Ruska_tramvaj.jpg
(sadfdasfasdf) (18.1.2021 14:42)
|
a az to nasije do nakyho zigulika, tak Voloda bude platit 15 mega v tech jejich ruskejch rupiich az do konce zivota |
|
Ruska_tramvaj.jpg
(.......) (2.2.2017 14:56)
|
Ten predek je presne delanej na to, aby vas ta tramvaj nemohla nabrat, ale rovnou vcucnout pod kola... |
|
Ruska_tramvaj.jpg
(Cestující) (15.7.2014 18:53)
|
Ono nízkopodlažní není jenom o "kriplkárách" (klasický rouming), ale obecně o zlepšení komfortu pro celou řadu skupin cestujících. O starší občany, malé děti, těhotné ženy, cestující s kočárky, zavazadly nebo různými předměty, cestující s momentálním úrazem (např. zlomenina nohy), jinak nemocné atd. Chce to přemýšlet mimo svůj úzký pohled na svět. |
|
Ruska_tramvaj.jpg
(squrl) RP (15.7.2014 13:15)
|
to opačně (než je běžné) zkosené čelní sklo bude jistě parádní pro výhled. design über alles. |
|
Ruska_tramvaj.jpg
(Abdul_Hasan) RP (14.7.2014 19:19)
|
quido.speedy: no s tichem bych to nepřeháněl, údržba je u nás mizerná, např. některé 13T ve Štatlu jsou hlučnější než ony T3... Totéž se dá říci o některých busech... |
|
Ruska_tramvaj.jpg
(quido.speedy) RP (14.7.2014 12:45)
|
Já myslím že 100% low-floor blbost není. Když se kouknu co spáchal Siemens pro Vídeň a na 15T pro Prahu, dovolil bych si tvrdit, že právě tudy cesta vede. Jasně, nářky nad Westinghouse T3 jen tak nezmizí, jenže těmhle lidem totálně chybí nadhled a zamrzli v roce 1950 s tím, že dobře už bylo... Chodové vlastnosti 15T jsou imho špičkové, navíc 45kW motor s permanentními magnety(!!!) a to ticho. Tak parádně udělanou elektrikou výzbroj jsem nikde neviděl... Fakt, zkuste si objet 10 evropských měst a svézt se. |
|
Ruska_tramvaj.jpg
(Abdul_Hasan) RP (14.7.2014 11:52)
|
houba: no tam jde hlavně o ty kočárky a nevychovanost lidí, v Brně často vidím, především důchodce, stojící v místě pro kočárky, a když vidí nějakou maminku nastupovat, tak je často ani nehne, kolikrát ani hlášení řidiče nepomůže... |
|
Ruska_tramvaj.jpg
(quido.speedy) RP (14.7.2014 9:42)
|
a více fotek: [odkaz] |
|
Ruska_tramvaj.jpg
(quido.speedy) RP (14.7.2014 9:36)
|
živé foto: [odkaz] |
|
Ruska_tramvaj.jpg
(houba) (14.7.2014 0:03)
|
dfds a mrkev: je to přesně tak. Plně nízkopodlažní tramvaj je největší konstrukční píčovany. Kdo potřebuje s kripl károu jezdit po tramvaji? Stačí nízkopodlažní prostředek jako je v upravený T3 (model "koráb"), tam se vejdou 4 kočárky i kára. A on demand bus je taky zajímavý nápad, jeadím MHD často a invalidní vozík vidím možná 3x za rok, ale na druhou stranu invalidní autobus jezdí, jsou jich tři linky. |
|
Ruska_tramvaj.jpg
(mrkev) RP (13.7.2014 22:03)
|
To je tak, přijde manažer, řekne, že zákazník chce plně nízkopodlažní tramvaj a jim na to už kývli. Pak se konstruktéři pár měsíců potí, načež se znechuceni vyserou na běžné nároky a slepí to tak, aby to splňovalo zadání... |
|
Ruska_tramvaj.jpg
(Abdul_Hasan) RP (13.7.2014 9:41)
|
Alibaba: lepší? Design podobný 13T, neřeknu kdyby u nás jezdila koňka, ale soudit jen dle designu, který není moc odlišný od našeho, je uhozené... Jo pokud tam nemají tu nádheru se sedačkami rovnoběžně se směrem jízdy, tak plus pro ně... |
|
Ruska_tramvaj.jpg
(Derp) (12.7.2014 22:26)
|
druhej den prijde dement se sprejem a je po prdeli |
|
Ruska_tramvaj.jpg
(KvakMekRampa) RP (12.7.2014 22:05)
|
Dřív taky měli hlavní slovo při vývoji konstruktéři. Dneska ho mají designéři, protože je ze všeho nejdůležitější, aby to vypadalo cool, že je to pak nahovno nikoho nezajímá |
|
Ruska_tramvaj.jpg
(Alibaba) (12.7.2014 21:59)
|
A tady je něco z Maroka - polovina země jí stále rukama Ale šaliny maj trochu lepčíííí https://www.youtube.com/watch?v=m6jj_mw_WGg |
|