ByznysDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  ČasProŽeny  |  VipShow  |  HobbyDeník  |  TechSvět  |  MotorGuru  |  ČasProBydlení  |  MyMuži  |  Pravda24





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Devadesátsedm:
   


Odebírat

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (Khal) (30.6.2020 11:09) reagovat
-satr-: asi by bylo nejlepší prozkoumat argumenty od toho vědce (Francouz Luc Montagnier btw) a argumenty od jeho vědeckých oponentů než hned tvrdit že to je bullshit? Tak se to koneckonců ve vedě dělá. To co řekl on neni podpořeno žadným vědeckým výzkumem který byl byl pro takovou věc potřeba, jeho tvrzení je jen na bázi domněnky, ikdyž by stála za to prozkoumat, a potvrdit či vyvrátit. BTW, članek se snopes pro srovnaní a širší kontext https://www.snopes.com/fact-check/luc-montagnier-covid-created-lab/

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (-satr-RP (30.6.2020 9:41) reagovat
no nemozu dopustit aby Trump vyhral :) kazdopadne, vidim to tak, ze nam vsade vznikaju samozvane ministerstva pravdy. ps: urobil som si fact-checking, ci ten chlapik, ci objavil HIV virus a dostal za to Nobelovku naozaj povedal, ze si mysli, ze SARS-COV-2 vznikol pri pokuse vyvinut vakcinu na AIDS. Fakt to povedal. Tak som to zdielal na jednom vedeckom fore ... co som sa dozvedel ... ze nemam sirit dezinformacie, lebo sa "lepia" (hoci na snopes bolo, ze to povedal)

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (mrkevRP (29.6.2020 21:51) reagovat
@Mem Facebook ho následně opatří opatří příslušnou informací a blokuje jeho šíření (jak organické, tak manuální... Pokud to tak opravdu je, tak je opravdu rozumné změnit platformu. Ostatně, lidi, kteří Facebook využívají pro zprávy, jsem nikdy nechápal.

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (mrkevRP (29.6.2020 21:47) reagovat
@neser Ne, to je celé blbě. Pravda je furt stejná a na žádném "pohledu" nezáleží. I z toho tvého příkladu je to zřejmé. Pokud prší, je to dobře pro zahrádkáře a špatně pro výletníky - zároveň. Pokud jsi zahrádkář a upřednostňuješ aby pršelo, tak to nemá žádný vliv na výletníka, který upřednostňuje něco jiného. Co se týče svobody slova, ta není binární (jak tvrdíš), pokud si zvolíš metriku, můžeš ji dokonce srovnávat napříč státy. Úplnou svobodu slova ale nemá nikdo, to je prakticky nereálné.

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (MemRP (29.6.2020 20:12) reagovat
"Mimochodem, demagog nikomu nic nezakazuje." Demagog flagne příspěvek jako dezinformaci, Facebook ho následně opatří opatří příslušnou informací a blokuje jeho šíření (jak organické, tak manuální - prostě nejde ten příspěvek nasdílet jiným člověkem. (Zatím) jde dát na něj odkaz do komentáře nebo zkopírovat jako obrázek, ale to je asi taky jen otázka času, než začnou potírat).

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (shado) (29.6.2020 20:02) reagovat
Ale oni nic nemažou, oni označují lži, jako lži... Můžete bejt rádi, že to za ně nedělaj outsourcovaní indové nebo indonésané...

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (Ucho) (29.6.2020 15:18) reagovat
neser, neser.

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (Vmc) (29.6.2020 14:41) reagovat
jasně, proto to vždycky zdůvodní ;) Když řeknu že je něco lež a vyložím ti proč, neznamená to vždycky že pravda je na obou stranách. Mimochodem, demagog nikomu nic nezakazuje.

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (neser) (29.6.2020 14:11) reagovat
Prší. Pravda je, že pro zahradkare je to dobré. Pravda je, že pro výletníky je to špatné. Prší, je to dobře nebo špatně? Pravda je ruzna z ruznych pohledu. Svoboda slova znamena rikat si co chci, i nejvetsi nesmysly. Cenzura je kdyz nekdo prohlasuje svuj pohled na věc jako jediny spravny a zakazuje mi COKOLIV říkat. Svoboda slova se neslučuje se zakazy jako zakaz šíření ideologie ... Svoboda slova bud je, nebo neni. Kdyz se neco rikat nesmi (negr) , svoboda slova to neni. Okecavani to nezmeni.

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (mrkevRP (29.6.2020 3:19) reagovat
@,, 1. Definice dezinformace se nemění, subjektivní je pouze vyhodnocení a volba zdrojů. No a k těm by ses správně měl dostat a vyhodnotit si to za sebe. 2. Ad "Facebook tedy na základě něčího subjektivního názoru označí něco za lež." Ale vždyť úplně každý názor je subjektivní, proto se tomu říká názor. A pokud něco takového chce facebook (jako soukr. společnost) dělat, tak to ani jinak dělat nemůže. 3. Jakou "protiofenzivu"? Vždyť jsem tady přesně to, co jsi napsal, dával už včera.

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (,,) (29.6.2020 1:08) reagovat
Pokud Facebook označí nějaké české vložení jako dezinformaci, činí tak na základě hodnocení od Demagog.cz, jde tedy o dezinformaci definovanou názorem jedné skupiny osob. Tento jejich názor je subjektivní. Facebook tedy na základě něčího subjektivního názoru označí něco za lež. A než spustíš nějakou protiofenzivu: Není problém kroutit fakty určitým způsobem, aby z toho padalo, že něco je lež, nebo naopak pravda. Různých protichůdných dat je kolem nás plno, aneb kdo chce psa bít...

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (mrkevRP (28.6.2020 22:06) reagovat
... Kde pak bereš, že jsem "jejich mrkev", to fakt nechápu. Kdybys mě neobviňoval z toho, že nečtu diskuzi a nevnímám kontext a místo toho si přečetl diskuzi a vnímal kontext, tak zjistíš, že na cenzuru s tebou názor sdílím (viz např. příspěvky v 27.6.2020 23:03 a 27.6.2020 22:42). Nakonec, že jsem tvoje "...pokud se proti tomu nevyhraníme, mohou ještě přitvrdit" pochopil jinak, než že chceš změnit platformu, není nic divného. Nechápu, proč mě kvůli tomu musíš urážet, místo toho, abys mě opravil.

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (mrkevRP (28.6.2020 21:57) reagovat
Memíku, víš co je pruda, že mě kritizuješ za něco, co děláš tak akorát ty sám. Jo a, když mě cituješ, buď tak hodný a neměň mé větě význam (např. tím, že ji usekneš v půlce). My jsme totiž nemluvili o definici dezinformace dle Demagogu, jednoduše proto, že žádnou speciální definici nemají. Pokud něco špatně označí, je to z důvodů, které jsem vypsal v (27.6.2020 21:50). Problém je ve tém tvrzení, že "co je a není dezinformace je subjektivní". Není. Občas se ale stane, že udělají chybu.

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (MemRP (28.6.2020 12:36) reagovat
„Pokud se proti tomu chceš vyhradit, tak si smaž profil a k tomu samému přesvědč další milion lidí...“ To je mi ale objevná myšlenka. Škoda, že jsem přesně totéž neuvedl hned ve svém prvním komentáři zde („snad to bude motivovat více lidí hledat alternativní síť“). Ty nečteš diskuzi, do které přispíváš, a v tom, co si náhodou přečteš, nevnímáš kontext, ale vymýšlíš si, co které slovo má jako správně znamenat. Zkus se příště zamyslet, jestli máš opravdu něco k věci, tohle je pruda. :-/

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (MemRP (28.6.2020 12:33) reagovat
„My jsme samozřejmě NEMLUVILI o definici dezinformace“ Ale mluvili, citujeme tady příspěvek Demagoga (který mimochodem mezitím už sami smazali, asi to ani jejich mrkev přes socky neuhádal :)), který asertivně reaguje na to, že pro facebook dělají cenzuru příspěvků. Takže se tu celou dobu mluví o tom, co ONI označí jako dezinformaci (a to víme i empiricky, že jsou často dost mimózní úvahy, stejně jako v hodnocení politiků) a kam to může vést.

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (pan odbornik) (28.6.2020 11:27) reagovat
Háckav Vahel: ten popis odpovídá 99% zdejšího diskutečenstva... včetně tebe :-D

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (Háclav Vahel) (28.6.2020 11:22) reagovat
(mrkev) R: Po prozkoumání stránky o mrkvi na Kiwipedii jsem naznal, že na takového ratarda je škoda plítvat argumenty. Kokot, co trpí sebeklamem, že je inteligentní génius, něco jako Leonardo da Vinci, přitom je to totální imbecil :-D B-) Long story short: MRKEV JE KOKOT :-)

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (mrkevRP (28.6.2020 11:16) reagovat
@Háclav Vahel Jo, to je vždycky strašně přínosný komentář... Lidi jako ty očividně nemají dostatečné mentální kapacity, aby zplodili alespoň částečně srozumitelný protiargument. Tak se dál bav psaním těch příspěvků připomínajících výkřiky mentálně retardovaného osla.

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (mrkevRP (28.6.2020 11:11) reagovat
2/2 ... šíření. Proč by taky měl? Pokud si ho lidé přesto mezi sebou můžou nasdílet, tak to fakt cenzura není. No a skutečnost, že jim tuhle službu bude poskytovat Demagog, ta je přece úplně irelevantní. Doteď jim to dělala nějaká soukromá agentura, o které vůbec nic nevíš. Pokud se proti tomu chceš vyhradit, tak si smaž profil a k tomu samému přesvědč další milion lidí...

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (Háclav Vahel) (28.6.2020 11:10) reagovat
(mrkev) R (28.6.2020 11:08) Tvl ty jsi doopravdy kardinální kokot :-D

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (mrkevRP (28.6.2020 11:08) reagovat
1/2 @Mem Když tvrdíš, že jsem napsal argumentační faul, buď tak hodný a alespoň neodpovídej slaměným panákem... Pokud to neděláš úmyslně jako trolling, měl by ses nad sebou zamyslet. :-/ My jsme samozřejmě NEMLUVILI o definici dezinformace, jakou používá Demagog, mluvili jsme o dezinformacích v obvyklé definici (což je mimochodem jedno a to samé). Co se týče toho zbytku, Facebook je pořád soukromá firma a na svých stránkách si můžou šířit co chcou (v rámci zákonů). Žádný příspěvek nemá nárok na automatické

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (MemRP (28.6.2020 10:29) reagovat
„To je pěkná blbost. Nemůže, přímo z definice "dezinformace"“ Dost trapný argumentační faul. Pokud to neděláš úmyslně jako trolling, měl by ses nad sebou zamyslet. :-/ Mluvíme tu samozřejmě o definici dezinformace, se kterou operuje demagog. Tj. když oni něco jako dezinformaci označí, Facebook to pak oflaguje a mimojiné přestává ten příspěvek šířit, tak to samozřejmě vůbec neznamená, že to dezinformace skutečně byla. Další nebezpečí je v tom, že pokud se proti tomu nevyhraníme, mohou ještě přitvrdit.

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (freehate) (28.6.2020 10:21) reagovat
lol no isto. "Libtards BTFO" zatialco v kulturnej revolucii uspievaju nepretrzite od 1789. :-D Dnes je skoro kazdy protestant/katolik a iny konzervativec OK s homolobby. Pekny "konzervatizmus". Uchovavame hodnoty liberalov spred 10 rokov :-D

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (Je mrkev pořád kokot?) (28.6.2020 10:10) reagovat
ANO! B-) B-) B-)

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (hatefree) (28.6.2020 9:54) reagovat
Zkurvení vlastizrádní neobolševici jednou se budou houpat na kandelábrech B-)

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (,,) (28.6.2020 8:37) reagovat
456: Existují i jiné možnosti. Mně vadí, když mi někdo poroučí, zakazuje, přikazuje. Takže čímpak bych asi nahradil demokracii...

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (456) (28.6.2020 3:38) reagovat
Demokracii je třeba nahradit? Ale čím? Vládou elit, především levicových liberálů, kteří sami sebe považují za lépe inteligenčně vybavené? A pak se vám naserou i do toho, co máte na talíři, protože slepice na dvorku nejsou low-carbon. Nezapomínejte, že jsou levicoví a Karel Marx pro ně byl největším člověkem v historii lidstva.

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (,,) (28.6.2020 1:50) reagovat
Co přesně je mimo? Že demokracie postupně omezuje svobodu? To je realita, stačí si jí jenom všimnout. Že volič nemá žádnou zodpovědnost? No nemá, jeho debilní rozhodnutí cálujeme a trpíme všichni, a ten zmrd je ještě ke všemu anonymní. A tvoje poslední reakce naznačuje, že demokracie nemá odpověď na kritiku. K tomu zbytku: Trestání nikdy moc nefungovalo. Dospělej člověk už se vychovat nedá.

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (mrkevRP (28.6.2020 0:52) reagovat
@,, To je tak mimo, že ani nevím, co na to napsat, tím spíš takhle pozdě...

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (,,) (28.6.2020 0:23) reagovat
mrkev: Demokracie nemá se svobodou nic společnýho. Jo, spousta teoretiků ti bude mazat med kolem hubu jak je demokracie zárukou svobody a naopak, ale zatím tady, zcela prakticky, všechny zkurvený zákazy a příkazy vzešly z demokracie. Je to logický, protože jako demokrat se musíš podřídit vůli většiny. A protože většina nenese přímo následky svých debilních rozhodnutí, hromadí se jedna debilita na druhou. Dřív či později to prdne, a, pokud jsou lidi pořád naivní demokratičtí teoretici, jede se nanovo.

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (mrkevRP (28.6.2020 0:16) reagovat
@,, OK, ale kdo bude rozhodovat o tom, co je čí vina a kdo to bude trestat? A mimochodem, ti tvoji "svobodomyslní" lidé nejsou demokrati, jo? Máš to celé nějaké pomíchané.

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (,,) (28.6.2020 0:13) reagovat
Další věc je, že můžeš mít sebelépe a sebepravdivěji informované obyvatelstvo, ale pokud budou lidé preferovat nesvobodná řešení problémů (jinak by nebyli příznivci žádné formy vládnutí), dříve či později se prorozhodují do nějakého průseru. Příklad: Je pravdivá informace, že cukr škodí zdraví. Svobodomyslní zodpovědní lidé si tedy sami omezí konzumaci; demokraté navrhnou zákaz cukru. V jakékoliv diskusi bude Demagog.cz mlátit tím, že cukr není zdravý. Jenže problémem nejsou fakta, ale přístup k řešení.

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (,,) (28.6.2020 0:04) reagovat
Problém je v tom, že jakákoliv snaha o fact checking je zbytečná a nesmyslná. Dokud máme systém, ve kterém lži vedou k debilním rozhodnutím, ale za ta debilní rozhodnutí si nenesou bezprostředně následky ti, kteří tak rozhodli, ale se značným zpožděním i ti, kteří tak nerozhodli, jede vše v režimu fanouškovství. Prezentuj volovi-voličovi fakta, a on ti řekne, že fandí jinému klubu než ty, takže ho to nezajímá. Samozřejmě druhou stranou je to, že manipulují už všichni, jen jedni snáze manipulují zdroji.

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (mrkevRP (27.6.2020 23:03) reagovat
@mackan Ne, neprokazuje se "celkem snadno", protože ten fact-check dělají lidi, kteří jsou úplně stejně náchylní na dezinformace, jako ti, které "chrání". Funkce Demagogu je důležitá, ale problém je, že ty jejich výstupy strašně rádi používají stylem: "Politik xy řekl tolik a tolik lží, vs. politik wz řekl jenom tolik." Sdílet by se měla ta zdůvodnění, která u každého výroku jsou a kde se dá velmi dobře zjistit, kteří politici tady zásadním způsobem a často lžou.

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (maris68RP (27.6.2020 23:02) reagovat
Kto má problém pochopiť tento tweet je fakt kokot a je úplne zbytočné sa s ním ďalej baviť.

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (Rousky) (27.6.2020 22:46) reagovat
V 2015 byl Camper ohlašovatelem protidemonstrací ku protiislámským demonstracím. Tehdy jsem si ho trochu prolustroval, ultralevicový kokot, bez práce, pikantní bylo číst exekuce na jeho osobu, kde měl majetek jen mobil. O pár let později vede sorosovo brainwashingy typu demagog, ze kterých citují i noviny.

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (mrkevRP (27.6.2020 22:42) reagovat
@miklos-abdul Imho vůbec. Proto píšu, že to tímhle bývá legitimizováno a ne, že to tak je...

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (mackan) (27.6.2020 22:17) reagovat
no, pravda, jak ji chápeme v západní kultuře, tedy cosi jako "shoda s realitou" se prokazuje celkem snadno. pokud má být tato pravda nějakou hodnotou společnosti, je fast-chceck docela uzitecnej. Druhak, svoboda projevu nemůže sloužit k omezování svobody jiného člověka. A přesně k tomu dezinformace dost často slouží. Takže v čem je problém? že se někomu šlape na kuří oko?

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (miklos-abdulRP (27.6.2020 22:04) reagovat
mrkev: jenže v tom paragrafu, co zmiňuješ, je kouzelná pasáž "jde-li o opatření v demokratické společnosti nezbytná pro ochranu práv a svobod druhých". Jak často je cenzura skutečně nezbytná?

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (mrkevRP (27.6.2020 21:57) reagovat
... odkud ty fact-checky jdou. 2. V té LPS je často opomíjený bod, kterým tohle bývá legitimizováno, viz: [odkaz] Tj. cenzura je sice nepřípustná, ale pouze pokud tím narušuješ "práva a svobody jiných", což je přesně ten argument, který za tímhle stojí.

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (mrkevRP (27.6.2020 21:50) reagovat
@Mem 1. Ad "Co je a není dezinformace může být často velmi subjektivní" - To je pěkná blbost. Nemůže, přímo z definice "dezinformace". Tvůj pohled se může od reality lišit a to bývá způsobeno tím, že nemáš dostatek informací, že máš špatné informace a nebo ty informace co máš ignoruješ. 1B. Co se týče spolupráce Facebooku a Demagogu, tak ta opravdu nebezpečná není (tím spíš "velmi"). Pokud vím, tak ty příspěvky nemažou, pouze pod ně dávají disclaimer. Do teď to dělala nějaká "agentura", teď alespoň víš, ..

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (CajgonRP (27.6.2020 21:42) reagovat
Hnidopich original: máš nějaké příklady z nedávné doby?

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (nx2kRP (27.6.2020 21:41) reagovat
@Mem: přesně kvůli lidem s tímto smýšlením ("Co je a není dezinformace může být často velmi subjektivní") je dneska svět v takových sračkách, v jakých je.

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (Nasranej vopičákRP (27.6.2020 21:40) reagovat
Čuráček Cemper dostal funkci. A bude hůř B-)

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (Hnidopich original) (27.6.2020 21:02) reagovat
Problem s desinformacemi je ten, ze veci, ktere za ne byly pred nekolika malo lety prohlasovany, dnes uz musi priznavat i media...

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (Pasyket) (27.6.2020 20:58) reagovat
ministerstvo vojny -> min. obrany. Propaganda -> fact checking ;-)

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (GeorgethebestRP (27.6.2020 20:28) reagovat
Proč se lidi dohadují kvůli tomu co kdo kde řekl ? Ať si říká každý co chce v tom je svoboda projevu. A je jen na nás jestli tomu co onen člověk říká budeme věřit nebo ne. Tomu se zase říká svoboda myšlení. Víme ?

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (IngressRP (27.6.2020 20:24) reagovat
Proč demagoga nepřejmenují na ministerstvo pravdy?

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (MemRP (27.6.2020 20:24) reagovat
1) Co je a není dezinformace může být často velmi subjektivní. Tady to ale stanovuje partička aktivistů z Demagogu (což je velmi nebezpečné) jako oficiální službu pro Facebook (což je Zuckerbergova blbost a snad to bude motivovat více lidí hledat alternativní síť) 2) I dezinformaci/blbost může samozřejmě kdokoliv na základě svobody projevu šířit, cenzura je dle základní listiny práv a svobod nepřípustná

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (heheRP (27.6.2020 20:24) reagovat
nechápu proč sem taháte černochy, když tohle téma samotné je dost složité. dezinformace fungující protože jsou lidi líný přemýšlet. [odkaz]

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (heheRP (27.6.2020 20:18) reagovat
svoboda projevu je že můžete šířit i dezinformace, když jim někdo věří je to jeho chyba ale když někdo upozorňuje na dezinformace tak se to taky netýká svobody projevu , resp každý na to má nárok v rámci své svobody projevu.

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (RO) (27.6.2020 20:17) reagovat
"Fact-checking není cenzura" : Správně ( pokud není vynucován oficiální institucí) "Svoboda projevu neznamená šíření dezinformací" : nesmyslná věta, pravděpodobně bylo myšleno "neznamená svobodu šíření dezinformací". A tady je to samozřejmě nesprávně.

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (Wut!) (27.6.2020 20:04) reagovat
Ano, přesně jak říká (izak) ... Demagog takto několikrát dával mínusové body "nepohodlným" politikům za fakticky správné výroky, ale s drobnou číselnou chybou. A právě proto spousta lidí říká, že největší demagog je právě server demagog.

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (mi0RP (27.6.2020 19:58) reagovat
Ono hlavne sloboda prejavu skutočne neznamená šírenie dezinformácií, ale taktiež to neznamená, že šírenie dezinformácií nespadá pod slobodu prejavu. :D

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (izakRP (27.6.2020 19:57) reagovat
demagog hlavne lze ... kdyz reknete, ce cernosi jsou v USA problem, protoze pachaji 75% veskerte nasilne kriminality, tak vam reknou, ze lzete, ze pachaji jen 74.8% ... a uz vubec neresi co chtel clovek rict, tedy ze cernosi sjou v USA velky bezpecnosni problem

Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' Obrázek 'Demagog cz netusi co je svoboda slova' (nx2kRP (27.6.2020 19:55) reagovat
mínusáři jsou ti, co šíří dezinformace



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...