložiš, jestli jsi lhář, tak ne, je to jednoduché ;)

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (sin(x)RP (7.12.2019 12:28) reagovat
DzzD. Mám pravdu. Na rozdíl od tebe o tom něco vím. A protože ti došly argumenty, tak jsi zkusil argumentaci hlupáků, to jest útok na člověka namísto věcných argumentů. A ještě si přidal ublíženectví, když víš, že píši naprostou pravdu.

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (DzzD) (7.12.2019 12:20) reagovat
Sin(x): nemáš pravdu, hokejový graf není základem dnešního boje proti změnám klimatu, tim jsou normální seriózní práce vědců, ale lidem jako ty se vždycky hodí poukazovat na pošuky jako Greta nebo podvodníky kteří jsou naprostou menšinou

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (sin(x)RP (7.12.2019 12:01) reagovat
Kdo by si chtěl počíst o hlavním podvodu klimaidiotů, tak zde: [odkaz]

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (sin(x)RP (7.12.2019 12:00) reagovat
Je zajímavé, že většina klimatických předpovědí se ukázala jako podvod. Tvůrce hokejkového klimatického grafu Thomas Mann dokonce byl jiným vědcem nazván jako "že by měl sedět ve vězení a ne na univerzitě". Když došlo k soudu, Mann nebyl schopen prokázat serióznost svých dat a podkladů. Vůbec je nedodal, ani když ho soud vyzval. A tento graf je, pěkně prosím, základem dnešního podvodu zvaného klimatický boj, gretenismus, a všech těch hysterických výkřiků. Lži o CO2 jakožto nebezpečí nejsou podloženy.

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (mrc) (7.12.2019 11:54) reagovat
Je zaujímavé, že väčšina klimatických predpovedí a modelov za minulých 50 rokov viac-menej bola schopná predpovedať nárast teplôt. Dokonca už na konci 19. storočia boli výskumy, ktoré došli k záveru, že CO2 má silný skleníkový efekt. A potom sa to objaví Franta na roumingu, ktorý vykrikuje o hoaxoch a vymyslených dátach.

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (Masomabik) (7.12.2019 11:51) reagovat
Direct- moment - když to dřevo nebudeme pálit, tak přece CO2 zůstane uzamčené, ne?

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (DirectRP (7.12.2019 11:48) reagovat
Líbí se mi teorie že stromy všechno zachrání. Přitom v sobě CO2 akorát uzamknou a za 100 let až někde shoří nebo zetleje je v atmosféře zase. To co jsme do atmosféry vložili spalováním fosilních paliv už nijak nevrátíme. To CO2 tu bude a i když ho budeme "zachytávať technologicky" ...pokud ho nevystřelíme na měsíc, nikam nezmizí. Jestli je ten podíl spalování fosilních paliv tak velký, to už je však otázka sama o sobě.

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (Douglas) (7.12.2019 11:07) reagovat
jestli to příroda dokáže kompenzovat za pomocí flóry, tak by bylo fajn kdyby jsme se jí nezbavovali ve velkém

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (nichalRP (7.12.2019 11:06) reagovat
mi0: ale vsak to je prirozeny jev (mnozstvi co2 a tim padem zvysena teplota), ktery priroda dokaze kompenzovat za pomoci flory. a ohledne kysliku. vzhledem k vyssimu obsahu kysliku take mohly pred miliony let byt taci obrovsti tvori. s dnesnim obsahem kysliku by to proste neudychali.

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (fantomas_) (7.12.2019 11:03) reagovat
Problem spociva v tom, ze celkovu klimu naozaj ovplyvnuje viac faktorov ako jeden. Lenze ludia teraz vyrazne ovplyvnuju len jeden z tych faktorov a tym je obsah CO2 vo vzduchu. Takze nam moze byt sumafuk ze existuju aj ine faktory, ked si to poserieme zmenou prave toho jedneho...

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (CajgonRP (7.12.2019 11:00) reagovat
Ted ještě naučit se dýchat dusík a bude to v cajku

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (Ježkovy sočiRP (7.12.2019 11:00) reagovat
Hele, slovem gretén označujeme ekologickýho aktivistu nebo naopak někoho, kdo z ní má fóbii a nemuví o ničem jinym než o ekoteroristech? Já jen abych si to ujasnil a nálepkoval správně. Jinak tenhle graf je jen vtip, to snad musí pochopit i dement.

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (JadRP (7.12.2019 10:42) reagovat
Tak hlavně že všechna data okolo 'global cooling,' pardon, 'global warming,' pardon, 'climate change,' jsou podložena nevyfabulovanými daty a někdo jen nevytváří hoax, aby udržoval populaci vyplašenou a namastil si kapsu...

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (mi0RP (7.12.2019 10:32) reagovat
Bobsik: H2O síce je 4x efektívnejší skleníkový plyn ako CO2, ale toho H2O bude v atmosfére vždy "rovnako" (v rámci tlaku a teploty), takže jeho efekt je viac-menej stály. Obsah CO2 na druhú stranu stále pribúda. Ale na tretiu stranu je jeho efekt pri vyššej koncentrácii stále menší a menší (napr. ak by sme zdvojnásobili súčasný stav na 800ppm, tak sa teplota zdvihne asi o 1°C). Na štvrtú stranu prdne niekde nejaká veľká sopka a máme tu novú dobu ľadovú a Gréta tomu nezabráni :)

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (BobsikRP (7.12.2019 10:20) reagovat
nichal: no právě, kolik.. takže za těch 30% před 4 mld lety taky mohl člověk? Nemluvě o tom, že vodní mraky (tj. běžný přirozený jev) jsou prý učinnější pro odrážení tepla zpět dolů, respektive jako "izolace" než CO2.. tohle všechno honění za CO2 je jen zas další způsob, jak točit ekonomiku, o nic jiného tu nejde.. bohužel spousta lidí na to skočila. To samozřejmě neznamená, že bychom se k přirodě měli chovat jako hovada, ale tohle je čírý nesmysl

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (nichalRP (7.12.2019 9:59) reagovat
MikeMin: mas naprostou pravdu. jen takova drobnost. kolik ze to lidi na zemi bylo pred 4 miliardami let?

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (MikeMinRP (7.12.2019 9:04) reagovat
Kognitivní funkce člověka se snižují se zvyšující koncentrací oxidu uhličitého ve vzduchu. Limit pro budovy je v ČR 1500 ppm. Koncentrace nad 5000 ppm (0,5 %) způsobují nepříjemný pocit a bolesti hlavy, koncentrace nad 30000 ppm (3.0%) zvýšený tep. tlak a intenzita dýchání, koncentrace nad 5 % tlumí centrální nervovou soustavu a dýchací centrum, od 8% možné bezvědomí či smrt. ... A pak tady máme graf "30%" :-D

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (mi0RP (7.12.2019 9:04) reagovat
MikeMin: :-D Len aby som mal jasno - urazila ťa predstava, že si to tí Greténi neuvedomujú alebo to, že je skutočne oveľa viac faktorov ako len CO2? :-/

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (MikeMinRP (7.12.2019 8:48) reagovat
Hnidopich: "Ono to totiz ovlivnuje mnohem vic faktoru, coz si Greteni nejsou ochotni a ani schopni uvedomit" A to jste si, prosím, vycucal z které prdele?

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (Leonard) (7.12.2019 7:17) reagovat
Nie, nezabúdajú. Len si treba uvedomiť, že stav nulových emisií CO2 v konkrétnej krajine neznamená, že sa žiadne CO2 ľudskou činnosťou neprodukuje. Počíta sa samozrejme s tým, že napr. lesy niekoľko milión ton CO2 zachytia a podobne. Prípadne sa nadbytočné CO2 bude zachytávať technologicky.

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (Hnidopich original) (7.12.2019 1:31) reagovat
Uda: Tohle uz je trochu moc, ale operovat miliony let je v poradku. Hladina CO2 byla vyssi bez "odpovidajiciho" narustu teploty. Ono to totiz ovlivnuje mnohem vic faktoru, coz si Greteni nejsou ochotni a ani schopni uvedomit... Takze, mne spis prijde jako trolling honba za "nulovou stopou", kdy se aktivisti nejak porad zapominaji zapocitavat vyrobu tech jedinych spravnych "ekologickych" prostredku.

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (Hnidopich original) (7.12.2019 1:21) reagovat
Historicke minimum to nebude, kdyz bejvalo 0.03...

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (Luda) (7.12.2019 0:55) reagovat
Jo, to mě vždycky dostane, jak se nějakej dement ohání stavem před milionama nebo dokonce miliardama let. :o) Ale spíš to bude trolling. Tak blbej snad bejt nemůže, když už dokázal najít graf na internetu.

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (LemonFRRP (7.12.2019 0:47) reagovat
Jo, pred 4 miliardami rokov sa ľuďom žilo super :-D Hlavne praslavianom a tuskej princeznej, Vondráčkovej a Studenkovej.

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (Masomabik) (7.12.2019 0:21) reagovat
No a právě proto každá odchylka je nebezpečná.

Obrázek 'CO2 historicke minimum' Obrázek 'CO2 historicke minimum' (Martin1RP (7.12.2019 0:15) reagovat
Ne, Greta tvrd9 neco jin7ho tak sem netahejte najaka vedecka fakta.



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...