Repairman, in 10 seconds..
(Bimmer) RP (9.11.2014 23:05)
|
vrrhaf: proboha proc by mel mit ten verak elektriku? To auto ma dostatecne velkej motor na to, aby utahl i ten vetrak |
|
Repairman, in 10 seconds..
(Dadam) RP (9.11.2014 10:44)
|
vrrhaf: [odkaz] ? |
|
Repairman, in 10 seconds..
(Woyta) RP (9.11.2014 3:21)
|
A protoze mechaniku co remeslu rozumi valem ubejva, nezbejva se nez naucit remeslo sam.
Zatim si netroufam na klempirinu ale ted se chystam na vymenu tesneni pod hlavou a v zime na generalku motoru. |
|
Repairman, in 10 seconds..
(Mem) RP (8.11.2014 19:23)
|
Bobsik: a co v případě, že se ti na autě opravdu něco pokazí, upadne, posune... to bude tenhle technik nahraný, protože brýle mu budou tvrdošíjně ukazovat něco, co tam není |
|
Repairman, in 10 seconds..
(vrrhaf) RP (8.11.2014 18:42)
|
vetrak drzi za jeden sroub? to je cool, kdyz sem se naposled vrtal v novejsim autu, vsechno bylo na tuny sroubu, ale hlavne, nez sem se k necemu dostal, musel sem rozdelat deset veci okolo, a ten vetrak neni ani pripojenej k elektrice? BMW vali. |
|
Repairman, in 10 seconds..
(Bobsik) RP (8.11.2014 13:25)
|
až to bude fungovat univerzalne na jakykoliv auto na svete, beru, nektery auta maji dost blbe umistene sroubky a vsechno a je obcas tezke to najit... jinak to ale smysl nema... |
|
Repairman, in 10 seconds..
(dwo) RP (8.11.2014 13:20)
|
Mě (poprvé a) naposled cizí mechanik tvrdil, že diagnostika je k ničemu a má jen napovědět zhruba kde má hledat problém. Tak jsem mu řekl, že je idiot a nasadil rozvodový řetěz prostě blbě a nechce to přiznat, protože diagnostika jednoznačně ukazuje číslo zubu klikové hřídele při změně hrany vačkové hřídele a že to má prostě mimo rozsah dle dílenské příručky. A taky že jo, prostě servis co lže a nemá ani přípravky na aretaci když mění rozvody. Reklamace se nekonala, sáhnout podruhý jsem je na to nenechal. |
|
Repairman, in 10 seconds..
(Dadam) RP (8.11.2014 12:13)
|
Jo, protože existují jen debilové a autorizované servisy. Náš "rodinný" mechanik je člověk, který řemeslu rozumí. Jednou jsme mu zavolali, popsali problém, on to projel a po padesáti metrech povídá co to je. Zdvihl auto, čímsi zakvrdlal, "Vidíte? Říkal jsem to." "To jste to věděl po padesáti metrech?" "Ne, věděl jsem to hned, ale chtěl jsem si to ověřit". Pak jsem se odstěhoval do Brna, a už se mě jeden expert aj zeptal (při výměně fridexu), jestli nechci nemrznoucí směs do nafty (mám benzin). |
|
Repairman, in 10 seconds..
(warer) (7.11.2014 23:02)
|
Uz davno to mohol delat kazdy debil, staci len citat dokumentaciu a mat naradie. |
|
Repairman, in 10 seconds..
(Veľarchitekt) RP (7.11.2014 20:41)
|
Jasne, protoze je lepsi kvuli vymene zarovky jet do autorizovaneho servisu, protoze jen oni maji Torq-set-bristol-tamper-resistant sroubovak kterym demontuji kryt a vlozi specialnu zarovku za 2K kc a obnovi system kontroly integrity vozidla, protoze kdyby si sundal ten kryt sam tak to auto nenastartujes. Phew! |
|
Repairman, in 10 seconds..
(Dadam) RP (7.11.2014 20:19)
|
Paráda, teď už to bude moct dělat každý debil |
|