kdyz_otocite_startovaci_kabely_1.jpg
(stanďour) RP (14.11.2011 2:14)
|
no nevím ale ty dvě auta nahože mohou mít za následek i dvě ženský...tyhle "kabely" se při 24V rospálí do oranžova a začnou zapalovat vše klem sebe |
|
kdyz_otocite_startovaci_kabely_1.jpg
(Beam) RP (14.11.2011 2:08)
|
Správnej elektrikář se pozná tak, že má pořádný kabeli a vyzná se v problematyce. |
|
kdyz_otocite_startovaci_kabely_1.jpg
(stanďour) RP (14.11.2011 2:05)
|
[odkaz] |
|
kdyz_otocite_startovaci_kabely_1.jpg
(stanďour) RP (14.11.2011 2:04)
|
ale prlačky pánové, Vyrovnávací proudy nejsou sror žádně pokud neni jedna z baterií vadná v podobě vyzkratovaného článku, baterie hořet nezačne nemá důvod, pořádný kabeli se daj jedině vyrobit a já jako elektrikář vím o čem mluvím, připojování kostry na moto se provádí proto aby se nejiskřilo u baterie z důvodů vznícení HHO z baterie, koukněte na svarbarbazar.cz tam je tato problematyka polopaticky rozepsaná |
|
kdyz_otocite_startovaci_kabely_1.jpg
(no_-_name) (13.11.2011 13:02)
|
Ty kabely jsou krásně popsaný tady. Člověk znalý se tomu jen směje a člověk neznalý si je koupí a pak brečí http://www.svarbazar.cz/phprs/view.php?cisloclanku=2008022801 Jednou jsem někomu přes tyhle úchylokabely auto startoval, ohřály se pěkně ale jinak prd, dvacet minut jsme čekali než se baterka pacienta aspoň trochu dobije...
|
|
kdyz_otocite_startovaci_kabely_1.jpg
(webspy) RP (13.11.2011 11:53)
|
no většinou to píšou tak, že se to jen doporučuje (jen na idnesu, že se to musí)... |
|
kdyz_otocite_startovaci_kabely_1.jpg
(Thomaas) (13.11.2011 11:52)
|
Smrtici pruser vedouci k dusledkum na fotce je kombinace smejdovych kabelu a netrpelivych ridicu. Mezi akumulatory tece prvni 1-2 minuty dosti znacne vyrovnavaci proudy, ktere dovedou tenke kabely docela nazhavit. Kdyz pak zacne nejaky blb v te chvili jeste startovat, tak to kabely uz proste neunesou, roztavi se izolace, dojde ke zkratu a pak uz kabely neodpojis, zacne horet baterka a pomuzou jen hasici... |
|
kdyz_otocite_startovaci_kabely_1.jpg
(Thomaas) (13.11.2011 11:48)
|
2) Vuz ktery nam chce pomoct musi mit nastartovan motor. Pak propojime nejdriv kladne poly (tedy + na +, pak zapojime kabel na zaporny pol baterky nastartovaneho auta a nakonec na vybitou baterku.
3) Po propojeni baterek je nutno POCKAT 1-2 minuty, aby se v baterkach srovnalo napeti a baterka startovaneho vozu se vzpamatovala. Az PAK se muze startovat. Doporucuju, aby ridic nastartovaneho vozu mirne pridal plyn a pak startoval vuz s vybitou baterkou |
|
kdyz_otocite_startovaci_kabely_1.jpg
(Thomaas) (13.11.2011 11:45)
|
Delal jsem kdysi u asistencni sluzby a startoval kabely desitky aut, pokazde bez problemu. Je ale potreba dodrzet tri zasady:
1) zaklad je mit kvalitni kabely, ne smejd ze supermarketu, ktery ma uvnitr tluste buzirky kabel 1mm silny. To se pak taveni kabelu a horicim autum nemuze nikdo divit. Kvalitni kabel ale nestoji 250,- v akci, ale tak pres tisicovku a nekupuje se v hypermarketu. |
|
kdyz_otocite_startovaci_kabely_1.jpg
(M.I.R.) RP (13.11.2011 10:56)
|
Také jsem to četl s tou kostrou, ale nikdy jsem to nepraktikoval, vždy z baterky na baterku. Z běžícího automobilu plus na plus neběžícího a poté mínus z neběžícího na mínus běžícího a vždy bez problémů, maximálně drobné jiskřičky při odpojování. |
|
kdyz_otocite_startovaci_kabely_1.jpg
(Mem) RP (13.11.2011 10:51)
|
O tom připojování (-) na kostru slýchám taky, ale v papírovém návodu ke kabelům co mám já se mluví jen o propojení akumulátorů, tak teď čím se řídit, návodem nebo těmihle tipy?. Každopádně startoval jsem takhle cizí fáčko (propojené napřímo akumulátory) a v pohodě, jiskřilo to až když jsme kabely za chodu odpojili |
|
kdyz_otocite_startovaci_kabely_1.jpg
(HyneX) RP (13.11.2011 8:38)
|
To znám, to se mi stane úplně vždycky, když startuju kabelama. |
|
kdyz_otocite_startovaci_kabely_1.jpg
(M.I.R.) RP (13.11.2011 1:23)
|
fake - jo úplně vymlácená baterka umí udělat pěknou paseku. Jsem jednu vyndal z auta, který stálo tři čtvrtě roku na dvoře a na nabíjčce vždycky vyletěla pojistka. Pomohlo až nastartovat auto kabelama, udělat pár koleček kolem bloku a pak teprv dát na nabíječku |
|
kdyz_otocite_startovaci_kabely_1.jpg
(fake) (13.11.2011 0:54)
|
Jeste parametry alternatoru:
http://www.kvautosprint.cz/magneton-startery.htm
On ten favous nemusi byt az tak slaby. |
|
kdyz_otocite_startovaci_kabely_1.jpg
(fake) (13.11.2011 0:49)
|
Zilin> rekl bych, ze jsi mel tu baterku prilist vycucanou, to svetla umi.
Nizke napeti na baterii ->vysoky odpor -> velke proudy, takze jsi asi mel spis 5 min nabijet baterii a startovat az posleze, ono to je asi docela zahul kdyz mas pokles napeti na prechodovych odporech, buhvijakych kabelech, baterii a jeste startujes.
A ten smrad? To mohlo byt necistota na kontaktech, spatne usazene svorky... |
|