rano v praze 19.09.2011 
Obrázek rano v praze
only red.lines matter flastenecke lypido zachraneno Enough-musk-is-enough IT dinosauri Career change cyklus ruske propagandy
Komentáře (31) Komentovat Nezobrazovat

rano_v_praze.jpg (kamerovej cvok-) (31.10.2011 20:38)
kecáte,jakákoliv kombinace je vyloučena předem,kameraman lže,policie taky,proč?aby měli co kvákat vv novinách,co furt mají dávat v telce,prachy...

rano_v_praze.jpg (kamerovej cvok-) (31.10.2011 20:36)
část tramvaje je nehnutá,ta je odmrštěním odhozena na bok/oni,voli/----koleje jsou podsunutím brzdy --brzda rovná se lasserový ochlazující ,čili zmrazující systém,kdy se tře jedině vole tvůj mozek...dělaj si z vás prdel..

rano_v_praze.jpg (kamerovej cvok-) (31.10.2011 20:33)
co ty vole může vytrhnout koleje je tvůj blbej mozek v tvém obrazovém pojetí--víš vůbec,co je to plynová automatická hybná páka/laser,/?

rano_v_praze.jpg (koleje a i troleje-) (31.10.2011 20:31)
mají brzdnou dráhu třicet metrů-/lže-/ brzda jest okamžitě v provozu,foto-buněčný llaserový systém/dej to jim,a voni ti to zprzněj,dělaj chytrý/.

rano_v_praze.jpg (narkoman-dušan-) (31.10.2011 20:29)
je stejnej jako on,má najeto tisíce adrenalinu v trávě,klidně mně vemou,mám tam tátu šéfaa,vole!

rano_v_praze.jpg (VáclavRP (20.9.2011 20:15)
C: Som rád, že to nemusím písať ja.

rano_v_praze.jpg (cern0usekRP (20.9.2011 11:55)
Prave to jsem rikal uz na zacatku, ze mi to neprijde jako vysledek "nedobrzdeni"..

rano_v_praze.jpg (pletiplot) (20.9.2011 8:45)
Prázdná tramvaj má brzdnou dráhu při 55 km/h 85 m při dobrých podmínkách, v pondělí dobré podmínky nebyly, pršelo. Podle té deformace to byl náraz v pořádné rychlosti, osobně tipuju, že vůbec nebrzdil, možná byl mrtvý nebo v bezvědomí už před nárazem.

rano_v_praze.jpg (CRP (19.9.2011 21:08)
pokr. Autobus samozrejme zabrzdi o par metrov skor, ale ziadne sane, neuveritelne dlhe brzdne drahy, atd. nie su, melies kraviny.

rano_v_praze.jpg (CRP (19.9.2011 21:07)
hnidopich: Unsuccessful troll is unsuccessful. Ze o tom vies absolutne trt svedci uz len to, ze si prvu vetu zacal tym, ze elektricka ma 30 ton. A co ako? Rovnako ako zavisi hybnost a pohybova energia linearne od hmotnosti, tak isto linearne od nej zavisi aj trecia sila. Napriklad u vlaku preto staci pri vypocte normativov pocitat s abstraktnou jednotkou "brzdiace percenta". A kov vs. kov sice nema velky sucinitel trenia, ale prave kolajnicova brzda zvysuje hmotnost, pre ktoru sa sucinitel pocita.

rano_v_praze.jpg (Hnidopich) (19.9.2011 20:48)
Hnidopich s malym: No prave, na nedobrzdil to byla moc velka supa, takze spis "vubec nebrzdil" - ale jestli neslo nebo nemohl... Gembler: Neprehanej. Radsi si najdi na Youtube testy brzdeni, co delal DPP.

rano_v_praze.jpg (B) (19.9.2011 19:58)
Když byla ta slavná nehoda v Ostravě tvrdil tramvaják že do poslední chvíle brzdil manuálně protože to brzdí víc než záchranná brzda... Nebo tak nějak. Byly to T3 a ty snad elektromagnety mají ne? Přesto se srazily.

rano_v_praze.jpg (.:Gembler:.RP (19.9.2011 18:32)
ale prd. tramvaj nikam neklouže. ta kolejová brzda je schopná vytrhnout koleje, navíc ta čast tramvaje se pak přicucne ke kolejím a tramvaj pak ujede sotva metr

rano_v_praze.jpg (hnidopich) (19.9.2011 18:13)
Tohle podle obrazku vypada, ze ten predni (vpravo) ze zastavky odjizdel (to za tim zabradlim skutecne je zastavka), a ten zadni nedobrzdil. Proc, a v jake rychlosti konkretne, a jestli vubec brzdil, to jsou zatim ciste spekulace - ale pry (podle agentury JPP - jedna Pani Povidala) ta zadni tram projela uz predchozi zastavku, takze nelze vyloucit zdravotni indispozici ridice nebo technickou poruchu.

rano_v_praze.jpg (cern0usekRP (19.9.2011 18:01)
Pardon, prekouk jsem se, mozna to neni v zastavce.. Ale i tak tomu dost dobre nerozumim.

další...