Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg
(vecernik) RP (19.2.2014 12:47)
|
Tak to se docela divim, ze se to v brne dokazalo rozhejbat, tedy spis - ze meli kam couvnout. Protoze zrovna u hlavaku musely za zminene "Zaseknute" saliny ihned prijet dalsi, ktere jim blokovaly cestu zpet... (coz koneckoncu muze byt duvodem zdrzeni - nez se domluvili a cela rada couvla tak to asi chvilku trvalo |
|
Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg
(Vale) (13.5.2012 17:45)
|
přesně tohle sem viděl v brně na hlavasu.. než někomu došlo že musí couvnout byla masaryčka plná šalin.. (pro rejpaly - byla výluka Husovy ulice..) |
|
Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg
(kuras) RP (8.5.2012 14:48)
|
to by fungovalo v anglicku a nie u nas, ta elektricka zlava jej blokuje kolaje |
|
Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg
(M) (8.5.2012 12:11)
|
Prečo by jednoducho nemohla tá vpravo hore pokračovať v jazde (nejde na tú istú koľaj ako je tá druha - to by šla do protismeru) potom pôjde tá vľavo hore a potom tá dole ktorá ju križuje... nevidím problém.... |
|
Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg
(Hnidopich) (7.5.2012 20:13)
|
Sk. Pred stavbou obratiste Radlicka se na Laurove couvanim pres triangl otacela sestka uplne normalne. Ted uz je ta odbocka zaasfaltovana. |
|
Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg
(mrkev) RP (7.5.2012 16:39)
|
jonto: Přesně jak to tu už je napsané, tramvaje samozřejmě zpátečky mají. Ale je to námaha pro řidiče, protože musí prolézt celou soupravu a na jejím konci otevřít zadní ovládání. Běžně se to používá ve vozovně a ve výjimečných případech (při opravách - viděl jsem to kdysi v Brně, šaliny se otáčely couváním přes zatáčku) a když řidič přejede výhybku.. |
|
Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg
(Mem) RP (7.5.2012 16:39)
|
Holt když filozofové potřebují na jídlo dvě vidličky, je to problém |
|
Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg
(Sk.) (7.5.2012 14:52)
|
JJ, jak pisou ostatni .. zadna tragedie, tramvaje zpatecku maj - na druhy strane je maskovana konzole, ze ktere si to odridi (takze ani zadne problemy s vyhledem). Couvat tramvaj jsem videl v Praze 2x - po tom co ridic prehledl spatne hozenou vyhybku a zatocil jinam nez chtel ) |
|
Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg
(topstar81) RP (7.5.2012 13:55)
|
Už jsem několikrát viděl stejnou situaci na Malostranské. Prostě museli vycouvat. |
|
Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg
(kokos) (7.5.2012 12:55)
|
jojo, tramvaje maji zpatecku, ale ridic necouva z kabiny ale musi jit dozadi a tam je takovej panel ve stene a tam muze ridit couvani... |
|
Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg
(Setiath) RP (7.5.2012 12:49)
|
Pavel J.: A proto mají tramvaje ještě jedno ovládání vzadu ve voze.. Teda aspoň u nás v Lbc to tak je |
|
Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg
(Tvoje zlý dvojče) (7.5.2012 12:47)
|
Tramvaje zpátečku samozřejmě mají, protože musí nějak šibovat po vozovně. U elektromotorů je ta zpátečka otázka prohození pár drátů a nevím o mašině, která by něco takového neměla. |
|
Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg
(Pavel J.) RP (7.5.2012 12:45)
|
Já mám dojem, že už jsem viděl tramvaje couvat. Ale dost zřídka. On je tam asi trochu problém s rozhledovými poměry, že ten řidič nevidí, do koho nebo do čeho couvá, a podobně. |
|
Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg
(Abdul_Hasan) RP (7.5.2012 12:42)
|
jonto: pro sichr? Jinak kolik může stát tam tu zpátečku dát? Zvedne to o hodně tu cenu mnohamilionové šaliny? |
|
Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg
(Abdul_Hasan) RP (7.5.2012 12:41)
|
necht: tak jest... V Praze i v Brně je jich více, než dost, tam kde odbočí jedno auto za půl hodiny je semafor zbytečný.... ale když tam někoho srazí, tak je to chyba chodce, tak jsou řidiči i město krytí.... |
|