uloha_pro_druhaky.jpg
(no-X) RP (7.4.2019 18:21)
|
[odkaz] |
|
uloha_pro_druhaky.jpg
(Johniest) (15.12.2013 16:35)
|
Jasné vysvětlení zde:
http://www.bomerova.cz/deda-leson
Rovnice a jejich soustavy chápou děti naprosto hravě. Autorem metody, do které patří i toto matematické prostředí je prof. Milan Hejný.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Milan_Hejn%C3%BD |
|
uloha_pro_druhaky.jpg
(Abdul_Hasan) RP (14.12.2013 11:12)
|
a učit hezky od základů, vše se dá nahradit integrálem a derivací, takže asi tak... |
|
uloha_pro_druhaky.jpg
(lampicka) RP (13.12.2013 17:55)
|
Presne tydle sracky jsou duvod proc docela vazne premejslime ze deti na ZS uz chodit nebudou ale budem je vyucovat doma. |
|
uloha_pro_druhaky.jpg
(...) (13.12.2013 17:20)
|
hlavni problem matematiky je v tom, ze lidi kteri se ji venujou a potom uci, maj obvykle nulovou schopnost ucit a vysvetlovat. |
|
uloha_pro_druhaky.jpg
(HyprCypr) RP (13.12.2013 15:57)
|
Stejně tak jako znak "7" nebo slovo (znak) "sedm" či znak (slovo) "VII" může i koza znamenat hodnotu odpovídající sedmi. Když napíšu IIIIIII (nikoliv římsky) taky poznáte že je jich sedm. Pokud to dětem pomůže lépe pochopit matematiku, proč ne. Ale dost o tom pochybuju, spíš budou zmatený, až se jim po prázdninách změní kočka na 2. Ale jak už psal někdo níže, hloupým lidem se lépe vládne. |
|
uloha_pro_druhaky.jpg
(EnterTheNameHere) RP (13.12.2013 14:45)
|
Jaké družstvo vyhraje? |
|
uloha_pro_druhaky.jpg
(nonameasdfa) (13.12.2013 11:50)
|
také jsem to nechápal, ale pointa je v tom, že to mají už několik měsíců a už se naučili v předchozích příkladech, co znamená který symbol. Samotné bez znalosti předchozích příkladů je to občas neřešitelné. Jinak v podstatě je to příprava na úlohy s neznámými, takže v pořádku. |
|
uloha_pro_druhaky.jpg
(janci) RP (13.12.2013 10:22)
|
to tie zvieratka maju pevne pridelene cisla? Alebo tento priklad sa da vyriesit len z toho co vidime? nejako mi to nejde do hlavy |
|
uloha_pro_druhaky.jpg
(Abdul_Hasan) RP (13.12.2013 9:12)
|
No ono se stačí podívat, jak vypadá státní maturita, kde je hranice úspěšnosti, a kolik lidí to nedává, přitom při současné hranici úspěšnosti by to měl psát tak sedmák, pro maturanta by hranice musela atakovat 90%... |
|
uloha_pro_druhaky.jpg
(Daver) RP (13.12.2013 9:04)
|
Tuhle jsem mluvil s jednou korejskou paní a říkala, že synek se kromě matematiky tady v Čechách ještě doma učí matematiku podle Korejských osnov ... páč ta naše je moc lehká (3. ročník) ... no bodejď |
|
uloha_pro_druhaky.jpg
(cpy) RP (13.12.2013 8:55)
|
klidek: ty nevzdelany faggot, kde mas pridelene cisla jednotlivym zvieratam, alebo mame brat podla hmotnosti? Ako to maju byt univerzalne symboly pre zvierata? Moznosti je tolko ze len dement dokaze s toho usudit iba 1. |
|
uloha_pro_druhaky.jpg
(Abdul_Hasan) RP (13.12.2013 8:41)
|
Já třeba nechápu, proč se už na středních školách nepočítají matice, je to mnohem jednodušší než jiné učivo, a mnohdy i užitečnější... |
|
uloha_pro_druhaky.jpg
(Atarian) RP (13.12.2013 8:39)
|
"I přesto, že pro mnohé dospělé mohou některé výpočty naprosto postrádat logiku, dětem prý nová metoda svědčí"
To je presny! Je to totalni picovina postradajici logiku, ale detem to svedci, a tak to budem dela takhle. A budem produkovat trotly ktery neumej pocitat!
Diky tomu ze za mne nas ve skole misto normalniho pocitani ucili jenom kreslit dementni mnoziny, tak dodnes mi delaj problem zakladni pocty. Very good!
|
|
uloha_pro_druhaky.jpg
(Xrs) (13.12.2013 3:13)
|
Představivost? Tak to tam vidím kopečkovou zmrzlinu, hory a prdel ... |
|