Fly fools!
(Mipi) RP (4.11.2012 15:13)
|
o to pokoušejí a žádný úspěch. A s tím na benzínce je to totální nesmysl vždy benzínku zapáli jiskra naindukovaná z oblečení jako jsou svetry atd.... |
|
Fly fools!
(Mipi) RP (4.11.2012 15:12)
|
To jsou mi tady zase experti ! Letadlo je konstruhováno tak že ikdyby jste chtěli a někdo by vám dovolil si donést jakoukoliv technologii do letadla tak téměř nemáte šanci s žádným přístrojem pohnout myšleno tím ho nějak ovlivnit. V letadle je každý kabel stíněný a celé svazky jsou znova stíněné celý systém je šifrovaný skoro všechny systémy zdvojené nebo dokonce ztrojené. Takže tu jde hlavně jen o prevenci a ne že by nějaké zařízení mohlo ovlivnit chod letadla. Krásný příklad je v bořičích mýtů kde se |
|
Fly fools!
(double_nigger) (4.11.2012 11:19)
|
co jsem slysel tak se nemeji pouzivat bezdratovy site protoze je trup letadla odstinenej tudiz by se v nem vsechny vlny odrazely a tim by se mohl naindukovat v elektroinstalaci proud vedouci k pozaru, to je jedinej duvod, kazdymu je jasny ze to je extrem kdy by musel mit kazdej pasazer vykonnej wifi vysilac s malym vyzarovacim uhlem namireny na jedno misto a v elektroinstalaci letadla hnizdily myvali |
|
Fly fools!
(eeos) (4.11.2012 8:59)
|
Ano, stačí si pročíst zprávy ASRS, ale díky krytí signálů a kódování/párování systémů se nemůže nic vážného stát a když už něco, je toto analogově párováno a v případě nejednotnosti ukazatelů (problém byl s autopilotem, detektory nebo komunikací) jsou jasné postupy, jak tuto situaci řešit. Problém je spíš v kyberútoku, který může být nechtěný, náhodný nebo záměrný. Jistě by se dala vymyslet skulina, to je problém! Já sám mám nápady, jak ochromit letadlo tímto způsobem. Naštěstí letadlo řídí primárně pilot! |
|
Fly fools!
(Cestovatel) (4.11.2012 8:21)
|
Už bylo někdy dokázáno že pokus o připojení Wi-Fi klienta vedlo k ke kolizi s řízením letadla ?
(tady to nepatří ale ví někdo o případu kdy signál mobilního telefonu způsobil nehodu při tankování na čerpací stanici ? ) |
|