evolution_of_gaming_characters.jpg
(HonzaRez) RP (2.7.2013 12:22)
|
Kua Bioforge, musím to konečně někdy dohrát, mám to v Dosboxu... |
|
evolution_of_gaming_characters.jpg
(BeNiSh) RP (5.6.2013 14:58)
|
az na to, ze prvni Asteroids byli ve vektorovy grafice, cucácíííí |
|
evolution_of_gaming_characters.jpg
(Hnidopich) (27.5.2013 22:23)
|
Bobsik: Zaklinadlo uzivatelu integrovane graficke karty? |
|
evolution_of_gaming_characters.jpg
(chr) (27.5.2013 22:11)
|
to je tym ze minecraft je v jave. keby sa tam pokusil niekto o trochu lepsiu grafiku tak by sa to uz nedalo hrat, uz teraz je to na hrane na vacsine pocitacoch |
|
evolution_of_gaming_characters.jpg
(Tvoje zlý dvojčе) (27.5.2013 22:06)
|
honiptak: Steve. |
|
evolution_of_gaming_characters.jpg
(honiptak) (27.5.2013 20:29)
|
Co je po poslední, proboha? |
|
evolution_of_gaming_characters.jpg
(jehovista) (27.5.2013 17:49)
|
Bobsik: Staci proste napsat vicevlaknovou aplikaci. Javu k tomu nutit nemusis. Kdyz uz mas vic threadu, tak je zbytek zalezitosti OS, aby je co nejefektivneji zpracovaval s dostupnymi prostredky. |
|
evolution_of_gaming_characters.jpg
(cpy) RP (27.5.2013 17:39)
|
Bobsik: pre server je tick threading [odkaz]
pre clienta optifine [odkaz] |
|
evolution_of_gaming_characters.jpg
(lenoch dnb) (27.5.2013 15:54)
|
Asteroids |
|
evolution_of_gaming_characters.jpg
(hulak) RP (27.5.2013 15:49)
|
Jak se jmenuje hned ta první hra? Taková ta stíhačka co lítá tím vesmírem a střílí... Jsem to nedávno sháněl. |
|
evolution_of_gaming_characters.jpg
(JLo2) RP (27.5.2013 15:45)
|
Bobsik: No, je tam mnohem vic problemu nez Java... pristup "hodim to vsechno na grafarnu a ona se s tim popere" je takovy... |
|
evolution_of_gaming_characters.jpg
(Šukahošiki) RP (27.5.2013 15:38)
|
Vkus jde do prdele,ve hrách,v muzice všude
PS i ve Skyrimu je plno možností |
|
evolution_of_gaming_characters.jpg
(Deloix) RP (27.5.2013 15:37)
|
řídicí jednotky z nasa nejsou moc výkoný protože nepotřebujou a menší složitostí se sníží pravděpodobnost poškození/defektu. A k minecraftu, že jsou všichni kokoti a nejsou schopni poznat že je to stylizace grafiky kvuli tomu že hipoly modely v kostkovaným světě by byly jako pěst na oko, to je problem jejich. A možna by to ten java engin neutahl. |
|
evolution_of_gaming_characters.jpg
(Abdul_Hasan) RP (27.5.2013 15:34)
|
co hratelnost, ale hlavně ty možnosti, to není snad nikde.. |
|
evolution_of_gaming_characters.jpg
(Bobsik) RP (27.5.2013 15:34)
|
tak zrovna narocnost je i konkretne u Minecraftu problematicka, vzhledem k tomu, ze to bezi v Jave ... PS: vi nekdo o zpusobu, jak Javu donutit pracovat s vice jadrama ? |
|