TechSvět  |  MotorGuru  |  HobbyDeník  |  ČasProŽeny  |  MyMuži  |  Pravda24  |  VipShow  |  ČasProBydlení  |  NeposlušnéTlapky  |  ByznysDeník





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Sedmdesátdevět:
   


Odebírat

Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (cern0usekRP (14.7.2020 9:25) reagovat
Stunts byly(i) 3D.

Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (MSGRP (12.7.2020 1:31) reagovat
Atarian: nie, je to tak / propediotika: nie je každý ako ty / vltava: tak to určite nie, moju prvú 3D hru na PC si pamätám veľmi dobre, lebo to bolo aj prvýkrát, keď som v živote videl notebook, na jeho displeji menšom ako majú dnešné mobily som hral nejaký simulátor vrtuľníka - mys Caneveral aj s raketou 8uholníkového pôdorysu...

Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (P.RP (11.7.2020 22:47) reagovat
To je vlastně taky fakt. Tam něco jako voda neexistovalo, prostě to byl prostor s nulovou gravitací, kam bylo potřeba se odteleportovat. A myslim, že ten engine ne moc dobře zvládal teleportaci raket.

Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (pc2005) (11.7.2020 22:36) reagovat
Tak v Dukovi se teleportovalo i při skoku do vody, když dal člověk noclip a vyletěl z mapy (a měl god mode a novější engine, aby ho to nezabilo), tak měl pořád ten modrej odstín z toho podvodního sektoru i když byl pak kdekoliv jinde na levelu :-D

Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (vltava) (11.7.2020 13:48) reagovat
Atarian: na PC byl první 3D fakt Descent.

Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (propediotikaRP (11.7.2020 11:28) reagovat
On netroli, on je len prijebany

Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (AtarianRP (11.7.2020 5:07) reagovat
MSG: No, trolis pekne :)

Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (MSGRP (11.7.2020 4:19) reagovat
Prvé 3D hry boli už na Amige, ale však dobre... A taký nebohý Marathon [odkaz] ktorý sa ovládal myšou, bol v sieťovej verzii už v 1994 a mal 2 samostatné klávesy na streľbu (napríklad ľavá a pravá brokovnica alebo guľomet a granátomet) mi pripravil veľa krušných chvíľ, kým som pochopil, miestnosť v tvare 8 s plochou podlahou sa v strede nepretínala...

Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (Kalda) (10.7.2020 19:26) reagovat
a co takovej vektorovej Battlezone z 1980?

Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (AtarianRP (10.7.2020 19:04) reagovat
Ty vole, prej Descent...(1995).. uz deset let pred tim se delaly 3D hry.... ktera byla uplne prvni si netroufam rict...

Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (44topsRP (10.7.2020 18:50) reagovat
1) jak se muze Robert Rosenberg kurwa vyznat v gamesách a 2) quake je herní legenda. Nicméně Descent byla ultra pařba.

Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (ChaosPixelRP (10.7.2020 17:16) reagovat
[odkaz]

Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (ChaosPixelRP (10.7.2020 17:16) reagovat
dle meho nazoru prvni opravdu 3D byl Descent

Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (Zen:RP (10.7.2020 16:43) reagovat
StanoPK: a tady jde o kozy, nebo co?

Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (StanoPK) (10.7.2020 13:30) reagovat
Tomu sa hovori zozrat to aj s navijakom, len jeden napisal ze mala dobre kozy :)

Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (,,) (10.7.2020 12:18) reagovat
Ale prdlajs dvě mapy. Prostě ta místnost byla o kus vedle. Jinak v Duke Nukem 3D se mohly místnosti klidně i překrývat, žádný problém, viděl jsi vždy jen tu, ve které jsi byl, a ty, do kterých bylo vidět z této. Vykreslovat místnosti nad sebou uměl až Shadow Warrior (ale pořád byly reálně vedle sebe), a Blood. Duke Nukem to vykreslovat neuměl. Pokud někde byl nějaký můstek či lávka, byl to vodorovně položený sprite.

Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (P.RP (10.7.2020 11:38) reagovat
Duken místnosti nad sebou umožňoval, ale řešil to pomocí dvou map a teleportů např. ve dveřích/oknech. Myslím, že zrovna ta tajná místnost i byla takhle přilepená.

Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (xpress) (10.7.2020 11:17) reagovat
Tak 3D byl i legendární Novell NetWars...

Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (Ježkovy sočiRP (10.7.2020 10:43) reagovat
Ale kozy má fakt dobrý.

Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (coweeRP (10.7.2020 10:33) reagovat
Co Alone in the Dark (1992) ?

Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (Kapusta42) (10.7.2020 10:07) reagovat
itemy a nepriatelov so spritami , ale zase komplet 3d aj s pohladom hore/dole mala Ultima Underworld. vydana este pred doomom.

Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (FilipesRP (10.7.2020 9:17) reagovat
A já si vždycky myslel, že první FPS hra, ve které byla skutečná 3D grafika (tedy ne jednoduchá vektorová, ale s bitmapama na plochách) byl Descent: [odkaz]

Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (RoumenR (10.7.2020 9:16) reagovat
kierenn: Tajna mistnost byla v patre, ale pod ni nic nebylo. ;) Stejne jako na konci u stropu, kam se letelo jetpackem. Duke umel "opravdove" patro mostem, tedy spritem polozenym vodorovne. Ale dve mistnosti nad sebou neumoznoval.

Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (opRP (10.7.2020 9:01) reagovat
To je blbost, doom bol 3d, akurat mal obmedzenu geometriu, aby to pri tom jednoduchuckom raytracingu co pouzival na zobrazovanie levelu zvladal. Sprajty boli predmety a nepriatelia..

Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (kierennRP (10.7.2020 8:53) reagovat
Co znamenají patra nad sebou? V Dukenovi si pamatauju hned ze začátku tajnou místnost v patře a i konec, ke kterýmu se doletělo jetpackem.

Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (P.RP (10.7.2020 8:28) reagovat
Zen: přesně, viděl jsem o Doomovi i nějakej dokument. Co tam všechno bylo za nápady a optimalizace by dneska vyšlo asi na sto her. Ad Duken .. ten taky měl 2D sprity a neumožňoval patra nad sebou. Na pár místech sice byly, ale tam se to ojebávalo pomocí teleportů a lepením scén.

Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (Zen:RP (10.7.2020 8:01) reagovat
change my mind, u Wolfa jsem to věděl, ale ten Doom... najednou jsem se na něj začal dívat tak s nějak větší úctou. V té době to bylo o umění programátorů ojebat slabý HW tak, aby dosáhli nějaké výjimečnosti, teď stačí nabrat bandu opic, co hru slepí v nějakém komerčním enginu a mrdnou na "store".

Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (DzzD) (10.7.2020 7:56) reagovat
serepes: Terminator: Future Shock byla tušim taky prvni FPS hra která dovolovala hráči použivat myš. Oba dily byly skvělé, škoda že už se na ně zapomělo.

Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (RoumenR (10.7.2020 7:53) reagovat
Driller byl super, ale ve vetsich mistnostech mel 0.5FPS.

Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (trada) (10.7.2020 7:51) reagovat
lister za mlada?

Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (BundášikRP (10.7.2020 7:51) reagovat
První 3D hrou byl v roce 1987 Driller. [odkaz]

Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (serepes) (10.7.2020 7:46) reagovat
Quake jo? nebyl to náhodou Terminátor: Future Shock?

Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (CajgonRP (10.7.2020 7:45) reagovat
První Unreal vyšel až dlouho po Quake

Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (lJb1upSSBLRP (10.7.2020 7:34) reagovat
A co unreal?

Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (kjgjjfhdlk;kytereetr) (10.7.2020 7:33) reagovat
Duke Nukem 2.5D



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...