a9Mwxm6_700b.jpg
(karel (neprihlaseny)) (26.3.2020 9:48)
|
ono zalazi jak kde a s cim, ridit po L.A. s manualem je dost na palici, ridit s automatem po Norsku taky |
|
a9Mwxm6_700b.jpg
(Tozztak) (7.6.2016 7:48)
|
Zatim tu nastesti nejsou takove zacpy abychom potrebovali automaty. |
|
a9Mwxm6_700b.jpg
(Noby) RP (12.1.2015 19:37)
|
Podle mě jsou to vyhozené prachy. Auto s automatem je většinou o dost dražší, a za ty prachy bych měl benzín na rok. A když se řidič snaží, tak má s manuálem nižší spotřebu. Ale vlastně se nedivím, na cestách potkávám často řidiče, co mají problém z volantu šáhnout na blinkr a ten klacek na řazení je ještě dál... |
|
a9Mwxm6_700b.jpg
(peter..) (10.1.2015 10:28)
|
Skôr je to o jazdení typu brzda - plyn. |
|
a9Mwxm6_700b.jpg
(Milanese) RP (10.1.2015 9:37)
|
jehovista: Asi to s tim rizenim moc neprehanis. Do zatacky se podrazuje proto, abys (mimo brzd) brzdil i motorem a taky aby ti to nechciplo, az budes brzdit. Navic pokud budes potrebovat najednou zrychlit, tezko to udelas s podtocenym motorem. Dale pri predjizdeni na okresce je extremne vyhodne si podradit a predjizdet, cely manevr je rychlejsi nez kdybys slapl na plyn a cekal, nez to automat pochopi. Na dalnici je to jedno. Zatreti z kopce muzes brzdit motorem. Btw. mam automat, ale manual je manual. |
|
a9Mwxm6_700b.jpg
(Ja01) (9.1.2015 18:34)
|
automat je lepsi aj v terene, kto nieco pojazdil s offroadom, vie |
|
a9Mwxm6_700b.jpg
(cern0usek) RP (9.1.2015 15:38)
|
Ja ho vyzkousel a nebavil me. Ale zase pravda je, ze se malokdy dostanu do zacpy. |
|
a9Mwxm6_700b.jpg
(Faa) (9.1.2015 15:23)
|
Tak do luxusni limuziny manual je pi.ovina ale do mensich aut je automat uplne k hovnu. |
|
a9Mwxm6_700b.jpg
(jehovista - ten pravy) RP (9.1.2015 14:40)
|
Tucno: Jak jsi prisel na to, ze neumim radit?
wakatax4u: V nejake narocnejsi situaci(treba i to predjizdeni) mi proste prijde lepsi kdyz muzes mit obe ruce na volantu. Jak funguje francouzskej robot nevim, ale se svedskym problem nemam.
A na zaver: Jsou dve skupiny lidi - jedni automat maji a ti druzi ho jeste nevyzkouseli. |
|
a9Mwxm6_700b.jpg
(wakatax4u) RP (9.1.2015 14:23)
|
Podrazuje se napr. proto, ze chces snizit rychlost v predstihu v ocekavani zesloziteni situace, napr. na dalnici, vjede-li pomalejsi auto do leveho pruhu - a ne, ze se jako vypatlanej debil nalepi druhymu na prdel a sviti brzdovkama a zdrzujou tim provoz, protoze ten dalsi c*racek v rade to pak macka taky. Pak jsme svedky toho, ze se cela D1 na 10 minut zastavi a nic tam neni. Nebo chces-li naopak predjet a ne cekat na 4-3-2 kickdown, az si to treba francouzskej robot rozmysli. Na padlech radit N a R? |
|
a9Mwxm6_700b.jpg
(Tucno ) (9.1.2015 14:04)
|
Tak pokud neumíš řadit a zároveň točit volantem tak nemáš na cestě co dělat |
|
a9Mwxm6_700b.jpg
(jehovista - ten pravy) RP (9.1.2015 13:43)
|
Co chces predvidat? Do zatacky se s manualem podrazuje jenom proto, abys neradil v zatacce pri krouceni volantem. Vyhodit rychlost muzes taky. No a kdyz si chces hrat, tak tam mas stejne moznost sekvencniho razeni(krome nejakych skodovackych popelnic). |
|
a9Mwxm6_700b.jpg
(wakatax4u) RP (9.1.2015 13:02)
|
az bude automat umet predvidat, tak jako ridic, bude o cem diskutovat. zatim je to opravdu pro buznicky - a to ne latentni. |
|
a9Mwxm6_700b.jpg
(Analni_virtuoz) RP (9.1.2015 12:48)
|
automat je pro latentni homouse, protoze se boji kvedlat s klackem, pac by se jim postavil... |
|
a9Mwxm6_700b.jpg
(jehovista - ten pravy) RP (9.1.2015 12:11)
|
Manual je pro latentni homosexualy co potrebuji kvedlat s klackem. |
|