Silni_borci_17-12-2011.jpg
(sumy) (19.12.2011 11:25)
|
to glhfak: a to ty ulíky ještě zvedneš maximálně přitlačenim ocasu, né za vrtuli(leda by člověk fakt bejčil) on podvozek je dost za težištěm-vždyť by se jinak nedalo ani pojíždět |
|
Silni_borci_17-12-2011.jpg
(Kott02) (18.12.2011 10:20)
|
nn cigani a nesou to do sběru. |
|
Silni_borci_17-12-2011.jpg
(mitch) (18.12.2011 0:28)
|
napadl vas fake somari? |
|
Silni_borci_17-12-2011.jpg
(69) (18.12.2011 0:20)
|
Vole tak vyměňujou píchlý kolo, nikdo neřiká že zvedají letadlo z nudy |
|
Silni_borci_17-12-2011.jpg
(glhfak) (17.12.2011 23:28)
|
OmeGa - to je sice pravda, ale takto zdvihnut zdvihnes maximalne nejakeho Foxa/CTLS/Dynamik alebo iny ultralight, nie 4 motorovu niekolko tonovu masinu |
|
Silni_borci_17-12-2011.jpg
(OmeGa) RP (17.12.2011 22:20)
|
co to ma spolocne s kvalitou?
lietadlo je dobre vyvazene, tazisko ma byt presne nakridlach, kde je samozrejme aj hlavny podvozok. snad na tie male kolesa nechces zavesit vacsiu vahu ako je potrebne. tam ide iba o manevrovanie a aby sa neprevratilo.. |
|
Silni_borci_17-12-2011.jpg
(Los Cojones) (17.12.2011 21:04)
|
Inu, sovetska kvalita aplikovana v akci! |
|
Silni_borci_17-12-2011.jpg
(dvacetdva) (17.12.2011 20:31)
|
nejspis zezadu zatizene, odstavene nekde na letisti, anebo shotofop |
|
Silni_borci_17-12-2011.jpg
(potas) RP (17.12.2011 20:25)
|
a teď utíkej, ať to letí |
|