Unreal Engine 4 GT TV Exclusive Development Walkthrough
(Deloix) RP (15.6.2012 2:48)
|
truhlik_fredy: Deferred rendering používal první STALKER, pak co vim Killzone 2 na PS3, pak Cry 2 engine atd atd... A bukvice z epicu to aplikujou až po 6 letech jako zázračnou novinku. |
|
Unreal Engine 4 GT TV Exclusive Development Walkthrough
(Direct) RP (14.6.2012 14:10)
|
Trochu jiný level než co jsem si posledně hrál s UDK.... (Not Bad) |
|
Unreal Engine 4 GT TV Exclusive Development Walkthrough
(ravenⁿ.) (14.6.2012 12:10)
|
JA1:Je to engine, tam musi bejt i lens flare, jestli ho pak nechces tak ho nepouzivej, ne moment, to bys nejdrive musel bejt programator a chapat a ocenit jak je tohle vse slozity v RT, je to velmi dobre vypadajici engine. |
|
Unreal Engine 4 GT TV Exclusive Development Walkthrough
(ravenⁿ.) (14.6.2012 12:10)
|
JA1:Je to engine, tam musi bejt i lens flare, jestli ho pak nechces tak ho nepouzivej, ne moment, to bys nejdrive musel bejt programator a chapat a ocenit jak je tohle vse slozity v RT, je to velmi dobre vypadajici engine. |
|
Unreal Engine 4 GT TV Exclusive Development Walkthrough
(mammut) RP (14.6.2012 9:19)
|
To sice vypada zajimave, ale vzhledem k tomu, ze se mi seka i to video samotny...Asi ne pro me . |
|
Unreal Engine 4 GT TV Exclusive Development Walkthrough
(truhlik_fredy) RP (13.6.2012 21:53)
|
k tomu dynamickemu druhotnemu osvetleniu to hovori ako keby boli jediny a pritom frostbite bolo prve |
|
Unreal Engine 4 GT TV Exclusive Development Walkthrough
(Ja1) RP (13.6.2012 21:05)
|
lens flare nech si strcia do prdele |
|
Unreal Engine 4 GT TV Exclusive Development Walkthrough
(makove) (13.6.2012 20:43)
|
seka mu to |
|