Elektricky Kamenne namestie Bratislava SK 07.05.2012 
Obrázek Elektricky Kamenne namestie Bratislava SK
only red.lines matter flastenecke lypido zachraneno Enough-musk-is-enough Career change IT dinosauri cyklus ruske propagandy
Komentáře (42) Komentovat Nezobrazovat

Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg (vecernikRP (19.2.2014 12:47)
Tak to se docela divim, ze se to v brne dokazalo rozhejbat, tedy spis - ze meli kam couvnout. Protoze zrovna u hlavaku musely za zminene "Zaseknute" saliny ihned prijet dalsi, ktere jim blokovaly cestu zpet... (coz koneckoncu muze byt duvodem zdrzeni - nez se domluvili a cela rada couvla tak to asi chvilku trvalo

Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg (Vale) (13.5.2012 17:45)
přesně tohle sem viděl v brně na hlavasu.. :) než někomu došlo že musí couvnout byla masaryčka plná šalin.. (pro rejpaly - byla výluka Husovy ulice..)

Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg (kurasRP (8.5.2012 14:48)
to by fungovalo v anglicku a nie u nas, ta elektricka zlava jej blokuje kolaje

Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg (M) (8.5.2012 12:11)
Prečo by jednoducho nemohla tá vpravo hore pokračovať v jazde (nejde na tú istú koľaj ako je tá druha - to by šla do protismeru) potom pôjde tá vľavo hore a potom tá dole ktorá ju križuje... nevidím problém....

Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg (Hnidopich) (7.5.2012 20:13)
Sk. Pred stavbou obratiste Radlicka se na Laurove couvanim pres triangl otacela sestka uplne normalne. Ted uz je ta odbocka zaasfaltovana.

Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg (mrkevRP (7.5.2012 16:39)
jonto: Přesně jak to tu už je napsané, tramvaje samozřejmě zpátečky mají. Ale je to námaha pro řidiče, protože musí prolézt celou soupravu a na jejím konci otevřít zadní ovládání. Běžně se to používá ve vozovně a ve výjimečných případech (při opravách - viděl jsem to kdysi v Brně, šaliny se otáčely couváním přes zatáčku) a když řidič přejede výhybku..

Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg (MemRP (7.5.2012 16:39)
Holt když filozofové potřebují na jídlo dvě vidličky, je to problém

Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg (Sk.) (7.5.2012 14:52)
JJ, jak pisou ostatni .. zadna tragedie, tramvaje zpatecku maj - na druhy strane je maskovana konzole, ze ktere si to odridi (takze ani zadne problemy s vyhledem). Couvat tramvaj jsem videl v Praze 2x - po tom co ridic prehledl spatne hozenou vyhybku a zatocil jinam nez chtel :))

Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg (topstar81RP (7.5.2012 13:55)
Už jsem několikrát viděl stejnou situaci na Malostranské. Prostě museli vycouvat.

Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg (kokos) (7.5.2012 12:55)
jojo, tramvaje maji zpatecku, ale ridic necouva z kabiny ale musi jit dozadi a tam je takovej panel ve stene a tam muze ridit couvani...

Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg (SetiathRP (7.5.2012 12:49)
Pavel J.: A proto mají tramvaje ještě jedno ovládání vzadu ve voze.. Teda aspoň u nás v Lbc to tak je :-)

Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg (Tvoje zlý dvojče) (7.5.2012 12:47)
Tramvaje zpátečku samozřejmě mají, protože musí nějak šibovat po vozovně. U elektromotorů je ta zpátečka otázka prohození pár drátů a nevím o mašině, která by něco takového neměla.

Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg (Pavel J.RP (7.5.2012 12:45)
Já mám dojem, že už jsem viděl tramvaje couvat. Ale dost zřídka. On je tam asi trochu problém s rozhledovými poměry, že ten řidič nevidí, do koho nebo do čeho couvá, a podobně.

Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg (Abdul_HasanRP (7.5.2012 12:42)
jonto: pro sichr? Jinak kolik může stát tam tu zpátečku dát? Zvedne to o hodně tu cenu mnohamilionové šaliny?

Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg (Abdul_HasanRP (7.5.2012 12:41)
necht: tak jest... V Praze i v Brně je jich více, než dost, tam kde odbočí jedno auto za půl hodiny je semafor zbytečný.... ale když tam někoho srazí, tak je to chyba chodce, tak jsou řidiči i město krytí....

další...