Odebírat
|
|
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda'
(cern0usek) RP (14.7.2020 9:25)
|
reagovat
|
Stunts byly(i) 3D. |
|
|
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda'
(MSG) RP (12.7.2020 1:31)
|
reagovat
|
Atarian: nie, je to tak / propediotika: nie je každý ako ty / vltava: tak to určite nie, moju prvú 3D hru na PC si pamätám veľmi dobre, lebo to bolo aj prvýkrát, keď som v živote videl notebook, na jeho displeji menšom ako majú dnešné mobily som hral nejaký simulátor vrtuľníka - mys Caneveral aj s raketou 8uholníkového pôdorysu... |
|
|
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda'
(P.) RP (11.7.2020 22:47)
|
reagovat
|
To je vlastně taky fakt. Tam něco jako voda neexistovalo, prostě to byl prostor s nulovou gravitací, kam bylo potřeba se odteleportovat. A myslim, že ten engine ne moc dobře zvládal teleportaci raket. |
|
|
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda'
(pc2005) (11.7.2020 22:36)
|
reagovat
|
Tak v Dukovi se teleportovalo i při skoku do vody, když dal člověk noclip a vyletěl z mapy (a měl god mode a novější engine, aby ho to nezabilo), tak měl pořád ten modrej odstín z toho podvodního sektoru i když byl pak kdekoliv jinde na levelu |
|
|
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda'
(vltava) (11.7.2020 13:48)
|
reagovat
|
Atarian: na PC byl první 3D fakt Descent. |
|
|
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda'
(propediotika) RP (11.7.2020 11:28)
|
reagovat
|
On netroli, on je len prijebany |
|
|
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda'
(Atarian) RP (11.7.2020 5:07)
|
reagovat
|
MSG: No, trolis pekne |
|
|
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda'
(MSG) RP (11.7.2020 4:19)
|
reagovat
|
Prvé 3D hry boli už na Amige, ale však dobre... A taký nebohý Marathon [odkaz] ktorý sa ovládal myšou, bol v sieťovej verzii už v 1994 a mal 2 samostatné klávesy na streľbu (napríklad ľavá a pravá brokovnica alebo guľomet a granátomet) mi pripravil veľa krušných chvíľ, kým som pochopil, miestnosť v tvare 8 s plochou podlahou sa v strede nepretínala... |
|
|
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda'
(Kalda) (10.7.2020 19:26)
|
reagovat
|
a co takovej vektorovej Battlezone z 1980? |
|
|
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda'
(Atarian) RP (10.7.2020 19:04)
|
reagovat
|
Ty vole, prej Descent...(1995).. uz deset let pred tim se delaly 3D hry.... ktera byla uplne prvni si netroufam rict... |
|
|
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda'
(44tops) RP (10.7.2020 18:50)
|
reagovat
|
1) jak se muze Robert Rosenberg kurwa vyznat v gamesách a 2) quake je herní legenda. Nicméně Descent byla ultra pařba. |
|
|
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda'
(ChaosPixel) RP (10.7.2020 17:16)
|
reagovat
|
[odkaz] |
|
|
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda'
(ChaosPixel) RP (10.7.2020 17:16)
|
reagovat
|
dle meho nazoru prvni opravdu 3D byl Descent |
|
|
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda'
(Zen:) RP (10.7.2020 16:43)
|
reagovat
|
StanoPK: a tady jde o kozy, nebo co? |
|
|
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda'
(StanoPK) (10.7.2020 13:30)
|
reagovat
|
Tomu sa hovori zozrat to aj s navijakom, len jeden napisal ze mala dobre kozy |
|
|
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda'
(,,) (10.7.2020 12:18)
|
reagovat
|
Ale prdlajs dvě mapy. Prostě ta místnost byla o kus vedle. Jinak v Duke Nukem 3D se mohly místnosti klidně i překrývat, žádný problém, viděl jsi vždy jen tu, ve které jsi byl, a ty, do kterých bylo vidět z této. Vykreslovat místnosti nad sebou uměl až Shadow Warrior (ale pořád byly reálně vedle sebe), a Blood. Duke Nukem to vykreslovat neuměl. Pokud někde byl nějaký můstek či lávka, byl to vodorovně položený sprite. |
|
|
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda'
(P.) RP (10.7.2020 11:38)
|
reagovat
|
Duken místnosti nad sebou umožňoval, ale řešil to pomocí dvou map a teleportů např. ve dveřích/oknech. Myslím, že zrovna ta tajná místnost i byla takhle přilepená. |
|
|
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda'
(xpress) (10.7.2020 11:17)
|
reagovat
|
Tak 3D byl i legendární Novell NetWars... |
|
|
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda'
(Ježkovy soči) RP (10.7.2020 10:43)
|
reagovat
|
Ale kozy má fakt dobrý. |
|
|
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda'
(cowee) RP (10.7.2020 10:33)
|
reagovat
|
Co Alone in the Dark (1992) ? |
|
|
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda'
(Kapusta42) (10.7.2020 10:07)
|
reagovat
|
itemy a nepriatelov so spritami , ale zase komplet 3d aj s pohladom hore/dole mala Ultima Underworld. vydana este pred doomom.
|
|
|
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda'
(Filipes) RP (10.7.2020 9:17)
|
reagovat
|
A já si vždycky myslel, že první FPS hra, ve které byla skutečná 3D grafika (tedy ne jednoduchá vektorová, ale s bitmapama na plochách) byl Descent: [odkaz] |
|
|
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda'
(Roumen) R (10.7.2020 9:16)
|
reagovat
|
kierenn: Tajna mistnost byla v patre, ale pod ni nic nebylo. Stejne jako na konci u stropu, kam se letelo jetpackem. Duke umel "opravdove" patro mostem, tedy spritem polozenym vodorovne. Ale dve mistnosti nad sebou neumoznoval. |
|
|
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda'
(op) RP (10.7.2020 9:01)
|
reagovat
|
To je blbost, doom bol 3d, akurat mal obmedzenu geometriu, aby to pri tom jednoduchuckom raytracingu co pouzival na zobrazovanie levelu zvladal. Sprajty boli predmety a nepriatelia.. |
|
|
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda'
(kierenn) RP (10.7.2020 8:53)
|
reagovat
|
Co znamenají patra nad sebou? V Dukenovi si pamatauju hned ze začátku tajnou místnost v patře a i konec, ke kterýmu se doletělo jetpackem. |
|
|
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda'
(P.) RP (10.7.2020 8:28)
|
reagovat
|
Zen: přesně, viděl jsem o Doomovi i nějakej dokument. Co tam všechno bylo za nápady a optimalizace by dneska vyšlo asi na sto her. Ad Duken .. ten taky měl 2D sprity a neumožňoval patra nad sebou. Na pár místech sice byly, ale tam se to ojebávalo pomocí teleportů a lepením scén. |
|
|
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda'
(Zen:) RP (10.7.2020 8:01)
|
reagovat
|
change my mind, u Wolfa jsem to věděl, ale ten Doom... najednou jsem se na něj začal dívat tak s nějak větší úctou. V té době to bylo o umění programátorů ojebat slabý HW tak, aby dosáhli nějaké výjimečnosti, teď stačí nabrat bandu opic, co hru slepí v nějakém komerčním enginu a mrdnou na "store". |
|
|
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda'
(DzzD) (10.7.2020 7:56)
|
reagovat
|
serepes: Terminator: Future Shock byla tušim taky prvni FPS hra která dovolovala hráči použivat myš. Oba dily byly skvělé, škoda že už se na ně zapomělo. |
|
|
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda'
(Roumen) R (10.7.2020 7:53)
|
reagovat
|
Driller byl super, ale ve vetsich mistnostech mel 0.5FPS. |
|
|
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda'
(trada) (10.7.2020 7:51)
|
reagovat
|
lister za mlada? |
|
|
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda'
(Bundášik) RP (10.7.2020 7:51)
|
reagovat
|
První 3D hrou byl v roce 1987 Driller.
[odkaz] |
|
|
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda'
(serepes) (10.7.2020 7:46)
|
reagovat
|
Quake jo? nebyl to náhodou Terminátor: Future Shock? |
|
|
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda'
(Cajgon) RP (10.7.2020 7:45)
|
reagovat
|
První Unreal vyšel až dlouho po Quake |
|
|
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda'
(lJb1upSSBL) RP (10.7.2020 7:34)
|
reagovat
|
A co unreal? |
|
|
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda'
(kjgjjfhdlk;kytereetr) (10.7.2020 7:33)
|
reagovat
|
Duke Nukem 2.5D |
|