skyrim_logic_seems_legit_I.jpg
(tralalacek) (13.3.2012 0:29)
|
tak to nepouzivejte pokud vam to vadi ... zdechnete protoze ani v blbe hre nedokazete prezit |
|
skyrim_logic_seems_legit_I.jpg
(Gull) (13.3.2012 0:23)
|
Jj to je všude ... jak v FPS ... kolem lítaj realistický ruce a nohy a rozprskávají se o realistické stromy ale stačí lékárnička a být polomrtvý a najednou seš zdravej jak ryba |
|
skyrim_logic_seems_legit_I.jpg
(ramirez) (12.3.2012 22:27)
|
1. je to hra 2. je to určitý typ hry, nelíbí ? bežte hrát svoje nesmyslné cipoviny panicové 3. Fck U All .... Skyrim je skvělý. |
|
skyrim_logic_seems_legit_I.jpg
(lojza) (12.3.2012 21:43)
|
zahrajte si mmo, tam není protivník počítač co počká až si prohrabete inventář |
|
skyrim_logic_seems_legit_I.jpg
(Origin) (12.3.2012 21:43)
|
Gothic, S.T.A.L.K.E.R. |
|
skyrim_logic_seems_legit_I.jpg
(Japrece) (12.3.2012 21:39)
|
Tohle instantni healovi ve hrach absolutne srazi obtiznost. |
|
skyrim_logic_seems_legit_I.jpg
(Manslayer) RP (12.3.2012 21:36)
|
hej v gothicu to zral v realnom case a cez boj sa clovek nemal sancu healnut... |
|
skyrim_logic_seems_legit_I.jpg
(fix-cz) RP (12.3.2012 21:29)
|
You are never alone ... in a dungeon |
|
skyrim_logic_seems_legit_I.jpg
(Inseminator) (12.3.2012 21:20)
|
Proto jsou tohle sracky, co jsou jen ztrata casu nebo denni vypln pro forever alony |
|
skyrim_logic_seems_legit_I.jpg
(Head) RP (12.3.2012 21:18)
|
Nerealny to mozna je, ale v prvnim Zaklinaci me ta chvilka nez ten lektvar vypil par smrti stala. A ve dvojce to pro jistotu domrvili uplne. |
|
skyrim_logic_seems_legit_I.jpg
(Sealinne) RP (12.3.2012 21:13)
|
Colombo: +1 ....Přesně tak to fachá všude... |
|
skyrim_logic_seems_legit_I.jpg
(SirIndy) RP (12.3.2012 21:12)
|
Ze se to stopne pri prolezani inventare by ani tak nevadilo, ale ze stihne sezrat nekolik desitek kusu potravin behem boje uz je kapku nerealne |
|
skyrim_logic_seems_legit_I.jpg
(Colombo) (12.3.2012 21:07)
|
óóh, omh, Skyrim, jasně, nikde jinde, jako ve všech klasických oldschool RPG, to nebylo, vůbec!
Obecně se mi líbil více Morrowind, kde byl klasický nekonzolový, takže funkční, systém inventáře. A tyhle věci tam byly naprosto přirozené. Nebo nahození inventáře k zlikvidování pádu, takže když člověk spadl z velké výšky a nahodil inventář, nezabilo ho to.
Ale co? Tohle jsou samozřejmě WTF momenty. Ano, u konzolovky, u koridoidní hry jsou to opravdu WTF momenty.
Ale u sandbox hry? |
|