Air_Travel.jpg
(Joba) (29.4.2018 14:52)
|
Kéž by ČR měla pořádnou síť vysokorychlostních tratí pro vlaky. Docela fajn ubíhá trasa Praha-Ostrava. Celkem ujde i kousek na trati Plzeň - Praha, než se dojede do Berouna. Pak se to začne klikatit podél řeky a veškerá efektivita cestování je v pr... |
|
Air_Travel.jpg
(/.) (8.6.2011 7:22)
|
Pan X: kolo je dobry do center mest ve spicce. staci parkrat slapnout a to co jedes autem 45minut mas na kole pri trose praseni jak motorkari na zelenou vlnu za 8minut. |
|
Air_Travel.jpg
(/.) (8.6.2011 7:20)
|
rek: znamy boty bere primo z ebay, protoze nez obehne obchody a nenajde nic jen se nasere, tak radsi riskne jedno postovny na vraceni zpatky. zatim vracel akorat jedny sportovni. zbytek mu vsechno sedelo na prvni pokus. |
|
Air_Travel.jpg
(Pan X) RP (8.6.2011 0:46)
|
PS: a kdo byl v Německu, jistě zná tu jejich dokonalost zvanou "příměstskej vlak", což je kombinace vlaku, tramvaje a metra. Mimo město to jezdí nad zemí, v centru to sjede pod zem a jede to jako metro. Díky tomu se dostaneš i z tý největší prdele do centra během chvilky. Zvyklej na tu naši "mhd" jsem byl nejdřív dost skeptickej, ale potom jsem nestačil zírat. |
|
Air_Travel.jpg
(Pan X) RP (8.6.2011 0:41)
|
Paia: přesný. Autobusy jsou dobrý jen pro MHD nebo jako doprava pro školáky a důchodce z Horní Dolní. Jezdit 20+ km autobusem je vyloženě utrpení. Vlaky jasně vedou, potom jsou auta (a to říkám jako nadšenej řidič, kterej projel půlku Evropy autem), pak letadla, pak hodně dlouho nic, pak autobusy, pak zase hodně dlouho nic a pak kola a podobný hovadiny |
|
Air_Travel.jpg
(Fourtytwo) RP (8.6.2011 0:39)
|
so true... a proto vzdycky nastupuju zchlastanej, aby mi to bylo jedno |
|
Air_Travel.jpg
(rek) RP (7.6.2011 22:38)
|
no to je se vsim, krome me znam sedm lidi z okoli, kteri maj trinactku hnatu...a co boty...clovek aby se posral nez neco najde |
|
Air_Travel.jpg
(jj) (7.6.2011 22:10)
|
Mesuge: jj, to je uz soucasnost, jen je potreba si priplatit. |
|
Air_Travel.jpg
(Paia) RP (7.6.2011 21:55)
|
nechtěli akceptovat, že se populace postupně zvyšuje, že už nejsme takoví prckové, jako dřív, jenže oni snad furt počítaj se starejma statistikama, kde maj průměrný výšky pro chlapy 165 cm a pro baby 150 cm či co...
takže když dneska jedu busem, můžu sedět akorát úplně vepředu vpravo, nebo hned za prostředníma dveřma vpravo, prostě tam, kde není přede mnou sedačka nebo nějaký svislý panel, nebo naopak úplně vzadu na pětisedačce uprostřed |
|
Air_Travel.jpg
(Paia) RP (7.6.2011 21:52)
|
je to děs, v letadle (TU-154 Aeroflot) jsem seděl poprvý a naposled v roce 1983 (to mi bylo čerstvě 15), neměl jsem ještě ani současných 186 cm, a přesto ty 2x2 hodiny letu bylo pro mě utrpení, poněvadž jsem se tam do toho miniprostůrku mezi sedačkama prostě nevešel (mám asi stehenní kosti delší, než je zdrávo), to i v našich tehdejších dálkových autobusech Karosa to bylo lepší...
řekl bych, že v současných autobusech je to ještě horší, že je v nich ještě míň místa než dřív, jako kdyby výrobci---pokrač--- |
|
Air_Travel.jpg
(rek) RP (7.6.2011 21:14)
|
ryanair maji v letadel 12 dobrych mist ty, kudy vedou unikovy cesty, cestou na kanary jsem tam sedel a pohodicka - c estou zpatky jsem sedel napasovanej v tech normalnich...pro 195cm vysokyho cloveka je to skvely zazitek |
|
Air_Travel.jpg
(CN) (7.6.2011 20:35)
|
Ruinair.. jednou, never more.. |
|
Air_Travel.jpg
(xz) RP (7.6.2011 20:31)
|
Ryanair? |
|
Air_Travel.jpg
(.) (7.6.2011 19:25)
|
tolik mista v economy pred koleny neni u zadne aerolinky. keda by mel clovek metr ctyricet a pak ale zase nesedi vyska operky a hlavy |
|
Air_Travel.jpg
(:)) (7.6.2011 19:18)
|
plain =/ plane, moran |
|