Kiwipedia

mrkev


mrkev je samokwihanista se zálibou v elektronice a podílení se na sáhodlouhých flamewarech, které často končí verdiktem:
"mrkev je kokot" (MJK).
Toto sousloví poprvé použil Víla Simona a tapetováním na různých místech ho povýšil na lokální mem.
http://www.rouming.cz/roumingForum.php?thread=197617&parent=197617&post=197780&description=re%3A+re%3A+preco+nebyt+kokot+ked+kokoti+su+vsade+okolo+%3F#197780»
http://www.rouming.cz/roumingShow.php?file=takova_normalni_mrkev.jpg»

Je velkým obdivovatelem uživatele BG, což dokazuje tapetováním "BG logic©" pokaždé, když BG napíše hodnotný komentář. A tím, že mu vytváří kiwi vlákno.

Nazory a informacie uznava zasadne len tie z nim uznavaneho zdroja (ktory casto ideovo koreluje s mrkvovym pohladom na svet).

Je to mimo jiné:
• amatérský bubeník,
• odborník na trolejbusy,
• mistr zedník (dedukce Grayfooxe z příspěvku: "pomáhal jsem na několika stavbách"),
• expert na cyklistické minimotory (http://www.rouming.cz/roumingForum.php?thread=355386&parent=355386&post=412751&description=re%3A+%C4%8Cl%C3%A1nky+o+kravin%C3%A1ch%2C+kter%C3%A9+v%C3%A1s+zaujaly.#412751»).
• guru gumárenského průmylsu (http://www.rouming.cz/roumingVideo.php?id=27214») (volná citace: "nahrazení vzduchové mezery nějakou magneticky vodivou směsí")
• odborník na dělnické práce, jelikož, jak sám tvrdí, vyzkoušel 30 různých dělnických pozic. A to né proto, že by byl nestálý nebo špatný zaměstnanec, nýbrž vždy dosáhl úrovně mistra v daném dělnickém oboru, začal se nudit a hledal další výzvy, (http://www.rouming.cz/roumingForum.php?thread=423482&description=re%3A+Umí+váš+šéf%3F&parent=423482»)
• odborník na energetiku, zejména jadernou https://www.rouming.cz/roumingForum.php?thread=478136&parent=478136&post=480099&description=re%3A+Tesla+Model+3#480099»
• expert na vrtání do kabelů ve zdi.
• odborník na metalurgii, hlavně na ocel a její tepelné vlastnosti:
"a já se ti snažím vysvětlit, že ocel je zrovna jeden z materiálů s nejnižší tepelnou kapacitou vůbec... "
"2. Ocel je jeden z nejlépe ochlazovaných materiálů obecně, tj. na vzduchu bude taky chladnout lépe než třeba kus šutru."
(http://www.rouming.cz/roumingComments.php?object=345936»)
•politolog se specializací na předrevoluční a porevoluční období Č(S)R.
•Vášnivý obdivovatel Václava Havla
"...(Havel) Řekl, že cílem těch náletů je zastavit humanitární katastrofu. ..."
https://www.rouming.cz/roumingComments.php?object=416375»
•expert na fyziku (2x první v kraji) (http://www.rouming.cz/roumingGIF.php?gif=43115»)
•odborník na teorii stejnosměrných vedení,
•mistr světelné techniky http://www.rouming.cz/roumingForum.php?thread=475087&description=re%3A+LED+pasy&parent=475087»
•odborník na záložní zdroje http://www.rouming.cz/roumingForum.php?thread=488149&description=re%3A+Z%C3%A1lo%C5%BEn%C3%AD+zdroje+zapojen%C3%A9+do+s%C3%A9rie&parent=488149»
•expert na BOZP pomucky, azbest a pracovní prostředí http://www.rouming.cz/roumingComments.php?object=372819»
•guru na prepäťové ochrany http://www.rouming.cz/roumingForum.php?thread=183531»
•expert na avioniku https://www.rouming.cz/roumingComments.php?object=398543»
•expert na sietovanie a internetove protokoly: "TCP/IP je P2P a žádné propojení víc než dvou síťovek nepojede" https://www.rouming.cz/roumingComments.php?object=402075»
•špecialista na žurnalistiku a publicistiku
https://www.rouming.cz/roumingComments.php?object=408676»
•expert na vysoke napatie https://www.rouming.cz/roumingComments.php?object=411661»
•expert na lecbu drogove zavislych ಠ_ಠ
•bývalý člen Mensy (má na to papír že je geniální) https://www.rouming.cz/roumingForum.php?thread=589170&parent=589170&post=590044&description=re%3A+Zbra%C5%88ov%C3%A1+poradna#590044»
•expert na boj s dezinformaciami: "Ministerstvo Pravdy byla propagandistická instituce, která vytvářela narrativ, který pak nazývali pravdou. Tohle nic takového nedělá." - mrkev o "Disinformation Governance Board" zalozenej v USA Joe Bidenom https://www.rouming.cz/roumingForum.php?thread=355386&parent=355386&post=600550&description=re%3A+%C4%8Cl%C3%A1nky+o+kravin%C3%A1ch%2C+kter%C3%A9+v%C3%A1s+zaujaly.#600550»
•kokot

Další jeho odbornosti čekají na doplnění.

Jedním z jeho oblíbených stylů vedení diskuze je postupná proměna argumentu. Pronese svůj argument, následně ostatní diskutéři jej upozorňují, že daný argument je naprosto v rozsporu s fakty, načež Mrkev začne svůj argument upravovat stylem Špatně jsem se vyjádřil, mělo to být... a touto postupnou evolucí se původní mrkvův argument změní natolik, že nakonec tvrdí naprosto něco jiného.


Je "obratným" demagogem, což prokázal nejnověji ve vláknu http://www.rouming.cz/roumingForum.php?thread=374009&parent=374009&post=398107&description=re%3A+Rodiny+s+d%C4%9Btmi+prchaj%C3%ADc%C3%AD+p%C5%99ed+v%C3%A1lkou#398107» (začátek flamu)
Nejprve se dopustil zdánlivě nevýznamné nepřesnosti, když tvrdil, že Německo je "skoro stomilionový stát". Místo, aby se od svého verdiktu distancoval, když byl chycen tzv. "za pazouru", dál setrvával v odmítavém postoji a snažil se problém bagatelizovat. Teprve poté se naplno rozvinula jeho argumentační demagogie, kdy začal provádět podivné propočty, kdy tvrdil, že pokud bychom 400 případů v Německu vztáhli na ČR, dostali bychom nějakých 5-10 případů, a že situace by byla zajímavější pouze pokud by počet byl o řád vyšší (tento zlatý argumentační hřeb už se bohužel nedochoval, protože ho mrkev hbitě zeditoval, viz dále). Jednoduchým výpočtem lze však dojít k tomu, že vztaženo na ČR by se jednalo právě o 50 případů, tedy přesně o ten řád víc, který žádal ve svém chybném výpočtu. Tím v podstatě potvrdil závažnost celé situace, kterou se snažil vehementně bagatelizovat. Jako třešničku na dortu, poté, co byl podruhé chycen přímo "za pazouru", začal blekotat něco o tom, že již před pěti minutami svůj post ohledně počtu případů editoval (změnil číslo z "5-10" na "50"). Nicméně i toto byla lež, svůj původní příspěvek editoval v 1:21, tedy jen pár vteřin před příspěvkem z 1:22, který ho usvědčoval z (v pořadí druhé) manipulace s daty. Tímto byl tedy obratem usvědčen i z třetí manipulace s daty během pouhých pár příspěvků. Budiž toto mementem všem, kteří hodlají s tímto uživatelem vstupovat do nějaké serióznější debaty. (tento text je zkopírován do poznámkového bloku a při pokusu o odstranění - a to se lehce může stát, neboť mrkev je usvědčený vícenásobný samokiwihanista - bude promptně navrácen společně s pořadovým číslem takového navrácení)

Výše zmíněná mrkev je takovým demagogem, že demagogicky popírá český význam slova demagog. Ačkoliv nachytal některé roumenisty na to, že demagogie má latinský původ (správně řecký), nebylo mu to nic platné.

Pokud se diskuze nevyvíjí pro mrkev příznivým směrem (což se u jakéhokoli konkrétního tématu začne dít během první, maximálně druhé strany příspěvků), volí archeologickou strategii, což je podkategorie "strategie jmelí" (Divadlo Járy Cimrmana, scénka jmelí, odvádění pozornosti a hra o čas). Archeologické strategii se v angličtině říká "getting historical" a je primární zbraní psychicky labilních žen při manželských hádkách, kde místo odpovědi na nepříjemné otázky tyto ženy, nebo zženštilí muži, volí cestu odvedení pozornosti k dávné historii. Mrkev má doma u počítače seznam zajímavých neukončených diskuzí, které slibují možnost odvedení pozornosti. V případě, že se diskutující nechce pustit do vykopávek spolu s mrkvou, strategie dále pokračuje přesně podle předlohy hysterické seriálové manželky. Nejdříve provokace, příkladně "Tak co? Budeš dál zbabělá sračka, nebo přiznáš chybu?", pokud se ani to nesetká s úspěchem a je obviněn z archeologické strategie, ještě chvíli se pokouší sprostě provokovat a pak začne popírat výroky, kvůli kterým se primárně snažil odvést pozornost v naivní víře, že se na to už možná zapomnělo. Příkladem budiž vlákno, kde se mrkva na jedné stránce pokusil odvrátit debatu ohledně vrcholných politiků v USA k naprosto nesouvisejícímu matematickému problému půl roku zpátky a kde se pak opakovaně dožadoval přesměrování diskuze (oponent brnonymous v diskuzi žádosti nevyhověl). https://www.rouming.cz/roumingForum.php?thread=301643&parent=301643&post=531258&description=re%3A+dnešn%C3%AD+radost#531258» Po dostatečném zaplevelení diskuze se mrkev opět vrátil k původnímu tématu a následně pronesl výrok "...ve skutečnosti neomarxisti nejsou sjw a naopak.", čímž celý problém nutnosti vykrucování po napsání kraviny se de facto zacyklil.
Zajímavostí je, že mrkev v celé debatě tvrdošíjně používá pro brnonyma označení brnokomouš, ačkoli tento je libertarián, který v obou kolech obou presidentských voleb volil Pinocheta. Zda je to z mrkvovy strany jen pokus o provokaci, nebo naprosté napochopení politického spektra zůstává nadále otázkou.

Je barvoslepej:
https://www.rouming.cz/roumingShow.php?file=tajna_sprava.jpg»


Politická orientácia


Obrázek
Zdroj http://www.rouming.cz/roumingForumII.php?description=re:+re%3A+re%3A+re%3A+re%3A+re%3A+https%3A%2F%2Fwww.politicalcompass.org&parent=18217»



Mrkev obecná (Daucus kokota) je rostlina z čeledi miříkovitých. Jedná se o kořenovou zeleninu. Mrkev je zdrojem vitamínů a je známá především pro svůj vysoký obsah beta-karotenu, který mrkev obsahuje ve velkém množství.
Hlavně každý Roumenista ví, že po mrkvičce bude mít dobrý zrak a nebude mít zkažené oči z toho neustálého koukání do masa.

Obrázek

unikátní snímek z Roumenova archivu, viz též Roumenova Akta X,
(nedatováno), zleva doprava: Wujc, kapilara, mrkev

napsal o sobě:
Nemám důvod trollovat, bohužel tady je spousta lidí jako ty, co má minimální rozhled a ještě k tomu neuvěřitelně přebujelé ego...

Nejsem levice. I kdybych byl, tak nejsem reprezentativní vzorek.

odborník přes odborníky. Napíšu jednu větu a ty se z toho zas můžeš posrat, good for you...

V posledních dnech se tady krásně ukázalo, že jsem jeden z nejrozumnějších lidí tady.... https://www.rouming.cz/roumingForum.php?thread=411259&parent=411259&post=571466&description=re%3A+Trump+za+prezidenta#571466»

Dělal jsem elektroinstalace, čtyři různé firmy, beru každou zvlášť (sítě, klasiku, zabezpečovačku a hromosvody). Pomocné práce na stavbě, taky tři firmy, demolice vyhořelého baráku, demolice elektroinstalace holobytů, u pásu asi v pěti fabrikách, prodavače, skladníka elektro, v nábytku a ve firmě na potraviny. Seřizovače, údržbu, instalace firmwaru, instalace výrobních linek, sbírání malin a jablek, úklid supermarketu, úklid cementárny a třeba dělníka míchání těsta

Na archeologickém průzkumu jsem dělal v Hradci. Byla to nejlepší brigáda co jsem měl. Nějakých 600Kč na den (v té době byla běžná odměna jinde kolem 60Kč/h), pohoda (celý den ses pomalu hrabal v zemi a v noci se kalilo u stanu).

@PaulZy Tak já jsem u holiče posledních 9 let nebyl. Konečky mi zastřihává sestřenice a víc není třeba...
https://www.rouming.cz/roumingShow.php?file=-_Was_at_the_barber_shop_when_I_realized_this_-______04.03.2013.jpg»

Nejsem taková píča jako ty, abych si potřeboval vylévat zlost vandalizací kiwi... https://www.rouming.cz/roumingForum.php?thread=391509&parent=391509&post=545641&description=re%3A+Kiwipedia#545641»

Kokot seš ty, já dávám jako obvykle smysl.


Tuto stránku nelze editovat.



Komentáře (25) Komentovat Nezobrazovat

mrkev (prizrak.) (1.1.2022 3:37)
Mrkev je kokot. I v roce 2022.

mrkev (Je mrkev pořád kokot?) (11.10.2020 12:37)
ANO!

mrkev (karel (neprihlaseny)) (23.7.2019 5:40)
Mrkev je kokot, ale je to kokot nas a nemeli bysme nechat cizi kokoty, at nam nam naseho kokota..... copka jmeli, ale archeologicka strategie...

mrkev (BGRP (1.6.2019 10:06)
Pridal som "expert na sietovanie a internetove protokoly".

mrkev (al5249RP (7.2.2017 2:24)
Spise se domnivam, ze nechce, stejne jako neche v Kiwipedii evidovat historii zmen :-( Pokud by odkazy na obrazky a kiwipedie fungovaly nejak konzistentne, tak by to byla hrozna nuda ;-)

mrkev (Nejkulaťoulinkatější kuličkaRP (7.2.2017 2:08)
Roumen zmenil obrazkun URL? [odkaz] na [odkaz] Nechce hromadne opravit i URL na kiwipedii?

mrkev (Cigán Banga ) (24.12.2016 14:14)
Mrkev ja KOKOT: Štastné a veselé KOKOTE ! ;-) ;-) ;-) ;-) :o) :o) :o)

mrkev (hejtfríí) (5.11.2016 11:33)
(mrkev) R: Kdyby se konala soutěž o největšího kokota vesmíru tak bys skončil druhej, tak moc velkej kokot totiž jsi ;-)

mrkev (hejtfríí) (5.11.2016 11:31)
Chodím na rouming už hodně let, někdy registrovanej někdy jako registrovaná mrdka a jedinou věcí jsem si jistej Mrkej JE KAPITÁLNÍ A NEPŘEKONATELNEJ KOKOT VŠECH KOKOTŮ >-O

mrkev (Alois MatzelsbergerRP (31.10.2016 8:08)
Kde jsi to tak podal? Vsude :-D Vsude a vzdycky, proto mas tak hezkou stranku na kiwipedii. S Colombem a Majonézou to nema nic spolecnyho.

mrkev (mrkevRP (30.10.2016 20:37)
Kde jsem co podal jako že jsem jediný co se v daném oboru vyzná? Nikde... Colombo s majonézou jsou trollové, co se pro vlastní intelektuální nedostatečnost musí vyřádit jinde...

mrkev (Alois MatzelsbergerRP (10.10.2016 12:42)
Vzdy jsi to podal tak, ze jsi prakticky jedinej kdo se v danym oboru vyzna. A ted se jeste vztekas, kdyz si z toho delaj lidi srandu. Nejsi nahodou Peter?

mrkev (mrkevRP (24.7.2016 19:02)
Ale houby. Napíšu že jsem pomáhal na stavbách (pár let jsem dělal elektroinstalaci) - > jsem "expert zedník"; napíšu že se mi povedlo navrtat kabel -> jsem "expet na navrtávání kabelů"; napíšu že jsem půl roku bydlel a dělal v anglii, přes agenturu (která mě každý týden posílala jinam) -> jsem "odborník na dělnické práce" a ještě k tomu jsem vystřídal tolik profesí kvůli neschopnosti. Sám si kokot co má problémy pochopit úplně základní psaný text, tak si to přiznej a neser se do lidí co nejsou tak blbí...

mrkev (MilaneseRP (23.7.2016 1:13)
Ne, je to spis tak, ze si ctu komenty, a najednou se placnu do cela a reknu si "no co to je za totalni picovinu, kterej kreten tohle mohl napsat?" a neprijemne casto je odesilatelem prave nase mrkvicka. No tak to hned zaeviduju...

mrkev (mrkevRP (28.3.2016 1:51)
Majonéza je očividně posedlá hledáním mých příspěvků, jen aby na to mohl plácnout nálepku že jsem na to "odborník", jen protože chápu základní fyzikální zákony... Fakt mám poslední dobou pocti že je mnohem větší kokot než kdokoliv jiný tady, snad vyjma VS.

další...