how_to_get_technical_support.jpg
(cpy) RP (3.3.2014 13:56)
|
Aspon debilkom ma logy prihlasovania modemu, takze nadiktujem prihlasovacie udaje a ani restartovat netreba. |
|
how_to_get_technical_support.jpg
(safdasfda) (17.5.2013 10:43)
|
Nejlepší je na technické podpoře umístit IVR, ve kterém necháte automat říct, ať zařízení restartují. |
|
how_to_get_technical_support.jpg
(skylajner) RP (22.4.2013 0:21)
|
what about that indefinite particle |
|
how_to_get_technical_support.jpg
(H2SO5) RP (15.11.2011 20:41)
|
Dexte, can be, but if you state a simple fact without any time reference whatsoever, you can quite easily use present simple |
|
how_to_get_technical_support.jpg
(Dexte) (15.11.2011 17:53)
|
The phrase has been used a gazillion times... |
|
how_to_get_technical_support.jpg
(H2SO5) RP (15.11.2011 12:05)
|
Vincenzo, fool, right, but the joke is on you
Have you tried turning it off and on again. If you want to quote, do it correctly (the phrase is used a gazillion times) and use proper grammar - try to / try +ing |
|
how_to_get_technical_support.jpg
(Vincenzo) RP (15.11.2011 11:56)
|
@H2SO5: IT Crowd, fool |
|
how_to_get_technical_support.jpg
(H2SO5) RP (15.11.2011 11:24)
|
Vincenzo, seriously? You see, grammar is very important to the Nazi Party |
|
how_to_get_technical_support.jpg
(Vincenzo) RP (15.11.2011 10:14)
|
Have you tried to turn it off and turn it on again? |
|
how_to_get_technical_support.jpg
(SirIndy) RP (15.11.2011 9:32)
|
Wtf, presne pri otvirani obrazku mi spadnul net, coz se mi stane tak jednou za tyden |
|
how_to_get_technical_support.jpg
(vecernik) RP (15.11.2011 9:24)
|
pana_ruplahlava - uz tolikrat jsem se setkal s tim, ze uzivatel tvrdil, ze restart provedl a pritom ho neprovedl (protoze po dalsim restartu to najednou zazracne fungovalo), ze bezproblemu chapu proc to lidi na technicky podpore rikaj.
Zakaznici/uzivatele si asi myslej, ze kdyz reknou ze vsecko udelali, tak operator zmackne zelene tlacitko "opravit problem" a bude vse v poradku. |
|
how_to_get_technical_support.jpg
(Silne veriaci) (15.11.2011 9:21)
|
Musite si uvedomit ze na ten support volaju casto uplny trotli. Prinutit uzivatela k dalsiemu restartu je preto uplne v poriadku. Navyse mam pocit ze oni nejakym sposobom sleduju nabeh modemu po restarte. Ja som s ich supportom spokojny, vzdy mi pomohli (aj ked som to casto nepotreboval). Mozno som mal len stastie ale sedel tam schopny chlapik. |
|
how_to_get_technical_support.jpg
(Pana_Ruplahlava) RP (15.11.2011 9:18)
|
volejte na UPC: restartujte modem...
už jsem to udělal
tak ho restartujte ještě jednou...
atp... |
|
how_to_get_technical_support.jpg
(vtech) (15.11.2011 9:11)
|
presne |
|
how_to_get_technical_support.jpg
(Kasuha) (15.11.2011 9:11)
|
Zeptal bych se ho jak se mu podarilo spustit windows update kdyz mu nejede internet. |
|